faszbúk nem izgat de ami most jön, azon jót röhögtem

bolhán egyik topikban belinkelt oldalról idéztem egy kissé értelmetlen szöveget (igen, idéztem - szöveg idézőjelek között), és csak annyit fűztem hozzá, hogy "biztos bevette a fogalmazásgátlót..."
erre 2 napja regelt newbie válasza:
"Koromnál fogva tegezhetlek,de a kommentedet megalázónak tartom!
Nem egy gagyi antennát árulok...!
Maradj meg a pontyola termékeid hirdetéseidnél és "honlapodnál"....!
Még ha lepke antennát hirdetnék akkor elfogadnám a kritikát.
Nyilván Öntelt budapesti lehet személyed,akiket a vidékiek már egyre inkább utálnak.
Csak zárójelben két diplomás mérnök vagyok, és felneveltem a 38 éves fiamat aki a HP(Hewlett Packard) kutató fejlesztő mérnöke Edinbughban ,de Ő ezt a stilust soha nem engedné meg magának
Ezzel a hirdetéssel inditottam e honlapon,de lenéző stilusu reagálásod-mely nem is a vásárlási szándékra utalt- eltántorit a laptól.
Maradj Magadban,nyilván el vagy SZEMÉLYISÉGEDDEL! "
válaszoltam is, hadd örüljön...
"drága barátom!
nem a hirdetéssel volt problémám, hanem az oldalon lévő szöveggel, ezért volt a szöveg idézőjelben, ergo felesleges ez a kirohanás. egyátalán nem kritikának szántam, egy szimpla megjegyzést tettem.
az önéletrajz, rokonság nem érdekel, hisz nem rám tartozik. de gratulálok hozzá
ki hol lakik... itt születtem, alföldön nőttem fel, tizenegy éve gimnázium, egyetem miatt visszakerültem. ez nem kiváltság, nekem ez adatott,
itt a fórumon több tucat ismerősöm közül egy kezemen meg tudom számolni, hány ember él itt a városban. egyiküknek sincs ilyen problémája, hogy itt lakom. ezekszerint a mai napig él ez a bugris paraszt beidegződés, hogy aki "pösti", az csak hazug, gonosz ember lehet. ezért hívták a nagyanyámat "pesti k*rvának" nagyapám szülei, amiért vidékre ment férjhez... emögött csak egyetlen dolog áll: a színtiszta irigység. hisz azt hitték, hogy itt minden szebb és jobb - pedig korántsem volt ez így. ő is csak egy középosztálybeli munkáscsaládból származott.