HWSW Informatikai Kerekasztal: F.E.A.R. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (113 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

F.E.A.R. First Encounter Assault Recon

#2121 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 11:58

Idézet: MarKinG - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 10:56

sztem jól meg van csinálva, az hog nem tudtak minden percre akciot berakni az meg tulélhető....hl2be is ugraltal meg maszkaltal percekig, doom3ban is, söt quake4ben is van ilyen..... sztem ez betudható.
nekem a quak4 az etalon nem ez, de ez is tetszik.
:smoker:

HL2ben azért nem volt olyan szinte unalmas mászkálás, mint itt.
Itt mész a folyosón,leugrasz egy csatornába, felmászol egy létrán, nem történt semmi, de tölt a következő pályára.
Amúgy meg azis nagyon el van b@szva, hogyha sok ideig nincs akció,onnan tudod hogy na most itt lesz vm,hogy elötte ellő egy save game-t ... :rolleyes:
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#2122 Felhasználó inaktív   scip 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 11:59

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 12:55

Én meg szakadni szoktam a röhögéstől Skeletor 1-2 beszólásán  :D  ;)
Fiatalok vagyunk, a komoly(k)odással ráérünk később is sztem....!
:respect:

Jah... Volt pár könnyes beszólása, de nagyon lezüllött mostanában és már inkább fárasztó mint vicces :Đ

Szerkesztette: scip 2005. 10. 27. 12:00 -kor

"I have to do this..."

#2123 Felhasználó inaktív   joshua7 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.353
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 12:01

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 12:53

ezt megcáfolnám.
mész kb 10percig folyosókon, aztán 2perc akció,lelősz 4-5 katonát.Aztán 10perc unalom megint, aztán 4-5 katona megint.Utánna 10perc mászkálás megint, egyszer megijeszt a kislány, utána megint 4-5 katona.És így tovább.Ha ez neked jó játékmenet, grat.

Ezzel egyetértek. Szvsz is eléggé egysíkú. Ezt leszámítva nagyon jó játék, maga az akciórész meg egyenesen zsír.  És jól is fut 2AA, 4AF, Soft shadows on mellett.  :up:
Semper Fi

#2124 Felhasználó inaktív   MarKinG 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.182
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 12:01

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 12:58

HL2ben azért nem volt olyan szinte unalmas mászkálás, mint itt.
Itt mész a folyosón,leugrasz egy csatornába, felmászol egy létrán, nem történt semmi, de tölt a következő pályára.
Amúgy meg azis nagyon el van b@szva, hogyha sok ideig nincs akció,onnan tudod hogy na most itt lesz vm,hogy elötte ellő egy save game-t ... :rolleyes:

én nehéz fokozaton játszok mindig mert ugy van benne kihivás is....quake 4 is masodik legnehezebb a 4 fokozatból, eléggé megizzaszt a dolog azt kell mondjam.
itt is azért elég jól lönek a katonák ezen a nehézségi fokon, és nem 2 perc mire leirtod az egész bazázst, nem 1x pár állás visszatöltés mire sikerül ahogy szeretnéd, szal igy unalom kizárva, idegeskedés viszont nem :Đ

Szerkesztette: MarKinG 2005. 10. 27. 12:02 -kor

A man must accept his fate or be destroyed by it.

#2125 Felhasználó inaktív   scip 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 12:04

Idézet: MarKinG - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 13:01

én nehéz fokozaton játszok mindig mert ugy van benne kihivás is....quake 4 is masodik legnehezebb a 4 fokozatból, eléggé megizzaszt a dolog azt kell mondjam.
itt is azért elég jól lönek a katonák ezen a nehézségi fokon, és nem 2 perc mire leirtod az egész bazázst, nem 1x pár állás visszatöltés mire sikerül ahogy szeretnéd, szal igy unalom kizárva, idegeskedés viszont nem :Đ

Én pr0 vagyok idegeskedés helyett nyomom a ctraltdel-t :Đ
"I have to do this..."

#2126 Felhasználó inaktív   acu 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.572
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 12:11

Idézet: MarKinG - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 11:33

mivel nem láttad közel full grafikán ezért sztem ne tegyél ilyen kiejelntéseket.... közepes felbontással képjavitok nélkül naná hogy nem láttál sokat belőle  :omg:
nekem elég durva beállitásokkal süvit és az effektekkel 1ütt nagyon szép :lollypop:
quake4 is nagyon szép, half life 2 már nem az etalon. :smoker:

nem azzal van a probléma hogy full grafon hogy nézki (biztos nagyon yo),  skeletornak se ezzel volt baja, hanem hogy medium-low szinten nulla, szinte semmi nincs ami akár a Q4-et akár HL2-öt verné (nálam Q4 mediumon szvsz szebb mint a Fear mediumon), ill kedves engine programozok lusták voltak megírni a DX8-as részt (levettem mindent extra-lowra, vazz nem volt torkolattűz a kib@szott stukkeren, pl ezt mért nem lehet megcsinálni?? nem DX9 effekt! :mad: )

/lényegében hülyeség ezen vitázni, de mindegy :D /
8 állat utazik egy kisbuszban. De csak 7 ülés van. A nyolcadik utas, a hal áll.

#2127 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 12:22

Idézet

nem azzal van a probléma hogy full grafon hogy nézki (biztos nagyon yo),  skeletornak se ezzel volt baja
kedves engine programozok lusták voltak megírni a DX8-as részt


Errő' van szó :smoker:

Szerkesztette: sKeLeToR 2005. 10. 27. 12:22 -kor

Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#2128 Felhasználó inaktív   scip 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.123
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 12:41

Idézet: sKeLeToR - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 13:22

Errő' van szó :smoker:

Na majd PS3-on :Đ
"I have to do this..."

#2129 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 13:15

Idézet: sKeLeToR - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 12:41

Gyerekek! Ti a grafikáról beszéltek, de én a játékmenetről! Persze a graf is számít, de szvsz a játékmenet és a hangulat a lényeg minden játéknál.

Izlés kérdése, szerintem hangulatilag sokkal jobb a FEAR mint a HL2. Játékmenetileg a HL2 picivel talán jobb. Összhatás szempontjából viszont a FEAR egyértelmű győztes a kettő összehasonlításában. HL2-t én megvallom csak a név miatt vittem végig, mert a felétől nagyon ellaposodott egyébként. Főleg az utolsó pálya volt ordenáré baromság. A 90%-a abból állt, hogy utaztam egy kis mobilbudiban.

Szerkesztette: Mumia 2005. 10. 27. 13:17 -kor


#2130 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 15:20

Idézet: scip - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 13:41

Na majd PS3-on :Đ

:rock:  :D
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#2131 Felhasználó inaktív   sKeLeToR 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Kitiltott
  • Hozzászólások: 2.673
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 15:21

Idézet: Mumia - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 14:15

Izlés kérdése

Ez korrekt.
Ha Chuck Norris beleesik a vízbe, akkor ő nem lesz vizes, hanem a víz lesz Chuck Norris-os! :-D



                             

#2132 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 27. 15:53

Nekem PL Q4 féle moha stílus nem tetszik. Az egész játék egy eszeveszett rohanás, persze ha alarok megállhatok de minek.

#2133 Felhasználó inaktív   Agrakos 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.090
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:09

Idézet: joshua7 - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 13:01

Ezzel egyetértek. Szvsz is eléggé egysíkú. Ezt leszámítva nagyon jó játék, maga az akciórész meg egyenesen zsír.  És jól is fut 2AA, 4AF, Soft shadows on mellett.  :up:

Ilyen beállítások mellett mennyit produkál nálad a gém saját kis benchmarkja? Mellesleg azt olvastam, már nem tudom, hogy pontosan hol, talán a gém readme-jében, de nem biztos :think: , hogyha be van kapcsolva az AA, akkor a SoftShadows-t kikapcsolja a gém, függetlenül attól, hogy az options-ben be van kapcsolva. Remélem nem csak én egyedül olvastam ezt, és más is megerősít majd.

#2134 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:11

Idézet: Agrakos - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 11:09

hogyha be van kapcsolva az AA, akkor a SoftShadows-t kikapcsolja a gém

jah, így van, de én tapasztalatból mondom :)
nekem többet ér az aa és tán még gyorsabb is úgy ;)



más: miután a csapattal lezuhantunk az elhagyott hotelbe leugrom a szakadt padlón, hentelek, de utána semerre nem tok menni :think:  valaki ötlet?

Szerkesztette: FragMaster 2005. 10. 28. 10:13 -kor

Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#2135 Felhasználó inaktív   Mumia 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 31.916
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:24

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 27., csütörtök - 12:53

ezt megcáfolnám.
mész kb 10percig folyosókon, aztán 2perc akció,lelősz 4-5 katonát.Aztán 10perc unalom megint, aztán 4-5 katona megint.Utánna 10perc mászkálás megint,

Pont ez a jó benne, ettől jö a játékmenet. Szünet nélküli hent nem jó játékmenet. Az idegesítő, ha nincs egy nyugodt perced.

#2136 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:41

Idézet: Mumia - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 9:24

Pont ez a jó benne, ettől jö a játékmenet. Szünet nélküli hent nem jó játékmenet. Az idegesítő, ha nincs egy nyugodt perced.

de az is idegesítő, ha előre tudod hogy mikor ön egy kis akció.
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#2137 Felhasználó inaktív   dani83 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.135
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:42

Idézet: FragMaster - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 9:11

jah, így van, de én tapasztalatból mondom :)
nekem többet ér az aa és tán még gyorsabb is úgy ;)



más: miután a csapattal lezuhantunk az elhagyott hotelbe leugrom a szakadt padlón, hentelek, de utána semerre nem tok menni :think:  valaki ötlet?

zsír pálya.ott énis kolbászoltam egy keveset. a megoldás semmi extra, csak ugyanúgy néz ki szinte az összes folyosó/szoba, így kevered őket.

Szerkesztette: dani83 2005. 10. 28. 10:42 -kor

Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett.Igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon!

#2138 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:42

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 11:41

de az is idegesítő, ha előre tudod hogy mikor ön egy kis akció.

akkor is tudod mikor jön, ha folyamatos :p
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#2139 Felhasználó inaktív   FragMaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.456
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 10:42

Idézet: dani83 - Dátum: 2005. okt. 28., péntek - 11:42

zsír pálya.ott énis kolbászoltam egy keveset. a megoldás semmi extra, csak ugyanúgy néz ki szinte az összes folyosó/szoba, így kevered őket.

no akkor hemüge föl
Gigabyte GA-P35-DS3, Core2Quad Q9550 + CM TX2, 2*1gb Adata 800+, 2*1gb Supertalent, MSI GeForce GTX460 Cyclone OC 1GB, SB Audigy, Chieftec CFT-550, Pioneer DVR-216D, Samsung SH-D163B, Samsung 320gb, Dell U2311H

#2140 Felhasználó inaktív   PAJ01 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 699
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 10. 28. 18:31

...na szal nekem is nagy kedvenc a hl2 es be kell latni hogy van egy ket dolog ami abban sokkal jobban van kivitelezve.. en nem is ertem h azt miert fikkazzak a grafika vegett na mind1. Ha most valasztanom kellene összesegeben melyik a jobb...hát en passzolok de kár is hasonlitgatni a ket jatekot
egyebkent a fear sztem hangulatilag nagyon ott van... nagyon eltalaltak hogy mikor mennyi legyen az akcio/horror arány
a quicksave sztem nem sokat jelent nem mindig akcio elott ment...
nekem bejon hogy eleg ritkan van loading es az is rövid ideig
ellene szol hogy tenyleg atomeromu kell hogy minden ficsort lássunk de mediumon is eleg szep szvsz(milyen lehet maxon..:))
az hogy nincs akcio mindig az engem nem zavar... aki csak hentelni akar az jaccon seriussal vagy egyebb nyalanksagokkal.
na szal ez a jatek is az igenyesebbek közé tartozik es sztem az fps kedvelok igen nagy szazalekat ki is elegiti...

Téma megosztása:


  • (113 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó