HWSW Informatikai Kerekasztal: Milyen autót érdemes venni? -30- - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Milyen autót érdemes venni? -30- és hogyan kell megszerelni? Értékeld a témát: ****- 32 szavazás

#61 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 11:54

Idézet: blueboi69 - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 11:05

Amúgy buszozásnál ez tud a legjobban megölni egy autóst idegileg, hogy csak állsz állsz 10perceket és nem haladtál semmit, én meg 10p alatt ha nincs csúcsidő akkor már lemegyek 6-8km-t a városba és mire felszállok a buszra addigra autóval már ott is vagyok.

Értem, ez az amikor nem alternatíva a tömegközlekedés. Itt sem mézeskalács ám a kerítés. A városon kívül levő gettókból (mert mondjuk ki nyíltan hogy gettó, oda tömörítik be a bevándorlókat lehetőleg, ott svéd nem nagyon lakik) 50 perc beérni a város közepébe. Onnan pedig lehet menni tovább. Mivel a "telepen" belül is el kell jutni valahogy a végállomásra, ezért azért hozzáadódik egy pici még. Mondjuk 20 perc. Tehát simán egy óra felett vagy, mire beérsz a központi pályaudvarhoz. Onnan meg még el kell jutni a munkahelyre.

Azért vannak olyan járatok is szerencsére, amik nem a városközponton át jutnak el a célig, vannak direktben az ipartelepre tartó járatok. De ezek is kábé 55 perc alatt érnek el a telepen levő végállomásról az iparterületre.

Ezért aztán sokan autóznak. Ők beállnak a dugóba például itt (Tingstadstunneln) vagy itt (Götatunneln). Az utóbbi bejáratánál délután olyan dugó van, hogy az odafelé vezető hídon is araszol a sor. Ha meg jön egy teherhajó, akkor felnyitják a hidat. Akkor megáll a busz, a villamos és az autó is. Szerintem ott te befonnád a hajadat. Pedig tudom hogy rövid séróval nyomod...

A várost behálózza az autópálya, de 70-el lehet menni a legtöbb helyen, itt-ott 90 km/h a határ. 5 és fél perc előtt nem sokkal egy gyorshajtó is látszik, az legalább 120-al ment el mellettünk. Ez a felvétel a város déli-keleti részéről indul és az észak-nyugati oldalán fejeződik be. A legenda szerint a felvétel végén látható szikláról dobták le az idős embereket. Ebből is látszik, hogy gondoskodtak a nyugdíjasokról régen is... :)

Ez meg a nagy híd, amit nyaranta le szoktak szűkíteni 3-ról 1 sávra. Idén nyáron kimarad, mert az egyik alagutat építik át. Totális káosz lesz az utakon. A felvételen éppen le van zárva az egyik oldal.

Üdv!
.
.
.

#62 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 11:56

Idézet: Kory - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 11:07

Persze hogy csak "elsőkerekes".

174 BHP-t ír, de 130 KW-ból kiszámolva ez igazából 177 LE. Mindegy is, úgyis a KW számít. :)

A WRC volt 4WD, de az jól is ment  :up:

1 kW az hány Jedi?

:)
.
.
.

#63 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:01

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 11:09

Azért az érdélyi - meg minden más külföldi - fogyasztásokat be kell szorozni kb. 1,1-el, valamiért kint kevesebbet esznek az autók külföldön? Lehet, hogy ott nem/máshogy manipulálják a benzint? ;)

1x tankoltunk kint OMV kútnál. Puttonyban ott figyelt a 10 lityós kanna itthoni gázolajjal. Ugye 60 lityós tank, 4.7-es (számolt!) fogyi elég nagy hatótávot ad ki. :)

Szerk: asszem inkább 62 literes a tank, de végül is nem nagy diffi.

Szerkesztette: leslie 2009. 05. 31. 12:15 -kor

Az nevet utoljára, aki először üt.

#64 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:11

Nekem ez tömeggel úgy lenne, h volánbusszal be örsig, onnan piros metró a népstadionig, onnan 1-es vilinger, mer a maxikói végén van a melóhely. Ez így nem is tragédia papíron, csakhogy reggel a dugóban van, h 1 óra tömeggel Keresztúrról bemenni az Örsre.  :omg: Szal laza 2 óra 1 irányban. :) Kocsival meg M0-M3 bevezető, 30 perc. Negyede. Ja, mondjuk mehetek vonattal is a Keletiig, úgy 1 óra lenne, ha éppen jönne a vonat, meg egy laza 15 perces séta az állomásig.
Az nevet utoljára, aki először üt.

#65 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:12

Idézet: donphobos - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 12:56

A WRC volt 4WD, de az jól is ment  :up:

1 kW az hány Jedi?

:)

Hat azert azt jo tudni, hogy BHP nem teljesen egyenlo a HP-vel.
Egyebkent az 1kW az ~1.36LE jedi kerekitve ket tizedesre


hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#66 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:21

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 12:12

Hat azert azt jo tudni, hogy BHP nem teljesen egyenlo a HP-vel.
Egyebkent az 1kW az ~1.36LE jedi kerekitve ket tizedesre


hobizoli

A kW és LE az oké, de a "jedi" mértékegységgel nem voltam tisztában. Mert használjátok azt is néha. De akkor 1 jedi megközelítőleg egy LE ezek szerint.

I'M YOUR FATHER... :)

Üdv!
.
.
.

#67 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:25

Idézet: donphobos - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 12:54

Értem, ez az amikor nem alternatíva a tömegközlekedés. Itt sem mézeskalács ám a kerítés. A városon kívül levő gettókból (mert mondjuk ki nyíltan hogy gettó, oda tömörítik be a bevándorlókat lehetőleg, ott svéd nem nagyon lakik) 50 perc beérni a város közepébe. Onnan pedig lehet menni tovább. Mivel a "telepen" belül is el kell jutni valahogy a végállomásra, ezért azért hozzáadódik egy pici még. Mondjuk 20 perc. Tehát simán egy óra felett vagy, mire beérsz a központi pályaudvarhoz. Onnan meg még el kell jutni a munkahelyre.

Azért vannak olyan járatok is szerencsére, amik nem a városközponton át jutnak el a célig, vannak direktben az ipartelepre tartó járatok. De ezek is kábé 55 perc alatt érnek el a telepen levő végállomásról az iparterületre.

Ezért aztán sokan autóznak. Ők beállnak a dugóba például itt (Tingstadstunneln) vagy itt (Götatunneln). Az utóbbi bejáratánál délután olyan dugó van, hogy az odafelé vezető hídon is araszol a sor. Ha meg jön egy teherhajó, akkor felnyitják a hidat. Akkor megáll a busz, a villamos és az autó is. Szerintem ott te befonnád a hajadat. Pedig tudom hogy rövid séróval nyomod...

A várost behálózza az autópálya, de 70-el lehet menni a legtöbb helyen, itt-ott 90 km/h a határ. 5 és fél perc előtt nem sokkal egy gyorshajtó is látszik, az legalább 120-al ment el mellettünk. Ez a felvétel a város déli-keleti részéről indul és az észak-nyugati oldalán fejeződik be. A legenda szerint a felvétel végén látható szikláról dobták le az idős embereket. Ebből is látszik, hogy gondoskodtak a nyugdíjasokról régen is... :)

Ez meg a nagy híd, amit nyaranta le szoktak szűkíteni 3-ról 1 sávra. Idén nyáron kimarad, mert az egyik alagutat építik át. Totális káosz lesz az utakon. A felvételen éppen le van zárva az egyik oldal.

Üdv!

De egyebkent ezeket minek csinaljak meg igy...?

Kifur egy 2x3 savos alagutat aztan meg lezarja 2x1 svosra? Akkor miert nem csak egy iranyonkent egy savost csinaltak eleve occsobbe?

Mi ertelme van ennek a massziv penz elbaszason kivul? :think:



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#68 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:32

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 10:49

-Anyam patologus, eccer bevitt, es meg mutatta, fiam, ez egy egeszseges ember tudeje ez meg egy dohanyose.
Ugyhogy onnan kifele menet bedobta kukaba a cigisdobozt a zsebebol ahogy volt... :p

Aztán pár nap múlva már remegett a keze, szarul volt, oszt csak megfejtette, hogy az egészséges tüdős is megdöglött valamiben, lehet a dohányos többet is élt.
Make love not Wor.

#69 Felhasználó inaktív   donphobos 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.027
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:37

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 12:25

De egyebkent ezeket minek csinaljak meg igy...?

Kifur egy 2x3 savos alagutat aztan meg lezarja 2x1 svosra? Akkor miert nem csak egy iranyonkent egy savost csinaltak eleve occsobbe?

Mi ertelme van ennek a massziv penz elbaszason kivul? :think:



hobizoli

Az első az 3 sávból áll, de tilos sávot váltani az alagútban. A második is 3 sávos, ott lehet átsorolni is. A hidat zárják le 1 sávra egyik oldalon, amikor a nagy nyári felújítás van. Egyik oldalon marad egy sáv, egy másikat átsorolnak a szembe oldalra. Ahol pedig a másik irányban szintén 2 sáv marad. De nem beton választja el őket, hanem kis műanyag bójácskák.

Szerintem valamit rosszul néztél a felvételen.

Üdv!
.
.
.

#70 Felhasználó inaktív   Csücsök 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.651
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:48

Idézet: Bujdy - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 11:09

Azért az érdélyi - meg minden más külföldi - fogyasztásokat be kell szorozni kb. 1,1-el, valamiért kint kevesebbet esznek az autók külföldön? Lehet, hogy ott nem/máshogy manipulálják a benzint? ;)

Anno, amikor az MV6-al voltunk, +4 fő, csomagok, az erdélyi túránkon mentünk 2000 pár km-t, és 3x tankoltunk. 10 litert evett, de az a furcsa, hogy volt benne több hegymászás is (többek között a Fogarasi-havasok), és ugye országút, ahol 5 km-ként egy 2 km-es falu, stb. Itthon pályán eszik ennyit 150-160 között, 2-3 fővel.
Múltkor beállított hozzám egy T-Rex és Hamlet! Volt nagy dínóm, dánom!

#71 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:51

És ilyen 206 rc-t nem érdemes venni? 1,8 milliótól már lehet kapni...

Esetleg GTi-t (136 LE / 190 NM)? Az meg már 600 ezertől kapható. 10 éves.

Szerkesztette: Dextrose 2009. 05. 31. 12:53 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#72 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 12:52

Idézet: Jahno - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 13:32

Aztán pár nap múlva már remegett a keze, szarul volt, oszt csak megfejtette, hogy az egészséges tüdős is megdöglött valamiben, lehet a dohányos többet is élt.

En nem lattam dohanyozni, amig ott voltam... :rolleyes:



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#73 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:01

Idézet: Dextrose - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 13:51

És ilyen 206 rc-t nem érdemes venni? 1,8 milliótól már lehet kapni...

Esetleg GTi-t (136 LE / 190 NM)? Az meg már 600 ezertől kapható. 10 éves.

A GTi fika, a RC meg 125kW feletti
Inkabb Clio RS(124kW/169LE)






hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#74 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:02

Idézet: donphobos - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 13:37

Az első az 3 sávból áll, de tilos sávot váltani az alagútban. A második is 3 sávos, ott lehet átsorolni is. A hidat zárják le 1 sávra egyik oldalon, amikor a nagy nyári felújítás van. Egyik oldalon marad egy sáv, egy másikat átsorolnak a szembe oldalra. Ahol pedig a másik irányban szintén 2 sáv marad. De nem beton választja el őket, hanem kis műanyag bójácskák.

Szerintem valamit rosszul néztél a felvételen.

Üdv!

De azt a hidat minden evben fell kell ujitani vagy mi? :think:



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#75 Felhasználó inaktív   Dextrose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.385
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:02

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 14:01

A GTi fika, a RC meg 125kW feletti
Inkabb Clio RS(124kW/169LE)






hobizoli

Az miért baj, hogy 125 feletti?
A dupla súlyadó csak 210 LE-feletti kocsikra érvényes, utánanéztem.

http://www.hetivalas...4/dupla_sulyado
http://www.beol.hu/bekes/gazdasag/dupla-su...sautokra-226642

GTi-ben ültél már?

Szerkesztette: Dextrose 2009. 05. 31. 13:04 -kor

Intel Core i7-8700K | 64GB Kingston HyperX Predator DDR4 3000MHz | 500GB PCIe SSD + 3000GB 7200RPM | ASUS MAXIMUS X CODE Z370 | nVidia GTX Ti 1080 8GB GDDR5X | NZXT S340 | Seasonic Platinum Prime 650W 80+ Platinum

paranormal.hu

#76 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:04

http://www.hasznalta...67_audi_a4_2000

Errol valami velemeny? Elso ranezesre nem rossz, se arban se allapotban se felszereltsegben.

#77 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:12

Idézet: hobizoli - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 12:04

Van egy csomo, csak nem minden gyarto koti az orrodra, hogy az is az. :rolleyes:



hobizoli

Éppen ezen gondolkoztam én is, hogy miért van az, hogy 4k fordulat körül megtorpan aztán utána meg jobban kezd húzni. Persze ez lehet szimplán attól is, hogy szar az ecu :D

#78 Felhasználó inaktív   Grillo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.631
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2009. 05. 31. 13:13

Idézet: Cellular - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 14:04

http://www.hasznalta...67_audi_a4_2000

Errol valami velemeny? Elso ranezesre nem rossz, se arban se allapotban se felszereltsegben.

Nekem az nem stimmel, hogy Jxx a rendszám, 2000es autó, kevés kilométer, magyar szervízkönyv. Ez a négy neem nem passzol össze.

Dextrose: ha nem értesz a szereléshez, szerintem ne vegyél 10 éves, hegyezett motorú autót.
KomposztWC

#79 Felhasználó inaktív   Cellular 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.789
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:18

Idézet: Grillo - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 13:13

Nekem az nem stimmel, hogy Jxx a rendszám, 2000es autó, kevés kilométer, magyar szervízkönyv. Ez a négy neem nem passzol össze.

Dextrose: ha nem értesz a szereléshez, szerintem ne vegyél 10 éves, hegyezett motorú autót.

A keves kilometer nem lenne gond, a mi 2002es autonkban most 73000 korul van.
Az hogy magyar a szervizkonyv miert elgondolkodtato?

#80 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2009. 05. 31. 13:22

Idézet: Cellular - Dátum: 2009. máj. 31., vasárnap - 14:04

http://www.hasznalta...67_audi_a4_2000

Errol valami velemeny? Elso ranezesre nem rossz, se arban se allapotban se felszereltsegben.

Magyar szervízkönyv, VS J-s rendszám? Vagy ez is lml-é volt? :D Vagy ki szokta mindig lecserélni a rendszámát az autójának.

Téma megosztása:


  • (17988 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó