Sziasztok!
Kezdem azzal, hogy én egy laikus vagyok a számítógépek világában. Egy ismerősöm dicsérte nagyon ezt a honlapot, ezért regisztráltam ide és már lenne is egy kérdésem! Nem igazán ebbe a topikba tartozik, mert nem a lejátszásról, hanem a letöltésről van szó, de nem találtam erre megfelelő topikot.
A kérdésem. Mi a véleményetek a Go Zilla nevű letöltőprogramról? Nekem most olyan letöltőprogramom van, hogy azt sem tudom milyen!

Bal gombbal rákattintva a letöltendő videóra megjelenik az ablak Megnyitás, Mentés, Mégse feliratokkal és értelemszerűen arra kattintok, amelyik lehetőséget választom. Kerestem a vezérlőpultban a Programok hozzáadása... résznél, de nem találtam letöltésre utaló programnevet. Így most azt sem tudom mi ez. Egyébként legtöbb esetben nem volt gond sem a megnyitással, sem a mentéssel, működött rendesen. Mostanában azonban előfordult, hogy megnyitottam egy többszáz megás fájlt és el is kezdte letölteni, majd amikor a végére ért nem indult el a lejátszó (BS player, vagy Winamp), hanem kiírt egy hibaüzenetet (megkérdezve, hogy továbbítom, vagy egyből kilépek). Ezen az oldalon ahol ezeket a nagyobb fájlokat le akartam tölteni, ki van írva, hogy a nagyobb fájlok letöltéséhez a Go Zillát javasolják, amit onnan le is lehet tölteni! Letöltöttem, futtattam és ezután a letöltendő fájlra kattintva már a Go Zilla "ablaka" jött be és az kezdte a letöltést. Viszont láttam, hogy ugyanolyan sebességgel tölt le mint az előzőletöltő program, így nem vártam végig, hanem inkább rákérdezek itt először. A Go Zillát is uninstalláltam azóta, mert letöltéskor az előző progim nem jött elő többé, mindig a Go zilla indult. Márpedig az előző progival választhattam, hogy megnyitom, vagy mentem a fájlt! Lehet, hogy kicsit bonyolult voltam ezért megpróbálom összefoglalni a kérdéseket.
1. Mi lehet az említett most hasznélt letöltő programom neve és miért nem találom a vezérlőpultban a programok között?