Forma1 (2010)
#961
Elküldve: 2010. 11. 14. 17:27
Én elgondolkodnék a helyetekbe hogy kinek drukkolok. (Alonso) Szerintetek az az ember megérdemli a győzelmet aki nem tud tisztességesen veszíteni?!... Eddig sem volt a szívem csücske de már kezdtem vele megbékélni. Be kell vallani jó pilóta, tehetséges megy ez neki, ezzel nem lehet mit csinálni. De így befejezni... pff. Miért kell mutogatni? Ennyi volt az autójában Petrov erről nem tehet. Hamilton se a kedvencem de legalább emelt fővel fejezte be és ezért tisztelem, de a ti agyon Istenített versenyzőtök csak egy gyerek jó képességekkel semmi több...
#962
Elküldve: 2010. 11. 14. 18:34
A mutogatás nem volt jogos de meg lehet érteni milyen frusztráló lehet 40 kört menni úgy hogy esélyed sincs az előzési pontoknál a közelébe lenni miközben a vb-ért mész. Ez egy emberi dolog volt ami teljesen normális, pláne úgy hogy minden 2. blog amit az F1-ről olvasok arról szól hogy a versenyzők robotok és semmi érzelmet nem mutatnak. Tessék itt van!
És hogy nem a Red Bull volt idén a legjobb autó? Na ne vicceljünk már! Régen volt F1ben ekkora fölényben bármelyik csapat is, a megbízhatósággal sem voltak komoly gondjaik. Visszanéztem, Vettelnek 3szor kellett feladnia idén a versenyét abból az egyik a saját hülyesége miatt (török).
Remélem jövőre meglesz a 3. is!
Forza Alonso!
És hogy nem a Red Bull volt idén a legjobb autó? Na ne vicceljünk már! Régen volt F1ben ekkora fölényben bármelyik csapat is, a megbízhatósággal sem voltak komoly gondjaik. Visszanéztem, Vettelnek 3szor kellett feladnia idén a versenyét abból az egyik a saját hülyesége miatt (török).
Remélem jövőre meglesz a 3. is!
Forza Alonso!
#963
Elküldve: 2010. 11. 14. 18:34
milyen mutogatás volt? mert én a végét már elkapcsoltam, vagy az a kis kézlendítés Petrov felé? Mert azt láttam, de nem nagyon tekintek neki nagy jelentőséget, én is totál ideg lettem volna.
Szerkesztette: Drat 2010. 11. 14. 18:38 -kor
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#965
Elküldve: 2010. 11. 14. 19:35
Idézet: Daveout - Dátum: 2010. 11. 14. 18:03
Erről van szó! Ez tényleg nem kellett volna...de e van!
hajrá alonso!
én is láttam, azért vicc, hogy mekkora ügyet csinálnak belőle...


#966
Elküldve: 2010. 11. 14. 22:22
Vége hála az égnek. Ez az idény is ugyanolyan fosunalmas hulladék volt, mint az előző pár év, és ha jól hallom akkor 1-2 év múlva már kb. egy Fiat Punto motorja lesz a kocsikban a high-rev V8 helyett, akkor aztán pláne remek lesz (bár nem mintha most a motor lenne a baj...).
Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.
Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.
Szerkesztette: InGen 2010. 11. 14. 22:27 -kor
#968
Elküldve: 2010. 11. 14. 23:05
Idézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 14. 23:22
Vége hála az égnek. Ez az idény is ugyanolyan fosunalmas hulladék volt, mint az el?z? pár év, és ha jól hallom akkor 1-2 év múlva már kb. egy Fiat Punto motorja lesz a kocsikban a high-rev V8 helyett, akkor aztán pláne remek lesz (bár nem mintha most a motor lenne a baj...).
Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.
Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.
Mégis mit ártott neked Alonso hogy igy beszélsz róla?? undorító...
Gunner For Life
Victoria Concordia Crescit
KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu
Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit

KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu
Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit
#969
Elküldve: 2010. 11. 14. 23:37
Idézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 14. 21:22
Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.
ez most mire jó? szerintem intelligensen is ki lehet fejezni hogy nem szimpatizálsz valakivel, ha van egyáltalán erre szükség, ráadásul pont egy szerkesztő, na de nem akarok kötekedni csak az ilyen szövegeket kéne moderálni...
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"
But first you must learn how to smile as you kill"
#970
Elküldve: 2010. 11. 15. 00:40
Idézet: Gunner23 - Dátum: 2010. 11. 15. 00:05
Mégis mit ártott neked Alonso hogy igy beszélsz róla?? undorító...
Elkezdtem írni, de aztán olyan hosszú lett, hogy végül egy blogbejegyzést írtam róla a GK-ra

https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak
#971
Elküldve: 2010. 11. 15. 08:43
az győz aki a legtöbb pontot szerzi az idényben. Grat Vettelnek! FORZA ALONSO! 
jövőre mindenki újabb esélyt kap. ez ilyen sport.
Schumacher szerintem Vettelnek dolgozott.
nem hiszem el, hogy egy 7 vb győztes, megannyi szezonnal a háta mögött, a kigyorsításon fog elúszni...direkt csinálta.
persze ez teoria, az én véleményem, ez sohasem fog kiderülni. a Safety car miatt viszont elszálltak Alonso esélyei.
Alonso azért integetett Petrovnak, mert a Renault -nem pontosan ez a csapat, de...- igencsak sokat köszönhet neki. A futamon én azt hittem, hogy Petrov szó nélkül eltakarodik előle, de nem így történt. Ez már nem a Briatore által igazgatott Renault, itt már nem veszik figyelembe, hogy ki győzött nekik 2 vb-t.
A mai Forma-1 problémája a pénz és a korlátozások. költségcsökkentések, meghatározott mennyiségű motor-váltó, szar gumik stb. ma már nem kockáztatnak. régen leszarták, hogy mi van, mentek, előztek, harcoltak...régen a versenyt helyezték előtérbe, ma a befektetést, holott mindkettő jelen volt akkor is. egy szezonban min. 1 pilóta életét vesztette. ettől függetlenül nem vágyom erre az "élményre". az unalmas futamok nagyrészt a pályáknak köszönhetők. valencia, abu dzabi siralmas. Spa, Suzuka, Interlagos, Hungaroring, Silverstone, Brands Hatch, Monza, A1-Ring, Donington, Indianapolis, La Mans, Magny Cours, SAN MARINO, az amire az F1-nek szüksége van. az utóbbi években épült pályák szörnyűek. teszteljenek rajtuk, de én versenyt nem szeretnék ezeken látni. az egészséges versenyzéshez szükség van 2 gumigyártóra + turbófeltöltésre. nem kers-re. jó, hogy nem napcellás autók versenyeznek és az időjárás határozza meg a tempójukat...

jövőre mindenki újabb esélyt kap. ez ilyen sport.

Schumacher szerintem Vettelnek dolgozott.


Alonso azért integetett Petrovnak, mert a Renault -nem pontosan ez a csapat, de...- igencsak sokat köszönhet neki. A futamon én azt hittem, hogy Petrov szó nélkül eltakarodik előle, de nem így történt. Ez már nem a Briatore által igazgatott Renault, itt már nem veszik figyelembe, hogy ki győzött nekik 2 vb-t.

