HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (122 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás Értékeld a témát: -----

#2261 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 10:18

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 8:09

"Halálos előzés a 75-ös főúton
2005. április 13, szerda - [18:33]
Apa és 5 hónapos kislánya halt meg abban a Suzukiban, amely teherautónak ütközött kedden késő este a 75-ös főúton - közölte a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság. A személyautó Balástya irányából Szeged felé tartott, amikor egy jobbkanyarban a megkezdett sorozatos előzést nem tudta befejezni. A Suzuki és a szemből érkező pótkocsis teherautó frontálisan ütközött. A teherautó vezetőjét és a személyautóban utazó anyát súlyos sérülésekkel szállították kórházba. A Suzukit vezető apa és 5 hónapos kislánya a helyszínen életét vesztette. (Lánglovagok)"


Láttam a híradóban... :eek: Ezt mondtam a múltkor is: A f@szért kell beláthatatlan kanyarban előzni? Nem bír azzal a 70 lóerővel? Főleg egy csecsemővel. Idióta. :mad:

Itt sem a gyorshajtás volt a gond, hanem az emberi idiótaság.

Ráadásul az elmúlt hetekben ismét szinte mindegyik halott úgy halt meg, hogy nem volt bekötve az öve...
Legalábbis, amikről tudok...
Gondolkoztál már ma?

#2262 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 11:28

Kis KRESZ-teszt, stresszoldásnak :Đ
Kép

#2263 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 11:54

Idézet: Locutus - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 12:28

Kis KRESZ-teszt, stresszoldásnak :Đ

A héten még csak 3-szor kaptam meg, igaz még csak csütörtök van. :)

És egyébként is, mi köze ennek a gyorhajtáshoz? Hogy tudna bárki is egy ilyen mögött gyorsan menni? :D

#2264 Felhasználó inaktív   Dr. Evil 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.338
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 04. 14. 15:50

Hagyjuk a szekszualitást a hanyatló Nyugat ópiumának.

#2265 Felhasználó inaktív   Lauda 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.860
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 16:02

Idézet: *Macika* - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 11:18

mindegyik halott úgy halt meg, hogy nem volt bekötve az öve...

8)  :lol:
A közlekedési balesetek 90%-ban a járművezető hibájából történnek. Nem vicc, ez a szomorú valóság!

#2266 Felhasználó inaktív   Lauda 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.860
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 16:07

Idézet: Locutus - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 7:15

Velem ez az autópályán jön elő néha (heti 700km átlaggal nem nehéz..), de ott is csak a Passattal. Szar nagy hajó, érzéketlen tuskó ami az utat illeti. Benyomom a tempomatot ahova sikerül, aztán elmerülök a gondolataimban. És akkor van olyan, hogy igy 2-3 percek, kilométerek esnek ki. Vagyis szerintem nem esnek ki, figyelek akkor is, csak egyszercsak jön egy pillanat, mintha "felébrednék" és körülnézek, hogy hol is vagyok. És akkor jut eszembe, hogy az elmúlt pár kilométeren semmire sem emlékszek :)

Mikor árut terítettem velem is volt olyan, hogy elindultam Miskolcról, és csak az M3-as bevezető szakaszán figyeltem fel, hogy hol is vagyok tulajdonképpen. De hogy mi történt, mialatt odaértem, halvány fogalmam nincs. :p  :Đ
A közlekedési balesetek 90%-ban a járművezető hibájából történnek. Nem vicc, ez a szomorú valóság!

#2267 Felhasználó inaktív   Dr. Evil 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.338
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 17:12

Idézet: Sasfióka - Dátum: 2005. ápr. 12., kedd - 21:52

Bár Bástya elvtárs gondolatait nem ismerem, de bennem is megfogalmazódott felvetése.

Az én érzetemben a topic elérte célját, kiteljesedett, a célt szentesítette.

... És a további folytatása csak személyeskedésbe fullad.

#2268 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 17:26

Hihetetlen bakker, hazafelé 3db trafipaxon jöttem át az A1-esen.
Az első kettő sima 130-as szakaszon volt, mindkettőn valamivel 140 alatt mentem át, a harmadik 100-as szakaszon volt, azon 100-al.
Mind a 3 egy-egy sharan volt, a tetejére szerelt ágyúkkal. Beálltak a pannenplatzba, vagy a felhajtóra keresztbe, és így tovább. Kb 3-500m-rel előre lehetett látni mindet mondjuk.
Ennyi trafipaxot az utóbbi fél évben összesen nem láttam Ausztriában, pedig csak a pályán lenyomok hetente 700-at...

#2269 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 18:00

Idézet: Lauda - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 17:02

8)  :lol:

Ez tényleg vicces volt...
Gondolkoztál már ma?

#2270 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 18:41

Idézet: Lauda - Dátum: 2005. ápr. 13., szerda - 12:14

A gyakorlott vezetőknél 0.5-0.7 sec a reakcióidő, a kezdőknél kb. 1 sec. Ehhez még hozzáadódik a hidraulikus fékberendezés fékkésedelmi ideje (0.2 sec). Tehét, ha lelép eléd egy gyalogos, és te 50-el haladsz, 0.5+0.2=0.9 sec= 12.05 métert teszel meg addig, amíg a valós fékezés megkezdődik.

Hát igen az ember nem is hinné milyen sokat halad az autó ennyi idő alatt. Mondjuk a reakció időnek nemsok köze van ahhoz, hogy valaki kezdő-e vagy rutinos, ez teljesen egyedi, illetve kor függő (értelemszerűen a fiatalabbaknak jobb általában, pedig azok nem mondhatóak rutinosnak). Az adrenalin is jelentős mértékben csökkenti a reakció időt (ha valaki bármilyen autós sportot űzütt az tapasztalhatta is ezt személyesen). Valamelyik fórumba valaki linkelt is egy oldalt, ahol a reakció időt mérik. Az alapján viszont sokallom ezt a 0.5-0.7 secet, nálam mindíg egy kicsivel 0.2 alatt volt, bár az is igaz, hogy az ember vezetés közben nincs állandóan olyan állapotban, hogy arra koncentrál, hogy mikor gyullad ki ez vagy az a lámpa, arról nemis beszélve, hogy ott nem kattintani kell egyet, hanem a gázról levenni a lábat és a fékre tenni, majd lenyomni (itt még az is számít, hogy milyen magasan van a fék fogáspontja). Szerencsére az újjabb autókban elektrohidraulikus fékrendszer van, vészfékaszisztensel, ami szinte 0-ra csökkenti az autó "rakció idejét".
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#2271 Felhasználó inaktív   jrpryv 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.174
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 18:49

Idézet: Bástya elvtárs - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 16:50

Hagyjuk a szekszualitást a hanyatló Nyugat ópiumának.

"Szerénység Virág elvtárs, szerénység! Tudja, ha valamit szeretek magamba az a szerénység"
" Ha lelövünk egy embert, azzal bizonyos mértékig tisztázzuk a vele kapcsolatos álláspontunkat."

#2272 Felhasználó inaktív   Lauda 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.860
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 19:50

Idézet: *Macika* - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 19:00

Ez tényleg vicces volt...

Szerintem olvasd el mégegyszer, amit idéztem, és érteni fogod. De tudod mit, inkább ne is.
A közlekedési balesetek 90%-ban a járművezető hibájából történnek. Nem vicc, ez a szomorú valóság!

#2273 Felhasználó inaktív   Melinda 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 790
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 20:01

Idézet: Locutus - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 18:26

Hihetetlen bakker, hazafelé 3db trafipaxon jöttem át az A1-esen.

Mind a 3 egy-egy sharan volt, a tetejére szerelt ágyúkkal. Beálltak a pannenplatzba, vagy a felhajtóra keresztbe, és így tovább. Kb 3-500m-rel előre lehetett látni mindet mondjuk.
Ennyi trafipaxot az utóbbi fél évben összesen nem láttam Ausztriában, pedig csak a pályán lenyomok hetente 700-at...

Itthon a matrica-kontroll van így felszerelve, nem a trafik.
Láthatod, mert nem kell bújkálniuk, a következő kijárónál a rendőrrel közösen fognak meg, ha fizetés nélkül hajtasz a pályán.

( Az a "pannenplatz" - leállósáv, szervizút? - ennyire lefordíthatatlan? ) ;)

#2274 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 20:33

Idézet: Melinda - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 21:01

Itthon a matrica-kontroll van így felszerelve, nem a trafik.
Láthatod, mert nem kell bújkálniuk, a következő kijárónál a rendőrrel közösen fognak meg, ha fizetés nélkül hajtasz a pályán.

( Az a "pannenplatz" - leállósáv, szervizút? - ennyire lefordíthatatlan? ) ;)

Ja,  az lefordíthatatlan :) Nem a leállósáv, hanem még attól kijebb, ilyen kiszélesítés, ahol SOS telefon is van.
Amúgy a matrica kontroll az ausztriában csak annyi, hogy némely parkolóban ellenőriznek, amikor vissza akarsz hajtani a pályára.

#2275 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 21:52

Idézet: Melinda - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 21:01

( Az a "pannenplatz" - leállósáv, szervizút? - ennyire lefordíthatatlan? ) ;)

die Panne = defekt
der Platz = hely

Tehát olyan 10-15 m hosszú kiálló sáv, ahol ilyen ügyes-bajos dolgokkal ki lehet állni szabályszerűen.

Persze a Pannenplatz mára már elvont lett, a Pannendreieck (defekt-háromszög) szóval jelölik az elakadásjelző háromszöget is, amiben (a magyar nyelv szerint) semmi nem utal a defektre. Érdekes, hogy mi az elakadással, ők a defekttel hozták szóösszetételbe az útra kihelyezhető piros háromszöget.

Na, nyelvészkedést befejeztem.

Csak gondoltam, hogy segítek már Locutusnak lefordítani... :))
Gondolkoztál már ma?

#2276 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 22:44

STAU - az már izgalmasabb :)
Ciciman is on borda

#2277 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 14. 23:20

Idézet: fram - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 23:44

STAU - az már izgalmasabb :)

Fene tudja, én egyetlen jelentését tudok a szónak mindösszesen. Lehet, hogy régen volt a nyelvvizsgám?
Gondolkoztál már ma?

#2278 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 15. 05:31

Idézet: fram - Dátum: 2005. ápr. 14., csütörtök - 23:44

STAU - az már izgalmasabb :)

közlekedési dugó? :think:
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#2279 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 15. 11:08

Ja, a stau az dugó, egyszerűen.

Amúgy aki még nem hallotta volna, május 1-től ausztriában kötelező a fényvisszaverő mellény az autóban. Nem a csomagokban, nem a csomagtartóban, hanem az utastérben kell lennie.

Ja, meg mától aki kimegy, annak kötelezően magával kell vinni az KGFB nemzetközi igazolólapját is. Azt a zöldet igen, amiért egy csomó biztosítónak még mindig könyörögni kell, mert maguktól basznak megküldeni...

#2280 Felhasználó inaktív   mocsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.848
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 15. 11:11

Idézet: Locutus - Dátum: 2005. ápr. 15., péntek - 11:08

Ja, meg mától aki kimegy, annak kötelezően magával kell vinni az KGFB nemzetközi igazolólapját is.

Ez eddig is így volt.
Where you come from... is gone.
Where you thought you were going to... were never there.
Where you are ain't no good, unless you get away from there!

Téma megosztása:


  • (122 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó