HWSW Informatikai Kerekasztal: Ezt alkottam, megmutatom Nektek - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Ezt alkottam, megmutatom Nektek HWSW fórumozói által készített programok Értékeld a témát: -----

#181 Felhasználó inaktív   mtx 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 647
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 11. 03. 00:29

Én ezt csináltam anno 1998-ban (hú már 7 éve), ekkor tanultam C++ ban programozni.
Szerintem egész jól sikerült, és még most is működik, legalábbis nálam megy.

Aki nem ismerne rá egyből annak elárulom, hogy ez egy spektrum analizátor. Be tudja digizni a hangkártyán jövő anyagot, vagy le tud játszani wav fájlokat (egyéb formátumot sajnos nem)

A Preferences panelen be kell állítani az Input és az Output eszközt (Input ill. output device). Az Input panelen ki kell választani a stereo és a 16bit digizést, illetve a sample rate-t 44.1Khz-ra.
A display panelen célszerű log. skálát és log. szint kijelzést választani.
A fourier trasformation panelen érdemes kiválasztani 2048 pontot, mert ma már gyors gépek vannak. Amikor csináltam, akkor az 1024 pontos fourier még megizzasztotta a gépemet. A többi beállítás jól van úgy ahogy default-on áll. A menüt jobb egérgombbal lehet előhozni. Az interfész sajnos angol nyelvű, magyar nincs.

Ez egy screenshot:
Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

És ez maga a program...
neduddki!

#182 Felhasználó inaktív   csavar 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 272
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 22. 14:06

Üdv!

Végre sikerült készítenem 1 neuron hálózatot. Bár nagyon sok (magyar is) doksi található ez ügyben az interneten, de több doksiból kellett összeollóznom a tudást, mert egyes részeket elnagyoltak, másokra pedig ráfókuszáltak..

Ezért is büszke vagyok rá! :) :)

javaban, netbeans alatt fejlesztettem. 3 rétegből és rétegenként 4 neuronból áll (be lehet állítani). Minden neuron a köv réteg 4 neuronjával van összekapcsolva.

A mostani forrásban inverter kapu funkcióját tanulta meg: 0 bemenetre 1-et, 1 bemenetre 0-t ad vissza.

A XOR osztály Run metódusában tanulja meg ezt 10000-szer. Majd utána megnézzük h mi lesz a kimenet tetszőleges (0 vagy 1 közötti) bemenetre.

A calculate() számítja ki a az adatokat, learning() pedig tanít.

Tudom 1szerű.. de még az elején vagyok. A forrás nem olyan szép mert kizárólag kisérleti jelleggel készítettem:

ui.: Örülnék ha érdeklődők csatlakoznának a projektemhez. (betű)Képfelismerő rendszer lenne a cél... illetve öntanuló amőba progi :)

/*
* Main.java
*
* Created on 2006. február 13., 17:12
*
* To change this template, choose Tools | Template Manager
* and open the template in the editor.
*/
package xor;
import java.util.Random;


/**
*
* @author Zoli
*/
public class Main {
    // Rétegenkénti neuron szám
    static int NON = 4;
    // rétegek száma
    static int NOL = 3;
   
    static float Sigmoid(float X){
        if (X < -38) return 0;
        else if (X > 38) return 1;
        else return (float)(1.0 / (1.0 + (float)Math.exp(-X)));
  }
   
    /** Creates a new instance of Main */
   
    public Main() {
   
    }
           
    public void Run(){
        XOR Xor = new XOR();       
        Xor.Run();
    }
   
    /**
  * @param args the command line arguments
  */
    public static void main(String[] args) {
        // TODO code application logic here
        Main m = new Main();
        m.Run();
       
    }
   
   

class XOR{
    float TERVEZETT_KI = 0;
    float LEARNING_RATE = (float)0.9;
    //float LEARNING_RATE = (float)0.025;
    Neuron oNeuron[][] = new Neuron[NOL][NON];
   
    public void building(){
        for(int i=0; i<NOL; i++)
            for(int j=0; j<NON; j++)oNeuron[i][j]=new Neuron(i);
       
               
        // First layer
        for(int i=0; i<NON; i++){           
            for(int j=0; j<NON; j++)
                oNeuron[0][i].nextNeuron[j] = oNeuron[1][j];           
        }
   
        //
        for(int l=1; l<NOL-1; l++){           
            for (int n=0; n<NON; n++){
                for(int w=0; w < NON; w++){
                    oNeuron[l][n].nextNeuron[w] = oNeuron[l+1][w];
                    oNeuron[l][n].prevNeuron[w] = oNeuron[l-1][w];
                }
            }
        }
           
        // Last layer
        for(int i=0; i<NON; i++){           
            for(int j=0; j<NON; j++)
                oNeuron[NOL-1][i].prevNeuron[j] = oNeuron[NOL-2][j];                       
        }             
    }
   
    public void calculate(){
        for(int l=0; l<NOL; l++){
            for(int n=0; n<NON; n++){
                oNeuron[l][n].calculate();
               
                if (oNeuron[l][n].nextNeuron[0] !=null)
                    for(int w = 0; w<NON; w++)oNeuron[l+1][w].inValues[n] = oNeuron[l][n].result;
            }               
        }                                   
    }
   
    private void learning(){
        // last layer's errors
        for(int n=0; n<NON; n++){
            oNeuron[NOL-1][n].Error = (float)((TERVEZETT_KI - oNeuron[NOL-1][n].result) * oNeuron[NOL-1][n].result * (1 - oNeuron[NOL-1][n].result));
        }
       
        // hidden layer's errors
        for(int l=NOL-2; l>-1; l--){
            for(int n=0; n<NON; n++){
                float sum = 0;
                for(int w=0; w<NON; w++){
                    sum = sum + oNeuron[l+1][w].Error * oNeuron[l+1][w].weights[n];
                }
                oNeuron[l][n].Error = (float)(oNeuron[l][n].result * (1 - oNeuron[l][n].result) * sum);
            }
        }       
       
        // eddig hiba, most tanulas.. sulyok modositasa
   
        for(int l=NOL-1; l>-1; l--){
            for(int n=0; n<NON; n++){               
                for(int w=0; w<NON; w++){
                if (l<NOL-1){
                        oNeuron[l][n].change[w] = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error * oNeuron[l][n].inValues[w] + (float)0.9 * oNeuron[l][n].change[w];
                        //oNeuron[l][n].change[w] = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error * TERVEZETT_KI + (float)0.9 * oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].weights[w] = oNeuron[l][n].weights[w] + oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].t_change = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error + (float)0.9 * oNeuron[l][n].t_change;
                        oNeuron[l][n].threshold += oNeuron[l][n].t_change;
                }else{
                        oNeuron[l][n].change[w] = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error * oNeuron[l][n].inValues[w] + (float)0.9 * oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].weights[w] = oNeuron[l][n].weights[w] + oNeuron[l][n].change[w];
                        oNeuron[l][n].t_change = LEARNING_RATE * oNeuron[l][n].Error + (float)0.9 * oNeuron[l][n].t_change;
                        oNeuron[l][n].threshold += oNeuron[l][n].t_change;
                }                                                               
                       
                }               
            }
        } 
    }
   
    public void reset(){
        for(int l=0; l<NOL; l++){
            for(int n=0; n<NON; n++){
                oNeuron[l][n].reset();
            }
        }
       
    }
   
    public void Run(){
        building();
       
        for (int i = 0; i < 10000; i++){
        TERVEZETT_KI = (float)0;
        for(int n=0; n<NON; n++)for(int k=0; k<NON; k++)oNeuron[0][n].inValues[k] = (float)1;
        calculate();
        //for (int j=0; j<NON; j++)System.out.println(j+". "+oNeuron[NOL-1][j].result);
        learning();
                   
        reset();
       
        TERVEZETT_KI = (float)1;
        for(int n=0; n<NON; n++)for(int k=0; k<NON; k++)oNeuron[0][n].inValues[k] = (float)0;       
        calculate();
        //for (int j=0; j<NON; j++)System.out.println(j+". "+oNeuron[NOL-1][j].result);
        learning();
       
        reset();
               
        }                               
        reset();
       
        for(int n=0; n<NON; n++)for(int k=0; k<NON; k++)oNeuron[0][n].inValues[k] = (float)1;
        calculate();
        for (int j=0; j<NON; j++)System.out.println(j+". "+oNeuron[NOL-1][j].result);
    }       
}

final class Neuron {
    int id;
    public float [] inValues = new float[NON];
    public float [] weights = new float[NON];
    public float [] change = new float[NON];
    public float result;
    public float threshold = 0;
    public float t_change = 0;
    public Neuron [] prevNeuron = new Neuron[NON];
    public Neuron [] nextNeuron = new Neuron[NON];
    public float Error;
    Random random = new Random();
   
    public Neuron(int id){
        this.id = id;
        //for (int i=0; i<weights.length; i++)weights[i] = (float)(0.2 * (random.nextFloat() - 0.5));//-0.1 - 0.1
        for (int i=0; i<weights.length; i++){
            weights[i] = random.nextFloat()*2-1;//-0.1 - 0.1
            threshold = random.nextFloat()*2-1;
        }
    }
    public void calculate(){
        float tmpResult = 0;
        for (int i=0; i < weights.length; i++){
            tmpResult += inValues[i] * weights[i];
        }
        result = Sigmoid(tmpResult - threshold);
        //tuzel();
    }
   
    public void reset(){
        for (int i=0; i<weights.length; i++){
            //weights[i] = random.nextFloat()*2-1;//-0.1 - 0.1
            change[i] = 0;
            inValues[i] = 0;
            threshold = 0;
            t_change = 0;
            Error = 0;
        }
       
    }
       
}
}

#183 Felhasználó inaktív   mdenes186 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 05. 08:38

Haliho!
Milyen formatumban lehet kuldeni a megmutatos programokat?
Bootolhato 128Kbyte-os binaris file?
Ezt ki kell irni flash-be, aztan mondjuk a halokartya dip40
foglalataba metenni, es mehet. Mit szoltok hozza?

#184 Felhasználó inaktív   GI 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.024
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 05. 12:33

Idézet: sonar - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 9:04

Hibádzik, ha nincs kiválasztva minden,

Többieknek előre jelzem, hogy személyesen ismerjük egymást sonarral és most a humor rész következik!

Idézet

de büszke vagyok magamra, mert so se tanultam iskolai keretek között programozni.

:OOO
:pokeas2:

Na ne b*ssz ki velem. :D  :Đ
Lehet már régen találkoztunk, de megnéznélek büszkén is.  :Đ
:pokeas2:  :nevet:
-sata és az ata a számítógép rákja, megállíthatatlanul terjed tovább, elpusztítva környezetét
-ha mondják, hogy SCSI, akkor rávágom, hogy adattárolás
-ha mondják, hogy S/ATA, akkor rávágom, hogy CRC és bad sector

#185 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 05. 17:03

Idézet: mdenes186 - Dátum: 2006. ápr. 5., szerda - 8:38

Haliho!
Milyen formatumban lehet kuldeni a megmutatos programokat?
Bootolhato 128Kbyte-os binaris file?
Ezt ki kell irni flash-be, aztan mondjuk a halokartya dip40
foglalataba metenni, es mehet. Mit szoltok hozza?

Bármilyen formátumban jöhet, amelyben használható.
Ha gondolod, írhatsz mellé pár sort, hogyan kell beüzemelni.  :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#186 Felhasználó inaktív   vkrisz81 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 350
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 14. 18:32

hááát nem rossz progik de gondolom tobbetek vmiféle suliba jér mondjuk foiskola ahol az orak kereteben eleve ra van kenyszeritve ilyenségek legyártáésára :)
én is csináltam egyet kettot.. de azt hiszem ezekhez merten nem nagy szamok.. :(
feliratfajok atalakitasa subbá, suliba egy konvtarhoz tagnyilvantarto peorgit basicben, naptarat es belepteto ellenorzo lapocskát phpben...
egy egyszeru szamolo legvillogtatot mplabban...
egy regi gyerekkoromban kapott jatekot csinaltam meg javascriptbe..
rajzolo félét c64re :)
szoval ilyenségek... csak nem nagy szamok :(
BAR hozzateszem amire eddig szuksegem volt megcsinaltam ! .)
az a bajom igazabol ninc semmi iranyzatom osztonzesem hogy merre induljak.. esetleg valaki segtiene?? :)

#187 Felhasználó inaktív   Nevergone 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 24.688
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 14. 19:55

Idézet: vkrisz81 - Dátum: 2006. ápr. 14., péntek - 18:32

az a bajom igazabol ninc semmi iranyzatom osztonzesem hogy merre induljak.. esetleg valaki segtiene?? :)

Nem hinném, hogy itt kellene segítnünk ebben, vagy hogy bárki is igazán tudna segíteni ezen, magadon kívül.
És azt sem hinném, hogy a te programjaid rosszabbak, kevesebbek lennének, mint másokéi. Felesleges mindig ezzel jönni, ha úgy érzed, hogy büszke vagy rájuk, és szívesen megmutatnád őket egy szélesebb közönségnek, hát rajta...  :)

Idézet

„én még olyan programozási problémát soha az életemben nem láttam, amiben az alkalmazásoknak kommunikálniuk kellett volna egymással, leszámítva az indítósztring átadását. az interprocessz kommunikáció egy baromság, ha valaki mégis ragaszkodik hozzá, akkor azt a hálózati protokolon keresztül megteheti. ”
[link]

#188 Felhasználó inaktív   vkrisz81 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 350
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 04. 15. 18:46

hat tudod hogy van ez az ember mindig tobbre vagyik.. igen meglehet nem itt kel iranyzatot keresni de hatha.. az meg hogy ki mire tartja magat azaz a progijait.. az ember mindig ugy erzi aki kicsit is igenyes magara es osszehoz valamit hogy van nala jobb.. es ugye nekunk akik programozofélének tartjuk magunkat, rettento kinos ez az erzes.. legalabbis en roppant bosszankodok hogy latom egyesek olyan progikat csinalnak(lasd feljebb az a hangdigitalizalo) hogy ugy erzem hogy nahaaaaat ilyet en soha nem tudnek... aztan a franc tudja...
vagy talan mind azt keressuk hogy hasznosak a progijaink.. mind azt szeretnek hogy valakinek erjen valamit??

#189 Felhasználó inaktív   Starter 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 120
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 06. 11:44

Idézet: Nevergone - Dátum: 2004. ápr. 25., vasárnap - 13:06

Azért hoztam létre ezt a topicot, hogy legyen egy hely, ahova belinkelhetjük azokat a programokat, alkalmazásokat, fejlesztéseket, melyeket mi készítünk.

Az a cél, hogy ha írtok valamit, hobbiból, szórakozásból, tanulási vagy tanítási célzattal, akkor legyen egy olyan hely, ahova be lehet linkelni az elérhetőségét a programmal, pár mondattal fel lehet vázolni, hogy mit tud, mire használható, esetleg milyen ismert hiányosságai és hibái vannak. Így meg tudjuk mutatni egymásnak, hogy miket alkottunk,
lehet, hogy valaki tud segíteni a hiba megoldásában, esetleg az alkalmazás továbbfejlesztésében, esetleg ötletet adhat.

Üdvözlöm a társaságot!

Örülök, hogy ilyen fórum is született, ahol saját programokat lehet bemutatni. Itt vannak az általam írt programok (többnyire játékok): http://users.freestart.hu/starters
Bal oldalon, a "Letölthető programok".
Leírások vannak a programban, és a fenti oldalon is.

Ezek a játékok még DOS alatt készültek, de Windows alatt is futnak (a Boulder-nél egy kicsit várni kell, amíg a Windows rájön, hogyan futtassa).

Annak ajánlom, akinek elege van a Windows MEGA, GIGA, 9 DVD-s játékaiból, viszont szereti a kicsi, ötletes programokat.

A játékok között van
- egy saját tervezésű Boulder Dash, kb. 70 pályával + pályatervezővel,
- egy Videoton TV foci jellegű játék, megtoldva egy falbontóval + még sok mással (golf, tenisz, stb - amit még el lehetett készíteni ilyen formára),
- két sejtautomata program (egy grafikus meg egy karakteres - nem igazán játék, de nagyon szép mozgó ábrákat tud készíteni),
- végül egy mászkálós, logikai játék: Forgotten Fort avagy Elfelejtett Erőd, amelyhez az ötletet még egy Spectrum számítógépes játék (Ant Attack) adta.

Ezek DOS programok C nyelven, de mennek Windows alatt is. Az egyiket ma is fejlesztem, a többi már régebbi.
Szívesen veszem, ha megírjátok a véleményeteket, vagy valaki kedvet kap bekapcsolódni a fejlesztésbe.
Vannak más, Delphi programok is, csak ezek 400KB-nál kezdődnek, és nem biztos, hogy pl. egy aknakereső ennyit megér. Ha valakit érdekel, feltehetem azt is az oldalamra.

Szerkesztette: Starter 2006. 06. 06. 12:34 -kor


#190 Felhasználó inaktív   amargo 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 22
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 06. 09. 15:02

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek fejlesztésemet én is.
Kezdem a bemutatással.

TurnOffMonitor:
Lusta program.. Mivel sokszor nézek elalvás előtt filmet vagy TV-t ezért van, hoyg elfelejtem kikapcsolni. A video nézésnél belehet lőni, hogy kikapcsolja a monitort.. viszont TV-nél nem. Ezért jött az ötlet, mint már sok embernél. Megírom.
Tehát a programot lehet időzíteni.
- Némítás
- Monitor kikapcsolás
- Szgép kikapcs
- Kijelentkezés
- Újraindítás
- Egy erőltettet üzemmód, ami eléri, hogy ha optikai rádiós egered van, ami néha néha bevillan a legkisebb neszre is.. akkor újra kikapcsolja a moncsit.
Programban számos

- Min/Max Fel/Le töltési érték hiányára (ezt a részt nem fejeztem be.. mármint feleslegesnek éreztem még.. pár függvény hívás lenne.. de)
ez annyit csinál, hogy egy bizonyos sebesség alá esik a hálozati forgalom és beállítasz egy üres járati tényezőt, akkor utána kikapcsolná a gépet, ha befejeztem volna :)
Programot betöltödík a rendszerrel együtt.. traybaron. jahh, billenyűparancsokra is lehet eseményt lefutattni, tehát akármilyen bill kombó kikapcsolja a moncsit.. stb.. itt kicsit bután néz ki a felület.. megy úgy álltalában nem dizájnoltam túl.. ui, kilehet választani hálókártya figyelést is..
Monitor kikapcsolásnál 1mp késleltetés van! Mivel mire lefut az onkeypress addigra a down is meg van és bekapcsol szerencsétlen monitor.. TFT-nél!


Kép


http://members.chell...nOffMonitor.exe
Most ennyi jutott eszembe.. róla, ha hibát találsz vagy érdekes dolgot írd meg!


Sudoku
A "népszerű" játék :)
Igazából kedvesem játtszik vele sokat. Ezért is írtam..
Nos a program még nagyon teszt fázisban van, ezért olyan amilyen.. viszont hazsnálható :)
Az feltölt gomb úgy ahogy van ellehet felejteni, a generál gombal kapunk új táblát és a szint el lehet beállítani mennyi maradjon látható.. alatta editmező.. vagy default 20 :)
Mit írjak még róla? Jó pár funkciót lehetőséget akarok még beletenni.. igazából, maga a sudoku motor a lényeg benne.. a kinézet még csak kis tákolmány.. valami szép felületet szeretnék majd adni neki. Viszont most belekezdek nemsokára, hogy Ppc-re portolja a játékot. Ezért ezzel nem fogok foglalkozni.. de funkcióilag lehet hazsnálni.. Az ellenőrzéssel csak azt tudod megnézni, hogy jó e vagy sem.. ha nem jó kirakja a hibásakat, de kis támpont lehet csak.

Kép

http://members.chell...sudoku_test.exe

Ötleteket várok, ha van a programokkal kapcsolatban, de mással is :)

szerk: a sudokus képet is lekicsinyítem.. amint betudok jutni a szolgáltatóhoz végre  :reklamacio:

Szerkesztette: amargo 2006. 06. 09. 15:06 -kor


#191 Felhasználó inaktív   eMeM 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 344
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 02. 12:10

Egyik beadott feladatom. Nem nagy szám, cd katalogizáló.
Többi infó: http://aeonline.extra.hu/?p=64

#192 Felhasználó inaktív   T.Packo2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 257
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 05. 07:53

Hello!

Jelenleg ált. iskolás vok izé voltam de még nem vagyok közép. Szeretném leszögezni hogy soha eddig még nem tanultam semmilyen programozási nyelvet sem. Az oldalakat egyedül és jegyzettömbbe creálom azzal a tudással amit össze tudok rakni.

1. oldalam. Ált. ez van a legtöbbet frissítve mivel a gépemen csücsül :Đ  http://tpacko2.dyndns.org Jelenleg Offline

2. oldalam. Ez az otthoniak "stabil" és működő verziója de ált. elavult vagy nem az van rajta ami kellene (mint most egyik haverom átírta a csapat nevét :D) 24/7 Online de csak az intro van meg. A csapat nevét meg pls. nem kell figyelni mert hiányzik még 1 szó :D :D

A segítségeteket szeretném kérni:
Van egy objectum melybe adatokat (böngésző típusa, verziója, felbontása, Oprendszer) be kellene valahogy írni de lame vagyok. Tud valaki segíteni? Ja és a HTML kód:

<HTML>
<HEAD>
<script type="text/javascript"  language="javascript">
var pos1=0, pos2=0, newDelay, Fin2, MsgN;
function multiLine(newDelay1) {
  newDelay = newDelay1;
if (pos1 > MsgN.length) {
      document.formnew.hirek.value = '';
      pos1 = 0;
      pos2 = 0;
}
else {
  document.formnew.hirek.value = MsgN.substring(pos1,pos2); 
  pos1++;
}
Fin2 = setTimeout("multiLine(newDelay) ", newDelay1);
}
// eddig -->
</script>

</HEAD>
<BODY>

<!-- A SCRIPT INDÍTÁSA A BODY-ból -->
<BODY onLoad="MsgN=' Ide kerülne a szöveg;'; multiLine(100);" onUnload="clearTimeout(Fin2)">


<FORM name="formnew">
<textarea name="hirek" wrap=physical cols="40" rows="8"></textarea>
</FORM>
</BODY>
</HTML>

Szerkesztette: T.Packo2 2006. 07. 05. 07:58 -kor


#193 Felhasználó inaktív   eMeM 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 344
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 08. 16:40

Itt a következő programom. Ez már talán hasznos is lehet valakinek.

"Amikor otthon vagyok, akkor az Emitel nyílt netjét szoktam használni. Ez az a “csomag” ami előfizetés és bármilyen előkészület nélkül használható. Három időszak van, ezen időszakokban percdíj alapon lehet netezni. A forgalom azonban nem követhető, sehol sincs az Emitel részéről nyilvántartva, így csak a hónap végén a telefonszámlából értesülünk a fogyasztásról.
Csináltam hát egy progrmot, ami ezt a forgalmat követi nyomon…"

Részletek, képernyőfotók és letöltés itt: http://aeonline.extra.hu/?p=73

#194 Felhasználó inaktív   fdsoft 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 141
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 15. 19:04

Üdv mindenki !

Én is felteszek ide egy kis progit, ha van kedvetek nézzétek meg. Szabadidőmben szivesen irogatok 3Ds progikat, ebben főként a haladó, ill általános 3D technikák közül implementáltam egy párat, úgy mint KD-tree, Oct-Tree, optimalizált ütközésvizsgálatok statikus és dinamikus objektumokra és még sok apróság, de a lényeg az ugynevezett Coherent Hierarchical Culling algoritmus kipróbálása volt. A progoban egy város felett lehet repkedni, és a repülőket lelövoldözni. A város kb 800 000 poligonból áll, plusz még a repülök egyenként kb 3000. Igazából a lényeg az hogy ilyen magas poligonszámú helyszineket is megfelelő sebességgel lehessen bejárni, és hogy az utközésvizsgálatok is nagyon gyorsan megtörténjenek.
A progit innen tudjátok letölteni.

Szerkesztette: fdsoft 2006. 07. 15. 19:12 -kor


#195 Felhasználó inaktív   fdsoft 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 141
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 15. 19:05

Hopp a link nem lett jó, na mindegy majd kijavitpm. Addig felraktam egy képet a galériába.

Szerkesztette: fdsoft 2006. 07. 15. 19:19 -kor


#196 Felhasználó inaktív   fdsoft 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 141
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 07. 16. 15:07

Nah.. most már le lehet tölteni a programot innen.
Meg itt egy kép is:
  Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

#197 Felhasználó inaktív   flugi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 304
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 08. 15. 00:05

Ha valaki szereti a 2D játékokat, és írni szeretne C++ nyelven, ajánlom az SDL-t. Az alábbi bináris egy 200 soros programocska, és egy kedves segítőtársam rajzolta a hátteret, a figurát meg egy C64 játékból csórtam. Csak jobbrabalra menni lehet vele, de az nagyon :D

http://digitus.itk.p...les/scroll2.zip

#198 Felhasználó inaktív   T.Packo2 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 257
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 08. 15. 10:38

Nem tudom mennyire számít alkotásnak egy portál, közösségi rendszer létrehozása. Ez annyit takar hogy egy fő gépen van FTP, WEB, Mail, DC szerver. Szép munka volt megtalálni a legjobbat de sikerült :-)

http://tpacko2.dyndns.org - Amikor Online vagyok!

#199 Felhasználó inaktív   Paracelsus 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 458
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 12. 19:02

Sziasztok!
Az eddigi legnagyobb C++-os "projektemet" postolnám, egy parisc-nek elnevezett tetrisz-klónt. (a névnek semmi köze a PA-RISC architektúrához, a paracelsus' tetris clone-ból jön) A megjelenítést az SDL könyvtárral oldottam meg. Ismert bug egyelőre nincs, az irányítást a README írja le. Letölteni forrással együtt innen lehet.
Ötleteket, bugjelentéseket, véleményeket szívesen fogadok.  :)
Konfig: ASUS A7V600 & AMD Athlon XP 2500 (@1833 MHz) & Sapphire Radeon 9200 & 512 MB RAM & Maxtor 6E040L0 40 GB & Codegen 300 W | MS Windows 98 SE & MS Windows XP SP2 | powered by metal

#200 Felhasználó inaktív   freeman07 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 14
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 13. 09:47

Sziasztok!

Egy félprofi játékprojetkhez keresünk modellezőket. A játék alapötletét a Transport Tycoon adta, ezt viszont 3D-ben, jelentősen átdolgozva csinálnák meg. A grafikai motor már kész van, modellezésben kellene segítség, mert alig van rá erőforrás. Jelentkezőket ide várom: csatarij@citromail.hu

Üdv,
Freeman

Téma megosztása:


  • (11 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó