HWSW Informatikai Kerekasztal: H1N1, avagy sertés influenza - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (56 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

H1N1, avagy sertés influenza Értékeld a témát: -----

#241 Felhasználó inaktív   Pitbull 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2009. 11. 04. 13:24

Idézet: Warrior - Dátum: 2009. nov. 4., szerda - 14:11

Ez pedig végtelen hosszan jövedelmező és hatalmas üzletet jelent. Legalábbis addig, amíg mindig az "aktuális" influenzára csinálnak oltóanyagot. Hisz tulajdonképpen máris hátrányból indulunk, ha úgy vesszük... Majd talán, ahogy fentebb említve is lett, egyszer lesz valami más mechanizmus, ami hatékonyabban fogja felvenni a harcot akár az összes influ-törzzsel.

Mondjuk én laikus vagyok. A számítógépes vírusokhoz konyítok, de azért van hasonlóság. Mindkettőt megfelelően nagy homály fedi többnyire, az emberek pedig sok zagyvaságot összehordanak, amiknek sokszor töredéke sem igaz.
De 1 dolog igaz: marketinges bulit, médiás megnyilvánulást, bizniszt csinálni az emberek megbetegedéséről, életéről, bizony nem szép dolog.

Vannak természetes immunstimulánsok, csak persze az nem akkor biznisz, mint a vakcina vagy a kemo.
Hazafi vagyok nem "Demokrata".

#242 Guest_ottokar_*

• Csoport: Vendég

Elküldve: 2009. 11. 04. 13:25

"a vakcináció többet árt mint használ"

Nem tudtam hogy te ezt mindenkinél jobban tudod! Én miért nem gyengültem le semmit? Észre se vettem! Ja hogy én nem vagyok fehérjeérzékeny se más?

#243 Felhasználó inaktív   Pitbull 

• Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa

Elküldve: 2009. 11. 04. 13:28

Idézet: ottokar - Dátum: 2009. nov. 4., szerda - 14:25

"a vakcináció többet árt mint használ"

Nem tudtam hogy te ezt mindenkinél jobban tudod! Én miért nem gyengültem le semmit? Észre se vettem! Ja hogy én nem vagyok fehérjeérzékeny se más?