
Battlefield Bad Company 2 PC/X360/PS3
#582
Elküldve: 2010. 06. 19. 20:33
Idézet: Cellular - Dátum: 2010. 06. 19. 21:30
akkor ha jol ertem ekkora kulonbsegek vannak kulonbozo szintu jatekosok kozt? hm nem hangzik tul jol, codban legalabb a kezdo is le tud olni egy hetvenest ha jol celoz, kiegyenlitett eselyek.
Van fél automata sniper a játékban, az normal modban kb. harmadat sebzi testre mint a többi puska. Normalon azzal kétszer kell fejbe lőni.
Ez mindenkinek így működik függetlenül milyen szintü.
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
#584
Elküldve: 2010. 06. 19. 20:37
Amúgy tényleg jöhetne valami patch a játékhoz. Hw igényileg tökéletesen ellentéte a codnak. Míg ott a vga őrült majdnem meg, itt ahhoz képest alig van kihasználva (codnál nem volt ritka a 82-85 fok sem, itt a max a log szerint 68-69)
Ergo a cput eszi meg. De ugyebár ez köztudott, több helyen is olvastam. Nemtom ezt akarják e javítani a jövőben.
Ergo a cput eszi meg. De ugyebár ez köztudott, több helyen is olvastam. Nemtom ezt akarják e javítani a jövőben.
Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 06. 19. 20:37 -kor
#586
Elküldve: 2010. 06. 20. 11:24
Beleolvastam, Autohotkeyt használ ami egy third-party script program. Akárcsak az XMouse, csak ez bonyolultabb és sokkal tobbet tud. Nyugodtan használhatod, olyan mint a jobb egerekhez tartozó hivatalos makró app.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#587
Elküldve: 2010. 06. 20. 11:32
Köszi, közben ki is próbáltam csak épp nem müxik. Vagy én lámulok el valamit, vagy nemtom

#588
Elküldve: 2010. 06. 20. 12:50
Autohotkeynél engedélyezni kell a scripteket (jobb-klikk a kis ikonra). Meg akkor sem fog mukodni ha más leosztást használsz mint a gyári. Próbáld meg átírni az .ini fájlt ami a csomagban van:
[Hotkeys] ;hotkeys specific to the script ScriptToggle=F12 CrouchToggle=c AimHold=RButton [Keybinds] ;in-game keybinds: used to tell the script what keys you use in-game; it doesn't change your in-game keybinds. Forward=w Crouch=LCtrl Sprint=LShift Aim=RButton Jump=Space ChatAll=j ChatTeam=k ChatSquad=l Fire=LButton Spot=q Reload=r Melee=f FirstWeapon=1 SecondWeapon=2 ThirdWeapon=3 FourthWeapon=4 NextWeapon=WheelDown PrevWeapon=WheelUp SteamOverlay=+Tab
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#589
Elküldve: 2010. 06. 20. 13:39
hát ez az hogy engedélyeztem, ill át is írtam az iniben.
és mégse.

#590
Elküldve: 2010. 06. 20. 13:49
Akkor viszont nem tudom. Személy szerint mindig is utáltam azt a programot, ossze-vissza bugzik minden script. Viszont készul a hivatalos patch amiben lesz toggle zoom/crouch.
C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#592
Elküldve: 2010. 06. 20. 16:02
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 06. 20. 14:59
jaja. Azt tudom. Csak adnák már ki.
mi ez ea neved ? felveszlek barátnak még úgy sincs egy se...
Szerkesztette: GJunkie 2010. 06. 20. 16:02 -kor
C2D E6600,ASUS P5PL2-E,ATI X1950 PRO 512 MB,2 GB 800 Mhz Kingmax,X-Fi XtremeGamer,Razer Diamondback,
SG:Bence94
SG:Bence94
#593
Elküldve: 2010. 06. 21. 04:57
Idézet
As spank_thru101 pointed out in a topic made last night on Gamefaqs, there's a possible fix for the hitboxes. So I spent an hour or so testing out all sorts of values and came to a conclusion that it does in fact make the hitboxes much more precise for people with faster (5mb/s+...) connections.
Here's a video explaining how in the description with demonstrations:
Copied from the description:
Are you tired of shooting people in Bad Company 2 but they don't take any damage? So was I. One poster on Gamefaqs (spank_thru101) posted a possible solution to the problem so I decided to test it out. Upon further investigation, this was also something you could edit in previous battlefield games.
Basically, add these two lines;
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.0450000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 45
to your gamesettings.ini and settings.ini file in the BFBC2 folder.
In gamesettings.ini, add them between the lines;
IntroPlayed=1
[GstPersistence]
In settings.ini, just add it to the end of the list. Save both files.
BEFORE YOU TRY THIS, change the value to your general server ping. For me, when I refresh the list, most servers are 31-45 ping. So, I change the values to .045 and 45 for 45 ping.
Say most of your servers are 73 ping, you'll want to change the values at the end of the previously stated changes to .073 and 73 respectively because you're generaly playing on 73 ping servers.
Upon further testing, lowering the value below the server ping results in even more accuracy, and lowering it much more makes the hitboxes in front of the target.
Apparently the battlefield series tries to compensate for an average of 100ms latency by default and so the hitboxes appear to "lag behind" the actual player model you're seeing in game. This fix changes it so that the models are where the hitboxes actually are by adjusting to your average ping instead.
The reason I had captions for serverlist ping and in-game ping value is because I tried with both options. You can see that the serverlist ping was the right one to choose for the value edit and caused the hitboxes to be entirely more accurate, while the in-game value arguably made them even worse.
So far over 30 people have reported much more accurate response-time and hit detection, while I haven't had a single person tell me that it didn't work. Test it out, let me know in this topic how it works for you.
to add, I said to add it between those two entires in the gamesettings.ini because it didn't work in 2 other places I tried it. (beginning and end), so I'm guessing you can have it anywhere in the middle, that's just where I chose.
Here's a video explaining how in the description with demonstrations:
Copied from the description:
Are you tired of shooting people in Bad Company 2 but they don't take any damage? So was I. One poster on Gamefaqs (spank_thru101) posted a possible solution to the problem so I decided to test it out. Upon further investigation, this was also something you could edit in previous battlefield games.
Basically, add these two lines;
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.0450000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 45
to your gamesettings.ini and settings.ini file in the BFBC2 folder.
In gamesettings.ini, add them between the lines;
IntroPlayed=1
[GstPersistence]
In settings.ini, just add it to the end of the list. Save both files.
BEFORE YOU TRY THIS, change the value to your general server ping. For me, when I refresh the list, most servers are 31-45 ping. So, I change the values to .045 and 45 for 45 ping.
Say most of your servers are 73 ping, you'll want to change the values at the end of the previously stated changes to .073 and 73 respectively because you're generaly playing on 73 ping servers.
Upon further testing, lowering the value below the server ping results in even more accuracy, and lowering it much more makes the hitboxes in front of the target.
Apparently the battlefield series tries to compensate for an average of 100ms latency by default and so the hitboxes appear to "lag behind" the actual player model you're seeing in game. This fix changes it so that the models are where the hitboxes actually are by adjusting to your average ping instead.
The reason I had captions for serverlist ping and in-game ping value is because I tried with both options. You can see that the serverlist ping was the right one to choose for the value edit and caused the hitboxes to be entirely more accurate, while the in-game value arguably made them even worse.
So far over 30 people have reported much more accurate response-time and hit detection, while I haven't had a single person tell me that it didn't work. Test it out, let me know in this topic how it works for you.
to add, I said to add it between those two entires in the gamesettings.ini because it didn't work in 2 other places I tried it. (beginning and end), so I'm guessing you can have it anywhere in the middle, that's just where I chose.
Akkor nem véletlenül volt nekem volt fura h sniperrel valakit 3x fejbelövök, és nem hal meg..
Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 06. 21. 04:57 -kor
#594
Elküldve: 2010. 06. 21. 05:02
Jesssz.
Erről beszélek:
Ezt az "aprócska és jelentéktelen" hibát nem szándékoznak javítani?
Bár ha az előző postban leírtak müxenek, akkor np.
Erről beszélek:
Ezt az "aprócska és jelentéktelen" hibát nem szándékoznak javítani?
Bár ha az előző postban leírtak müxenek, akkor np.
Szerkesztette: M@Xtreme 2010. 06. 21. 05:02 -kor
#595
Elküldve: 2010. 06. 21. 06:27
BF jatekokban mindig is szar volt a netkod meg a hitbox. Utobbi a CoD-ban is rossz de talan nem ennyire (pl. aki egy helyben all ott azert regisztralodik a hit).
Jo hir ez a fix, kar hogy server-side
EA vajon mennyire engedi hogy belenyuljanak a configba? Kasztok letiltasaert pl. mar bannolnak.
Jo hir ez a fix, kar hogy server-side

C2D 2,66GHz | 4GB DDR2 | 9800GTX+ | Win7 64bit | WinXP 32bit (dual boot) | 1440x900 (19")
#596
Elküldve: 2010. 06. 21. 06:47
Jó mondjuk tegyük hozzá hogy ez nem minden esetben van így, sőőt 
Ennél azért a cod sokkal rosszabb. (mmint az mw2)

Ennél azért a cod sokkal rosszabb. (mmint az mw2)
#599
Elküldve: 2010. 06. 21. 10:25
Idézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 06. 21. 10:27
Elvileg (!!!) amúgy szerdán jön a patch.
igen de ha nem jön össze valami nekik akkor viszont utána kedden...
specact csomaggal is javítottak valamit viszont ennek ellenére sem lesz elárhető a peccs után...

C2D E6600,ASUS P5PL2-E,ATI X1950 PRO 512 MB,2 GB 800 Mhz Kingmax,X-Fi XtremeGamer,Razer Diamondback,
SG:Bence94
SG:Bence94
#600
Elküldve: 2010. 06. 22. 14:37
Ez már annyira sz@r.
Eleinte jobbnak hittem mint a codmw2, de most.
Nevetséges valami fagyos pályán kell szerencsétlenkedni ahol már sokadjára fagyhalál végez főhősünkkel.
Természetesen menteni nem lehet így nagy örömömre mindig újra lehet kezdeni a pályát.
10 épületből 9 zárva van, persze most nem működik a rombolhatóság, hogy utat törjek magamnak.
Ha nem találom meg elég gyorsan azt az egyet ahol nyitott ajtó van akkor megint fagyhalál.
Azt hiszem ez is bekerül a gagyi ki nem játszom kategóriába.
Üdv
szabi

Eleinte jobbnak hittem mint a codmw2, de most.
Nevetséges valami fagyos pályán kell szerencsétlenkedni ahol már sokadjára fagyhalál végez főhősünkkel.
Természetesen menteni nem lehet így nagy örömömre mindig újra lehet kezdeni a pályát.
10 épületből 9 zárva van, persze most nem működik a rombolhatóság, hogy utat törjek magamnak.
Ha nem találom meg elég gyorsan azt az egyet ahol nyitott ajtó van akkor megint fagyhalál.
Azt hiszem ez is bekerül a gagyi ki nem játszom kategóriába.

Üdv
szabi
az internet vajon mi!? # Mire jó az ipad! # Mass Effect 2 vége
BF2 /
/ BF3
1103hrs / 1042hrs / 66hrs
BF2 /

1103hrs / 1042hrs / 66hrs