A mai Forma-1 problémája a pénz és a korlátozások. költségcsökkentések, meghatározott mennyiségű motor-váltó, szar gumik stb. ma már nem kockáztatnak. régen leszarták, hogy mi van, mentek, előztek, harcoltak...régen a versenyt helyezték előtérbe, ma a befektetést, holott mindkettő jelen volt akkor is. egy szezonban min. 1 pilóta életét vesztette. ettől függetlenül nem vágyom erre az "élményre". az unalmas futamok nagyrészt a pályáknak köszönhetők. valencia, abu dzabi siralmas. Spa, Suzuka, Interlagos, Hungaroring, Silverstone, Brands Hatch, Monza, A1-Ring, Donington, Indianapolis, La Mans, Magny Cours, SAN MARINO, az amire az F1-nek szüksége van. az utóbbi években épült pályák szörnyűek. teszteljenek rajtuk, de én versenyt nem szeretnék ezeken látni. az egészséges versenyzéshez szükség van 2 gumigyártóra + turbófeltöltésre. nem kers-re. jó, hogy nem napcellás autók versenyeznek és az időjárás határozza meg a tempójukat...
#972
Elküldve: 2010. 11. 15. 11:44
ennek az idénynek is vége. Grat Vettelnek, szerintem abszolút megérdemelte.megértem az alonso drukkereket, hogy próbálják szépíteni a dolgot.az, hogy 40 körön keresztül megy valaki mögött, és nem tud előzni, az nem annak a hibája, aki védekezik vele szemben.Petrov végig fer volt, semmi olyat nem csinált ami sportszerűtlen volt.meg amúgy is, ha alonso annyira fantasztikusan jó, akkor mért nem előzte meg?box kiállás után ugyanazt csinálta mint Webber.SEMMIT!
#973
Elküldve: 2010. 11. 15. 12:17
Idézet: norb - Dátum: 2010. 11. 15. 09:43
az győz aki a legtöbb pontot szerzi az idényben. Grat Vettelnek! FORZA ALONSO! 
jövőre mindenki újabb esélyt kap. ez ilyen sport.
Schumacher szerintem Vettelnek dolgozott.
nem hiszem el, hogy egy 7 vb győztes, megannyi szezonnal a háta mögött, a kigyorsításon fog elúszni...direkt csinálta.
persze ez teoria, az én véleményem, ez sohasem fog kiderülni. a Safety car miatt viszont elszálltak Alonso esélyei.
Alonso azért integetett Petrovnak, mert a Renault -nem pontosan ez a csapat, de...- igencsak sokat köszönhet neki. A futamon én azt hittem, hogy Petrov szó nélkül eltakarodik előle, de nem így történt. Ez már nem a Briatore által igazgatott Renault, itt már nem veszik figyelembe, hogy ki győzött nekik 2 vb-t.
A mai Forma-1 problémája a pénz és a korlátozások. költségcsökkentések, meghatározott mennyiségű motor-váltó, szar gumik stb. ma már nem kockáztatnak. régen leszarták, hogy mi van, mentek, előztek, harcoltak...régen a versenyt helyezték előtérbe, ma a befektetést, holott mindkettő jelen volt akkor is. egy szezonban min. 1 pilóta életét vesztette. ettől függetlenül nem vágyom erre az "élményre". az unalmas futamok nagyrészt a pályáknak köszönhetők. valencia, abu dzabi siralmas. Spa, Suzuka, Interlagos, Hungaroring, Silverstone, Brands Hatch, Monza, A1-Ring, Donington, Indianapolis, La Mans, Magny Cours, SAN MARINO, az amire az F1-nek szüksége van. az utóbbi években épült pályák szörnyűek. teszteljenek rajtuk, de én versenyt nem szeretnék ezeken látni. az egészséges versenyzéshez szükség van 2 gumigyártóra + turbófeltöltésre. nem kers-re. jó, hogy nem napcellás autók versenyeznek és az időjárás határozza meg a tempójukat...

jövőre mindenki újabb esélyt kap. ez ilyen sport.

Schumacher szerintem Vettelnek dolgozott.


Alonso azért integetett Petrovnak, mert a Renault -nem pontosan ez a csapat, de...- igencsak sokat köszönhet neki. A futamon én azt hittem, hogy Petrov szó nélkül eltakarodik előle, de nem így történt. Ez már nem a Briatore által igazgatott Renault, itt már nem veszik figyelembe, hogy ki győzött nekik 2 vb-t.

A mai Forma-1 problémája a pénz és a korlátozások. költségcsökkentések, meghatározott mennyiségű motor-váltó, szar gumik stb. ma már nem kockáztatnak. régen leszarták, hogy mi van, mentek, előztek, harcoltak...régen a versenyt helyezték előtérbe, ma a befektetést, holott mindkettő jelen volt akkor is. egy szezonban min. 1 pilóta életét vesztette. ettől függetlenül nem vágyom erre az "élményre". az unalmas futamok nagyrészt a pályáknak köszönhetők. valencia, abu dzabi siralmas. Spa, Suzuka, Interlagos, Hungaroring, Silverstone, Brands Hatch, Monza, A1-Ring, Donington, Indianapolis, La Mans, Magny Cours, SAN MARINO, az amire az F1-nek szüksége van. az utóbbi években épült pályák szörnyűek. teszteljenek rajtuk, de én versenyt nem szeretnék ezeken látni. az egészséges versenyzéshez szükség van 2 gumigyártóra + turbófeltöltésre. nem kers-re. jó, hogy nem napcellás autók versenyeznek és az időjárás határozza meg a tempójukat...
Pont turbófeltöltés speciel miért kellene?
Egyébként ja, egyetértek, én még Imolát is visszahoznám

#974
Elküldve: 2010. 11. 15. 12:45
Idézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 15. 11:17
Pont turbófeltöltés speciel miért kellene?
Egyébként ja, egyetértek, én még Imolát is visszahoznám
Egyébként ja, egyetértek, én még Imolát is visszahoznám

turbókorszak 2. eljövetele.

sok még a kérdés ezzel kapcsolatban, de az biztos, hogy 2013-tól visszatérnek, 2012-től pedig két gumigyártó lesz ismét.

az Imola-i pálya San Marino-ban van.

#976
Elküldve: 2010. 11. 15. 16:25
Idézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 15. 00:40
Elkezdtem írni, de aztán olyan hosszú lett, hogy végül egy blogbejegyzést írtam róla a GK-ra 
https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak

https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak
Imádom ezeket a "bezzeg az én időmben" blogokat (kb) 25 éves formáktól!
#977
Elküldve: 2010. 11. 15. 17:47
Idézet: norb - Dátum: 2010. 11. 15. 13:45
turbókorszak 2. eljövetele.
sok még a kérdés ezzel kapcsolatban, de az biztos, hogy 2013-tól visszatérnek, 2012-től pedig két gumigyártó lesz ismét.
az Imola-i pálya San Marino-ban van.

sok még a kérdés ezzel kapcsolatban, de az biztos, hogy 2013-tól visszatérnek, 2012-től pedig két gumigyártó lesz ismét.

az Imola-i pálya San Marino-ban van.

Ja, csak régen a turbókorszak azt jelentette, hogy 1200 lóerős motorok voltak, most meg ezt is azért csinálják, hogy takarékosabbak és olcsóbbak legyenek az autók.
Ami megintcsak szembemegy azzal, amiről a Forma 1-nek szólnia kellene.
Az meg már más kérdés, hogy a turbómotorok meg alapból szembemennek az autósport szellemiségével szerintem

Szerkesztette: InGen 2010. 11. 15. 17:47 -kor
#978
Elküldve: 2010. 11. 15. 18:47
Idézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 14. 23:40
Elkezdtem írni, de aztán olyan hosszú lett, hogy végül egy blogbejegyzést írtam róla a GK-ra 
https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak

https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak
a technikai részével egyet értek teljesen, de azért az alonsos részt érdekesnek találom, én sem kedvelem, nekem semleges, de butaság lenne azt állítani, hogy nem vezet jól...

nekem ezekmellett petrov a kedvencem, de amit nem tudok elképzelni, hogy hogyan tekint vissza a futamra...biztos nem jó érzés, hogy részben elvett egy versenyzőtől egy vb címet, de hát nem tudott mit tenni, szóval biztosan érdekes érzések kavarognak benne

#979
Elküldve: 2010. 11. 15. 19:55
Idézet: asdwarr - Dátum: 2010. 11. 15. 19:47
a technikai részével egyet értek teljesen, de azért az alonsos részt érdekesnek találom, én sem kedvelem, nekem semleges, de butaság lenne azt állítani, hogy nem vezet jól...
az kétséges már, hogy van nála jobb pilóta jelenleg a mezőnyben. hamilton, és vettel akik vele egy kategória, de év végén a magam részéről alonsonak drukkoltam, de nem másért mint hogy abban nőttem fel, hogy forma1 akkor ferrari és/vagy mclaren, és nekem addig nem lesz régi a forma1 amíg egy ilyen(már bocsánat) múltnélküli semmi redbullok meg brawn gpk behúzzák a vbt...:/
nekem ezekmellett petrov a kedvencem, de amit nem tudok elképzelni, hogy hogyan tekint vissza a futamra...biztos nem jó érzés, hogy részben elvett egy versenyzőtől egy vb címet, de hát nem tudott mit tenni, szóval biztosan érdekes érzések kavarognak benne

nekem ezekmellett petrov a kedvencem, de amit nem tudok elképzelni, hogy hogyan tekint vissza a futamra...biztos nem jó érzés, hogy részben elvett egy versenyzőtől egy vb címet, de hát nem tudott mit tenni, szóval biztosan érdekes érzések kavarognak benne

Hát, azért ha valaki, akkor Brawn megérdemli, hogy saját csapattal is nyert, mert nem kicsi F1-es múltja van.

Ettől függetlenül jó lenne, ha több autógyár be/visszaszállna az F1-be, mert jelenleg csak a Renault, a Ferrari és a Mercedes van, meg ugye a Lotus, bár annak nem tudom mennyi köze van a Lotus sportautó-gyárhoz.
Szomorú, hogy a Toyota, a Honda és a BMW is kiszállt. Vissza kellene jönnie az Alfa Romeónak, a Lamborgininek, az Aston Martinnak meg a Jaguarnak is, bár ha tényleg turbómotorok lesznek, akkor úgyse fognak.
#980
Elküldve: 2010. 11. 16. 11:49
Idézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 15. 16:47
Ja, csak régen a turbókorszak azt jelentette, hogy 1200 lóerős motorok voltak, most meg ezt is azért csinálják, hogy takarékosabbak és olcsóbbak legyenek az autók.
Ami megintcsak szembemegy azzal, amiről a Forma 1-nek szólnia kellene.
Az meg már más kérdés, hogy a turbómotorok meg alapból szembemennek az autósport szellemiségével szerintem
Ami megintcsak szembemegy azzal, amiről a Forma 1-nek szólnia kellene.
Az meg már más kérdés, hogy a turbómotorok meg alapból szembemennek az autósport szellemiségével szerintem

oké, de a régi 1200 LE-s motorral lassabb köridőket mentek, mint most a 770-800 LE-s motorokkal, több volt a fogyasztásuk stb... ami persze nem minden. értem az aggályodat, engem is nyomaszt, mert ha ez bekövetkezik, akkor a Formula Renault legkisebb szériájában (F 1.6 )is nagyobb motorokkal fognak versenyezni, mint a F1-ben. Sőőőőt, még a Renault Clio kupában is nagyobb motorok lesznek...

az 1.5-ös turbós cuccba is bele akarják építeni a kers-t, mint "energia forrást". oké-oké, értjük a lényegét, hogy az autó bizonyos működéséhez szükséges energiát állítsa elő saját maga és tán egyszer elfelejthetjük a benzin, gázolaj, etanol, bionafták függőségét, hisz az F1 technikai sport, de a technikai vívmányokon felül a nézők a sportban is örömüket lelik, pláne amikor egymást gyepálják a pályán.

na, ezt még Jean Todt-nak is elküldhetném.
