Miután a hivatalos X360 teljesen magyar nyelven fog kommunikálni (magyar menü, stb.) illetve jár hozzá majd magyar kézikönyv is, így plusz húsz rongyot elkérnek ezért. Egyébként ha jól tudom annyiba kerültek volna a gépek hivatalosan, mint most a szürke importos verziók.
Xbox 360
#381
Elküldve: 2006. 11. 03. 13:10
Miután a hivatalos X360 teljesen magyar nyelven fog kommunikálni (magyar menü, stb.) illetve jár hozzá majd magyar kézikönyv is, így plusz húsz rongyot elkérnek ezért. Egyébként ha jól tudom annyiba kerültek volna a gépek hivatalosan, mint most a szürke importos verziók.
#382
Elküldve: 2006. 11. 07. 00:48
#383
Elküldve: 2006. 11. 07. 08:32
2. a ps3 256 Mb ram ot használ a cpu fele, és 256 ot a gpu fele.
3. A ps3 nak nem 1+6 , hanem 1+7+1 magja van. 1 fő mag, 7 spe mag, 1 redundancia miatt fenntartva.
4. az spe magok csak 256 Kbyte (kilóbájt) , vagyis negyed mega byte ramot használnak a ps3 ban. Azt hogy hány ilyen ér fel a fő mag teljesítményével nemtudom meghatározni.
Azontúl a memcsis dolog nemfeltétlen ugrik ki a két gép között...
Az viszont már igen, hogy az X360 nak a 3 magjára 1 mega cache memória jut, a ps3 nak az összesen 8 magjára meg 512 Kbyte.. vagyis a fele.
Azért nemtudom megmondani melyik az erősebb, mert mindkettőnek vannak előnyi a másik felett, de végeredményben egyformán erősek.
(Független fejlesztő csapat cikkében is olvastam, bár már hetekkel előtte megtettem ezt a megállapítást. )
Ha döntenem kellene melyiket vegyem, akkor X360. Keresgélj ebben a topicban, írtam eleget arról, hogy miért gondolom én ezt.
#384
Elküldve: 2006. 11. 07. 21:18
Idézet
2. a ps3 256 Mb ram ot használ a cpu fele, és 256 ot a gpu fele.
3. A ps3 nak nem 1+6 , hanem 1+7+1 magja van. 1 fő mag, 7 spe mag, 1 redundancia miatt fenntartva.
4. az spe magok csak 256 Kbyte (kilóbájt) , vagyis negyed mega byte ramot használnak a ps3 ban. Azt hogy hány ilyen ér fel a fő mag teljesítményével nemtudom meghatározni.
Azontúl a memcsis dolog nemfeltétlen ugrik ki a két gép között...
Az viszont már igen, hogy az X360 nak a 3 magjára 1 mega cache memória jut, a ps3 nak az összesen 8 magjára meg 512 Kbyte.. vagyis a fele.
Azért nemtudom megmondani melyik az erősebb, mert mindkettőnek vannak előnyi a másik felett, de végeredményben egyformán erősek.
(Független fejlesztő csapat cikkében is olvastam, bár már hetekkel előtte megtettem ezt a megállapítást. )
Ha döntenem kellene melyiket vegyem, akkor X360. Keresgélj ebben a topicban, írtam eleget arról, hogy miért gondolom én ezt.
#385
Elküldve: 2006. 11. 07. 21:59
Idézet
silver: nem kell érte fizetni, de csak tölteni tudsz (pl demókat)
gold: ÉVI 15-16ezer Ft, (ha premium packot veszel 1 hónap ingyen), szintén tudsz tölteni +multiplayerezni-silverrel nem!
#386
Elküldve: 2006. 11. 07. 22:02
Idézet
Miután a hivatalos X360 teljesen magyar nyelven fog kommunikálni (magyar menü, stb.) illetve jár hozzá majd magyar kézikönyv is, így plusz húsz rongyot elkérnek ezért. Egyébként ha jól tudom annyiba kerültek volna a gépek hivatalosan, mint most a szürke importos verziók.
mielőtt nem volt hivatalos a forgalmazás: legolcsóbb premium pack: 90.000 ft
miután hivatalos legolcsóbb (1 helyen!) 96.000 ft
a magyar nyelvű gépek: premium pack 120.000 ft!!!
core pack 95.000-tól
Nekem tökéletesen megfelel az angol nyelvű is!


#387
Elküldve: 2006. 11. 07. 23:14
#388
Elküldve: 2006. 11. 07. 23:26
Idézet
Idézet
Miután a hivatalos X360 teljesen magyar nyelven fog kommunikálni (magyar menü, stb.) illetve jár hozzá majd magyar kézikönyv is, így plusz húsz rongyot elkérnek ezért. Egyébként ha jól tudom annyiba kerültek volna a gépek hivatalosan, mint most a szürke importos verziók.
mielőtt nem volt hivatalos a forgalmazás: legolcsóbb premium pack: 90.000 ft
miután hivatalos legolcsóbb (1 helyen!) 96.000 ft
a magyar nyelvű gépek: premium pack 120.000 ft!!!
core pack 95.000-tól
Nekem tökéletesen megfelel az angol nyelvű is!


Gears of War rulez!!!
iPhone 2G 16GB
#389
Elküldve: 2006. 11. 08. 05:53
SZÉJJJJEJJJÁCCCOMMMMMAGAM

és boldog leszek

#390
Elküldve: 2006. 11. 08. 16:56

#391
Elküldve: 2006. 11. 08. 17:08
#392
Elküldve: 2006. 11. 09. 09:51
Szépen válaszolok minden felmerült kérdésre, a legrégebbivel kezdem.
LUDA: A fő mag a ps3 ban haszálhatja a teljes RAM memória méretet.
LUDA: System link: Multiplayer játék, csak nem a neten keresztül, hanem helyben. 2 gép esetében elviekben elég a crossover kábel, több gép esetében switch kell.
(Aki FÉL HOGY XBOX LIVE! ról bannolják konzol mod miatt, az nagyon örüljön, mert a system link es játékokkal az Xlinkre fel lehet menni. Azis interneten át megy, és multiplayer szerver, csak nem a microszofté, és nem törődnek a moddolt onzolokkal.)
Tjames: Ha flasheltetni akarod, dobj ide egy emailt: 2457@citromail.hu , minden Xbox360 at flashelek, teljesen mind1 milyen fajta. (premium, core, azon belül Hitachi samsung vagy lg vagy toshiba meghajtós... lényegtelen.)
GAX:
Minnél frissebb, annál jobb. A lényeg hogy clone cd legyen, az iso ami ki akarsz írni tartalmazza az ss.bin patchet, régiókód egyezzen, PAL/NTSC a konzolodnak megfelelő legyen, a lemez amit használsz VERBATIM +RDL 8.5 Gbyte os legyen, 4x esen írható. (van ami ricoh +rdl el is megy, de inkább maradj a verbatimnál) azontúl az írás sebessége 2.4X es legyen, az író pedíg PIONEER 111 illetve 110 DVR típus legyen. (Még a 109 is működhet, meg egy-két NEC gyártmány is, de a fejemet nem tenném rá.) Röviden ennyi...
LUDA: DX10 et nem támogat, és nem is fog. De a játékokat DX 9 el ki fogják rá adni.
És igen, 1 darab kontroller jár hozzá összesen. Szal NEM jelenti hogy a játékok ne mennének rajta. (pc-n is egy egyész rengeteg játék kapcsolható, hogy Dx 9 vagy Dx 8 as üzemmódban menjen.X360 ra is ki lessz minden adva, csak Dx9 el. )
JUST ASK ME

