Milyen autót érdemes venni? XXIX. és hogyan kell megszerelni?
#122
Elküldve: 2008. 09. 11. 07:41
Idézet: Boba - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 8:32




Nem az enyém.
Motoros hülyegyerek nekiment. Aznap vették a motort, kötelező biztosítást "másnap akartak rá kötni" valami törése lett a motorosnak.
www.radioQ.hu
#123
Elküldve: 2008. 09. 11. 07:45
Idézet: Boba - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 8:32




Ez ráncfelvarrás előtti, tehát nem lehet az övé.
Szerk.: látom, már írta is.

Szerkesztette: Carmaged 2008. 09. 11. 07:45 -kor
#124
Elküldve: 2008. 09. 11. 07:52
Idézet: mcsjunior - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 23:08
Nem írja ki.
Sőt most mióta újfajta forgalmi van, és a "Típus" mezőbe a gyári kódot vagy valami teljesen elbarmolt szöveget ír az Okmányiroda, és a "Kereskedelmi leírások" mezőbe kerül az autó típusa, azóta már az ügyfélkapu csak a márka meghatározására jó kb.
Ez kb. a 2007. és utáni forgalomba helyezett autóknál van így.
Pl. ami nálunk volt Clio Grandtour, annak a típusa forgalmi szerint "R". Kereskedelmi leírása: "Clio Grandtour 1.2 TCE"
Ha megnézzük az ügyfélkapun, akkor azt írja ki: Márka: Renault, Típus: R
Egész jól megtervezték az adatbázist.

#125
Elküldve: 2008. 09. 11. 07:55
Idézet: JonesC - Dátum: 2008. szept. 10., szerda - 23:19

/off
Nem az Apeh hülye hanem a törvény végrehajtásából adódik, mivel az elektronikus bevallások és kapcsolattartás miatt már idéntől nem küldenek folyószámlát és pótléklistát postán.
Erre fel KELL hívni a figyelmet, hogy nem fogunk küldeni, és az ügyfélkapu értesítési helyén és az eBeven keresse a jóember ezeket.
Szerkesztette: Kory 2008. 09. 11. 07:55 -kor
#127
Elküldve: 2008. 09. 11. 08:28
#129
Elküldve: 2008. 09. 11. 09:18
Idézet: 2-More - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 9:40
Azért én Görögország felé örültem volna egy tempomatnak...
Lehet ilyet utólag beszereltetni?
Szerk, lehet 120ezerért->nem kell...
Szerkesztette: Harlequin 2008. 09. 11. 09:21 -kor
www.radioQ.hu
#130
Elküldve: 2008. 09. 11. 10:42
Idézet: Harlequin - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 10:18
Lehet ilyet utólag beszereltetni?
Szerk, lehet 120ezerért->nem kell...
Repülővel kell menni....
#131
Elküldve: 2008. 09. 11. 10:57
Idézet: Harlequin - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 10:18
Lehet ilyet utólag beszereltetni?
Szerk, lehet 120ezerért->nem kell...
Szerintem néhány tízezerrel olcsóbban is lehet (80-90e), de tényleg elég drága.
#132
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:03

#133
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:12
Idézet: 2-More - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 11:42

#134
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:38
Idézet: Goodman - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 12:03

Ja, Megane II-ben is ilyen. Mondjuk 5 ezerért a kormányvezérlő gombokat (és az esetleg más kormányt?) nem kapod meg, de valamit a rádió-vezérlőkkel szoktak alkotni.
Szerkesztette: Kory 2008. 09. 11. 11:40 -kor
#135
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:45
#136
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:51
Idézet: Kory - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 12:38
tukorallito gomb szokott lenni a slagertermek

#137
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:52
Idézet: 2-More - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 12:45
hogy lehet megdogleni egy tempomattal?
fokapcsoloja van, fekre, kuplungra kikapcsol
#138
Elküldve: 2008. 09. 11. 11:58
#139
Elküldve: 2008. 09. 11. 12:00
Idézet: 2-More - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 12:58
Az előbb említett kapcsoló+sztoffer nem kókányolós megoldás, hanem gyári. Az más kérdés, hogy ezért a pár bitért általában nem öt ezret szoktak elkérni, legalábbis hivatalosan biztosan nem.
#140
Elküldve: 2008. 09. 11. 12:01
Idézet: 2-More - Dátum: 2008. szept. 11., csütörtök - 12:58
Megane II-ben nekünk is lehetőségünk lett volna ilyen maszek megoldásra, de aztán "inkább nem"-et mondtam én is. Mondjuk gyárilag anno valami 60 ezer lett volna bele a tempomat, de mondjuk nekem nem is hiányzott, meg amúgy se volt sok az autópálya.