HWSW Informatikai Kerekasztal: Forma1 (2010) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (50 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Forma1 (2010)

#961 Felhasználó inaktív   Nesquik 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 83
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 17:27

Én elgondolkodnék a helyetekbe hogy kinek drukkolok. (Alonso) Szerintetek az az ember megérdemli a győzelmet aki nem tud tisztességesen veszíteni?!... Eddig sem volt a szívem csücske de már kezdtem vele megbékélni. Be kell vallani jó pilóta, tehetséges megy ez neki, ezzel nem lehet mit csinálni. De így befejezni... pff. Miért kell mutogatni? Ennyi volt az autójában Petrov erről nem tehet. Hamilton se a kedvencem de legalább emelt fővel fejezte be és ezért tisztelem, de a ti agyon Istenített versenyzőtök csak egy gyerek jó képességekkel semmi több...

#962 Felhasználó inaktív   seci92 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 18:34

A mutogatás nem volt jogos de meg lehet érteni milyen frusztráló lehet 40 kört menni úgy hogy esélyed sincs az előzési pontoknál a közelébe lenni miközben a vb-ért mész. Ez egy emberi dolog volt ami teljesen normális, pláne úgy hogy minden 2. blog amit az F1-ről olvasok arról szól hogy a versenyzők robotok és semmi érzelmet nem mutatnak. Tessék itt van!
És hogy nem a Red Bull volt idén a legjobb autó? Na ne vicceljünk már! Régen volt F1ben ekkora fölényben bármelyik csapat is, a megbízhatósággal sem voltak komoly gondjaik. Visszanéztem, Vettelnek 3szor kellett feladnia idén a versenyét abból az egyik a saját hülyesége miatt (török).
Remélem jövőre meglesz a 3. is!
Forza Alonso!
   

#963 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 18:34

milyen mutogatás volt? mert én a végét már elkapcsoltam, vagy az a kis kézlendítés Petrov felé? Mert azt láttam, de nem nagyon tekintek neki nagy jelentőséget, én is totál ideg lettem volna.

Szerkesztette: Drat 2010. 11. 14. 18:38 -kor

"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#964 Felhasználó inaktív   Daveout 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.295
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 19:03



Erről van szó! Ez tényleg nem kellett volna...de e van!
hajrá alonso!

#965 Felhasználó inaktív   asdwarr 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 569
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 19:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Daveout - Dátum: 2010. 11. 14. 18:03



Erről van szó! Ez tényleg nem kellett volna...de e van!
hajrá alonso!

én is láttam, azért vicc, hogy mekkora ügyet csinálnak belőle... :rolleyes: nekem idény elejétől kezdve petrov volt a kedvencem, de nagyon mérges voltam rá verseny közben, mert itt a végén alonsonak drukkoltam, ő érdemelte meg a legjobban a teljesítménye alapján idén :rolleyes:
Free userbars


#966 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 22:22

Vége hála az égnek. Ez az idény is ugyanolyan fosunalmas hulladék volt, mint az előző pár év, és ha jól hallom akkor 1-2 év múlva már kb. egy Fiat Punto motorja lesz a kocsikban a high-rev V8 helyett, akkor aztán pláne remek lesz (bár nem mintha most a motor lenne a baj...).

Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.

Szerkesztette: InGen 2010. 11. 14. 22:27 -kor


#967 Felhasználó inaktív   Nomad010 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 319
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 22:33

ezennel kijelentem, hogy InGen a kedvenc GK szerkesztőm!

#968 Felhasználó inaktív   Gunner23 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 869
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 23:05

Üzenet megtekintéseIdézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 14. 23:22

Vége hála az égnek. Ez az idény is ugyanolyan fosunalmas hulladék volt, mint az el?z? pár év, és ha jól hallom akkor 1-2 év múlva már kb. egy Fiat Punto motorja lesz a kocsikban a high-rev V8 helyett, akkor aztán pláne remek lesz (bár nem mintha most a motor lenne a baj...).

Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.

Mégis mit ártott neked Alonso hogy igy beszélsz róla?? undorító...
Gunner For Life KépVictoria Concordia Crescit

KEDVES HÉTFŐ.
BASZD MEG.
ÜDVÖZLETTEL, A VILÁG.
humoros.blog.hu

Konfig: GPU: Gigabyte GTX 460 Super Overclock, CPU: Intel i5 760, Alaplap: Gigabyte GA H55-M UD3-H, PSU: Corsair TX650W, HDD: Seagate Barracuda.12, 500GB, SSD: ADATA S599 64GB, RAM: Kingmax Hercules 2200MHz 4GB kit, OS: Windows 7 Home Premium 64bit

#969 Felhasználó inaktív   Drat 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.520
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 14. 23:37

Üzenet megtekintéseIdézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 14. 21:22


Ebben az egész gagyiságban egy fénypont volt: a cigány, gerinctelen patkány traktoros paraszt Alonso nem lett világbajnok.

ez most mire jó? szerintem intelligensen is ki lehet fejezni hogy nem szimpatizálsz valakivel, ha van egyáltalán erre szükség, ráadásul pont egy szerkesztő, na de nem akarok kötekedni csak az ilyen szövegeket kéne moderálni...
"There's room at the top they're telling you still
But first you must learn how to smile as you kill"

#970 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 00:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Gunner23 - Dátum: 2010. 11. 15. 00:05

Mégis mit ártott neked Alonso hogy igy beszélsz róla?? undorító...


Elkezdtem írni, de aztán olyan hosszú lett, hogy végül egy blogbejegyzést írtam róla a GK-ra :)

https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak

#971 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 08:43

az győz aki a legtöbb pontot szerzi az idényben. Grat Vettelnek! FORZA ALONSO! :)
jövőre mindenki újabb esélyt kap. ez ilyen sport. :)

Schumacher szerintem Vettelnek dolgozott. :) nem hiszem el, hogy egy 7 vb győztes, megannyi szezonnal a háta mögött, a kigyorsításon fog elúszni...direkt csinálta. :) persze ez teoria, az én véleményem, ez sohasem fog kiderülni. a Safety car miatt viszont elszálltak Alonso esélyei.
Alonso azért integetett Petrovnak, mert a Renault -nem pontosan ez a csapat, de...- igencsak sokat köszönhet neki. A futamon én azt hittem, hogy Petrov szó nélkül eltakarodik előle, de nem így történt. Ez már nem a Briatore által igazgatott Renault, itt már nem veszik figyelembe, hogy ki győzött nekik 2 vb-t. :)

A mai Forma-1 problémája a pénz és a korlátozások. költségcsökkentések, meghatározott mennyiségű motor-váltó, szar gumik stb. ma már nem kockáztatnak. régen leszarták, hogy mi van, mentek, előztek, harcoltak...régen a versenyt helyezték előtérbe, ma a befektetést, holott mindkettő jelen volt akkor is. egy szezonban min. 1 pilóta életét vesztette. ettől függetlenül nem vágyom erre az "élményre". az unalmas futamok nagyrészt a pályáknak köszönhetők. valencia, abu dzabi siralmas. Spa, Suzuka, Interlagos, Hungaroring, Silverstone, Brands Hatch, Monza, A1-Ring, Donington, Indianapolis, La Mans, Magny Cours, SAN MARINO, az amire az F1-nek szüksége van. az utóbbi években épült pályák szörnyűek. teszteljenek rajtuk, de én versenyt nem szeretnék ezeken látni. az egészséges versenyzéshez szükség van 2 gumigyártóra + turbófeltöltésre. nem kers-re. jó, hogy nem napcellás autók versenyeznek és az időjárás határozza meg a tempójukat...

#972 Felhasználó inaktív   Capo 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.325
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 11:44

ennek az idénynek is vége. Grat Vettelnek, szerintem abszolút megérdemelte.megértem az alonso drukkereket, hogy próbálják szépíteni a dolgot.az, hogy 40 körön keresztül megy valaki mögött, és nem tud előzni, az nem annak a hibája, aki védekezik vele szemben.Petrov végig fer volt, semmi olyat nem csinált ami sportszerűtlen volt.meg amúgy is, ha alonso annyira fantasztikusan jó, akkor mért nem előzte meg?box kiállás után ugyanazt csinálta mint Webber.SEMMIT!
ha el múltál 18,szeretsz pókerezni,és egy kis "zseton" is jól jönne,katt
Kép

#973 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 12:17

Üzenet megtekintéseIdézet: norb - Dátum: 2010. 11. 15. 09:43

az győz aki a legtöbb pontot szerzi az idényben. Grat Vettelnek! FORZA ALONSO! :)
jövőre mindenki újabb esélyt kap. ez ilyen sport. :)

