
BlueFish, és a Popszegecs esete !!!?
#61
Elküldve: 2003. 03. 31. 19:44
Nem mernék egyik oldalnak se igazat adni, de adok még egy plussz indokot. Ha valaki maga rakja össze a gépét akkor úgy használja ahogy akarja. De ha komplett gép ami bevan( Ha bevan)normálisan állítva akkor elkelhet ez a bios password. Én azóta használom amióta telefonon kellet bioszt beállítani nem túl hozzáértő emberkének. Történt ugyanis, hogy elvittek gépet jó messzire és kedves ügyfél valahogy belépett biosba és amit lehetett elállított mire kilépett. Nekem már csak annyit mondott belépett kék windózba és nem volt egér :)azóta nem megy. Na azóta van password ami minden gépen ugyanaz és ha rákérdeznek akkor el is mondom. Igaz nem a legjobb megoldás de az egyszerű felhasználó nem érdekelt a biosban, a hozzáértőbb meg vagy telefonál vagy kisüti

#62
Elküldve: 2003. 04. 01. 18:12
Ez a bios passwordos móka abban az esetben tűnik nekem elfogadhatónak, ha a komplett gép vásárlásakor erre felhívják a tisztelt vásárló figyelmét. Egyébként egy sunyi görény dolog SZVSZ.
BigKoko: "Na azóta van password ami minden gépen ugyanaz és ha rákérdeznek akkor el is mondom.". Gratulálok. Tehát ha megkérdezik hogy passwordos-e az új gépük biosa te megmondod nekik, ellenkező esetben majd csak rájön? Szép.
BigKoko: "Na azóta van password ami minden gépen ugyanaz és ha rákérdeznek akkor el is mondom.". Gratulálok. Tehát ha megkérdezik hogy passwordos-e az új gépük biosa te megmondod nekik, ellenkező esetben majd csak rájön? Szép.
#63
Elküldve: 2003. 04. 04. 10:01
Bluefish-nél nekem is van tapasztalatom. A bolttal semmi gond.
Rendes kiszolgálás, aránylag rugalamasak, van ott egy-két arc, aki rendes, vágja a témát: Végzi a dolgát.
Főnökasszony visont már nem volt szimpi: Világfájdalom az arcán, hogy meg kell mocc, ki kell szolgálni, blokkolni kell...
De ez még no problemo.
Azonban, ha szervízbe mész, akor mintha máshova mennél.
Szervízvezető kicsit unszi.
Igazából olyan a stílusa, hogy 'már megint vmi balf*sz vmit elbalalajka', 'már megint vmi rohadvány cucc', 'jah, itt áll vki 20 perce?' stb.
Előadod a farbát, megpróbál palira venni. Úgy neki könnyebb.
Lekezelő.
Aztán, ha látja, hogy ahhoz a 20%-hoz tartozol, aki ért hozzá többé-kevésbé, és nem tudja ráddumálni, hogy vmit nyílván elcsesztél, eleve szar/gagyi/kínai cuccot vettél, hogy lehet ilyen szart venni.... Nah, ha itt higgadtan még bírja az ember és veséjébe nézően nyugdtan viseled a szemétkedéseit, na akkor az utolsó felvonásban még meghallgatod, hogy annyi dolguk van, nincs erre most idejük, csúszásban vannak stb.
Ha mégis nekifog, akkor már sinen van a téma.
Csak ezt kell kiállni. És ennyi pénzért (hisz nem a legolcsóbb és legputribb bolt, hanem korrektnek mondható) kicsit lehetne készségesebb is. Hisz nem azért vagyok ott, mert jókedvem úgy diktálja, hanem mert vmi aminek működnie kéne, nem megy. Neki pedig ez a munkája. Ért hozzá, nem a szakmai dolgát kritizálom, hanem az emberi hozzáállást.
Hm.
Egy boltvezetőnek erre is kéne figyelnie, mert rengeteget ront egy üzlet image-én.
Hát ennyi.
Egy ideje a 3t-nél vásárolok.
Eddig korrektek voltak (lapcseréltem már náluk).
Rendes kiszolgálás, aránylag rugalamasak, van ott egy-két arc, aki rendes, vágja a témát: Végzi a dolgát.
Főnökasszony visont már nem volt szimpi: Világfájdalom az arcán, hogy meg kell mocc, ki kell szolgálni, blokkolni kell...
De ez még no problemo.
Azonban, ha szervízbe mész, akor mintha máshova mennél.
Szervízvezető kicsit unszi.
Igazából olyan a stílusa, hogy 'már megint vmi balf*sz vmit elbalalajka', 'már megint vmi rohadvány cucc', 'jah, itt áll vki 20 perce?' stb.
Előadod a farbát, megpróbál palira venni. Úgy neki könnyebb.
Lekezelő.
Aztán, ha látja, hogy ahhoz a 20%-hoz tartozol, aki ért hozzá többé-kevésbé, és nem tudja ráddumálni, hogy vmit nyílván elcsesztél, eleve szar/gagyi/kínai cuccot vettél, hogy lehet ilyen szart venni.... Nah, ha itt higgadtan még bírja az ember és veséjébe nézően nyugdtan viseled a szemétkedéseit, na akkor az utolsó felvonásban még meghallgatod, hogy annyi dolguk van, nincs erre most idejük, csúszásban vannak stb.
Ha mégis nekifog, akkor már sinen van a téma.
Csak ezt kell kiállni. És ennyi pénzért (hisz nem a legolcsóbb és legputribb bolt, hanem korrektnek mondható) kicsit lehetne készségesebb is. Hisz nem azért vagyok ott, mert jókedvem úgy diktálja, hanem mert vmi aminek működnie kéne, nem megy. Neki pedig ez a munkája. Ért hozzá, nem a szakmai dolgát kritizálom, hanem az emberi hozzáállást.
Hm.
Egy boltvezetőnek erre is kéne figyelnie, mert rengeteget ront egy üzlet image-én.
Hát ennyi.
Egy ideje a 3t-nél vásárolok.
Eddig korrektek voltak (lapcseréltem már náluk).
DIGITALIZÁLÁS * Régi, VHS, VHS-C, Video8, illetve Hi8 kamera kazettáról, és hanglemezről, magnókazettáról digitalizálás CD-re, DVD-re! MPEG2/DivX/MPEG4 * FOTODIGITALIZÁLÁS, dia, A3 szkenn nyomdai minőségben 06/70-335-2110 Ypsarion Team információs honlapja * Super8-as kerestetik!