#393
Elküldve: 2006. 11. 09. 14:38


Egyenlőre JÓ LENE HA MEGJÖNNE, mert eddig nem hívtak

Azért én még bízom benne, báááááár flessseltetni még nem fogom. egyenlőre....
#394
Elküldve: 2006. 11. 09. 14:47
#395
Elküldve: 2006. 11. 09. 15:21
Volt szó róla hogy frissítéssel a Dx 10 et is fogja vinni,
(A HARDWER BŐSÉGESEN ELÉG HOZZÁ, TÁMOGATNÁ IS)
de arról én letettem.
A ps3 eleve Dx 10 et használ, bár nemsok előnye van belőle (egyenlőre...)
Valszeg a Microszoft is. Ez persze nem jelenti azt hogy ami dx10 alá jön ki játék nem fog menni az X360 on. (pc játékokban is be lehet állítani hogy 9es vagy 8 as directx et szeretnék e használni, ugyanígy ha Xbox360 jön, akkor gyárilag Dx 9 re less állítva. Nincsen nagy jelentősége.)
Válaszolva az írós kérdésedre:
A lemezek eggyik rétegén található a játék maga, és a videók.
A másik rétegen egy pár kilóbájtos file található, ss.bin keresztnéven fut.
+RDL lemezt használunk, mert annál írás közben bármikor válthatok réteget.
Így érhető el, hogy a játék file jai, és az ss.bin is megfelelő helyre kerüljön.
(szal ahol a box keresni fogja őket)
Verbatim lemezt használunk, mert az írható lemezeket nehezebb olvasni mint a gyári préselteket,
a verbatim jó minőségű lemez, könnyen olvassa az Xbox360 meghajtó.
Pioneer 111 ill. 110 es írót használunk, mert:
1. az eggyik legjobb minőségű író.
2. alapból ha +RDL lemezt írsz vele, akkor a MEDIA-BOOKTYPE ot, (vagyis a lemez írás szabványát) megváltoztatja DVD+RDL ről DVD-ROM ra. Ha ez nincsen meg, NEM tudja olvasni az Xbox360 meghajtója.
Összefoglalva:
Fontos a minőség, ezért verbatim lemezt használunk.
Fontos a MEDIA-BOOKTYPE beállítás, ezért PIONEER 110, illetve 111 es írót használunk.
Fontos, hogy minden adat "jó" helyre mennyen fizikailag (melyik rétegre kerüljön) ezért kell a verbatim lemeznek +RDL nek lennie, (MEG a BOOKTYPE miatt, - os lemezen ez nem állítható be)
Azontúl... Ha fogsz egy eredeti Xbox360 as lemezt, és megpróbálod csakúgy átírni egy másikra, NEM FOG MŰKÖDNI.
Aki pedíg letöltött ISO t akar kiírni, az észreveszi, hogy NAGYOBB mint 4.7 Gbyte.
( a fennt említett okok miatt a játék és az ss.bin közti részt feltöltjük nullákkal, így érjük el, hogy átcsússzon a következő rétegre.)
Ha valaki eredeti lemezt akar lemásolni, annak is szól hogy keressen meg.
Át tudom úgy programozni az Xbox360 optikai meghajtóját, hogy Windows Xp is lássa, és kezelje mint rendes meghajtót. A különbség, hogy le tudja olvastatni vele a teljes lemezt.
Van erre mégegy alternatíva, egy Samsung SH-D162CTS04 meghajtót alakítok úgy át, hogy olvassa a gyári Xbox360 lemezeket.
Van hozzá programom, teljes értékű ISO t csinál. Azt már nyugodtan ki lehet írni a fennt említett megszorítások betartása mellett.
Amire még figyelni kell:
A játék régiókódja ugyanaz legyen mint az Xbox360 é.
(vagyis csak japánban kiadott játékot itt nem lehet lejátszani, eredeti lemezről sem!)
Azontúl PAL/NTSC szernint is stimmelnie kell.
---------
Remélem sikerült kimerítő választ adnom minden kérdésre.
ha akarsz flasheltetni Xbox360 at, akkor írj ide emailt:
****************
*2457@citromail.hu*
****************
Ha kell átalakított meghajtó, és program eredeti lemezek lemásolásához, akkor is ide tudsz írni.
--------
(Ps3 mon is dolgozom, hogy tudjam majd csippelni, de az még iszonyatosan hosszú idő)
JUST ASK ME

#396
Elküldve: 2006. 11. 09. 16:09
#397
Elküldve: 2006. 11. 09. 16:31
Annó amikor a játékok fejlődése elkezdődött, és az első jobb VGA kártyák (VOODOO de naon régen volttt....) megjött, meglehetősen nehéz volt a fejlesztők dolga, mert szinte minden gép másabb.... hardwer szinten persze.... Hogy ebből ne legyen gond, és szélesebb körben használható legyen egy-egy adott játék, a Microsoft kifejlesztette a DirectX vezérlőt, mely nem más, mint egy "közös" utasítás készlet, amit minden gép egyformán tud fogadni.
Ez az egyesített "köntös" adja a mai fejlesztések alapjait.
Arra jó, hogy ne kelljen különböző hardwerekre külön fejleszteni mindent.
Ez konzolnál nem áll fennt, mert ugye a konzol egy platform, a hardwer és a szoftber mindeggyiken ugyanaz.
A Dx 10 lehetővé teszi, hogy látványos grafikai és hang elemeket könnyebb legyen még az eddíginél is előállítani.
Szóval, ha valami (mondjuk GPU) nem felel meg a dx 10 követelményeinek, az csak annyit jelent, hogy a hardwer nem tudja értelmezni annak parancsait.
Az x360 hardwer megfelel, egyszerűen a szoftverelése nem teszi lehetővé ennek kihasználását.
A mostani 9.x es directX amit használ nem rajzol csúnyábban mint a Dx 10.
Ugyanazt megtudja csinálni, csak a programozónak ez több munkába kerül.
Gyakorlatilag a DirectX egx fejlesztői környezet. Elsősorban a fejlesztőket érinti az Xbox360 ezen hiányossága.
Ez azt jelenti, hogy neked, felhasználónak semmi hátrányod nem származik ebből.
(igyekszem kielégítő válaszokat adni amúgy minden kérdésre... 15 év tapasztalata van mögöttem, bár PC- tapasztalat ez.... Konzollal is évek óta foglalkozom, azóta hogy az első xbox sima megjelent.)
Xbox és Xbox360 Flash:
2457@citromail.hu
#398
Elküldve: 2006. 11. 09. 20:22
Én ha vállalkozóként nem tartom a határidőt, jól megfingatnak, de póremberként ha veszek valamit akkor kit tudok felelősségre vonni?
Normális az hogy a TV-m 2 hét helyett 3 hétre hozták, a varrógépet egy hétre ígérték, most hogy szóltam, aszongya az eladó "jó hogy szólt, mert épp most akartam hívni a központot"
Hát mi van itt magyaroszágon? Előleget persze fizetni kell, aztán meg játszanak az ember türelmével. Nem hiszem el hogy 2 hét kell egy műszaki cikk beszerzéséhez. Hacsaknem persze PS3, mert az meg hónapokat tólódik. Hát azt kell mondjam b+ minden szavát tartani nem tudó üzlet/vállalkozás/eladó/központ/és beszállító.
Az kéne mint Németországban. Ha határidő nincs tartva, enged az árból. 20-50%. És ez nem vicc. Akkor az eladó is megtanulná a határidőt tartani.
Ennyi.

kitomboltam magam

#399
Elküldve: 2006. 11. 09. 23:01
#400
Elküldve: 2006. 11. 10. 07:26
Remélem az enyém ma megjön (hogy b@$$zák meg amiért tegnap nem hozták) és akkor már tapasztalatból fogok tudni beszélni. Egy biztos. Nyárig nem nyúlok hozzá, nem szedem szét sem hűtés, sem más miatt. Ha addig nem lesz vele probléma, akkor tán már aztán sem. Jövő nyáron meg befigyel egy vízhűtés.
De ez mind fikció....addig amíg nem jön meg. Úgyhogy remélem hallják ezt a nagyképű friccek is, és MA MEGKÜLDIK hogy hétvégén már tolhassam!
Roger, over and out