Gamekapocs Stáb Toborzó Iroda
#221
Elküldve: 2006. 06. 30. 07:25
huha ide már nagyon régen lett irva
Az élet SZAR,Ne lépj bele!!!
(CS.E.)
#222
Elküldve: 2006. 06. 30. 10:03
Idézet
huha ide már nagyon régen lett irva
Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运 | ![]() |
#223
Elküldve: 2006. 07. 01. 13:54
Log-tar!
Ha valaki a Gamekapocshoz beszeretne kerülni, akkor mégis milyen játékról kell írnia cikket hogy elismerést nyerjen?
Ha valaki a Gamekapocshoz beszeretne kerülni, akkor mégis milyen játékról kell írnia cikket hogy elismerést nyerjen?
Alacsonyabb hardver árakat!
#224
Elküldve: 2006. 07. 01. 13:58
Idézet
Log-tar!
Ha valaki a Gamekapocshoz beszeretne kerülni, akkor mégis milyen játékról kell írnia cikket hogy elismerést nyerjen?
Ha valaki a Gamekapocshoz beszeretne kerülni, akkor mégis milyen játékról kell írnia cikket hogy elismerést nyerjen?
...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#225
Elküldve: 2006. 07. 01. 14:21
Idézet
Idézet
Log-tar!
Ha valaki a Gamekapocshoz beszeretne kerülni, akkor mégis milyen játékról kell írnia cikket hogy elismerést nyerjen?
Ha valaki a Gamekapocshoz beszeretne kerülni, akkor mégis milyen játékról kell írnia cikket hogy elismerést nyerjen?
Oké! Kösz!
Alacsonyabb hardver árakat!
#227
Elküldve: 2006. 07. 01. 17:54
Idézet
És a cikkeket hova kell küldeni?
...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#228
Elküldve: 2006. 07. 01. 17:55
biztos szerencséje lesz és egy nagyon jó cikket ir majd és akkor majd mégis felveszik
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360
Meg XBOX360
#229
Elküldve: 2006. 07. 01. 18:17
sracok/lanyok akik irni akarnak: talan a legjobb ha ide masoljatok be amit irtatok, igy tobben tudjak velemenyezni az iromanyt. persze el lehet kuldeni mellette Daksnak is, de tobb szem tobbet lat alapon sztm mindenkeppen masoljatok be ide. hogy mirol? tokmindegy. kapj elo valam uj vagy regi jatekot, es irj rola egy kerek cikket. ha jo vagy ugyis bekerulhetsz a GK irok koze h nincs felvetel hirdetve, hiszen tehetsegekre mindig szuksegunk van

Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运 | ![]() |
#230
Elküldve: 2006. 07. 01. 19:01
Idézet
sracok/lanyok akik irni akarnak: talan a legjobb ha ide masoljatok be amit irtatok, igy tobben tudjak velemenyezni az iromanyt. persze el lehet kuldeni mellette Daksnak is, de tobb szem tobbet lat alapon sztm mindenkeppen masoljatok be ide. hogy mirol? tokmindegy. kapj elo valam uj vagy regi jatekot, es irj rola egy kerek cikket. ha jo vagy ugyis bekerulhetsz a GK irok koze h nincs felvetel hirdetve, hiszen tehetsegekre mindig szuksegunk van 


...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#231 Guest__*
Elküldve: 2006. 07. 01. 19:09
Neighbours From Hell
Biztosan mindenki tapasztalja néhanapján azt az érzést, hogy legszívesebben a földbe döngölné hőn szeretett szomszédját. Nos, ebben a játékban épp az ellenkezőjét tehetjük, pontosabban megviccelhetjük derék szomszédunkat. Egy szó, mint száz, a Pokoli szomszédok című játék joggal pályázhat a legviccesebb játék címre.
Az alapoktól…
Mikor a kezemben tudtam a lemezt, rögtön be is helyeztem a meghajtóba. Meglepődve tapasztaltam, hogy a telepítés rendkívül rövid volt. Őszintén reméltem, hogy a 150 MB-os méret nem hat ki negatívan a játékélményre, és nem is kellett csalódnom.
A játék indításakor egy kis bevezető kép fogad, a game két szereplője ül egy mozi teremben az üres vászon előtt. Egy klikk, és már a főmenüt vehettem szemügyre, amiről rögtön megállapítottam, hogy nagyon egyszerű. Csupán négy választási lehetőségünk van: kilépni a progiból, megnézni a fejlesztők listáját, beállításokat végezni, és elkezdeni a játékot. Az első két lehetőség nem szorul magyarázatra, a beállításoknál azonban rögtön feltűnt, hogy igencsak kevés módosítási lehetőségünk van. Szabályozhatjuk a hangerőt. Itt kis is térnék a zenére, hangokra. Egy szót találtam rá: fenomenális. A menüben egy nagyon hangulatos, pattogós zenét kapunk, játék közben a különböző helyzeteknek megfelelően változik a helyzet. Azonban negatívum, hogy igencsak kevés zene hallható, összesen három-négy, ami eléggé vérszegény. Visszakanyarodva a beállításokra, megemlíteném az időlimit ki-be kapcsolását. Küldetéseink ugyanis időhöz vannak kötve, akinek ez gondot okoz, nyugodtan kikapcsolhatja ezt az opciót. Végül a kandi kamerát szabályozhatjuk. Félreértés ne essék, itt nem a kameranézetről van szó. Talán a kandi értelmét nem kell külön elmagyaráznom. Ha már eljutottunk a külalakhoz, említést tennék a grafikáról. Először egy kicsit furcsa, meseszerű, később beugrik, hogy ezt már láttuk valahol, végül leesik. Igen, igen, meglepően hasonlít a Wallace és Gromit című gyurmafilmre. Ez egyeseknek zavaró lehet, nekem azonban bejött. Ebben az esetben ugyanis nem lehet bírálni a grafikát. A gyurma feling ugyanis nagyon bejött a közönségnek, ezt a fejlesztők ki is használták. Leginkább a szereplők festenek úgy, mintha gyurmából készítették volna őket, a háttér inkább rajzolt, kevés textúrával ellátott valami, ami nem is néz ki rosszul. J Kicsit meglepő lehet, hogy 2D-ben láthatjuk a játékteret, de be kell vallani, ezt másképp nem lehetett megoldani. Magáról, a játéktérről később olvashattok.
…a részleteken át…
És most el is érkeztünk a tényleges játékhoz. Rögtön szembetűnik, hogy a játék egyfajta délutáni szórakoztató show benyomását kelti. Ezt bizonyítja a pályák elején megjelenő logó, az aktuális rész címe, és a játék legeredetibb ötlete, a szezonokra osztás. Hősünk egy Woody nevezetű tenyér bemászó alak, aki folyton-folyvást borsot tör szegény szomszédja orra alá. Persze mielőtt nekilátnánk áldozatunk terrorizálásának, végig kell vinnünk a három tréning pályát, ahol elsajátíthatjuk emberünk irányítását. Az irányítás teljes egészében egérrel történik, először mindenkinek a kalandjátékok juthatnak eszébe. Ez így elsőre egy kicsit furcsa, de később teljesen kitisztul a kép, a csupán egérrel való irányítás nem okoz gondot, sőt, megkönnyíti a játékmenetet. Pár eltérés azért tapasztalható a kalandjátékokhoz képest. A jobb egérgombot lenyomva Woody lopakodni fog. A bal egérgomb igénybevételével járhatjuk be a játékteret, ami teljes egészében a szomszéd háza. A küldetések teljesítéséhez elengedhetetlen tárgyakat is a bal gombbal vehetjük fel. És itt meg is jelenik a stuff egyik legnagyobb erőssége, a környezet maximális kihasználása. Hogy mit is értek ez alatt, a következő. Vegyünk egy példát: Woody magához vesz egy zsák üveggolyót. Ezt akárhol elszórhatjuk a lakásban, hogy aztán nagyot röhögjünk, amikor szomszédunk nyom egy hasast. Persze a csínyek nem kis számban képviselik magukat. Az egyszerűbb tréfák, mint például az üveggolyó, a szappan, vagy a mikrohullámú sütőben szétrobbantott tojás több pályán is szerepel, de az ütősebb anyagok, mint például a hajdúsító, a chili paprika, a ruhaszínező csupán egyszer fordulnak elő.
Érdemes odafigyelnünk a szomszédra is. Ezt segítendő, a fejlesztők becsempésztek a játékba egy fotót emberünkről, amit a bal alsó sarokban szemlélhetünk meg. A másolat arckifejezése megmutatja, hogy szomszédunk éppen milyen hangulatban van. Ezt jelzi a hőmérő is, ami minden egyes jól sikerült csíny után a maxra ugrik, csak hogy aztán emberünk szép lassan megnyugodjon. Nagy segítség lehet a szomszéd feje felett látható szövegbuborék tartalma is. Ez jelzi, hogy éppen mivel is tölti idejét a delikvens. Így megelőzhetjük a nem éppen kellemes találkozásokat is. Ha erre mégis sor kerül, akkor Woody meglátogathatja a legközelebbi kórházat. Ám akkor sincs veszve minden, ha már elkerülhetetlen a menekülés. Itt is megjelenik a környezet kihasználása, Woody-val ugyanis villámgyorsan bebújhatunk egy szekrénybe, vagy egy ágy alá, így elkerülve a szomszéd dührohamát. A játék eleje még eléggé egyszerű, de ahogy haladunk előre, úgy nehezedik a játékmenet. A második szezontól már háziállatokkal is találkozhatunk, akik mindig húzzák a lóbőrt, de ilyenkor nem árt lopakodnunk, ugyanis, ha zajt csapunk, akkor a derék papagáj, és később a kutyuli azonnal figyelmezteti a gazdit. Okos ötlet, hogy minden szezononként nyílnak meg előttünk a ház egyes részei. Az első szezonban még csak az előtér, a fürdő, a nappali, és a konyha áll rendelkezésünkre, később a hálóban, a dolgozószobában, a pincében, és a tornácon is garázdálkodhatunk. Érdemes szemmel tartanunk eszköztárunkat is, itt láthatjuk az éppen általunk birtokolt tárgyakat, melyeket egytől-egyig fel kell használnunk. Ez pedig megmozgatja szürkeállományunkat, ha nem is annyira, mint egy matek témazáró. J A jobb alsó sarokban pedig a statisztikai ablakot láthatjuk. Megnézhetjük, mennyi időnk van a küldetés teljesítéséhez, hányszor készítettük ki a szomszédot, hány feladatot oldottunk meg, és ezekért hány százalékot kaptunk. Woody ugyanis minden küldetés után százalékos értékelést kap, ami nagyban befolyásolja a nézőszámot is.
… a színfalak mögé
Érdemes jól teljesítenünk, ugyanis, ha egy szezonon belül minden misszióra legalább 90%-os értékelést kapunk, akkor a szezon végén a magasba emelhetjük a Legjobb Show díjat. Persze, ha ez nem sikerül, még mindig kibékülhetünk egy ezüst, vagy egy bronz kupával. A jó teljesítmény azonban nem jelent extrákat, így csak a 100%-os végigjátszás hajtja az embert. És ha már szóba került a végigjátszás. Itt találkozunk a játék legnagyobb hibájával, a játékidővel. Én másfél, két óra alatt nyomtam ki. És mivel a csínyek állandóan ismétlődnek, az újrajátszási faktor is esik egy nagyot.
Összességében véve a Neighbours From Hill egy nagyon jó kis játék, de tényleg kicsi. Minden tekintetben. Rövid a játékidő, kicsi a bejárható terület, kevés a zene. Ezek azonban majdhogynem eltörpülnek a fergeteges hangulat mellett, még akkor is, ha ez az öröm, csak nagyon kevés ideig tart.
Casper
88%
Biztosan mindenki tapasztalja néhanapján azt az érzést, hogy legszívesebben a földbe döngölné hőn szeretett szomszédját. Nos, ebben a játékban épp az ellenkezőjét tehetjük, pontosabban megviccelhetjük derék szomszédunkat. Egy szó, mint száz, a Pokoli szomszédok című játék joggal pályázhat a legviccesebb játék címre.
Az alapoktól…
Mikor a kezemben tudtam a lemezt, rögtön be is helyeztem a meghajtóba. Meglepődve tapasztaltam, hogy a telepítés rendkívül rövid volt. Őszintén reméltem, hogy a 150 MB-os méret nem hat ki negatívan a játékélményre, és nem is kellett csalódnom.
A játék indításakor egy kis bevezető kép fogad, a game két szereplője ül egy mozi teremben az üres vászon előtt. Egy klikk, és már a főmenüt vehettem szemügyre, amiről rögtön megállapítottam, hogy nagyon egyszerű. Csupán négy választási lehetőségünk van: kilépni a progiból, megnézni a fejlesztők listáját, beállításokat végezni, és elkezdeni a játékot. Az első két lehetőség nem szorul magyarázatra, a beállításoknál azonban rögtön feltűnt, hogy igencsak kevés módosítási lehetőségünk van. Szabályozhatjuk a hangerőt. Itt kis is térnék a zenére, hangokra. Egy szót találtam rá: fenomenális. A menüben egy nagyon hangulatos, pattogós zenét kapunk, játék közben a különböző helyzeteknek megfelelően változik a helyzet. Azonban negatívum, hogy igencsak kevés zene hallható, összesen három-négy, ami eléggé vérszegény. Visszakanyarodva a beállításokra, megemlíteném az időlimit ki-be kapcsolását. Küldetéseink ugyanis időhöz vannak kötve, akinek ez gondot okoz, nyugodtan kikapcsolhatja ezt az opciót. Végül a kandi kamerát szabályozhatjuk. Félreértés ne essék, itt nem a kameranézetről van szó. Talán a kandi értelmét nem kell külön elmagyaráznom. Ha már eljutottunk a külalakhoz, említést tennék a grafikáról. Először egy kicsit furcsa, meseszerű, később beugrik, hogy ezt már láttuk valahol, végül leesik. Igen, igen, meglepően hasonlít a Wallace és Gromit című gyurmafilmre. Ez egyeseknek zavaró lehet, nekem azonban bejött. Ebben az esetben ugyanis nem lehet bírálni a grafikát. A gyurma feling ugyanis nagyon bejött a közönségnek, ezt a fejlesztők ki is használták. Leginkább a szereplők festenek úgy, mintha gyurmából készítették volna őket, a háttér inkább rajzolt, kevés textúrával ellátott valami, ami nem is néz ki rosszul. J Kicsit meglepő lehet, hogy 2D-ben láthatjuk a játékteret, de be kell vallani, ezt másképp nem lehetett megoldani. Magáról, a játéktérről később olvashattok.
…a részleteken át…
És most el is érkeztünk a tényleges játékhoz. Rögtön szembetűnik, hogy a játék egyfajta délutáni szórakoztató show benyomását kelti. Ezt bizonyítja a pályák elején megjelenő logó, az aktuális rész címe, és a játék legeredetibb ötlete, a szezonokra osztás. Hősünk egy Woody nevezetű tenyér bemászó alak, aki folyton-folyvást borsot tör szegény szomszédja orra alá. Persze mielőtt nekilátnánk áldozatunk terrorizálásának, végig kell vinnünk a három tréning pályát, ahol elsajátíthatjuk emberünk irányítását. Az irányítás teljes egészében egérrel történik, először mindenkinek a kalandjátékok juthatnak eszébe. Ez így elsőre egy kicsit furcsa, de később teljesen kitisztul a kép, a csupán egérrel való irányítás nem okoz gondot, sőt, megkönnyíti a játékmenetet. Pár eltérés azért tapasztalható a kalandjátékokhoz képest. A jobb egérgombot lenyomva Woody lopakodni fog. A bal egérgomb igénybevételével járhatjuk be a játékteret, ami teljes egészében a szomszéd háza. A küldetések teljesítéséhez elengedhetetlen tárgyakat is a bal gombbal vehetjük fel. És itt meg is jelenik a stuff egyik legnagyobb erőssége, a környezet maximális kihasználása. Hogy mit is értek ez alatt, a következő. Vegyünk egy példát: Woody magához vesz egy zsák üveggolyót. Ezt akárhol elszórhatjuk a lakásban, hogy aztán nagyot röhögjünk, amikor szomszédunk nyom egy hasast. Persze a csínyek nem kis számban képviselik magukat. Az egyszerűbb tréfák, mint például az üveggolyó, a szappan, vagy a mikrohullámú sütőben szétrobbantott tojás több pályán is szerepel, de az ütősebb anyagok, mint például a hajdúsító, a chili paprika, a ruhaszínező csupán egyszer fordulnak elő.
