Elküldve: 2012. 04. 12. 05:31
Idézet: G-e-r-i - Dátum: 2012. 04. 11. 23:12
150 az olcsóbb megoldás... (A Siemens elem nagyker beszerzési ára). Márkaszerviz 300+munkadíj (30-80e pluszban). Per henger.
Ezek ennyibe kerülnek. CR pumpa sem olcsó dolog.
Ehhez képest a Bosch elemek (mágnesszelepes) filléres vackok (80k). Hogy az 1.9 pd-t ne is említsük (4db 90ért). Mondjuk ezek nem romlanak el. Bízom benne, hogy az új Siemens (piezos) elemek szintén bírják majd a strapát. Láttam szétszedve régit (m cikkszám) és újat (p cikkszám) is. A szigetelés tényleg ég és föld...
Azert egy lofejet csak kaphatna vki Siemens-eknel erre a produkciora. ( Persze az is lehet a VAG rendelte igy

)
Mondjuk nem gyenge, hogy listaaron 1.4M lenne a 4db biszbaszka bele.
Ezt most örök garóban ki nyeli le, a VAG vagy a Siemens?
Gondolom a Siemens, de biztos nincs miatta tapsvihar kapun belul, meg vki a HR-n talalta magat.
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com
"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"