Schumacher szerintem Vettelnek dolgozott. :) nem hiszem el, hogy egy 7 vb győztes, megannyi szezonnal a háta mögött, a kigyorsításon fog elúszni...direkt csinálta. :) persze ez teoria, az én véleményem, ez sohasem fog kiderülni. a Safety car miatt viszont elszálltak Alonso esélyei.
Alonso azért integetett Petrovnak, mert a Renault -nem pontosan ez a csapat, de...- igencsak sokat köszönhet neki. A futamon én azt hittem, hogy Petrov szó nélkül eltakarodik előle, de nem így történt. Ez már nem a Briatore által igazgatott Renault, itt már nem veszik figyelembe, hogy ki győzött nekik 2 vb-t. :)

A mai Forma-1 problémája a pénz és a korlátozások. költségcsökkentések, meghatározott mennyiségű motor-váltó, szar gumik stb. ma már nem kockáztatnak. régen leszarták, hogy mi van, mentek, előztek, harcoltak...régen a versenyt helyezték előtérbe, ma a befektetést, holott mindkettő jelen volt akkor is. egy szezonban min. 1 pilóta életét vesztette. ettől függetlenül nem vágyom erre az "élményre". az unalmas futamok nagyrészt a pályáknak köszönhetők. valencia, abu dzabi siralmas. Spa, Suzuka, Interlagos, Hungaroring, Silverstone, Brands Hatch, Monza, A1-Ring, Donington, Indianapolis, La Mans, Magny Cours, SAN MARINO, az amire az F1-nek szüksége van. az utóbbi években épült pályák szörnyűek. teszteljenek rajtuk, de én versenyt nem szeretnék ezeken látni. az egészséges versenyzéshez szükség van 2 gumigyártóra + turbófeltöltésre. nem kers-re. jó, hogy nem napcellás autók versenyeznek és az időjárás határozza meg a tempójukat...



Pont turbófeltöltés speciel miért kellene?

Egyébként ja, egyetértek, én még Imolát is visszahoznám :)

#974 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 12:45

Üzenet megtekintéseIdézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 15. 11:17

Pont turbófeltöltés speciel miért kellene?

Egyébként ja, egyetértek, én még Imolát is visszahoznám :)


turbókorszak 2. eljövetele. :)
sok még a kérdés ezzel kapcsolatban, de az biztos, hogy 2013-tól visszatérnek, 2012-től pedig két gumigyártó lesz ismét. :)

az Imola-i pálya San Marino-ban van. :)



#975 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 13:04

Hülkenberg a piacon, tessék licitálni. :)

Szerkesztette: norb 2010. 11. 15. 13:06 -kor


#976 Felhasználó inaktív   seci92 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 16:25

Üzenet megtekintéseIdézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 15. 00:40

Elkezdtem írni, de aztán olyan hosszú lett, hogy végül egy blogbejegyzést írtam róla a GK-ra :)

https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak

Imádom ezeket a "bezzeg az én időmben" blogokat (kb) 25 éves formáktól!
   

#977 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 17:47

Üzenet megtekintéseIdézet: norb - Dátum: 2010. 11. 15. 13:45

turbókorszak 2. eljövetele. :)
sok még a kérdés ezzel kapcsolatban, de az biztos, hogy 2013-tól visszatérnek, 2012-től pedig két gumigyártó lesz ismét. :)

az Imola-i pálya San Marino-ban van. :)



Ja, csak régen a turbókorszak azt jelentette, hogy 1200 lóerős motorok voltak, most meg ezt is azért csinálják, hogy takarékosabbak és olcsóbbak legyenek az autók.

Ami megintcsak szembemegy azzal, amiről a Forma 1-nek szólnia kellene.

Az meg már más kérdés, hogy a turbómotorok meg alapból szembemennek az autósport szellemiségével szerintem :)

Szerkesztette: InGen 2010. 11. 15. 17:47 -kor


#978 Felhasználó inaktív   asdwarr 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 569
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 18:47

Üzenet megtekintéseIdézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 14. 23:40

Elkezdtem írni, de aztán olyan hosszú lett, hogy végül egy blogbejegyzést írtam róla a GK-ra :)

https://gamekapocs.h...rma_1_szezonnak

a technikai részével egyet értek teljesen, de azért az alonsos részt érdekesnek találom, én sem kedvelem, nekem semleges, de butaság lenne azt állítani, hogy nem vezet jól... :rolleyes: az kétséges már, hogy van nála jobb pilóta jelenleg a mezőnyben. hamilton, és vettel akik vele egy kategória, de év végén a magam részéről alonsonak drukkoltam, de nem másért mint hogy abban nőttem fel, hogy forma1 akkor ferrari és/vagy mclaren, és nekem addig nem lesz régi a forma1 amíg egy ilyen(már bocsánat) múltnélküli semmi redbullok meg brawn gpk behúzzák a vbt...:/
nekem ezekmellett petrov a kedvencem, de amit nem tudok elképzelni, hogy hogyan tekint vissza a futamra...biztos nem jó érzés, hogy részben elvett egy versenyzőtől egy vb címet, de hát nem tudott mit tenni, szóval biztosan érdekes érzések kavarognak benne :rolleyes:
Free userbars


#979 Felhasználó inaktív   InGen 

  • Senior tag
  • Csoport: GK moderátor
  • Hozzászólások: 2.140
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 15. 19:55

Üzenet megtekintéseIdézet: asdwarr - Dátum: 2010. 11. 15. 19:47

a technikai részével egyet értek teljesen, de azért az alonsos részt érdekesnek találom, én sem kedvelem, nekem semleges, de butaság lenne azt állítani, hogy nem vezet jól... :rolleyes: az kétséges már, hogy van nála jobb pilóta jelenleg a mezőnyben. hamilton, és vettel akik vele egy kategória, de év végén a magam részéről alonsonak drukkoltam, de nem másért mint hogy abban nőttem fel, hogy forma1 akkor ferrari és/vagy mclaren, és nekem addig nem lesz régi a forma1 amíg egy ilyen(már bocsánat) múltnélküli semmi redbullok meg brawn gpk behúzzák a vbt...:/
nekem ezekmellett petrov a kedvencem, de amit nem tudok elképzelni, hogy hogyan tekint vissza a futamra...biztos nem jó érzés, hogy részben elvett egy versenyzőtől egy vb címet, de hát nem tudott mit tenni, szóval biztosan érdekes érzések kavarognak benne :rolleyes:


Hát, azért ha valaki, akkor Brawn megérdemli, hogy saját csapattal is nyert, mert nem kicsi F1-es múltja van. :) És azért a Ferrari / McLaren mellé érdemes lenne odatenni a Williamst is a listára.

Ettől függetlenül jó lenne, ha több autógyár be/visszaszállna az F1-be, mert jelenleg csak a Renault, a Ferrari és a Mercedes van, meg ugye a Lotus, bár annak nem tudom mennyi köze van a Lotus sportautó-gyárhoz.

Szomorú, hogy a Toyota, a Honda és a BMW is kiszállt. Vissza kellene jönnie az Alfa Romeónak, a Lamborgininek, az Aston Martinnak meg a Jaguarnak is, bár ha tényleg turbómotorok lesznek, akkor úgyse fognak.

#980 Felhasználó inaktív   norb 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Blog megtekintése
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.092
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 11. 16. 11:49

Üzenet megtekintéseIdézet: InGen - Dátum: 2010. 11. 15. 16:47

Ja, csak régen a turbókorszak azt jelentette, hogy 1200 lóerős motorok voltak, most meg ezt is azért csinálják, hogy takarékosabbak és olcsóbbak legyenek az autók.

Ami megintcsak szembemegy azzal, amiről a Forma 1-nek szólnia kellene.

Az meg már más kérdés, hogy a turbómotorok meg alapból szembemennek az autósport szellemiségével szerintem :)

oké, de a régi 1200 LE-s motorral lassabb köridőket mentek, mint most a 770-800 LE-s motorokkal, több volt a fogyasztásuk stb... ami persze nem minden. értem az aggályodat, engem is nyomaszt, mert ha ez bekövetkezik, akkor a Formula Renault legkisebb szériájában (F 1.6 )is nagyobb motorokkal fognak versenyezni, mint a F1-ben. Sőőőőt, még a Renault Clio kupában is nagyobb motorok lesznek...:s
az 1.5-ös turbós cuccba is bele akarják építeni a kers-t, mint "energia forrást". oké-oké, értjük a lényegét, hogy az autó bizonyos működéséhez szükséges energiát állítsa elő saját maga és tán egyszer elfelejthetjük a benzin, gázolaj, etanol, bionafták függőségét, hisz az F1 technikai sport, de a technikai vívmányokon felül a nézők a sportban is örömüket lelik, pláne amikor egymást gyepálják a pályán. :)
na, ezt még Jean Todt-nak is elküldhetném. :laugh:

Téma megosztása:


  • (50 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó