Új interjú a Clive Barker's Jericho fejlesztőjével, két képpel.
http://www.computera...CVG-General-RSS
Al-Khali mindig jelen van, de nagy konfliktusok idején idején egy hatalmas homokvihar ellepi a várost és mindenkit, aki ott van. Minden alkalommal, mikor feltűnik ez a vihar, harcosok egy csapata behatol, hogy megpróbálja elpusztítani, de soha sem térnek vissza. Most rajtunk lesz a sor, a mi hét fős csapatunkon.
A korábbi harcosok közt találunk sumér papokat, római centúriókat, keresztes lovagokat és brit kommandósokat. Akik ottmaradtak a városban, egyfajta élőhalott formában léteznek, harcolva a helyet uraló erők ellen. Vannak, akik behódolnak a démoni erőknek, vannak akik ellenállnak.
A város, minden alkalommal, mikor eltűnik a viharban, egy másik dimenzióba kerül. Mikor a Jericho csapat behatol ebbe a dimenzióba, egy Al-Khali korábbi verzióiból összeálló városban találja magát.
A játékmenet izgalmas és eredeti lesz. A természetfeletti erőket is használni kell, ilyenek például a telekinézis vagy a tűzcsóva. Később majd tudjuk kombinálni is a csapat képességeit.
Az interjú végén megkérdezték, melyik a legbetegebb ellenfél, amelyet eddig meg kellett alkotniuk. Itt van pár lehetőség, amit Joe Falke, a fődesigner említett:
- öngyilkos "terrorista", aki a testén belülre helyezi el a bombát
- nő, aki emberi húsból készíti a bútorait
- olyan fickó, aki a hátáról lenyúzott bőrből csinált magának szárnyakat és kiszedte a húst a szemei körül, hogy jobban lásson
- félbevágott gyerek, aki a beleivel támad
- keresztre szögezett fickó, akinek minden egyes porcikája összeolvadt azzal, hogy örökké szenvedjen
