Need for Speed: Pro Street
#361
Elküldve: 2008. 01. 12. 23:54
Van valami külömbség a X360-as és PS2-es verzió között a grafikán kívűl?
#362
Elküldve: 2008. 01. 15. 08:59
Idézet
Nem tudjátok mikor lesz már javitás?


#363
Elküldve: 2008. 01. 17. 07:10
van valaki aki PS3-on nyomja? mert ha igen akkor szeretnèm lezuzni?
online I.D.-m: wupe

online I.D.-m: wupe
#364
Elküldve: 2008. 01. 17. 08:45
Idézet
Ryo-t csak a driften nem sikerült elsőre legyőzni. Komolyabb erőpróbára számítottam, az előző pár rade day-en a porsche 911 turbo-val menő emberkét sokkal nehezebb volt megverni.


#365
Elküldve: 2008. 01. 17. 08:52
Idézet
Idézet
Ryo-t csak a driften nem sikerült elsőre legyőzni. Komolyabb erőpróbára számítottam, az előző pár rade day-en a porsche 911 turbo-val menő emberkét sokkal nehezebb volt megverni.


#366
Elküldve: 2008. 01. 17. 12:54
Azon a pályán használni kell a kéziféket és a pálya elején lévő emelkedőn a nitro-t, úgy majdnem 1 másodperccel lehet náluk jobb időt futni.
Grip: Subaru Impreza WRX full tuninggal a grip végigjátszható, csak a grip king elnyerése előtt race day-re kellett egy porsche 911 turbot vennem.
Drag: Toyota Supra, wheelie-het Mustang GT500
Drift: Mazda Rx8
Speed Challenge és Top Speed Run végigcsinálható az alap Dodge Viperral, amit ad, szintén csak a speed king elnyerése előtti versenynapra kellett tuningolni.
Amúgy a sivatagi hosszú speed challenge pálya miatt kellett egyszer újrakezdenem, 24-szer törtem totálkárra
Grip: Subaru Impreza WRX full tuninggal a grip végigjátszható, csak a grip king elnyerése előtt race day-re kellett egy porsche 911 turbot vennem.
Drag: Toyota Supra, wheelie-het Mustang GT500
Drift: Mazda Rx8
Speed Challenge és Top Speed Run végigcsinálható az alap Dodge Viperral, amit ad, szintén csak a speed king elnyerése előtti versenynapra kellett tuningolni.
Amúgy a sivatagi hosszú speed challenge pálya miatt kellett egyszer újrakezdenem, 24-szer törtem totálkárra

#367
Elküldve: 2008. 01. 17. 13:00
köszi, tudom hogy hol a kézifék, sőt a nitro is. Az lehet a baj hogy béna vagyok. 4-ből egyszer sem sikerült első lennem. Többet meg nem próbálkoztam, hisz a versenynapot enélkül is abszolváltam. Ez is az én hibám, biztos nem szeretem a kihívásokat.
#368
Elküldve: 2008. 01. 18. 08:35
Idézet
Idézet
Idézet
Ryo-t csak a driften nem sikerült elsőre legyőzni. Komolyabb erőpróbára számítottam, az előző pár rade day-en a porsche 911 turbo-val menő emberkét sokkal nehezebb volt megverni.


"LENYOMTAM" LOL, ez a magyarítás...
Nekem is sikerült anélkül nyernem de bosszantott hogy olyan irreálisan nehéz az a pálya a többihez képest.
#369
Elküldve: 2008. 01. 18. 08:40
Idézet
Azon a pályán használni kell a kéziféket és a pálya elején lévő emelkedőn a nitro-t, úgy majdnem 1 másodperccel lehet náluk jobb időt futni.
Grip: Subaru Impreza WRX full tuninggal a grip végigjátszható, csak a grip king elnyerése előtt race day-re kellett egy porsche 911 turbot vennem.
Drag: Toyota Supra, wheelie-het Mustang GT500
Drift: Mazda Rx8
Speed Challenge és Top Speed Run végigcsinálható az alap Dodge Viperral, amit ad, szintén csak a speed king elnyerése előtti versenynapra kellett tuningolni.
Amúgy a sivatagi hosszú speed challenge pálya miatt kellett egyszer újrakezdenem, 24-szer törtem totálkárra
Grip: Subaru Impreza WRX full tuninggal a grip végigjátszható, csak a grip king elnyerése előtt race day-re kellett egy porsche 911 turbot vennem.
Drag: Toyota Supra, wheelie-het Mustang GT500
Drift: Mazda Rx8
Speed Challenge és Top Speed Run végigcsinálható az alap Dodge Viperral, amit ad, szintén csak a speed king elnyerése előtti versenynapra kellett tuningolni.
Amúgy a sivatagi hosszú speed challenge pálya miatt kellett egyszer újrakezdenem, 24-szer törtem totálkárra

#370
Elküldve: 2008. 01. 19. 11:14
Mazda Rx8-cal 6900-es drift eredmény volt a maximum, bár nekem ez a játékmód megy legkevésbé.
A Corvette-k vannak olyan gyorsak, mint a Porschék, de nem nagyon kanyarodnak - bár a porschek között is jelentős különbség van, a gt2 alig kezelhető, míg a 911 turbo az egyik legkezelhetőbb autó a játékban -. A Nissan-okat próbáld ki, az adatok alapján azok sem rosszak (most a nevük nem jut eszembe, de nem a 350z).
A Corvette-k vannak olyan gyorsak, mint a Porschék, de nem nagyon kanyarodnak - bár a porschek között is jelentős különbség van, a gt2 alig kezelhető, míg a 911 turbo az egyik legkezelhetőbb autó a játékban -. A Nissan-okat próbáld ki, az adatok alapján azok sem rosszak (most a nevük nem jut eszembe, de nem a 350z).
#371
Elküldve: 2008. 01. 22. 09:01
Nekem is kellene lassan egy új autó hajszára, beválasztottam a Porsche GT2-t de nem nagyon akar kanyarodni, akárhogy állítom... Próbáltam már a Nissan R35-öt, d az is hasonló... Driftre eddig Nissan Sylvia volt, (nagyon jó) most Suprát készítek. Dragra RX8 Eddigi legjobb 8.04. Van még a garázsban Viper, M3 as BMW (az újabb) és egy Hemi Cuda... Melyikkel mit javasoltok??? A Hemi Cuda kétkerezsére lesz jó majd szerintem
#372
Elküldve: 2008. 01. 22. 09:13
Nekem driftre alap Nissan 240-em van. Aero-ja 3-as, többi alap.
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
#373
Elküldve: 2008. 01. 22. 13:22
Idézet
Nekem driftre alap Nissan 240-em van. Aero-ja 3-as, többi alap.
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
#374
Elküldve: 2008. 01. 22. 13:43
Idézet
Idézet
Nekem driftre alap Nissan 240-em van. Aero-ja 3-as, többi alap.
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
#376
Elküldve: 2008. 01. 24. 15:23
Idézet
Idézet
Idézet
Nekem driftre alap Nissan 240-em van. Aero-ja 3-as, többi alap.
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)
Sprintre: Subaru
Drag: GT500
Hajsza: EVO (a programban a X-es szerintem elírás, mert az a IX-es a valóságban. Így nekem az új van a X-es, amit a programban csak sima EVO-ként tartanak számon)

#377
Elküldve: 2008. 01. 24. 15:26
Idézet
Zondával dragen lehet 5.30at csinálni.

#378
Elküldve: 2008. 01. 25. 16:33
Tegnap megnéztem már azokat az elnevezéseket... Nálam az EVO X az Evolution, a másik pedig EVO IX... Szóval nálam minden rendben van, sőt tegnap megvettem az EVO X-est, és mikor bementem vele az első versenynapra, a DJ már mondta is hogy Rayen Cooper egy új EVO X el érkezett!


#379
Elküldve: 2008. 01. 28. 22:38
SziasztokNem tudna valaki bármilyen módon elérhetővé tenni egy PS2 NFS PRO STREET EUR MAX DRIVE game savét.Persze mért nem játszom végig,de a sok meló mellett este már nincs idegem kínlódni vele,a fiam meg nyúz.Bármi jöhet ,valami saját is.Előre is köszi Laca






#380
Elküldve: 2008. 01. 29. 01:30
Hali, nekem volt egy mentésem Pro Streetben, csak bizonyos okok miatt le lett törölve a gamma, tegnap feltettem és visszamásoltam a régi mentésemet...viszont azt írja, h nem tudja betölteni...
Lehet ezzel kezdeni valamit vagy ezt most jól becumiztam és kezdhetem előről? :O
Ugyanazt a pro street verziót tettem fel, semmi patch, ua. a crack meg minden, mégsem tölti be...
Lehet ezzel kezdeni valamit vagy ezt most jól becumiztam és kezdhetem előről? :O
Ugyanazt a pro street verziót tettem fel, semmi patch, ua. a crack meg minden, mégsem tölti be...
