HWSW Informatikai Kerekasztal: Ultrahordozható gépek -- subnotebook, Tablet PC - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

• (112 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Ultrahordozható gépek -- subnotebook, Tablet PC Értékeld a témát: -----

#1301 Felhasználó inaktív   a t o s z 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag

Elküldve: 2006. 06. 01. 18:19

Idézet: Smithy - Dátum: 2006. jún. 1., csütörtök - 13:00

Sorry internetes vásárlás témában kezdő vagyok.  Hol lehet elérni olyan ebay-t ami európai országokból szállít? mert nekem még csak olyat sikerült találni ami amerikai. Még egy kérdés. Ugye a régebbi subnotik ált valamilyen p3 assal vannak szerelve. azok közül mindnek szabályozható a frekije? vagy csak az ULV-s P3 aknak??

Tudtommal a 600-700 MHz-tol felfele mind speedstepes, de ennek tipusszam alapjan konnyen utanalehet nezni. Amugy ha mar PIII, akkor a lehetosegekhez merten, erdemes tualatinost venni.

#1302 Felhasználó inaktív   melon 

• Törzsvendég
  • PipaPipaPipa

Elküldve: 2006. 06. 01. 18:33

Idézet: kukacwap - Dátum: 2006. jún. 1., csütörtök - 15:45

ebay.de .at .be .sw és így tovább :) szóval rengeteg eu-s ország, próbálkozz sorba :) amúgy célszerű németeket nézni leginkább

Nekem az a tapasztalatom, hogy Németországból sokkal kedvezőtlenebb és megbízhatatlanabb a szállítás, mint pl. UK-ból... de ez csak szvsz.

#1303 Felhasználó inaktív   sssent 

• Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag

Elküldve: 2006. 06. 01. 20:15

Idézet: Smithy - Dátum: 2006. jún. 1., csütörtök - 10:09

(...)MEg gondolom a hp 3 éves garanciája jár a gépekre akkor is ha nem itthon lett vásárolva...
(...)

A hp világgaranciája érvényes, csak épp az nálunk nem érvényesíthető (legalábbis fél-1 éve még nem volt). Bécs a legközelebbi szóba jöhető hely ezügyben.

#1304 Felhasználó inaktív   FőDudu 

• Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa