World of Warships A harmadik WARGAMING.NET játék, ezúttal a hadihajók világából
#101
Elküldve: 2015. 06. 30. 10:28
Sajnos az utóbbi, ott is Myrsky néven futok, de a héten úgy néz ki nem nagyon lesz időm játszani.
#102
Elküldve: 2015. 06. 30. 10:42
Nekem is ugyanaz a nevem, mint itt a fórumon.
Valamit nagyon elcsesztek a játékban. 14 csatából 10-et buktam eddig.
Az új kiegyensúlyozással végképp elrontották a csatahajókat. Alig sebeznek valamit, rohadt lassan töltenek újra.
Más fórumokon meg azért megy a sírás, hogy a légvédelmet is szétqrták! 2db Cleveland és 1 csatahajó 2 torpedórajból egyetlenegy repülőt sem lőtt le! Pedig a Cleveland-ek rendesen meg vannak pakolva légvédelemmel. Pedig patch előtt volt, hogy 14 repcsit is leszedtem a Clevelandel. Másnál pedig olyat is láttam, hogy egy ütközetben 20 feletti repülőt szedett le a Cleveland cirkálóval.
Majd ha lesz időm valamikor, akkor tesztelem. A T4-es Yubarin és az ajándék csatahajón kívül még csak a T2-es Chikuma van meg.
Valamit nagyon elcsesztek a játékban. 14 csatából 10-et buktam eddig.
Az új kiegyensúlyozással végképp elrontották a csatahajókat. Alig sebeznek valamit, rohadt lassan töltenek újra.
Más fórumokon meg azért megy a sírás, hogy a légvédelmet is szétqrták! 2db Cleveland és 1 csatahajó 2 torpedórajból egyetlenegy repülőt sem lőtt le! Pedig a Cleveland-ek rendesen meg vannak pakolva légvédelemmel. Pedig patch előtt volt, hogy 14 repcsit is leszedtem a Clevelandel. Másnál pedig olyat is láttam, hogy egy ütközetben 20 feletti repülőt szedett le a Cleveland cirkálóval.
Majd ha lesz időm valamikor, akkor tesztelem. A T4-es Yubarin és az ajándék csatahajón kívül még csak a T2-es Chikuma van meg.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#103
Elküldve: 2015. 06. 30. 13:26
A wotinfo.hu szerint a mostani Open Béta csak átmeneti és egy kapacitásteszt miatt van. Utána újra bezárnak a szerverek.
Szóval aki ki akarja próbálni, annak hajrá!
(Hogy őszinte legyek nem hinném, hogy hosszabb időre bezárna a szerver)
Forrás:wotinfo.hu
Szóval aki ki akarja próbálni, annak hajrá!
(Hogy őszinte legyek nem hinném, hogy hosszabb időre bezárna a szerver)
Forrás:wotinfo.hu

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#104
Elküldve: 2015. 06. 30. 13:41
#105
Elküldve: 2015. 06. 30. 14:16
Üdv!
Már az elején megakadtam nyilván az én hibám de nem engedi beírni az email címem és nem tudok belépni!
Ha valaki tudna segíteni hálás lennék, előre is köszönöm!
Hopp azt hiszem siker
Bocs
Már az elején megakadtam nyilván az én hibám de nem engedi beírni az email címem és nem tudok belépni!
Ha valaki tudna segíteni hálás lennék, előre is köszönöm!
Hopp azt hiszem siker

Bocs
Szerkesztette: Ironjesus 2015. 06. 30. 14:23 -kor
#106
Elküldve: 2015. 06. 30. 15:13
Idézet: Ironjesus - Dátum: 2015. 06. 30. 16:16
Üdv!
Már az elején megakadtam nyilván az én hibám de nem engedi beírni az email címem és nem tudok belépni!
Ha valaki tudna segíteni hálás lennék, előre is köszönöm!
Hopp azt hiszem siker
Bocs
Már az elején megakadtam nyilván az én hibám de nem engedi beírni az email címem és nem tudok belépni!
Ha valaki tudna segíteni hálás lennék, előre is köszönöm!
Hopp azt hiszem siker

Bocs
Akkor ezt megoldottuk! Segítsek még valamit?


Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#107
Elküldve: 2015. 06. 30. 15:20
Induláskor alapból PVE Game modban játszol. Itt megtanulhatod a hajó és a fegyverzet irányítását. A PVE játékmódban többnyire botok ellen játszol és ezért elég kevés xp-t és lóvét ad.
Ha néhány ütközet után belejössz az irányításba, célzásba, akkor a PVE játékmódot érdemes átkapcsolni PVP-be (port nézetben, felül középen a Start Batle felirat mellett). PVP-ben már a WoT-ban megszokott módon csupa online játékos ellen küzdhetsz, ennek minden előnyével és hátrányával együtt. PVP játékmódban már a csaták hozama is normális.
Ha néhány ütközet után belejössz az irányításba, célzásba, akkor a PVE játékmódot érdemes átkapcsolni PVP-be (port nézetben, felül középen a Start Batle felirat mellett). PVP-ben már a WoT-ban megszokott módon csupa online játékos ellen küzdhetsz, ennek minden előnyével és hátrányával együtt. PVP játékmódban már a csaták hozama is normális.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#108
Elküldve: 2015. 06. 30. 22:38
Idézet: Sendrov - Dátum: 2015. 06. 30. 16:20
Induláskor alapból PVE Game modban játszol. Itt megtanulhatod a hajó és a fegyverzet irányítását. A PVE játékmódban többnyire botok ellen játszol és ezért elég kevés xp-t és lóvét ad.
Ha néhány ütközet után belejössz az irányításba, célzásba, akkor a PVE játékmódot érdemes átkapcsolni PVP-be (port nézetben, felül középen a Start Batle felirat mellett). PVP-ben már a WoT-ban megszokott módon csupa online játékos ellen küzdhetsz, ennek minden előnyével és hátrányával együtt. PVP játékmódban már a csaták hozama is normális.
Ha néhány ütközet után belejössz az irányításba, célzásba, akkor a PVE játékmódot érdemes átkapcsolni PVP-be (port nézetben, felül középen a Start Batle felirat mellett). PVP-ben már a WoT-ban megszokott módon csupa online játékos ellen küzdhetsz, ennek minden előnyével és hátrányával együtt. PVP játékmódban már a csaták hozama is normális.
Na igen itt lehet a kutya elásva bár én playerek ellen játszom a nevük alapján de pár funkciót nem tudok alkalmazni pl: a minimapon a kattintás, célra tartás ilyenek, meg nekem az Alt gombbal hozza elő a hajón a playerek nevét és a hajó nevét is nem tudom hogy ez mennyire normális leginkább ezek zavarnak, de megnézem azért ezt a PVP modot is hátha van valami ott is!
Köszönöm a segítséget!
Ui: nekem a battle gomb mellett nincs már választási lehetőség csak random meg szakasz tehát akkopr elhagytam a PVE modot

Szerkesztette: Ironjesus 2015. 06. 30. 22:42 -kor
#109
Elküldve: 2015. 07. 01. 02:18
Nagyon jó játék csak ha a hajóról történő torpedózást érteném akkor 100%-os lenne az elégedettség

Szerkesztette: Ironjesus 2015. 07. 01. 02:19 -kor
#110
Elküldve: 2015. 07. 01. 08:53
Én is nyomtam haverral néhány csatát tegnap.
Ami tetszik:
- nagy csatahajók, ágyúk, effektek a bennem élő 9 éves kis srác elégedetten bólogat
- az irányítás
- a fejlesztés... mérföldekkel jobb, mint WoT
- a pályák
- az engine és a grafika teljesen rendben van minden maxon 2560 x 1440 felbontás mellett fix 35-40 fps (bezzeg a rohadt witcher 3-t még 1024-ben is csak szaggatva viszi
)
Ami nem tetszik:
- torpedókat nagyon szokni kell, bár valahol az is a cél, hogy ne legyen könnyen kikerülhető különben sok értelme nem lenne
- nincs ping a mappen
- a HUD nem átgondolt jó lenne, ha személyre szabható lenne, nagy manőverezés közben nehéz követni pontosan melyik ágyúval is lehet lőni melyikkel nem (a kis csíkokat nem nagyon van időd figyelni, a célzókörök pedig beolvadnak néha a háttérbe, bár én színtévesztő vagyok, szal lehet csak egyéni probléma
)
Összességében valóban nagyon király a játék, jobban meg kell gondolni mit csinálsz, mint wot-ban, rossz helyre manőverezed magad és 10 perc visszafordulni. Első blikkre azt hiszem destroyer irányban indulok el, nehéz és nagyot lő mi kell még. Szerencsére alacsony tierben gyorsan lehet haladni, tegnap PvP csatáért, amiben sikeredett first bloodot lőni valami 1000 xp-t kaptam, ami a tier III fejlesztés fele. (bár gondolom ez csak valami beta gyorsítás).
Ami picit még zavar az a csapatmunka kivitelezhetősége, bár ez is inkább tapasztalatlanságnak tudható be, egyelőre nem látom hogy lehetne eredményesen egymást támogatni.
Ill. a szokásos HE vs. AP kérdés van még... mivel nem tudom megkülönböztetni egyelőre egymástól a járgányokat (jó mondjuk egy destoryert egy cruisertől talán igen) ált mindenre HE-vel lövök, de melyikre mivel érdemes? Nagy nehéz dög = AP, kis gyors vacak=HE?
Ami tetszik:
- nagy csatahajók, ágyúk, effektek a bennem élő 9 éves kis srác elégedetten bólogat
- az irányítás
- a fejlesztés... mérföldekkel jobb, mint WoT
- a pályák
- az engine és a grafika teljesen rendben van minden maxon 2560 x 1440 felbontás mellett fix 35-40 fps (bezzeg a rohadt witcher 3-t még 1024-ben is csak szaggatva viszi

Ami nem tetszik:
- torpedókat nagyon szokni kell, bár valahol az is a cél, hogy ne legyen könnyen kikerülhető különben sok értelme nem lenne
- nincs ping a mappen
- a HUD nem átgondolt jó lenne, ha személyre szabható lenne, nagy manőverezés közben nehéz követni pontosan melyik ágyúval is lehet lőni melyikkel nem (a kis csíkokat nem nagyon van időd figyelni, a célzókörök pedig beolvadnak néha a háttérbe, bár én színtévesztő vagyok, szal lehet csak egyéni probléma

Összességében valóban nagyon király a játék, jobban meg kell gondolni mit csinálsz, mint wot-ban, rossz helyre manőverezed magad és 10 perc visszafordulni. Első blikkre azt hiszem destroyer irányban indulok el, nehéz és nagyot lő mi kell még. Szerencsére alacsony tierben gyorsan lehet haladni, tegnap PvP csatáért, amiben sikeredett first bloodot lőni valami 1000 xp-t kaptam, ami a tier III fejlesztés fele. (bár gondolom ez csak valami beta gyorsítás).
Ami picit még zavar az a csapatmunka kivitelezhetősége, bár ez is inkább tapasztalatlanságnak tudható be, egyelőre nem látom hogy lehetne eredményesen egymást támogatni.
Ill. a szokásos HE vs. AP kérdés van még... mivel nem tudom megkülönböztetni egyelőre egymástól a járgányokat (jó mondjuk egy destoryert egy cruisertől talán igen) ált mindenre HE-vel lövök, de melyikre mivel érdemes? Nagy nehéz dög = AP, kis gyors vacak=HE?
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#111
Elküldve: 2015. 07. 01. 09:07
A hivatalos honlapon vannak fent videók a különböző hajó osztáyokról, valamint a www.wows.hu-n is vannak leírások magyarul.
Ami a lényeg: a torpedóknak is van hatótávja, ha azon kívül van az ellenfél, akkor felesleges lődözni, plusz mindig győződj meg, hogy csapattárs nem keresztezi-e a tervezett lővonaladat, mert nincs kellemetlenebb, mint egy csapattársat telibevágni egy rosszul eleresztett teljes torpedósorozattal
Amúgy amikor becélzol egy adott hajót (X gomb, ha jól emlékszem - ez ágyúnál/torpedónál is érvényes), akkor kirak egy szürke csíkot, ami azt jelzi, hogy ha nem változtat irányt/sebességet, akkor hova lődd a torpedót, hogy találjon. Erre kell rávinned a célzó csíkodat, és indulhatnak a halacskák. A 3-as gombot nyomogatva tudsz választani szórást, hogy az eleresztett torpedók menjenek nagyjából párhuzamosan, vagy egy kicsit nagyobb szöget zárjanak be.
A PVE módban az ellenfelek neve előtt és után kettőspont van (pl. :Ellenfel:). PVP mód 2-es szinttől érhető el elvileg, de PVE-be akár mikor át lehet váltani (azt hiszem CoOp a mód neve).
Az Alt-os infók: így van bekonfigurálva a játék, nem néztem, hogy lehet-e alapból kiiratni bármit is. Valamikor tuti lesz rá külső mod, vagy gondolom később berakják ennek az állítási lehetőségét, mint a WoT-ban. Amúgy elég hasznos infók jelennek meg, pl. azt is kiírja, hogy ahol a célkereszted van, az mennyire van messze, így hatókörön kívüli céloknál szépen pirosan jelzi, hogy felesleges lődözgetni rájuk. A lőtávot egyébként a minimapon is jelzi a játék, ott nézheted azt is, hogy a torpedóid meddig mennek, így nem kell fejben tartani az adott hajó ilyen paramétereit
Egy kis jó tanács aki rombolózik: alacsony szinten kapcsoljátok ki a légvédelmi ágyúkat (P gomb), valamint ha füstfüggönyben mentek, akkor ne lődözzetek az ágyúval, mert ezek igencsak megnövelik a láthatóságot, és mindenki téged fog lőni. A torpedóvetés ilyen szempontból rejtett, így pl. egy ködfüggönyben közel tudsz kerülni nagyobb hajókhoz, és eleresztheted rájuk a torpedókat anélkül, hogy észrevennének, és közelről már nehezen fognak kitérni
Ami a lényeg: a torpedóknak is van hatótávja, ha azon kívül van az ellenfél, akkor felesleges lődözni, plusz mindig győződj meg, hogy csapattárs nem keresztezi-e a tervezett lővonaladat, mert nincs kellemetlenebb, mint egy csapattársat telibevágni egy rosszul eleresztett teljes torpedósorozattal

Amúgy amikor becélzol egy adott hajót (X gomb, ha jól emlékszem - ez ágyúnál/torpedónál is érvényes), akkor kirak egy szürke csíkot, ami azt jelzi, hogy ha nem változtat irányt/sebességet, akkor hova lődd a torpedót, hogy találjon. Erre kell rávinned a célzó csíkodat, és indulhatnak a halacskák. A 3-as gombot nyomogatva tudsz választani szórást, hogy az eleresztett torpedók menjenek nagyjából párhuzamosan, vagy egy kicsit nagyobb szöget zárjanak be.
A PVE módban az ellenfelek neve előtt és után kettőspont van (pl. :Ellenfel:). PVP mód 2-es szinttől érhető el elvileg, de PVE-be akár mikor át lehet váltani (azt hiszem CoOp a mód neve).
Az Alt-os infók: így van bekonfigurálva a játék, nem néztem, hogy lehet-e alapból kiiratni bármit is. Valamikor tuti lesz rá külső mod, vagy gondolom később berakják ennek az állítási lehetőségét, mint a WoT-ban. Amúgy elég hasznos infók jelennek meg, pl. azt is kiírja, hogy ahol a célkereszted van, az mennyire van messze, így hatókörön kívüli céloknál szépen pirosan jelzi, hogy felesleges lődözgetni rájuk. A lőtávot egyébként a minimapon is jelzi a játék, ott nézheted azt is, hogy a torpedóid meddig mennek, így nem kell fejben tartani az adott hajó ilyen paramétereit

Egy kis jó tanács aki rombolózik: alacsony szinten kapcsoljátok ki a légvédelmi ágyúkat (P gomb), valamint ha füstfüggönyben mentek, akkor ne lődözzetek az ágyúval, mert ezek igencsak megnövelik a láthatóságot, és mindenki téged fog lőni. A torpedóvetés ilyen szempontból rejtett, így pl. egy ködfüggönyben közel tudsz kerülni nagyobb hajókhoz, és eleresztheted rájuk a torpedókat anélkül, hogy észrevennének, és közelről már nehezen fognak kitérni

#112
Elküldve: 2015. 07. 01. 09:19
HE-vel könnyebb felgyújtani/modul sebzést bevinni, AP-vel viszont ha átütöd a fő páncélt, akkor lőszerrekeszt tudsz robbantani, valamint ha a felépítményt átüdöd, akkor elég brutális sebzéseket lehet bevinni. Nagy kaliberrel, ha AP-t lősz akkor viszont simán átviheti a célt úgy, hogy szinte sebzés nélkül keresztülmegy a lövedék, így puhább célokra érdemes HE-vel lőni a nagy ágyúkkal.
Rombolókkal pl. elég nehéz AP-vel a csatahajókat sebezni a komolyabb páncél miatt, cserébe a csatahajó is elképzelhető, hogy semmit sem sebez, ha AP-vel lődöz ránk, de azért nem aranyszabály
XP szerzés: most már nincs gyorsított XP/Credit hozam, ez lesz a véglegesben is, valamint a modulok/hajók XP/Credit ára is végleges (de legalábbis kb. ilyen mértékűek lesznek). Ilyen gyors átlépések a WoT-ban is simán előfordultak alacsony szinten, volt olyan tier II-es tankom amivel kemény 2 csata alatt kifejlesztettem mindent, és mentem is tovább, mert mészárszéket sikerült vele rendeznem, szóval ez nem attól függ, hogy még béta a játék
Rombolókkal pl. elég nehéz AP-vel a csatahajókat sebezni a komolyabb páncél miatt, cserébe a csatahajó is elképzelhető, hogy semmit sem sebez, ha AP-vel lődöz ránk, de azért nem aranyszabály

XP szerzés: most már nincs gyorsított XP/Credit hozam, ez lesz a véglegesben is, valamint a modulok/hajók XP/Credit ára is végleges (de legalábbis kb. ilyen mértékűek lesznek). Ilyen gyors átlépések a WoT-ban is simán előfordultak alacsony szinten, volt olyan tier II-es tankom amivel kemény 2 csata alatt kifejlesztettem mindent, és mentem is tovább, mert mészárszéket sikerült vele rendeznem, szóval ez nem attól függ, hogy még béta a játék

#113
Elküldve: 2015. 07. 01. 09:37
Hmmm... köszi 
Torpedókat én még nem vetettem, mert a középső (cruiser???) ágon vagyok még annak pedig nincs ha jól láttam, inkább ellenfélként/célpontként szokatlanok.
Akkor marad a nagy hajó=AP, kicsi hajó=HE felosztás. Végtelen mennyiségű lőszered van ha jól láttam, ez alól csak a torpedó a kivétel?
Tengeralattjáró nem lesz benne? Uboat settenkedést szívesen nyomnám
Bismarck?

Torpedókat én még nem vetettem, mert a középső (cruiser???) ágon vagyok még annak pedig nincs ha jól láttam, inkább ellenfélként/célpontként szokatlanok.
Akkor marad a nagy hajó=AP, kicsi hajó=HE felosztás. Végtelen mennyiségű lőszered van ha jól láttam, ez alól csak a torpedó a kivétel?
Tengeralattjáró nem lesz benne? Uboat settenkedést szívesen nyomnám

Bismarck?

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#114
Elküldve: 2015. 07. 01. 09:47
A torpedó is végtelen, csak a fogyóeszközök, és az anyahajókon a repülőgépek száma véges.
Tengeralattjáró nem lesz (hivatalosan ezt kommunikálják), mert nehéz lenne implementálni, és nagyon megbonyolítaná a játékot.
Tengeralattjáró nem lesz (hivatalosan ezt kommunikálják), mert nehéz lenne implementálni, és nagyon megbonyolítaná a játékot.
#115
Elküldve: 2015. 07. 01. 09:49
Idézet: Myrsky - Dátum: 2015. 07. 01. 09:47
A torpedó is végtelen, csak a fogyóeszközök, és az anyahajókon a repülőgépek száma véges.
Tengeralattjáró nem lesz (hivatalosan ezt kommunikálják), mert nehéz lenne implementálni, és nagyon megbonyolítaná a játékot.
Tengeralattjáró nem lesz (hivatalosan ezt kommunikálják), mert nehéz lenne implementálni, és nagyon megbonyolítaná a játékot.
Fene... anyahajókra is kíváncsi vagyok arty on water

Vizsgaidőszak letudva ma este kockulok kicsit

Néztem a nagyobb hajókat, pl. Yamato-n (tier X Japán destroyer ha jól rémlik) van két kis repülőnek katapult azokat scout-ként lehet használni, vagy ők is támadó gépek/díszek?
Szerkesztette: Nevl 2015. 07. 01. 09:58 -kor
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#116
Elküldve: 2015. 07. 01. 10:35
Idézet: Nevl - Dátum: 2015. 07. 01. 11:49
Fene... anyahajókra is kíváncsi vagyok arty on water 
Vizsgaidőszak letudva ma este kockulok kicsit
Néztem a nagyobb hajókat, pl. Yamato-n (tier X Japán destroyer ha jól rémlik) van két kis repülőnek katapult azokat scout-ként lehet használni, vagy ők is támadó gépek/díszek?

Vizsgaidőszak letudva ma este kockulok kicsit

Néztem a nagyobb hajókat, pl. Yamato-n (tier X Japán destroyer ha jól rémlik) van két kis repülőnek katapult azokat scout-ként lehet használni, vagy ők is támadó gépek/díszek?
Szerintem kicsit fogalomzavarban vagy.
A játékban 4 féle hajótípus van:
1. Romboló (Destroyer) - Ez a legkisebb, legsérülékenyebb és leggyorsabb hajó. Pici ágyúkkal, de veszedelmes torpedókkal. Különlegessége, hogy füstfüggönyt tud eregetni és abban rejtőzni vagy elrejteni másokat. (kb. mint wotban a light tankok)
2. Cirkáló (Cruiser) - Közepes méretű, gyors hajók. Komoly tüzérséggel, légvédelemmel, némely típus torpedóvetővel. Ideális egyensúlya a mozgékonyságnak és a tűzerőnek. Különlegességük a hatékony légvédelem (másokat is lehet vele oltalmazni) és bizonyos szint felett tehető rá szonár, ami messzebbről felderíti az ellenséget és a közelítő torpedót. (kb. mint wot-ban a medek)
3. Csatahajó (Battleship) - Ezek az igazi nehézfiúk. Brutális lövegekkel, komoly páncélzattal. Sorsdöntő lehet tűzerejük, jelenlétük. Méretüknél fogva a leglomhábbak is. Jó célpontja a torpedóknak és a bombáknak. Különlegessége, hogy korlátozott mértékben játék közben is tudja javítani magát (hp visszatöltés). (mint wotban a nehéz tankok)
4. Repülőgép-hordozó (Carrier) - Ez a hajó eltér a többitől. De nem is olyan mint wotban artyzás. Inkább afféle összetett, felülnézeti stratégiai játékra hasonlít a használata. Több repülőrajt is irányíthatsz és sok mindenre kell figyelni.
Tehát a Yamato nem destroyer, hanem battleship.
A nagyobb, modernebb cirkálókon és csatahajókon lévő repülőgépeket fel lehet engedni. Ezek automatikusan köröznek fölötted és növelik a felderítési távolságot és ezzel segítik a célzást is. De felderítő helyett vihetsz vadászt is, amelynek tudsz célt adni és ezzel picit növelni a légvédelmedet (bár egy repülőgép nem sokat ér). Én inkább felderítőt viszek (alapbeállítás is az), sztem nagyobb a gyakorlati haszna.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#117
Elküldve: 2015. 07. 01. 10:40
Magasabb szintű hajókon van felderítő repülőgép, ami a látótávjukat növeli. Ez pár percenként indítható, és adott ideig köröz. Le tudják őket lőni, és nekik is véges a számuk.
Az anyahajózást szokni kell, hogy a repülőket is irányítsd, és lehetőleg ne kolbászolj el védetlen szektorba. Egy rosszul sikerült támadással lehet hogy bebukod a legtöbb támadó gépedet, és utána csak egy lassú célpont leszel, amivel maximum a maradék vadászgépekkel tudsz felderíteni.
A repülőkkel lehet amúgy automatikusan támadni, vagy manuálisan kijelölni, hogy hova dobják a rakományt. Az utóbbinál kisebb a szórás, viszont gyakorlat kell, hogy ne tudjon kimanőverezni a célpont. Mondjuk annál nincs szebb, mint amikor egy jól sikerült manuális torpedótámadásnál az összes telibe kapja a célpontot, és szépen elsüllyed
Az anyahajózást szokni kell, hogy a repülőket is irányítsd, és lehetőleg ne kolbászolj el védetlen szektorba. Egy rosszul sikerült támadással lehet hogy bebukod a legtöbb támadó gépedet, és utána csak egy lassú célpont leszel, amivel maximum a maradék vadászgépekkel tudsz felderíteni.
A repülőkkel lehet amúgy automatikusan támadni, vagy manuálisan kijelölni, hogy hova dobják a rakományt. Az utóbbinál kisebb a szórás, viszont gyakorlat kell, hogy ne tudjon kimanőverezni a célpont. Mondjuk annál nincs szebb, mint amikor egy jól sikerült manuális torpedótámadásnál az összes telibe kapja a célpontot, és szépen elsüllyed

#118
Elküldve: 2015. 07. 01. 10:44
Idézet: Nevl - Dátum: 2015. 07. 01. 11:37
Bismarck? 

Lesz. Prémium hajóként. Igazi pénzért.
Német tech treeben valószínű a Tirpitz nevű testvérhajója lesz kifejleszthető.

Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.
#119
Elküldve: 2015. 07. 01. 11:05
Hah köszi a helyesbítést a hajó zsargont még szoknom kell
(és talán ez az a téma, amiben a legkevésbé vagyok járatos)
Szal Cruiser és battleship vonalon fogok haladni na...

Szal Cruiser és battleship vonalon fogok haladni na...

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#120
Elküldve: 2015. 07. 01. 11:14
Idézet: Nevl - Dátum: 2015. 07. 01. 10:53
Első blikkre azt hiszem destroyer irányban indulok el, nehéz és nagyot lő mi kell még.
Sejtettem azért, hogy itt nem a rombolóra gondolsz, hanem a csatahajóra.
Bár kétségtelen, hogy egy romboló még egy nehéz tankhoz képest is nagyon nagy (70 tonna vs. 1000 tonna).


Mindig van nálam törölköző, és soha nem esek pánikba.