Painkiller (c) People Can Fly
#1461
Elküldve: 2005. 11. 08. 07:57
Csak arra tudok hagyatkozni, amit SYS írt pár oldallal korábban. Most kijön az XBOX verzió, aztán reménykedhetünk az 1.7 idei megjelenésében... a későbbiekben rohamosan csökken az esélye, hogy ilyen "ősrégi" játékot foltozgatnak.
#1462
Elküldve: 2005. 11. 08. 19:56
na levideóztam a kevésbé fájdalmas daru ugrást 
végül is csak 13/20 veszteség. ez insomnián vagy akár még nightmare-en is, lehet hogy 0 sérülés. és akkor meg lehet csinálni a darukat sebzés nélkül. lehet kipróbálom
jump

végül is csak 13/20 veszteség. ez insomnián vagy akár még nightmare-en is, lehet hogy 0 sérülés. és akkor meg lehet csinálni a darukat sebzés nélkül. lehet kipróbálom

jump
Szerkesztette: rémlátó 2005. 11. 08. 19:57 -kor
"i saw god on TV"
#1463
Elküldve: 2005. 11. 08. 23:06


Gratulálok mindhármótoknak az 5. szint Traumán való teljesítéséhez !


@rémlátó
Nagyon remek kis videót készítettél. Ki is próbálnám, ha nem vívnék ekkora harcot az FPSel. A Docks 2. secret videója egyszerűen nagyszerű

#1464
Elküldve: 2005. 11. 09. 16:05
...a voice from the darkness.....
Rémlátó, köszi a videót!
Nagyon pro-szinten van, valamikor én is ki fogom próbálni, bár a sikerben kételkedem az alacsony FPS-értékek miatt... Egyébként a két legutóbbi "Docks"-videód megosztottam odakint is... 
Blazkowicz, igazad volt a CPL-lel kapcsolatban: valóban, november 22-én, New York-ban lesz az utolsó CPL-verseny, ahol még lesz PK - ma olvastam odakint, PeTjA említette...
Az 1.7-es patch szerintem már "elúszott", ami az idei évet illeti: az XBOX-verzió (PainKiller: Hell Wars) ugyanis átcsúszott a jövő év januárjára (elméletileg január 26.).
Egyébként odakint BGaum (Byron Gaum, a kinti Fórum moderátora a DreamCatchertől) az irányításra hivatkozott a nem túl impresszív videókkal kapcsolatban. Kérdés, hogy ha ez tény és így marad, az mennyire fogja majd megmérgezni a játékélményt (ha tényleg ennyire tré az irányítás konzolon
)...
Közben megnéztem a már korábban említett SP-modokat is. És azt mondom, hogy ha csak tehetitek, próbáljátok ki őket! Röviden írok róluk az alábbiakban...
BOOH - "Loony Park" -- Mod by DashW (a "Data\Levels\" könyvtárba kell bemásolni a ZIP tartalmát)
DashW modja egy kicsit kiterjeszti a vidámparkot: vagy 200 ellenfelet lemészárolhatunk mire elérjük a hullámvasutas részt. Arra viszont érdemes meghagyni az Acid Bath Secretjét (aranypajzs és MegaHealth), főleg ha Traumán játszunk. A kártyát ezzel a moddal is ki lehet oldani, bár akkor még többet hagyunk ki, mint az eredeti verzióban. Sajnos az 5 csillag nem kivitelezhető, mert az utolsó 4 ammo egy fába van befalazva (egészen pontosan a hullámvasút startpontja alatti fába): ezt megfelelően hosszú ideig történő eredménytelen keresés után néztem meg a PowerMaddel... Egyébként nagyon ütős a mod: sokkal több az ellenfél és keményebbek a harcok is. Amikor először megcsináltam Nightmare-en, a hullámvasútig 114/000-ra amortizáltak le, és így már alig lehetett elérni a végét (sokadikra sikerült csak)...
Ezért mondom, hogy Traumára mindenképpen érdemes legalább valami ezüstpajzsot hagyni a legvégéhez...
BOOH - "Leningrad" -- Mod by Mr. Q (a "Data" könyvtárba kell bemásolni)
Kalme azt mondta, hogy ilyennek kellett volna lennie eredetileg Leningrádnak, és valóban: plusz 6 Secret, plusz egy MegaHealth, és az üres Secret két AmmoPacket is tartalmaz. Ja, és plusz két ellenfél, bár én csak az egyiket találtam meg. Már korábban is éreztem, hogy "Leningrad" egy kicsit "kihasználatlan": hiszen számos érdekes helyre el lehetett jutni Secretet sejtve, aztán persze egyiknél sem volt semmi. Mr. Q feltöltötte ezeket a helyeket is: úgyhogy ha korábban már kísérletezgettetek azzal, hogy milyen helyekre lehet eljutni Leningrádon, akkor a titkokal sem lesz gondotok... Poénból kioldottam a kártyát Traumán is (persze 5 csillaggal egyetemben): nem volt egyszerű még a 3 MH-el sem, igaz, az elejét elkényelmeskedtem, aztán utána végig szívtam az egésszel (valami 4-5 CheckPointon keresztül maximum 48 HP-t veszíthettem)...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Rémlátó, köszi a videót!


Blazkowicz, igazad volt a CPL-lel kapcsolatban: valóban, november 22-én, New York-ban lesz az utolsó CPL-verseny, ahol még lesz PK - ma olvastam odakint, PeTjA említette...
Az 1.7-es patch szerintem már "elúszott", ami az idei évet illeti: az XBOX-verzió (PainKiller: Hell Wars) ugyanis átcsúszott a jövő év januárjára (elméletileg január 26.).


Közben megnéztem a már korábban említett SP-modokat is. És azt mondom, hogy ha csak tehetitek, próbáljátok ki őket! Röviden írok róluk az alábbiakban...
BOOH - "Loony Park" -- Mod by DashW (a "Data\Levels\" könyvtárba kell bemásolni a ZIP tartalmát)
DashW modja egy kicsit kiterjeszti a vidámparkot: vagy 200 ellenfelet lemészárolhatunk mire elérjük a hullámvasutas részt. Arra viszont érdemes meghagyni az Acid Bath Secretjét (aranypajzs és MegaHealth), főleg ha Traumán játszunk. A kártyát ezzel a moddal is ki lehet oldani, bár akkor még többet hagyunk ki, mint az eredeti verzióban. Sajnos az 5 csillag nem kivitelezhető, mert az utolsó 4 ammo egy fába van befalazva (egészen pontosan a hullámvasút startpontja alatti fába): ezt megfelelően hosszú ideig történő eredménytelen keresés után néztem meg a PowerMaddel... Egyébként nagyon ütős a mod: sokkal több az ellenfél és keményebbek a harcok is. Amikor először megcsináltam Nightmare-en, a hullámvasútig 114/000-ra amortizáltak le, és így már alig lehetett elérni a végét (sokadikra sikerült csak)...

BOOH - "Leningrad" -- Mod by Mr. Q (a "Data" könyvtárba kell bemásolni)
Kalme azt mondta, hogy ilyennek kellett volna lennie eredetileg Leningrádnak, és valóban: plusz 6 Secret, plusz egy MegaHealth, és az üres Secret két AmmoPacket is tartalmaz. Ja, és plusz két ellenfél, bár én csak az egyiket találtam meg. Már korábban is éreztem, hogy "Leningrad" egy kicsit "kihasználatlan": hiszen számos érdekes helyre el lehetett jutni Secretet sejtve, aztán persze egyiknél sem volt semmi. Mr. Q feltöltötte ezeket a helyeket is: úgyhogy ha korábban már kísérletezgettetek azzal, hogy milyen helyekre lehet eljutni Leningrádon, akkor a titkokal sem lesz gondotok... Poénból kioldottam a kártyát Traumán is (persze 5 csillaggal egyetemben): nem volt egyszerű még a 3 MH-el sem, igaz, az elejét elkényelmeskedtem, aztán utána végig szívtam az egésszel (valami 4-5 CheckPointon keresztül maximum 48 HP-t veszíthettem)...

SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 09. 16:18 -kor
#1465
Elküldve: 2005. 11. 09. 18:44
SYS köszi a prezentációt, és mindkettőtöknek az elismerést. 
igazából ez nálam ilyen pótcselekvés (a secret-ekhez új út keresés és a videókészítés is egy kicsit
), sajnálom, hogy nem lehettem ott az elején, mikor még mindenki csak keresgélt, és senki nem tudta, hogy milyen úton szedjen le egy-egy nehezebb secretet.
talán majd a második résznél
érdekesnek látszanak a modok, asszem ha hétvégén lesz időm akkor letesztelem.
nagyon igaz amit a leningrádról írtál, sok helyre felmásztam én is secret reményében
bár nekem pont a loony is kihasználatlannak tűnik, bazi nagy a pálya és csak egy kis részét lehet bejárni.
egyszer powermaddal kicsit körülnéztem, meg lehetne modolni, hogy a többi rész is bejárható legyen (ha csak nem pont erről beszéltél)

igazából ez nálam ilyen pótcselekvés (a secret-ekhez új út keresés és a videókészítés is egy kicsit

talán majd a második résznél

érdekesnek látszanak a modok, asszem ha hétvégén lesz időm akkor letesztelem.
nagyon igaz amit a leningrádról írtál, sok helyre felmásztam én is secret reményében

bár nekem pont a loony is kihasználatlannak tűnik, bazi nagy a pálya és csak egy kis részét lehet bejárni.
egyszer powermaddal kicsit körülnéztem, meg lehetne modolni, hogy a többi rész is bejárható legyen (ha csak nem pont erről beszéltél)
"i saw god on TV"
#1466
Elküldve: 2005. 11. 10. 00:38
...a voice from the darkness.....
LOL Srácok, ezt látnotok kell, nézzétek meg a következő képeket: Kép #1, Kép #2, Kép #3 - ugye milyen kedves játszópartnerekkel találkozhat az emberfia mialatt ezt a haszontalan és igazságtalan MultiPlayert nyomatja...?
Amúgy ma piszok rosszul ment, ami végül is, nem is csoda: néhány napig egyáltalán nem játszottam és elkapott valami vírus is. A fenti képek ezt nem reprezentálják (éppen ezért nem is vagyok rájuk büszke), de a lényeg, ill. amit mutatni akartam az az, hogy hogyan viselkednek néhányan játék közben. Néhány srác biztos nagyon jónak gondolja magát, mert FFA-ban 10 játékos mellett a P4-esével elég FPS-t kap ahhoz, hogy szerencséje legyen és akár az élben is végezhessen (főleg a sz*r ROD-serveren; ez a meccs az ATEG-en volt). Azonban ha szembekerülök ezekkel a srácokkal úgy, hogy vannak ellenem max. 3-4-en, úgy szinte esélyük sincs (1v1-ről ugye ne is beszéljünk). Na, még egy érv, amiért utálom az FFA-t... Az ilyen szánalmas beszólások elkövetői pedig igazán és minden rosszindulat nélkül megérdemelnek annyi "büntit", hogy mindenki rajtuk röhögjön. Velem meg vigyázzatok, mert én egy "fucin cheater" vagyok ám... 
SYS "No sin is too great to be forgiven."
LOL Srácok, ezt látnotok kell, nézzétek meg a következő képeket: Kép #1, Kép #2, Kép #3 - ugye milyen kedves játszópartnerekkel találkozhat az emberfia mialatt ezt a haszontalan és igazságtalan MultiPlayert nyomatja...?


SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 10. 00:46 -kor
#1467
Elküldve: 2005. 11. 10. 02:50
Idézet: SYS_TRhu@SYS_TRhu
Blazkowicz, igazad volt a CPL-lel kapcsolatban: valóban, november 22-én, New York-ban lesz az utolsó CPL-verseny, ahol még lesz PK - ma olvastam odakint, PeTjA említette...

Tényleg jó, hogy kikerültek ezek a MODok. Érdekes, mert Leningradban én is úgy voltam vele, hogy kevés a secret. A Leningradot hamarosan ki is próbálom, csak előbb a Panzer Spílert kell magam mögött tudnom. Már vagy 2 hónapja nem nyomtam a BOoH.
@SYS
Jók a pikcsörök


#1468
Elküldve: 2005. 11. 14. 18:22
...a voice from the darkness.....
Blazkowicz, tegnap kipróbáltad az MP-t, nem? Láttalak a ROD-serveren (a ping is stimmelt), bár csak talán másfél meccs erejéig vagy még addig sem: kiléptél a "DM_Unseen"-en. Hogy' ment?
Láttam, hogy sok játékos bent volt, így túl sok esélyed nem lehetett. Nekünk, akiknek ilyen sz*r gépe van, csak legfeljebb Duelt érdemes játszanunk (én olyan maximum 4-5 játékosig "játszhatónak mondható" FPS-t kapok). Tegnapi megfigyelésem: saját serveren ha hozzáadok egy botot, mínusz 10 FPS - ezért kapok 30-40 FPS-t 8-9 játékosnál. A múlt hétvégén megint voltam az ismerősömnél (Tomi a.k.a. Szovjetkamikaze
), és ismét ledöbbentem a különbségeken: Ő 1280x1024-ben játszik és úgy kap masszív 125 FPS-t még akár 9 játékosnál is (persze néha Neki is leesik 50-70-re, de ilyen nagyon ritkán van, és ha Ő annyit kap, akkor a magunkfajta kap vagy 5-20 FPS-t), és nagyon folyamatosan és igazán élvezhetően futott a játék Nála - hihetetlen a különbség, ha nem láttam volna, talán el sem hinném...
Szóval azt akarom mondani, hogy ha úgy érzed, hogy egy nagy szívás az egész, amikor még a legkezdőbb kezdő is pont Téged talál meg, mert nem tudsz mozogni sem - nos, nem vagy egyedül azzal az érzéssel...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Blazkowicz, tegnap kipróbáltad az MP-t, nem? Láttalak a ROD-serveren (a ping is stimmelt), bár csak talán másfél meccs erejéig vagy még addig sem: kiléptél a "DM_Unseen"-en. Hogy' ment?



Szóval azt akarom mondani, hogy ha úgy érzed, hogy egy nagy szívás az egész, amikor még a legkezdőbb kezdő is pont Téged talál meg, mert nem tudsz mozogni sem - nos, nem vagy egyedül azzal az érzéssel...

SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 14. 18:33 -kor
#1469
Elküldve: 2005. 11. 14. 20:57
Hát, én nem tudok rólla, hogy kipróbáltam volna a MP. Reméllem én tudom jól, mert ha nem akkor komoly gondok vannak
. De sajnos nem én voltam, bár amit a pingekről írtál, talán nem is olyan nagy baj
. Majd előtte biztos, hogy kipróbálom soloban is, ill kérek egy kis segítséget tőlletek. Pontosan még nemtudom, hogy mikor fogom kipróbálni. Végigolvasva a topikot eléggé vegyesek az érzelmeim a MP kapcsolatban. Majd meglátjuk...
Most már azt is tudom, hogy valami frappánsabb nevet kell majd kitalálnom.


Most már azt is tudom, hogy valami frappánsabb nevet kell majd kitalálnom.
#1470
Elküldve: 2005. 11. 14. 21:44
Frappánsnak frappáns a neved, már ha arról a William Joseph "BJ" Blazkowicz-ról van szó, aki minden FPS-ek atyjának főszereplője - csakhát valószínűleg pont emiatt sokan szeretik használni. 
Én viszont ma este azt hiszem tényleg benézek valahová egy-két lövésre... kíváncsi vagyok mennyit romlottam az utóbbi hetekben. Má asse tudom melyik kezembe fogjam az egeret. :Đ

Én viszont ma este azt hiszem tényleg benézek valahová egy-két lövésre... kíváncsi vagyok mennyit romlottam az utóbbi hetekben. Má asse tudom melyik kezembe fogjam az egeret. :Đ
Szerkesztette: peti2mtag 2005. 11. 14. 21:45 -kor
#1471
Elküldve: 2005. 11. 15. 03:08
Idézet: peti2mtag@2005. nov. 14. - Dátum: hétfő - 21:44
Frappánsnak frappáns a neved, már ha arról a William Joseph "BJ" Blazkowicz-ról van szó, aki minden FPS-ek atyjának főszereplője...


Idézet: peti2mtag@2005. nov. 14. - Dátum: hétfő - 21:44
...csakhát valószínűleg pont emiatt sokan szeretik használni. 


#1472
Elküldve: 2005. 11. 15. 10:01
Idézet: Blazkowicz - Dátum: 2005. nov. 14., hétfő - 20:57
Majd előtte biztos, hogy kipróbálom soloban is, ill kérek egy kis segítséget tőlletek. Pontosan még nemtudom, hogy mikor fogom kipróbálni. Végigolvasva a topikot eléggé vegyesek az érzelmeim a MP kapcsolatban. Majd meglátjuk...
Ha gondolod, benézhetsz a "Nem Ezt Keresed" szerverre gyakorolni - elindítottam mielőtt eljöttem otthonról.


SYS, légyszi nézd már meg, hogy fel tudsz-e most csatlakozni, mert állítgattam dolgokat a raúteren. Lehet hogy jobb lett, lehet hogy rosszabb.

#1473
Elküldve: 2005. 11. 15. 15:49
...a voice from the darkness.....
Akkor még szerencse, hogy nem léptem fel a serverre, hogy beszóljak, hogy "hé, szevasz Blazkowicz, klassz Téged látni online is!" - valószínűleg lett volna nagy értetlenkedés (persze részemről is, LOL)...
A legjobb, ha otthon indítasz egy nem publikus saját servert és azon gyakorolsz. De persze ha Petihez fel tudsz menni, akkor tudunk ott Neked trükköket mutatni...
Peti, az előbb néztem a nekeresdi servert, de nem láttam. Biztos publikussá tetted? Vagy csak most nem volt online? Persze később még próbálkozok...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Akkor még szerencse, hogy nem léptem fel a serverre, hogy beszóljak, hogy "hé, szevasz Blazkowicz, klassz Téged látni online is!" - valószínűleg lett volna nagy értetlenkedés (persze részemről is, LOL)...

Peti, az előbb néztem a nekeresdi servert, de nem láttam. Biztos publikussá tetted? Vagy csak most nem volt online? Persze később még próbálkozok...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 15. 15:51 -kor
#1475
Elküldve: 2005. 11. 15. 17:39
Esetleg a pillanatnyi IP-cím alapján tehetnél egy próbát: 82.131.219.112.
#1476
Elküldve: 2005. 11. 15. 18:11
...a voice from the darkness.....
Működött Peti: mókáztam egyet a Froggal (utálom a botokat, LOL) a "DM_Absinthe"-en.
Érdekes viszont, hogy itthon működő serveren is 50 pingem van... A listát most nem néztem, de ellenőrizd (biztos ami biztos), hogy a "Public Server" ki legyen pipálva - akkor biztosan látszódnia kéne...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Működött Peti: mókáztam egyet a Froggal (utálom a botokat, LOL) a "DM_Absinthe"-en.

SYS "No sin is too great to be forgiven."
#1477
Elküldve: 2005. 11. 15. 19:55
Észre se vettem. 
Ááá, továbbra is ködbe burkolózik előttem minden ami a PK multi részével kapcsolatos. Folyamatosan egymást követik a rejtélyek.
Amúgy minden pontosan ugyanúgy áll mint a tegnapi próbánál, vagyis így:

A szervert a kisebb gépemen futtatom, és a másikkal csatlakozok fel. Érdekes, hogy a cím LAN-on sem látszik, de fel tudok csatklakozni a helyi és a szolgáltató által adott IP-címmel is (ha begépelem). Viszont a szerver nem látszik egyik listában sem, pedig mondom, tegnap este még tökéletesen működött.

Ááá, továbbra is ködbe burkolózik előttem minden ami a PK multi részével kapcsolatos. Folyamatosan egymást követik a rejtélyek.


A szervert a kisebb gépemen futtatom, és a másikkal csatlakozok fel. Érdekes, hogy a cím LAN-on sem látszik, de fel tudok csatklakozni a helyi és a szolgáltató által adott IP-címmel is (ha begépelem). Viszont a szerver nem látszik egyik listában sem, pedig mondom, tegnap este még tökéletesen működött.

#1478
Elküldve: 2005. 11. 15. 20:29
...a voice from the darkness.....
Viszont érdekes módon a QTrackerben meg látszik a servered, íme egy kép: Nem Ezt Keresed (a képpel a programot is ajánlom: magáért beszél). Ja, és még egy igen érdekes dolog: amikor felcsatlakoztam, nem láttam sosem a Gold Armourt. Minden más látszott (a többi pajzs és a MegaHealth is), csak az nem. Természetesen mégis fel lehetett venni, csak előtte nem lehetett tudni biztosra, hogy valóban ott is volt (ha felvette, akkor igen) - láthatatlan pajzs...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Viszont érdekes módon a QTrackerben meg látszik a servered, íme egy kép: Nem Ezt Keresed (a képpel a programot is ajánlom: magáért beszél). Ja, és még egy igen érdekes dolog: amikor felcsatlakoztam, nem láttam sosem a Gold Armourt. Minden más látszott (a többi pajzs és a MegaHealth is), csak az nem. Természetesen mégis fel lehetett venni, csak előtte nem lehetett tudni biztosra, hogy valóban ott is volt (ha felvette, akkor igen) - láthatatlan pajzs...

SYS "No sin is too great to be forgiven."
#1479
Elküldve: 2005. 11. 15. 23:47
Idézet: SYS_TRhu@2005. nov. 15. - Dátum: kedd - 15:49
De persze ha Petihez fel tudsz menni, akkor tudunk ott Neked trükköket mutatni...
Felraktam a PK++ 1.0.1.64-et. Ez a legújjabb? Tele rakta mindenféle ikonnal az asztalomat. Azért sikerült eligazodnom. Rányomtam a "Check For PK++ Updates"re és leszedett vagy 20 mega frissítést.
A MP-t érdemes "Play PK++ Mod"al indítani, vagy inkább a "Play Original PK"al próbálkozzam. Vagy teljesen mindegy.
A Powermadel mi történt? Nekem nem írja ki hogy aktív lenne.
A BUGok most sem kerültek el. Jó párszor azon kaptam magam, hogy a Desktopon vagyok

Történt egy furcsaság is, de lehet, hogy csak nekem volt az. Végre találtam egy pályát ahová mint megfigyelő mehetek, de persze nem volt senki a pályán, mire csatlakoztak páran, és én csak azt vettem észre, hogy most már nem mint megfigyelő vagyok bent, hanem mint játékos

#1480
Elküldve: 2005. 11. 17. 15:50
...a voice from the darkness.....
Blazkowicz, szép sorjában válaszolok...
- Legújabb verzió: nem, mert a legújabb PK++ az 1.2.1.64-es verziószámot viseli (2005 május, ha jól emlékszem), csak a PKEuro.com-on nincs rá direkt-link (sosem értettem, miért?
hacsak nem azért, mert az 1.0.1.64-es képes már felfrissíteni magát). De letöltheted INNEN is...
- Frissítések: valószínűleg felfrissítette magát 1.2.1.64-re, plusz letöltött néhány mapet is, amiket még viszonylag gyakrabban szoktak játszani...
- Indítás: egyértelműen "Play PK++", hiszen csak úgy indul el a mod (és látni is fogod a különbségeket)...
- PK++ vs. PowerMad: amikor telepítetted a PK++ modot, ill. amikor rányomsz az update-re, akkor mindig törli a PowerMad modot (ill. igazából az indító file-t). Ezt megakadályozhatod, ha a PK-könyvtáradban található "LScripts"-mappát ideiglenesen átnevezed valami másra. Most csak annyit tehetsz a PowerMaddel, hogy újratelepíted (a PK++ modot ez nem fogja zavarni, tehát azt nem kell újra feltenni, csak utána már ne nyomj az update-re átnevezés nélkül, ill. egyébként az update-et úgyis csak egyszer kell megcsinálni), de az átnevezést akkor is meg kell csinálnod, ha a PK++ modot akarod használni: mert különben a PM-mod is el akar indulni "Play PK++"-nál is, és "összevesznek" (amikor pedig SP-t akarsz játszani, akkor vissza kell nevezned a PM-könyvtárat és "Play Original PK"-val indítani a játékot)... Tudom, ez így elsőre kicsit "nehézkesnek" hangzik (mert túl van magyarázva egy rém egyszerű dolog
), de tulajdonképpen egyáltalán nem az (csak sosem szabad elfeledkezni róla, vagy különben meglepetésekben lesz részed az "összeférhetetlenségeskedéseik" (na, ezt a szót 3 sör után már nem írnám így le
) miatt
)...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Blazkowicz, szép sorjában válaszolok...

- Legújabb verzió: nem, mert a legújabb PK++ az 1.2.1.64-es verziószámot viseli (2005 május, ha jól emlékszem), csak a PKEuro.com-on nincs rá direkt-link (sosem értettem, miért?

- Frissítések: valószínűleg felfrissítette magát 1.2.1.64-re, plusz letöltött néhány mapet is, amiket még viszonylag gyakrabban szoktak játszani...
- Indítás: egyértelműen "Play PK++", hiszen csak úgy indul el a mod (és látni is fogod a különbségeket)...
- PK++ vs. PowerMad: amikor telepítetted a PK++ modot, ill. amikor rányomsz az update-re, akkor mindig törli a PowerMad modot (ill. igazából az indító file-t). Ezt megakadályozhatod, ha a PK-könyvtáradban található "LScripts"-mappát ideiglenesen átnevezed valami másra. Most csak annyit tehetsz a PowerMaddel, hogy újratelepíted (a PK++ modot ez nem fogja zavarni, tehát azt nem kell újra feltenni, csak utána már ne nyomj az update-re átnevezés nélkül, ill. egyébként az update-et úgyis csak egyszer kell megcsinálni), de az átnevezést akkor is meg kell csinálnod, ha a PK++ modot akarod használni: mert különben a PM-mod is el akar indulni "Play PK++"-nál is, és "összevesznek" (amikor pedig SP-t akarsz játszani, akkor vissza kell nevezned a PM-könyvtárat és "Play Original PK"-val indítani a játékot)... Tudom, ez így elsőre kicsit "nehézkesnek" hangzik (mert túl van magyarázva egy rém egyszerű dolog



SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2005. 11. 17. 16:01 -kor