Érdemes odafigyelnünk a szomszédra is. Ezt segítendő, a fejlesztők becsempésztek a játékba egy fotót emberünkről, amit a bal alsó sarokban szemlélhetünk meg. A másolat arckifejezése megmutatja, hogy szomszédunk éppen milyen hangulatban van. Ezt jelzi a hőmérő is, ami minden egyes jól sikerült csíny után a maxra ugrik, csak hogy aztán emberünk szép lassan megnyugodjon. Nagy segítség lehet a szomszéd feje felett látható szövegbuborék tartalma is. Ez jelzi, hogy éppen mivel is tölti idejét a delikvens. Így megelőzhetjük a nem éppen kellemes találkozásokat is. Ha erre mégis sor kerül, akkor Woody meglátogathatja a legközelebbi kórházat. Ám akkor sincs veszve minden, ha már elkerülhetetlen a menekülés. Itt is megjelenik a környezet kihasználása, Woody-val ugyanis villámgyorsan bebújhatunk egy szekrénybe, vagy egy ágy alá, így elkerülve a szomszéd dührohamát. A játék eleje még eléggé egyszerű, de ahogy haladunk előre, úgy nehezedik a játékmenet. A második szezontól már háziállatokkal is találkozhatunk, akik mindig húzzák a lóbőrt, de ilyenkor nem árt lopakodnunk, ugyanis, ha zajt csapunk, akkor a derék papagáj, és később a kutyuli azonnal figyelmezteti a gazdit. Okos ötlet, hogy minden szezononként nyílnak meg előttünk a ház egyes részei. Az első szezonban még csak az előtér, a fürdő, a nappali, és a konyha áll rendelkezésünkre, később a hálóban, a dolgozószobában, a pincében, és a tornácon is garázdálkodhatunk. Érdemes szemmel tartanunk eszköztárunkat is, itt láthatjuk az éppen általunk birtokolt tárgyakat, melyeket egytől-egyig fel kell használnunk. Ez pedig megmozgatja szürkeállományunkat, ha nem is annyira, mint egy matek témazáró. J A jobb alsó sarokban pedig a statisztikai ablakot láthatjuk. Megnézhetjük, mennyi időnk van a küldetés teljesítéséhez, hányszor készítettük ki a szomszédot, hány feladatot oldottunk meg, és ezekért hány százalékot kaptunk. Woody ugyanis minden küldetés után százalékos értékelést kap, ami nagyban befolyásolja a nézőszámot is.
… a színfalak mögé
Érdemes jól teljesítenünk, ugyanis, ha egy szezonon belül minden misszióra legalább 90%-os értékelést kapunk, akkor a szezon végén a magasba emelhetjük a Legjobb Show díjat. Persze, ha ez nem sikerül, még mindig kibékülhetünk egy ezüst, vagy egy bronz kupával. A jó teljesítmény azonban nem jelent extrákat, így csak a 100%-os végigjátszás hajtja az embert. És ha már szóba került a végigjátszás. Itt találkozunk a játék legnagyobb hibájával, a játékidővel. Én másfél, két óra alatt nyomtam ki. És mivel a csínyek állandóan ismétlődnek, az újrajátszási faktor is esik egy nagyot.
Összességében véve a Neighbours From Hill egy nagyon jó kis játék, de tényleg kicsi. Minden tekintetben. Rövid a játékidő, kicsi a bejárható terület, kevés a zene. Ezek azonban majdhogynem eltörpülnek a fergeteges hangulat mellett, még akkor is, ha ez az öröm, csak nagyon kevés ideig tart.
Casper
Grafika 8 Hangok 9 Irányítás 10 Hangulat 10 Kihívás 7 Szavatosság 4 | Az NFH egy nagyon jó játék, de nem kapott elég reklámot, nagyon rövid, ezért hamar el fogják felejteni. SajnosL |
Na, lehet kritizálni. Ez csak egy kis próbacikk volt, csakhogy tudjam, hogy fogalmazok, stb., stb.
#232
Elküldve: 2006. 07. 01. 19:49
nem olvastam végig de amit olvastam az egy klassz cikknek számít szerintem
ASUS P5K-C, Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA GeForce 8800GTX 768MB, KingMax DDR2 3*1GB 1066MHz, Samsung SyncMaster 2032BW
Meg XBOX360
Meg XBOX360
#234
Elküldve: 2006. 07. 01. 22:00
Idézet
és letöltéseket lehet küldeni?
Casper: Rövid...nagyon rövid, ha meg kiveszem a menünek az elemzését, aminek az elemzése tök felesleges, mert a kutyát nem érdekli, hogy milyen, akkor meg még rövidebb!
...when you look long into an abyss, the abyss also looks into you
Friedrich Nietzsche

#235 Guest__*
Elküldve: 2006. 07. 01. 22:05
Idézet
Idézet
és letöltéseket lehet küldeni?
Casper: Rövid...nagyon rövid, ha meg kiveszem a menünek az elemzését, aminek az elemzése tök felesleges, mert a kutyát nem érdekli, hogy milyen, akkor meg még rövidebb!
#236
Elküldve: 2006. 07. 01. 22:52
a cikk hosszusagara nem ternek ki mert mar mas megtette
viszont: rengeteg a szoismetles, es a szokincset is kellene jelentosen novelni. a leirastol abszoludt nem kaptam kedvet a jatekhoz, nem azert mert a jatek otlete nem tetszik hanem mert a leiras nem eleg.. lelkes(?) figyelemfelkelto stb. gyakorolni kell, lesz ez meg jobb is. azert ne add fel
viszont: rengeteg a szoismetles, es a szokincset is kellene jelentosen novelni. a leirastol abszoludt nem kaptam kedvet a jatekhoz, nem azert mert a jatek otlete nem tetszik hanem mert a leiras nem eleg.. lelkes(?) figyelemfelkelto stb. gyakorolni kell, lesz ez meg jobb is. azert ne add fel
Through war we will teach your heresy. 通过战争我们教会你异端 Through battle we will teach your frailty. 通过交锋我们教会你脆弱 Through death we will teach your fate. 通过死亡我们教会你命运 | ![]() |
#237
Elküldve: 2006. 07. 01. 23:04
akkor már én is írok egyet, mert a Devil MAy Cry 3-ról írta megyet, csak elveszett a format közben, de majd megírom még1x:)
"Az élet szép, csak mindig jön valami és elszúrja" Myko Alto
"Did you know your phone is dead? Do you ever recharge the batteries?"
"They recharge? I just keep buying new phones."
House MD
"Did you know your phone is dead? Do you ever recharge the batteries?"
"They recharge? I just keep buying new phones."
House MD
#238
Elküldve: 2007. 05. 14. 19:39
Hello! Nos, hát elég régen írtam már egy cikket, de azért elküldöm. Várom a véleményeket. (bocsi, de nem volt időm megformázni:( )
Moto Gp3
Hát valahogy így nézett ki az elso versenyem. Ezután végigjátszottam az oktató módot. És képzeljétek, ezután a legrosszabb helyezésem is a 4. volt. Szóval mindenkinek csak ajánlom, hogy eloször vigye végig a tutorialokat, ha kell akár kétszer is. Ezután lehet nekileselkedni az igazi játéknak.
Két játékmódot érdemes megemlíteni. Az elso a Grand Prix. A THQ volt olyan kedves és licencelte az összes pályát és versenyzot. Természetesen mindezt a 2004. évi idényben tette, viszont meglepo valósághuséggel. Aki nézi az élo versenyeket, bizony nagyon sok pályára és versenyzore rá fog ismerni. Ez nem igazán nagy meglepetés, hiszen ezt már az elozo rész is tudta. Ám lépjünk az igazi élvezetek mezejére. Az igazi élményt az úgynevezett Extreme mód jelenti. Izz kapunk egy csekély indulási pénzmagot, amibol megvehetjük az elso 600cm3 motorunkat. Ezután indulhatnak a versenyek, melyek Barcelonában, Tokióban és más híres városokba repítenek minket. Így minden pálya egyedi hangulattal rendelkezik. Minden versenyen helyezéstol függoen kapunk pontokat, haladhatunk elore a ranglétrán és kedves fonök bácsi is ad pénzt. Ebbol a fizetésbol vehetünk új motorokat és ha van elég pénzünk, átléphetünk az 1000 és 1200cm3 géposztályba, ahol a mocik már duzzadnak a lóeroktol. A pénzünkbol azonban akár tuningolhatjuk a gépünket. Ezt hihetetlen egyszeru módon oldották meg. 3 szint van amibol lehet választani és ezek után lehet gyakorolni a finombeállításokkal. Ennyi a tuning. Az extrem módban fellelheto 15 pálya és a motorok tökéletesre sikerültek.
Ami egy ilyen gamenél nagyon fontos az-az irányítás. Hmm, hogy is írjam ezt le. Se nem arcade, se nem teljesen szimulátor. Olyan köztes. Alpjaiban véve jó, csak hozzá kell szokni. Az egyéb hiányosságokat viszont pótolja a grafika. A fejlesztok ezen a ponton nagyon odatették magukat. A környezet kidolgozottsága fantasztikus, a motorokon még a hajtólánc is kiveheto. Amit még nagyon hiányoltam azok a pörgos muzsikák voltak. Viszont a motor és kipufogó hangjátéka ismét tökéletes.
Végszóként nem tudok mást mondani, csak azt: 'Mocizzunk má' együtt!!"
Moto Gp3
Létezik a világon egy olyan dolog, amelyet minden férfi szívesen muvelne. Ha felülünk egy ilyen jármure, vagányabbak leszünk és a többi fajtársunk között elismerést váltunk ki, ráadásul a nok is bolondulni fognak értünk. Ki találtátok már hogy mirol beszélek? Nem?! Akkor segítek. Ezt a sportot uzi Talmácsi Gábor is. Hát persze hogy a motorozásról van szó. Akinek nincs lehetosége, vagy éppen csak nem akar a téli hónapokban a volán mögé fagyni (futheto motor...LOL), annak van egy jóhírem: megjelent a Moto GP3!
Elore le szeretnék szögezni egy dolgot. Ezt a játékot nem a türelmetlen, idegbeteg embereknek találták ki. Elmesélem az elso versenyemet a közvetíto szemszögébol:
"...djkee (én) az idoméro edzés után az utolsó rajtrácsról indul. És, elindult a futam! A célegyenes végére, djkee a nagyszeru rajt után 200km/h-val robog az elso kanyar felé. De úristen! Ez nem normális! Ez a vadbarom nem ismeri a féket?! 200-zal belehajtott a betonfalba! De sebaj, a versenyzo összekaparta magát, majd újult erovel 180-nal hajt a következo kanyar felé. Ilyen nincs! A szerencsétlen majdnem átrepült a gumifalon..."Hát valahogy így nézett ki az elso versenyem. Ezután végigjátszottam az oktató módot. És képzeljétek, ezután a legrosszabb helyezésem is a 4. volt. Szóval mindenkinek csak ajánlom, hogy eloször vigye végig a tutorialokat, ha kell akár kétszer is. Ezután lehet nekileselkedni az igazi játéknak.
Két játékmódot érdemes megemlíteni. Az elso a Grand Prix. A THQ volt olyan kedves és licencelte az összes pályát és versenyzot. Természetesen mindezt a 2004. évi idényben tette, viszont meglepo valósághuséggel. Aki nézi az élo versenyeket, bizony nagyon sok pályára és versenyzore rá fog ismerni. Ez nem igazán nagy meglepetés, hiszen ezt már az elozo rész is tudta. Ám lépjünk az igazi élvezetek mezejére. Az igazi élményt az úgynevezett Extreme mód jelenti. Izz kapunk egy csekély indulási pénzmagot, amibol megvehetjük az elso 600cm3 motorunkat. Ezután indulhatnak a versenyek, melyek Barcelonában, Tokióban és más híres városokba repítenek minket. Így minden pálya egyedi hangulattal rendelkezik. Minden versenyen helyezéstol függoen kapunk pontokat, haladhatunk elore a ranglétrán és kedves fonök bácsi is ad pénzt. Ebbol a fizetésbol vehetünk új motorokat és ha van elég pénzünk, átléphetünk az 1000 és 1200cm3 géposztályba, ahol a mocik már duzzadnak a lóeroktol. A pénzünkbol azonban akár tuningolhatjuk a gépünket. Ezt hihetetlen egyszeru módon oldották meg. 3 szint van amibol lehet választani és ezek után lehet gyakorolni a finombeállításokkal. Ennyi a tuning. Az extrem módban fellelheto 15 pálya és a motorok tökéletesre sikerültek.
Ami egy ilyen gamenél nagyon fontos az-az irányítás. Hmm, hogy is írjam ezt le. Se nem arcade, se nem teljesen szimulátor. Olyan köztes. Alpjaiban véve jó, csak hozzá kell szokni. Az egyéb hiányosságokat viszont pótolja a grafika. A fejlesztok ezen a ponton nagyon odatették magukat. A környezet kidolgozottsága fantasztikus, a motorokon még a hajtólánc is kiveheto. Amit még nagyon hiányoltam azok a pörgos muzsikák voltak. Viszont a motor és kipufogó hangjátéka ismét tökéletes.
Végszóként nem tudok mást mondani, csak azt: 'Mocizzunk má' együtt!!"
