Én egy nagyon régi NFS rajongó vagyok, emlékszem már 1995-ben, 11 évesen kiadásakor megszereztem az NFS1-et. Akkoron annyira megtetszett, hogy örök életre rajongóvá tett és minden egyes részt azon nyomban megszereztem mihelyt kiadták. Bár az elmúlt újabb 11 év során sokat változtam (az élethűbb szimulátorokat jobban kedvelem vezetésélményileg mint a jó öreg szórakoztató Arcade-okat, valamint már évek óta az igazi autómmal foglalkozok-száguldozok az utakon ahol ez biztonságosan is megtehető), az NFS része maradt az életemnek.
Végigolvasgattam a topic-ot és igen-igen, elmondható hogy az NFS 1, 2 és 3 hajdanán -és még most is- egy nagyon speciális élménnyel szolgált, egyfajta autósjáték forradalmat robbantott ki.
Nekem élményben mindig is személyes kedvencem marad a Hot Pursuit, vezetésélményileg pedig a Porsche 2000 nyújtotta azóta is a legjobbat, nagyon szimulátoros "íze" volt. A mostani csilli-villi lázasan fejlesztett részek is szórakoztatóak, de valahogy már kiveszett a régi gén, nem ugyanaz az élmény (vagy csak felnőttem és más szemmel látom a dolgot) és valahogy egyre jobban az újabb generáció Halálos Iramban tuningőrül fanjait próbálja kiszolgálni az Electronic Arts marketingstratégiája, természetesen elsöprő bevételi sikerrel -azóta is évek óta ebben az irányban fejlődik a szoftver. Én úgy gondolom, hogy akkor lehetne igazán nagyot dobni, ha mindegyik rész egyfajta összekovácsolásával több évig fejlesztenék a játékot mindegyik rész hangulatát felölellő befejezőepizódban, melyben a tuning fan-okis megtalálnák a való életben népszerű tuningolható alepizódokat (szupersportkocsit radikálisan átalakítani szentségtörés személyes véleményem szerint) és a szupersportkocsi rajongók és megtalálhatnák (újra felfedezhetnék) a régi NFS élményt, ezen felül a Motor City Online fan-ok is a régi, eszemi értékű száguldást külön-különálló fizikai-vezetéstechnikai modellezésekkel és epizódokba illő pályarészekkel.
Na, egyenlőre ennyi a meglátásom.
