HWSW Informatikai Kerekasztal: -=RV870, GT300 - találgatások és tények=- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (173 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

-=RV870, GT300 - találgatások és tények=- ...avagy az első DX11 generáció Értékeld a témát: -----

#1 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 10:28

Ide jöhetnek a következő generációs videókártyákkal kapcsolatos hírek, találgatások, tények, stb...

First DirectX 11 cards from ATi in July?

Szerkesztette: Frosty 2009. 04. 20. 10:32 -kor

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#2 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 16:21

http://translate.google.co.jp/translate?u=...&hl=ja&ie=UTF-8

A new round of war Direct X11
ATI RV870 is scheduled to account for a head start on 7 August debut

Szerkesztette: Chabi 2009. 04. 20. 16:23 -kor

Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#3 Felhasználó inaktív   Bilux 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.951
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 16:34

Hurrá üdvözljük a dx11-et :Đ
Komolyan kiváncsi vagyok mikor intenek már be a játékfejlesztők, és csak konzolokra készítenek játékokat...
Intel GM45 + ICH9M|2,26 GHz Intel Core 2 Duo P8400 (1066 MHz FSB, 3 MB L2 cache|512 MB NVIDIA GeForce 9600M GT |2 GB 1066 MHz DDR3|500 GB, 4200 RPM, SATA, 8MB cache|18,4" 1920x1080 pixel, BrilliantView
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-

#4 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 17:42

Idézet: Bilux - Dátum: 2009. ápr. 20., hétfő - 17:34

Hurrá üdvözljük a dx11-et :Đ
Komolyan kiváncsi vagyok mikor intenek már be a játékfejlesztők, és csak konzolokra készítenek játékokat...

pc azert kirakatnak megmarad...

#5 Felhasználó inaktív   HSM 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 614
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 18:23

Idézet: Bilux - Dátum: 2009. ápr. 20., hétfő - 17:34

Hurrá üdvözljük a dx11-et :Đ
Komolyan kiváncsi vagyok mikor intenek már be a játékfejlesztők, és csak konzolokra készítenek játékokat...

Amíg lesznek, akik PC-re (is?) megveszik a játékot, addig lesznek rá fejlesztve játékok.  ;)  Csak nem dx11-ben, hanem dx9-ben, mert azt occsó portolni konzolra/konzolról....  :reklamacio:  Szóval hiába a jó kis eljárások, lehetőségek a DX1x.x-ben, amíg jóval olcsóbb a fejlesztőknek a DX9.... Persze, szerencsére lesznek/vannak, akik ráülnek arra az előnyre, hogy a jólfutó progi kelendőbb....  :rolleyes:
Eladó hardvereim link:[LINK]

#6 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 18:45

Olcsóbb a DX10-re fejleszteni, mert a szabvány minden pontja kötött. Nem kell kétszer vagy háromszor megírni egy eljárást. A DX9-et viszont a Vista gyenge terjedése miatt meg kell megtartani, így már a két API ára drága. A Stormrise az első multiplatform játék amit csak DX10-re fejlesztettek, a SEGA szerint a PC-s kiadásokból ezzel a lépéssel 1,5 millió dollárt takarítottak meg, és még arra is volt erőforrás, hogy páratlanul hatékony AA rendszert írjanak a játékhoz (ugye a 8xAA max 5%-os lassulást jelent) a DX10.1-en és a CUDA-n keresztül. Asszem fejlesztői oldalról nem kell kommentálni, hogy melyik az előnyösebb. ;) Nekünk is jó lenne a natív DX10 játék, mert gyors lenne. Persze ehhez Vista kell, ezt le kell nyelni.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#7 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 18:50

Majd a Win7 elhozza a megvaltast :)

#8 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 20. 18:54

Amúgy itt én már találgattam. Ami fontos, hogy a DX kompatibilitás a DX10-zel megváltozik. OpenGL-hez hasonló lesz.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#9 Felhasználó inaktív   Rodrigez07 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.986
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 21. 11:51

http://www.xbitlabs.com/news/video/display..._to_Market.html

2 hasonló tudású és sebességű termék közül megeshet az lesz a befutó amelyik hamarabb jelenik meg. Ha az Ati tényleg tudja tartani a júli/aug megjelenési időpontot akkor akár 3 hónapot is verhet az NV-re, ami sok-sok leszállított GPU-t jelenthet.

Szerkesztette: Rodrigez07 2009. 04. 21. 11:52 -kor

A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

#10 Felhasználó inaktív   NetTom 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 22. 12:30

A G80 is előbb jött, mint a Vista a DX10-el. Szépen tarolt is... (persze nem csak emiatt). :)

Kár hogy ennyit kell várni a valódi újdonságokra... :D

#11 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 22. 20:17

RV870 with over 1.9 TFlop in July 09?
http://news.ati-forum.de/index.php/news/34...flop-im-juli-09
angol fordítás:
http://translate.google.de/translate?prev=...de&tl=en&swap=1

Hát ha csak az 1.9 TFlop-ot vesszük akkor is 40%-al erősebb mint a HD4890 (1.36 TFlop)  :eek:
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#12 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 22. 20:32

Az új pletyik szerint reális lehet az 1,9 TFLOPS. Ezt 1200 SP-ből ki lehet hozni, ami 160-170 mm^2 magméretben. Így már reális alternatíva a két darab RV870 MCM tokozással, és a feslőkategóriába a négy RV870-nel dolgozó kártya. Gondolom a 8 utas CrossFireX támogatás sem véletlen jön. ;)

Reméljük persze, hogy ez nem igaz, mert ilyen adatokkal itt már az idén kivégzés lesz. A Larrabee meg nem lesz versenyképes az elején. :omg: Versenytárs nélkül az AMD is szenyó lesz az árakkal. :omg:

Szerkesztette: Abu85 2009. 04. 22. 20:33 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#13 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 22. 20:46

Idézet: Abu85 - Dátum: 2009. ápr. 22., szerda - 21:32

Reméljük persze, hogy ez nem igaz, mert ilyen adatokkal itt már az idén kivégzés lesz. A Larrabee meg nem lesz versenyképes az elején. :omg: Versenytárs nélkül az AMD is szenyó lesz az árakkal. :omg:

Hát akkor nem vesz az ember addig, úgy is olyan sok dx11 cím van készülőben :D
Én már amúgy is fenem a fogam egy új geforcera, nem a mostani "szutykok" közül hanem valami dx11-esre. :)
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#14 Felhasználó inaktív   vers 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.382
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 22. 21:04

Idézet: Abu85 - Dátum: 2009. ápr. 22., szerda - 19:32

Az új pletyik szerint reális lehet az 1,9 TFLOPS. Ezt 1200 SP-ből ki lehet hozni, ami 160-170 mm^2 magméretben. Így már reális alternatíva a két darab RV870 MCM tokozással, és a feslőkategóriába a négy RV870-nel dolgozó kártya. Gondolom a 8 utas CrossFireX támogatás sem véletlen jön. ;)

Reméljük persze, hogy ez nem igaz, mert ilyen adatokkal itt már az idén kivégzés lesz. A Larrabee meg nem lesz versenyképes az elején. :omg: Versenytárs nélkül az AMD is szenyó lesz az árakkal. :omg:

8 teraflopsom lesz pár honap mulva , egész jol nyomja az ati
a kérdés már csak az hogy a thraded rendering mikor jön a dx11-el?
M-12 technology

www.m12technology.com

I'm CEO bitch

#15 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 22. 22:18

Idézet: Abu85 - Dátum: 2009. ápr. 22., szerda - 21:32

Az új pletyik szerint reális lehet az 1,9 TFLOPS. Ezt 1200 SP-ből ki lehet hozni, ami 160-170 mm^2 magméretben. Így már reális alternatíva a két darab RV870 MCM tokozással, és a feslőkategóriába a négy RV870-nel dolgozó kártya. Gondolom a 8 utas CrossFireX támogatás sem véletlen jön. ;)

Reméljük persze, hogy ez nem igaz, mert ilyen adatokkal itt már az idén kivégzés lesz. A Larrabee meg nem lesz versenyképes az elején. :omg: Versenytárs nélkül az AMD is szenyó lesz az árakkal. :omg:

Akkor úgylátszik az az ősrégi radmap nagyjából igaznak bizonyul, legalábbi ati fronton :)

Kép


Itt meg egy újabb:

Kép
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#16 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 23. 07:01

nVidia's GT300 specifications revealed - it's a cGPU!

Idézet

...What is GT300?

Even though it shares the same first two letters with GT200 architecture [GeForce Tesla], GT300 is the first truly new architecture since SIMD [Single-Instruction Multiple Data] units first appeared in graphical processors.

GT300 architecture groups processing cores in sets of 32 - up from 24 in GT200 architecture. But the difference between the two is that GT300 parts ways with the SIMD architecture that dominate the GPU architecture of today. GT300 Cores rely on MIMD-similar functions [Multiple-Instruction Multiple Data] - all the units work in MPMD mode, executing simple and complex shader and computing operations on-the-go. We're not exactly sure should we continue to use the word "shader processor" or "shader core" as these units are now almost on equal terms as FPUs inside latest AMD and Intel CPUs.

GT300 itself packs 16 groups with 32 cores - yes, we're talking about 512 cores for the high-end part. This number itself raises the computing power of GT300 by more than 2x when compared to the GT200 core. Before the chip tapes-out, there is no way anybody can predict working clocks, but if the clocks remain the same as on GT200, we would have over double the amount of computing power.
If for instance, nVidia gets a 2 GHz clock for the 512 MIMD cores, we are talking about no less than 3TFLOPS with Single-Precision. Dual precision is highly-dependant on how efficient the MIMD-like units will be, but you can count on 6-15x improvement over GT200.
...

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#17 Felhasználó inaktív   Rodrigez07 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.986
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 23. 07:12

Idézet: Frosty - Dátum: 2009. ápr. 23., csütörtök - 8:01


Nagyon érdekesen hangzik! Remélem nem csak pletykaszintű, hanem van valóságalapja is. Mert ugye ez nem egy foltozott GT200-as, hanme tényleg egy gyökerektől újraépített architektúra. Vajon volt-e erre tényleg idejük? Csak bele ne bukjanak, mert az tényleg nem segítené elő az árversenyt...
A barátnőm megjegyezte tegnap este az ágyban: Te egy perverz disznó vagy!
Mire én: Kemény szavak ezek egy kilenc évestől!

#18 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 23. 07:24

hogy lehet ezt skalazni? a jovoben ez az egyik legfontosabb tenyezo. az ati raerzett erre eleg jol - remelem azaz mcm dolog jol sikerul.

ps: a jelenlegi "jovo" gpukat ugyanugy kukazni lehet majd, mint a gt200akat. ezek lesznek azok a gpuk, amin vegre normalisan elfog futni egy dx10/dx10.1 jatek.

Szerkesztette: arn 2009. 04. 23. 07:29 -kor


#19 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 23. 08:30

Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2009. ápr. 23., csütörtök - 8:12

Nagyon érdekesen hangzik! Remélem nem csak pletykaszintű, hanem van valóságalapja is. Mert ugye ez nem egy foltozott GT200-as, hanme tényleg egy gyökerektől újraépített architektúra. Vajon volt-e erre tényleg idejük? Csak bele ne bukjanak, mert az tényleg nem segítené elő az árversenyt...

Idejük az akadt bőven...mennyi idő is telt el a g80 óta? :D
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#20 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 04. 23. 09:08

Idézet: Rodrigez07 - Dátum: 2009. ápr. 23., csütörtök - 8:12

Nagyon érdekesen hangzik! Remélem nem csak pletykaszintű, hanem van valóságalapja is. Mert ugye ez nem egy foltozott GT200-as, hanme tényleg egy gyökerektől újraépített architektúra. Vajon volt-e erre tényleg idejük? Csak bele ne bukjanak, mert az tényleg nem segítené elő az árversenyt...

Hát ha ez igaz, akkor a GT300 totálisan GPGPU vonalat vesz fel. Ez sajna nekünk nem jó, mert az NV kvázi érdektelenné válik a PC-s grafikában. :omg:
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

Téma megosztása:


  • (173 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó