Painkiller (c) People Can Fly
#521
Elküldve: 2004. 10. 29. 10:27
Álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer Pinokkióból kell tüzifát hasogatnom (84. kép)
.
#522
Elküldve: 2004. 10. 29. 20:12
nos kéremszépen...
docks, old monastery, hell check
kaptam egy szép secret MP model unlocked üzit ("Painkiller" - bár ez nekem inkább maga Daniel
)
mostmár csak az a fránya 102. láda lőszer hiányzik a ruins-on... és ráadásul azért mert bugos a pálya
na mindegy, a docks után engem már nem állít meg semmi
docks, old monastery, hell check
kaptam egy szép secret MP model unlocked üzit ("Painkiller" - bár ez nekem inkább maga Daniel
mostmár csak az a fránya 102. láda lőszer hiányzik a ruins-on... és ráadásul azért mert bugos a pálya

na mindegy, a docks után engem már nem állít meg semmi
#523
Elküldve: 2004. 10. 29. 20:47
...a voice from the darkness.....
Doomer, nagyon-nagyon szép munka, gratulálok!
Az az egy szem ammo a "Ruins"-en meg már semmiség. Lehet, hogy már meg is van...? 
Peti, azért az a kölyök sem rossz, a "kiskésit" neki!
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
Doomer, nagyon-nagyon szép munka, gratulálok!
Peti, azért az a kölyök sem rossz, a "kiskésit" neki!
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 10. 29. 20:49 -kor
#524
Elküldve: 2004. 10. 29. 22:00
I have granted unlimited and free golden cards usage
hát ez így elég
innentől kezdve lényegében isten vagyok
"god mode on"
kíváncsi vagyok milyen kihívás létezik még...
szerk: jaigen. pontosítanék a dolgon mert ahogy ti mondtátok, sry nem jött össze sehogy se. nem az ütésére kell várni mert azzal nem sikerült a földbe kerülni hanem ki kell lőni kalapácsát (amíg van neki "kimászik" a pályáról ha a lőszer fölé állsz) és hagyni hogy rádtaposson. így sikerült felvenni
hát ez így elég
innentől kezdve lényegében isten vagyok
"god mode on"
kíváncsi vagyok milyen kihívás létezik még...
szerk: jaigen. pontosítanék a dolgon mert ahogy ti mondtátok, sry nem jött össze sehogy se. nem az ütésére kell várni mert azzal nem sikerült a földbe kerülni hanem ki kell lőni kalapácsát (amíg van neki "kimászik" a pályáról ha a lőszer fölé állsz) és hagyni hogy rádtaposson. így sikerült felvenni
Szerkesztette: DOOMER 2004. 10. 29. 22:01 -kor
#525
Elküldve: 2004. 10. 29. 22:25
most néztem meg az árbaházas képeket. attól tartok hogy ez a "kisgyerekgyilkolósdi" nem sok szervezetnek fog tetszeni akik már így is a gonoszt látják a számtek játékokban...
#526
Elküldve: 2004. 10. 29. 23:39
...a voice from the darkness.....
Doomer, Neked is gratulálok! Te is MASTER vagy!
Bizony, ezek a jutalmak, és a "5 Stars Challenge" teljesítése után ezért mondtam, hogy egy csomó dolog nem számít már...
Több hivatalos kihívás elméletileg nincs, ilyet már csak legfeljebb magunk tűzhetünk ki magunknak...
Peti mondta, hogy majd beszélünk még erről... Nos...? Szerintetek milyen ajándék ez? Úgy értem, hogy elég jutányos? Megérte szenvedni érte? Milyen lehet így ezután a játék?
Esetleg túl elkényelmesíti az embert (de hát, meg is érdemeltük, nem?)...? 
Van még egy fontos dolog, amit tudnotok kell: ha kezdtek egy új SP-játékot, akkor ez a lehetőség ÁTMENETILEG elveszik! Nem tudom, hogy ez bug vagy pedig szándékos, de könnyen újra lehet aktiválni: csak egyetlen helyszínen megint meg kell csinálni az 5 csillagot egy szuszra, és máris újra megkapjuk az üzenetet! Kézenfekvő ehhez az "Atrium Complex"-et használni: mindjárt a második helyszín (az első úgyis könnyű, de nehéz minden lerombolható objektumot megtalálni, meg a titkokkal vacakolni), és itt nagyon könnyű 5 csillagot csinálni..utána meg már...
Ami engem illet, a hétvégén még végig akarok menni egyszer Traumán meg egyszer Nightmare-en is: közeledik a BOOH, és előtte még akkor legyen ennyi végigjátszás, meg a Nightmare után jól fog majd kapcsolódni a BOOH (a sztori miatt) is... Persze az örök és ingyen kártyahasználat sokat könnyít az ember helyzetén: a hosszú visszatöltéseket el lehet vele kerülni, és egyáltalán nem kell "agyba-főbe" nyomni a kártyákat, vég nélkül (de ha pl. egy eltévedt gránát leamortizált bennünket, akkor nem kell mindjárt visszatölteni)...
Még egyszer, gratulálok Peti és Doomer!
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
Doomer, Neked is gratulálok! Te is MASTER vagy!
Bizony, ezek a jutalmak, és a "5 Stars Challenge" teljesítése után ezért mondtam, hogy egy csomó dolog nem számít már...
Peti mondta, hogy majd beszélünk még erről... Nos...? Szerintetek milyen ajándék ez? Úgy értem, hogy elég jutányos? Megérte szenvedni érte? Milyen lehet így ezután a játék?
Van még egy fontos dolog, amit tudnotok kell: ha kezdtek egy új SP-játékot, akkor ez a lehetőség ÁTMENETILEG elveszik! Nem tudom, hogy ez bug vagy pedig szándékos, de könnyen újra lehet aktiválni: csak egyetlen helyszínen megint meg kell csinálni az 5 csillagot egy szuszra, és máris újra megkapjuk az üzenetet! Kézenfekvő ehhez az "Atrium Complex"-et használni: mindjárt a második helyszín (az első úgyis könnyű, de nehéz minden lerombolható objektumot megtalálni, meg a titkokkal vacakolni), és itt nagyon könnyű 5 csillagot csinálni..utána meg már...
Ami engem illet, a hétvégén még végig akarok menni egyszer Traumán meg egyszer Nightmare-en is: közeledik a BOOH, és előtte még akkor legyen ennyi végigjátszás, meg a Nightmare után jól fog majd kapcsolódni a BOOH (a sztori miatt) is... Persze az örök és ingyen kártyahasználat sokat könnyít az ember helyzetén: a hosszú visszatöltéseket el lehet vele kerülni, és egyáltalán nem kell "agyba-főbe" nyomni a kártyákat, vég nélkül (de ha pl. egy eltévedt gránát leamortizált bennünket, akkor nem kell mindjárt visszatölteni)...
Még egyszer, gratulálok Peti és Doomer!
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
#527
Elküldve: 2004. 10. 30. 10:35
én akarooook, mééég, többet 
ki kéne találni vmi nehezítést vagy megkötést
a jutalom elég durva, de az igazat megvallva jobban örültem volna egy újabb unlocked lehetőségnek (pl. egy "Painkiller" nehézségi fokozatnak
) vgay ha a kártyáknál maradunk, akkor hogy minden arany kártya ezüstté váljon vagy több ezüstöt lehessen használni, bár már ez is üt eléggé mindent... 
egyébként már eszembe is jutott egy kis "nehezítő".
train station kártyakritérium teljesítése soul catcher kártyával a zsebedben, ahogy véletlen először próbáltam, hehehehe
de gonosz vagyok
ki kéne találni vmi nehezítést vagy megkötést
a jutalom elég durva, de az igazat megvallva jobban örültem volna egy újabb unlocked lehetőségnek (pl. egy "Painkiller" nehézségi fokozatnak
egyébként már eszembe is jutott egy kis "nehezítő".
train station kártyakritérium teljesítése soul catcher kártyával a zsebedben, ahogy véletlen először próbáltam, hehehehe
de gonosz vagyok
#528
Elküldve: 2004. 10. 30. 15:59
Sziasztok Mesterek! 
Pontosan erre gondoltam, amikor azt írtam, "majd tárgyalunk" még a dologról.
A jutalomüzenet láttán én is örültem mint állat, és szó szerint az futott át rajtam, amit mondasz Sys... igen ezt megérdemeltük
. Még egyszer minden pokolfajzatnak a rút képébe röhögni, úgy hogy egy karcolást sem tudnak rajtad ejteni
. Aztán kezdtem volna újra a játékot (természetesen Traumán), persze a kártyák átkonfigurálásával: a "haszontalan" Mercy-t kidobtam, helyette mindegymit beraktam, aztán let's hent. De mikor másodjára próbáltam aktiválni, csak pirosan villogott a szett, jelezvén, hogy ellőttem az arra a pályára jutó adagot :confused:. Hát mit mondjak... alig bírtam visszafogni magam, mert nagyon bosszantott a jelenség, de szerencsére nem értem rá nagyon játszani és emiatt rágódni a dolgon. Meg aztán tudtam, hogy Doomerben is bízhatok a gyors befejezést illetően. 
Szóval csak átmeneti? Nagyon helyes. Érzek még magamban erőt egy-két végigjátszásra Trauma fokozaton.
Még egyszer nagyon-nagyon köszönöm a segítséget Nektek és minden fórumozónak, akiknek a hozzászólásaiból tippeket és erőt merítettem, és közvetve hálás vagyok a kinti hardcore-pk-soknak is.
Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2004. okt. 30., szombat - 0:39
Van még egy fontos dolog, amit tudnotok kell: ha kezdtek egy új SP-játékot, akkor ez a lehetőség ÁTMENETILEG elveszik! Nem tudom, hogy ez bug vagy pedig szándékos...
Pontosan erre gondoltam, amikor azt írtam, "majd tárgyalunk" még a dologról.
A jutalomüzenet láttán én is örültem mint állat, és szó szerint az futott át rajtam, amit mondasz Sys... igen ezt megérdemeltük
Szóval csak átmeneti? Nagyon helyes. Érzek még magamban erőt egy-két végigjátszásra Trauma fokozaton.
Még egyszer nagyon-nagyon köszönöm a segítséget Nektek és minden fórumozónak, akiknek a hozzászólásaiból tippeket és erőt merítettem, és közvetve hálás vagyok a kinti hardcore-pk-soknak is.
#529
Elküldve: 2004. 10. 30. 16:24
Doomer, mondok neked nehezítést, ami ráadásul mérhető is... én is kacérkodom a gondolattal, hogy belevágok:
1. Collect all Souls (ez sajnos nem megy Traumán) - némelyik pályán elég nehéz lesz
2. Collect all Golds - mission impossible? :Đ
1. Collect all Souls (ez sajnos nem megy Traumán) - némelyik pályán elég nehéz lesz
2. Collect all Golds - mission impossible? :Đ
#530
Elküldve: 2004. 10. 30. 17:55
Idézet: peti2mtag - Dátum: 2004. okt. 30., szombat - 17:24
Doomer, mondok neked nehezítést, ami ráadásul mérhető is... én is kacérkodom a gondolattal, hogy belevágok:
1. Collect all Souls (ez sajnos nem megy Traumán) - némelyik pályán elég nehéz lesz
2. Collect all Golds - mission impossible? :Đ
1. Collect all Souls (ez sajnos nem megy Traumán) - némelyik pályán elég nehéz lesz
2. Collect all Golds - mission impossible? :Đ
te, ez nem is rossz, belevágok. jöttök akkor ti is?
akkor irány nightmare... mondjuk néhány pályán érdekes lesz. ha túl magasan/messze vannak népek, akkor... meg kell őket rántani PK-val
"Speed activated."
"Soul keeper activated."
"Soul catcher activated."
go, go, go!!!
#531
Elküldve: 2004. 10. 30. 18:57
izé... van egy kis gond 
kipróbáltam mindkettőt. a soul még megy, 150/150-el végeztem cemeteryn.
DE.
gold szempontjából úgy látom bugos már rögtön az első pálya... 386/388-al sikerült végezni úgy, hogy mindent egyesével lőttem szét, megszereztem a lángoló, majd felrobbanó hordókból eső aranyakat is. és fullos object destroyed mellett lett ennyi
szal ez nem fog menni...
mellesleg a soul-lal ellentétben nem is látod, hogy elhagytál-e valamit, csak a pálya végén. meghát kéne hozzá az összes fránya holy item... megint :Đ
úgyhogy maradok sima soul challenge-nél
szerk: nem kell 5 star a "végtelen aranykártya használati engedélyhez"
nekem beadta pálya végén, pedig 3/5-ös volt csak
kipróbáltam mindkettőt. a soul még megy, 150/150-el végeztem cemeteryn.
DE.
gold szempontjából úgy látom bugos már rögtön az első pálya... 386/388-al sikerült végezni úgy, hogy mindent egyesével lőttem szét, megszereztem a lángoló, majd felrobbanó hordókból eső aranyakat is. és fullos object destroyed mellett lett ennyi
mellesleg a soul-lal ellentétben nem is látod, hogy elhagytál-e valamit, csak a pálya végén. meghát kéne hozzá az összes fránya holy item... megint :Đ
úgyhogy maradok sima soul challenge-nél
szerk: nem kell 5 star a "végtelen aranykártya használati engedélyhez"
Szerkesztette: DOOMER 2004. 10. 30. 19:02 -kor
#532
Elküldve: 2004. 10. 30. 22:06
na a cathedralon meghalt a tudományom... 
van az a rész, ahol 4 dobóbaltás csuklyás áll fent egy platformon, akik meghalnak, miután eldobták a baltájukat. az a probléma, hogy a lelkük is ott marad fent, és azt még soul catcherrel és speedes nekifutással sem tudom elérni
próbáltam confuse-ot is, de meglátják egymást és onnantól már mindegy...
szal ennyit a soul challengeről. gondolom nem véletlenül nem került be a csillagosok közé
van az a rész, ahol 4 dobóbaltás csuklyás áll fent egy platformon, akik meghalnak, miután eldobták a baltájukat. az a probléma, hogy a lelkük is ott marad fent, és azt még soul catcherrel és speedes nekifutással sem tudom elérni
szal ennyit a soul challengeről. gondolom nem véletlenül nem került be a csillagosok közé
#533
Elküldve: 2004. 10. 31. 13:39
Na én megcsináltam a Cemetery-t fullosra:

Nem mindegy milyen sorrendben töröd össze az objecteket. Először úgy akartam végigmenni, hogy megölök mindenkit, miközben ügyelek, nehogy valamit összetörjek. Ez azért nem jön össze, mert a vége felé, amikor a nagy templomhoz érsz, akkor négy égő hordót fognak fentről rádhajítani, amelyek nagy valószínűséggel pár koporsót is szétzúznak. Közben meg jön a rengeteg csontváz, úgyhogy a nagy kavarodásban elég nehéz begyűjteni az aranypénzeket.
A javasolt módszer, amit én is alkalmaztam, a következő. Visszatöltöd azt a korábbi checkpoint-ot, amikor szintén a templom mellett haladsz el, és lerombolod az összes koporsót meg azt az egy-két kővázát, ami még áldozatul eshet, és persze bezsebeled az aranyakat. Ha legközelebb jössz, koncentrálj az égő hordókra, mert mindegyikben van egy-egy érme. Utána már nyugodtan foglalkozhatsz az ellenséggel.
A 388 arany a következőképpen jön ki, figyelembe véve, hogy minden egyes érme 2 aranyat ér, minden hordó 1 érmét (2 aranyat), a koporsavak és vázák pedig 2 érmét (4 aranyat) rejtenek.
- 6 hordó (4 égő + a 2 "trükkös") : 12 arany
- 69 egyéb lerombolható tárgy : 276 arany
- 1 db Holy Item : 100 arany
Ez összesen 12 + 276 + 100 = 388 Golds.

Nem mindegy milyen sorrendben töröd össze az objecteket. Először úgy akartam végigmenni, hogy megölök mindenkit, miközben ügyelek, nehogy valamit összetörjek. Ez azért nem jön össze, mert a vége felé, amikor a nagy templomhoz érsz, akkor négy égő hordót fognak fentről rádhajítani, amelyek nagy valószínűséggel pár koporsót is szétzúznak. Közben meg jön a rengeteg csontváz, úgyhogy a nagy kavarodásban elég nehéz begyűjteni az aranypénzeket.
A javasolt módszer, amit én is alkalmaztam, a következő. Visszatöltöd azt a korábbi checkpoint-ot, amikor szintén a templom mellett haladsz el, és lerombolod az összes koporsót meg azt az egy-két kővázát, ami még áldozatul eshet, és persze bezsebeled az aranyakat. Ha legközelebb jössz, koncentrálj az égő hordókra, mert mindegyikben van egy-egy érme. Utána már nyugodtan foglalkozhatsz az ellenséggel.
A 388 arany a következőképpen jön ki, figyelembe véve, hogy minden egyes érme 2 aranyat ér, minden hordó 1 érmét (2 aranyat), a koporsavak és vázák pedig 2 érmét (4 aranyat) rejtenek.
- 6 hordó (4 égő + a 2 "trükkös") : 12 arany
- 69 egyéb lerombolható tárgy : 276 arany
- 1 db Holy Item : 100 arany
Ez összesen 12 + 276 + 100 = 388 Golds.
#535
Elküldve: 2004. 10. 31. 19:19
...a voice from the darkness.....
Mivel tegnapról mára virradóra megint végigmentem a Traumán, tettem pár érdekes felfedezést...
1. Nem is kell mind az öt csillag a jutalom újra-aktiválásához: a "Cemetery"-n volt kettőm, s a végén szépen újra megkaptam az üzenetet...
2. Az "Opera"-helyszínen a legelső Secret megszerzésére találtam egy pofonegyszerű megoldást: nem kell a kukákkal játszadozni! Egy kukát kell odatolni ahhoz az obejktumhoz (tulajdonképpen mi is az?), amelyiken a Shotgun van, majd a kukáról felugrani rá, egy kicsit bunnyhoppolni rajta, és ha jól jön ki a lépés, akkor simán át lehet ugrani a kerítés felett, a másik oldalra! Kipróbáltam kétszer is, és gond nélkül megy. Érik már egy videó ezekről, mivel máshol is találtam még apró könnyítéseket...
3. Kipróbáltam Doomer módszerét a "Train Station"-ön, az automatával kapcsolatban. Tényleg működik, és nem is annyira vészes. Óvatosnak kell lenni, de simán ment, nem kellett visszatöltenem meg ilyesmik...
Valamint teljesen a vicc kedvéért megcsináltam megint a "Forest"-titkokat, hadd legyen meg ott is megint az 5 csillag megint (kb. 50 perc lett a játékidő, s persze visszatöltenem kellett az első titoknál)...
Peti, szerintem is klassz a jutalom..annak idején én már tudtam róla (lelőtték a poént a PK-Fórumon, igaz, visszafelé írták le a szöveget), de csupán a maximális Statisztikák miatt is inspirált a kihívás. Viszont egy baj van vele (mármint a jutalommal): kicsit lustává is teszi az embert. Például nálam is rengeteg idő a visszatöltés, és ha véletlenül - mondjuk egy eltévedt gránát miatt - túl "leamortizálnak", akkor inkább egy ideig mindig benyomkodom az "E"-t, és a képükbe röhögök...
Viszont mivel már sokszor végigvittem így, és egy ideje azt vettem észre, hogy már egyáltalán nincs is szükségem a kártyákra: a múltkor megvolt így pl. a "Military Base" (a végén a tankos hangár igen "fincsi" Traumán), most meg pl. a Guardian (bár ez nem nagy dolog)..igaz, 150-es nálam mindig a kezdő HP...
A mostani kihívások... Odakint is szóba kerültek ezek. Elég kemény dió helyenként, ha egyáltalán meg lehet csinálni...
Például a "The Palace"-en van két lerombolható objektum olyan helyeken, amiket nem lehet elérni... Habár..visszavonom: a levegőbe repülő hordók miatt!
Hmm, mégis elgondolkodtató a kihívás... Amúgy ki lehetne játszani könnyedén az egyik ezüstkártyával (dupla aranyat találunk mindenben), de azzal csak magunkat csapnánk be (hiszen visszaosztva kettővel kijön a valós eredmény)...
A "lelkes" kihívás is jó lenne, de az is elég kétesélyes, főleg olvasva Doomer tegnapi tapasztalatait...
Én most ezekben nem veszek részt: kevés az időm, és most csak arra futja, hogy végigszaladjak még egyszer Nightmare-en. Azért valószínűleg néhány helyen próbálkozni fogok, mert érzek motivációt rá...
De én már inkább a BOOH-t várom..már csak alig pár hét, és játszhatunk azzal is...
Jut eszembe, Doomer, az égő hordókról: néha van, hogy "melléesnek". Úgy értem, hogy elérhetetlen helyekre repülnek. Jó példa erre a "Snowy Bridge": ahol a pengevetőt felveszed, négy kannát/hordót (vagy mik azok?) "löknek le" fentről, de nálam igen gyakran lezuhan az alsó hídra egy vagy kettő. Ha visszatöltünk, akkor viszont lehet, hogy legközelebb szerencsénk lesz, és mind a négy oda esik, ahol el is lehet őket érni...
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
Mivel tegnapról mára virradóra megint végigmentem a Traumán, tettem pár érdekes felfedezést...
1. Nem is kell mind az öt csillag a jutalom újra-aktiválásához: a "Cemetery"-n volt kettőm, s a végén szépen újra megkaptam az üzenetet...
2. Az "Opera"-helyszínen a legelső Secret megszerzésére találtam egy pofonegyszerű megoldást: nem kell a kukákkal játszadozni! Egy kukát kell odatolni ahhoz az obejktumhoz (tulajdonképpen mi is az?), amelyiken a Shotgun van, majd a kukáról felugrani rá, egy kicsit bunnyhoppolni rajta, és ha jól jön ki a lépés, akkor simán át lehet ugrani a kerítés felett, a másik oldalra! Kipróbáltam kétszer is, és gond nélkül megy. Érik már egy videó ezekről, mivel máshol is találtam még apró könnyítéseket...
3. Kipróbáltam Doomer módszerét a "Train Station"-ön, az automatával kapcsolatban. Tényleg működik, és nem is annyira vészes. Óvatosnak kell lenni, de simán ment, nem kellett visszatöltenem meg ilyesmik...
Valamint teljesen a vicc kedvéért megcsináltam megint a "Forest"-titkokat, hadd legyen meg ott is megint az 5 csillag megint (kb. 50 perc lett a játékidő, s persze visszatöltenem kellett az első titoknál)...
Peti, szerintem is klassz a jutalom..annak idején én már tudtam róla (lelőtték a poént a PK-Fórumon, igaz, visszafelé írták le a szöveget), de csupán a maximális Statisztikák miatt is inspirált a kihívás. Viszont egy baj van vele (mármint a jutalommal): kicsit lustává is teszi az embert. Például nálam is rengeteg idő a visszatöltés, és ha véletlenül - mondjuk egy eltévedt gránát miatt - túl "leamortizálnak", akkor inkább egy ideig mindig benyomkodom az "E"-t, és a képükbe röhögök...
A mostani kihívások... Odakint is szóba kerültek ezek. Elég kemény dió helyenként, ha egyáltalán meg lehet csinálni...
Én most ezekben nem veszek részt: kevés az időm, és most csak arra futja, hogy végigszaladjak még egyszer Nightmare-en. Azért valószínűleg néhány helyen próbálkozni fogok, mert érzek motivációt rá...
Jut eszembe, Doomer, az égő hordókról: néha van, hogy "melléesnek". Úgy értem, hogy elérhetetlen helyekre repülnek. Jó példa erre a "Snowy Bridge": ahol a pengevetőt felveszed, négy kannát/hordót (vagy mik azok?) "löknek le" fentről, de nálam igen gyakran lezuhan az alsó hídra egy vagy kettő. Ha visszatöltünk, akkor viszont lehet, hogy legközelebb szerencsénk lesz, és mind a négy oda esik, ahol el is lehet őket érni...
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2004. 10. 31. 19:23 -kor
#536
Elküldve: 2004. 10. 31. 19:41
Idézet
1. Nem is kell mind az öt csillag a jutalom újra-aktiválásához: a "Cemetery"-n volt kettőm, s a végén szépen újra megkaptam az üzenetet...
megelőztelek
Idézet
3. Kipróbáltam Doomer módszerét a "Train Station"-ön, az automatával kapcsolatban. Tényleg működik, és nem is annyira vészes. Óvatosnak kell lenni, de simán ment, nem kellett visszatöltenem meg ilyesmik...
mostmár akkor hivatalosan is ez lesz a DOOMER-féle módszer? jessz, valamit rólam is elneveztek
apropó catacombs lélek szempontjából +1-el végeztem. nem értettem mi van, aztán rájöttem, hogyha a "lefejezett" és sétáló majd összeeső zombik hulláját molesztáljuk PK-el akkor néha két lelket is kapunk belőle... fura
a cathedralon még erősen gondolkodom... PK-el nem lehet lerántani őket, mert széteesnek tőle. gránátos karóval próbáltam meg őket lerepíteni, de mind a négyet nem lehet... még a speed/triple hasten gondolkodom, lehet sikerülne körbemenni a szegélyen, mielőtt eltűnnének a lelkek...
#537
Elküldve: 2004. 10. 31. 20:40
ollé 
cathedral soul/gold check

speed + tripla haste, és valóban sokkal több idő maradt a lelkek felszedéséhez. lényegében 16x gyorsabb lettem náluk
azért nemgyenge bullettime effekt a levegőben elkapdosni a repülő aranyakat 
call me Neo
ezt tudom ajánlani az aranyak felszedéséhez is, de csak óvatosan, mert olyan gyors leszel, hogy aminek nekimész az azonnal felrobban/elrepül a francba
cathedral soul/gold check
speed + tripla haste, és valóban sokkal több idő maradt a lelkek felszedéséhez. lényegében 16x gyorsabb lettem náluk
call me Neo
ezt tudom ajánlani az aranyak felszedéséhez is, de csak óvatosan, mert olyan gyors leszel, hogy aminek nekimész az azonnal felrobban/elrepül a francba
#538
Elküldve: 2004. 11. 01. 05:10
...a voice from the darkness.....
Hát, most úgy néz ki, hogy ezek a dolgok eléggé kivitelezhetetlenek, és nem mi tehetünk erről. A gold-kihívással most nem foglalkoztam, de a lelkessel igen. El is jutottam szépen a "Train Station"-ig, de itt, azt hiszem, megáll a tudomány: 16/16 után nincs tovább. Ugyanis ahogy belépünk a vonatos csarnokba, ahol a rakétavetőt is megkapjuk, a kill-számláló szépen elkezd növekedni: 17-18-19, és itt megáll. Történik mindez úgy, hogy egyet sem lövök, és úgy, hogy lélek sem marad utánuk! Lelassítottam az egészet "Double Haste"-tel, befutottam az egész terepet, de sehol nem találtam lelket, de még hullákat sem. Olyan, mintha csak úgy eltűnnének, a program meg ugye számolja őket. Szóval itt nem lehet a 266-ot elérni, csak legfeljebb 263 lehetne, ha a továbbiakban már nem lenne gond..de attól félek, lesz... Egyelőre még ezt sem adtam fel, de valószínűleg hamarosan sor kerül rá: ahogy belépek oda, azonnal bejön ez a plusz három, lelkek nélkül, és én semmit sem tudok tenni..már vagy tizenötször visszanéztem, ugyanazzal az eredménnyel... Mindenesetre megvárom a Ti tapasztalataitokat is, hátha...
A fene egye meg, egy kissé csalódott vagyok...
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
Hát, most úgy néz ki, hogy ezek a dolgok eléggé kivitelezhetetlenek, és nem mi tehetünk erről. A gold-kihívással most nem foglalkoztam, de a lelkessel igen. El is jutottam szépen a "Train Station"-ig, de itt, azt hiszem, megáll a tudomány: 16/16 után nincs tovább. Ugyanis ahogy belépünk a vonatos csarnokba, ahol a rakétavetőt is megkapjuk, a kill-számláló szépen elkezd növekedni: 17-18-19, és itt megáll. Történik mindez úgy, hogy egyet sem lövök, és úgy, hogy lélek sem marad utánuk! Lelassítottam az egészet "Double Haste"-tel, befutottam az egész terepet, de sehol nem találtam lelket, de még hullákat sem. Olyan, mintha csak úgy eltűnnének, a program meg ugye számolja őket. Szóval itt nem lehet a 266-ot elérni, csak legfeljebb 263 lehetne, ha a továbbiakban már nem lenne gond..de attól félek, lesz... Egyelőre még ezt sem adtam fel, de valószínűleg hamarosan sor kerül rá: ahogy belépek oda, azonnal bejön ez a plusz három, lelkek nélkül, és én semmit sem tudok tenni..már vagy tizenötször visszanéztem, ugyanazzal az eredménnyel... Mindenesetre megvárom a Ti tapasztalataitokat is, hátha...
SYS "Congratulations Ms Croft. You are positively Amazonian."
#539
Elküldve: 2004. 11. 01. 08:18
Rám nem érdemes várni, mert továbbra is kb. 1 pálya/nap sebességgel haladok. (Sajnos melózni is kell néha :o). Tegnap még csak az Atrium Complex-nél tartottam, ma a Catacombs van soron. A "lassúságom" persze részben abból fakad, hogy képtelen vagyok leszokni a Speed+3xHaste+Pain használatról.
. Az aranygyűjtésnek úgy tűnik szinte nincs felső határa. Az Atriumon +1340 aranyat szedtem össze a gazfickók kizsebelésével (vagy inkább kizsigerelésével
), és ez még messze nem a maximum, ha az ellenfelek számát nézzük.
#540
Elküldve: 2004. 11. 01. 08:45
én most szenvedek a Pokolban Lucifer megfektetésén, Insomnia fokozaton
ASUS P6T Deluxe V2 * INTEL CORE I7 920 "D0" * SCYTHE MUGEN2 * 3x1GB MUSHKIN XP3 CL7 * GAINWARD GTX570 PHANTOM * CORSAIR VX550 * COOLERMASTER HAF922 * SAMSUNG BX2450 24"

Súgó
A téma zárva.










