Történet a következő:
Ajánlott levélben küldtek nekem egy spéci hálózati csatlakozót.
A levelet2004.10.14-én adták fel a Dabasi 4 sz. postán. Súly 24g, feladási díj: 195Ft.
Türelmes ember lévén, és mivel Dabas Lőrincitől majd 100 km-re van, vártam a mai napig, de a levél két hét alatt még nem ért ide.
Ma beballagtam a postára a feladótól elkért "Könyvelt küldemény feladóvevény" másolatával a kezemben, hogy ugyan mondjanak már rá valamit. A hölgy roppant készséges volt, beütötte a sorszámot a gépbe, majd közölte: várjak türelemmel. Hála a modern postai informatikának, cirka fél óra múlva kezembe nyomta a kinyomtatott papírt, miszerint Dabason felvették a küldeményt, de ide hozzánk Lőrincibe nem érkezett meg, és nem tudják merre van.

Mondom neki, idáig én is eljutottam számítógépes segítség nélkül, most akkor talán telefonáljunk, hogy mi a helyzet.
Erre ő: Ha tudakozódást kérek arra, hogy megállapítsák hol van a küldemény akkor legyek kedves kitölteni az űrlapot, és fizessek be mellé 320 Ft-ot. Mondom neki, ez az összeg ugye csak vicc, mivel ajánlott küldeményről van szó, és így az emelt tarifa nyílván valami plusz szolgáltatást takar.
De nem...
A hölgy megvígasztalt, hogy amennyiben további két héten belül sem találják meg a küldeményt (amiről természetesen majd kiértesítenek), a tudakozódásra befizetett összeget visszafizetik. (Ha megtalálják, akkor örüljek neki, és ne azzal foglalkozzak, hogy plusz pénzeket vasalnak be rajtam)

Egy halk "elmegy az egész #@{đ{đ posta a jó #&@{đĐ]}đ@ đ[]đ[đ[ anyjába" mellett elkértem az űrlapot, befizettem a pénz.
Az űrlap tetején nagy betükkel rajta van, hogy tudakozódás a címzett részéről. A 4. kérdésnél végleg ledobta az agyam a gépszíjt: írja le, hogy nézett ki a küldemény.

