HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (122 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 120
  • 121
  • 122
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás Értékeld a témát: -----

#2421 Felhasználó inaktív   Melinda 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 790
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 25. 23:51

Idézet: Mikeee - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 8:56

Nem erre az esetre írom, mert nem tudom hogy történt, de annál nem is gyűlölök semmit jobban, mikor 5 el kanyarodnak előttem, tök mindegy melyik irányba! Mi a lószarért nem lehet lendületesen kanyarodni!

Idézet: MisterY - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 9:43

Lehet. Szerinted. Meg szerintem. De tele vannak az utak az olyan "lendületes" vezetőkkel, akik ráddudálnak, ha kanyarodás közben nem vagy hajlandó átgázolni a gyalogosokon.  :(

Idézet: MisterY - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 10:15

5-10-20-40-80, kinek mi a biztonságos és kényelmes. Azt hiszem, leslie is éppen elég szemléletes példát hozott fel, hogy megérthesd, nem biztos, hogy azért kanyarodik előtted lassan, hogy Téged idegesítsen...


Miért kanyarodjunk lassan akár jobbra, akár balra?
A Kreszben van néhány indoklás:

Idézet

29. § (1) Aki járművel irányt változtat (terelővonalat, az úttest szélét vagy képzeletbeli felezővonalát átlépi, forgalmi sávot változtat, másik útra bekanyarodik, főútvonalról vagy szilárd burkolatú útról letér stb.) köteles az azonos irányban vagy szemben haladó, irányt nem változtató járműveknek elsőbbséget adni


Idézet

Bekanyarodás

31. § (1) Az útkereszteződésben másik útra bekanyarodni szándékozó vezető a járművel
a) az útburkolati jelek által meghatározott forgalmi sávba,
b) útburkolati jelek hiányában
- jobbra bekanyarodás esetében az úttest jobb szélére,
- balra bekanyarodás esetében az úttest felezővonala mellé, illetőleg osztottpályás és egyirányú forgalmú úton az úttest bal szélére
köteles - az útkereszteződés előtt kellő távolságban - besorolni. A bekanyarodási szándékot irányjelzéssel [29. § (2) bek.] jelezni kell.
(2) Villamospályával ellátott úttesten, ha az (1) bekezdés b) pontjában foglaltaknak megfelelő besorolás a villamos forgalmát zavarná, a villamos elhaladásához szükséges területet szabadon kell hagyni. A kerékpársávot a besorolás szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.
(3) A járművel másik útra - ha közúti jelzésből más nem következik - jobbra kis ívben, balra nagy ívben kell bekanyarodni, úgy, hogy a jármű bekanyarodás után a menetirány szerinti jobb oldalon maradjon.
(4) Ha a jármű méretei vagy egyéb ok miatt az (1)-(2) bekezdés rendelkezéseit megtartani nem lehet, a bekanyarodást fokozott óvatossággal - szükség esetén erre alkalmas irányító személy igénybevételével - és úgy kell végrehajtani, hogy a bekanyarodó jármű a többi járművet ne veszélyeztesse.
(5) Elsőbbséget kell adni, ha a 28. § (2) bekezdésében foglaltakból más nem következik
a) jobbra vagy balra bekanyarodó járművel
- annak az útnak az úttestjén áthaladó gyalogos részére, amelyre a jármű bekanyarodik, továbbá
- az azonos irányból érkező villamos részére,

b) jobbra bekanyarodó járművel az úttest jobb szélén levő, kerékpársávon vagy az úttest mellett levő, attól jobbra eső kerékpárúton érkező jármű részére,
c) balra bekanyarodó járművel
- az úttesten szemből érkező és egyenesen továbbhaladó vagy jobbra bekanyarodó jármű,
- az úttest mellett levő, attól balra eső kerékpárúton érkező jármű
részére.

(6) A balra bekanyarodó jármű vezetője párhuzamos közlekedésre nem alkalmas úton a bekanyarodást akkor hajthatja végre, ha meggyőződött arról is, hogy balról járművének előzését vagy kikerülését másik jármű nem kezdte meg.
(7) Útkereszteződésen kívül történő bekanyarodásra az (1)-(2) és a (4)-(6) bekezdés rendelkezései az irányadók.
(8 ) Az útkereszteződésben kanyarodó főútvonal esetén
a) az (5) bekezdés a) pontjában meghatározott szabály a főútvonalon kanyarodó és az arról letérő járműre egyaránt vonatkozik,
b) a főútvonalról letérő járművel elsőbbséget kell adni a főútvonalon továbbhaladó jármű részére




#2422 Felhasználó inaktív   Melinda 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 790
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 25. 23:56

Idézet: nyunyu - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 23:37

Kerdes: mikor lehet kerekbilincselni egy autot, meg mikor nem?

Fonokom ma a szokasos helyere allt fel az Arany J uti metromegallo bejarata mogott a jardara (van vagy 6-7m szeles), mint mindenki mas.

Jon be a ceghez, erre 5 perc mulva erkezo kollega szolt neki, hogy eppen most szerelik a kerekbilincset a kocsira, holott van parkolojegye.

Fonok lement, orditott egy kort a parkoloorrel, aki vegig azt hajtogatta, hogy az mozgasserulteknek fenntartott hely, oda nem allhat.

Delutan megszemleztuk a terepet, egyaltalan nincs kinn a tabla, hogy oda csak mozgasserult parkolhat, meg fel sincs festve.

Ahol talaltunk JELZETT mozgasserult parkolohelyet, az a Vadasz utca, Bank utca sarka 50m-mel odebb, ott ki van tablazva az uttestre utolsonak felfestett parkolohely, hogy mozgasserult 1x, meg a toloszek is ott van az aszfalton.

Ja, 15k-s csekket akartak adni a fonokomnek, vegul 5k-ban egyeztek ki a parkoloorrel, anelkul.

Ez most lehuzas volt, vagy jogos?

Fonokom emlegetett valami olyan szabalyt, hogy kerekbilincset csak 1 oraval a parkolojegy lejarta utan rakhatnak a kocsira, marpedig a jegy maximum 10 perccel azelott lett veve, hogy az overe raktak a bilincset.

Tulajdonképp lehet, hogy olcsón megúszta a főnököd.
Járdán parkolni csak akkor szabad, ha azt tábla engedélyezi.
A szabálytalanság alól a megváltott parkolójegy sem mentesít.
Szabálytalanul várakozó, de a forgalmat nem akadályozó járművet meg lehet bilincselni.

#2423 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 00:06

Idézet: nyunyu - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 23:37

Kerdes: mikor lehet kerekbilincselni egy autot, meg mikor nem?
Fonokom ma a szokasos helyere allt fel az Arany J uti metromegallo bejarata mogott a jardara (van vagy 6-7m szeles), mint mindenki mas.
Jon be a ceghez, erre 5 perc mulva erkezo kollega szolt neki, hogy eppen most szerelik a kerekbilincset a kocsira, holott van parkolojegye.
Fonok lement, orditott egy kort a parkoloorrel, aki vegig azt hajtogatta, hogy az mozgasserulteknek fenntartott hely, oda nem allhat.
Delutan megszemleztuk a terepet, egyaltalan nincs kinn a tabla, hogy oda csak mozgasserult parkolhat, meg fel sincs festve.
Ahol talaltunk JELZETT mozgasserult parkolohelyet, az a Vadasz utca, Bank utca sarka 50m-mel odebb, ott ki van tablazva az uttestre utolsonak felfestett parkolohely, hogy mozgasserult 1x, meg a toloszek is ott van az aszfalton.
Ja, 15k-s csekket akartak adni a fonokomnek, vegul 5k-ban egyeztek ki a parkoloorrel, anelkul.
Ez most lehuzas volt, vagy jogos?

Fonokom emlegetett valami olyan szabalyt, hogy kerekbilincset csak 1 oraval a parkolojegy lejarta utan rakhatnak a kocsira, marpedig a jegy maximum 10 perccel azelott lett veve, hogy az overe raktak a bilincset.

2005. január 1-je óta nemzfizetés miatt nem helyeznek el kerékbilincset az autókon. Legalábbis a parkolási társaság emberei.

A Közterületfelügyelet viszont elhelyezhet (ők már egyből hatóság), teljesen függetlenül a parkolójegytől. Ennek megfelelően ők is csak akkor, ha KRESZ-szabályt sért a várakozással az autó.

Mint azt az RTL-KLUB nevű tanító-médium is ismertette az emberekkel, parkolási övezetben egy megállni tilosban vajmi gyenge duma a kerékbilincs ellen, hogy 'de van parkolójegyem!'...


Alaphelyzetben (KRESZ ismeret nem hátrány)

Idézet

40. §
( 8 ) A járdán - részben vagy teljes terjedelemben - csak akkor szabad megállni, ha
a) azt jelzõtábla vagy útburkolati jel megengedi,
b) a jármû a járda szélességének legfeljebb a felét foglalja el,
c) a járdán a gyalogosok közlekedésére legalább 1,5 méter szabadon marad, és
d) a jármû tengelyterhelése az 1000 kg-ot nem haladja meg.

Amennyiben nincs arra utaló tábla vagy útburkolati jel, hogy mind a 4 kerékkel vagy akárcsak kettővel is fel szabad állni a járdára, akkor bizony szabálytalanul állt meg a főnököd és inkább ismételje át a KRESZT, mint hogy megvesztegessen másokat (persze ma Magyarországon úgyis annak van igaza, akinek jobb ismerősei, erősebb hangja, több pénze és keményebb ökle van).
Gondolkoztál már ma?

#2424 Felhasználó inaktív   blash 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.080
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 04. 26. 03:01

Idézet: Mumia - Dátum: 2005. ápr. 22., péntek - 17:00

[...] Mellesleg ez is úgy gondolta nem kell öv, majd kitámaszt.

http://bash.hu/?138

#2425 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 05:43

Idézet: blash - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 4:01


:omg:
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#2426 Felhasználó inaktív   Carmaged 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 37.787
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 07:10

Idézet: Lauda - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 23:36

Ma megint elgondolkodtam egy picit, az emberek hülyeségén, vagy nem is tudom már minek nevezzem ezt. Sárvárról Szombathely felé menet van egy nyikk egyenes szakasz, közben vasúti átjáró. Direkt lelassítok mindíg 40-re, már csak azért is. Ahogy közeledek az átjáró felé, már látom a tükörben, hogy a faszikám előzi a sort, pont a sineken ment el mellettem, 100-120 körül téphetett. Egy osztrák rendszámú fekete Jeep volt. Ahogy beérek az első körforgalomhoz Sz.helyen, lám-lám a Jeep ott van két kocsival előttem. Azért mosolyogtam egy jót. Kb. 10 másodperc előnyt szerzett.

Ennek tényleg nem volt sok értelme.

Viszont én gyakorlatilag mindenkit megelőzök, aki nem megy kilencvennel, gyakorlatilag akármilyen közel is van egy ilyen "lassító". Rendszeresen megszívtam ugyanis azzal, hogy nem előztem meg, hogy ő még átfért a lámpán (felénk van országúton is)/körforgalomban/vasúti átjárón, én meg nem. A vasúti átjáró pedig 4-5 perc plusz is lehet.

#2427 Felhasználó inaktív   Locutus 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.147
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 07:13

Idézet: Bástya elvtárs - Dátum: 2005. ápr. 25., hétfő - 20:04

Üdv,

Köszi az elismerésért, ma jó formában vagyok, úgyhogy folytatom is:

Ismerek egy pár nyugat-európai manust, és meglepő módon kevésnek van nagyvasa. Az egyik kedvenc osztrák euró-milliárosom :) egy özönvíz előtti, ámerikai Cadillaccal jár, mert nagy, és nehezen törik (ergo nem kell szervizbe vinni minden nap).
A másik egy lepukkant Opel Omegával (600k km), mert minek cserélje, ha megy.
A harmadik valami Hyunday vagy Kia vagy miféle rizskályha terepjáróval.
Mindegyik faszi vehetne évente 3 nagyvasat, és nem vesznek.

Ott nem autóra költik a vagyont, mint mifelénk. Érdekes a magyar ember: összedől a háza, de azért megveszi a Suzukit hitelre. Vagy az S-klassét, csak akkor nem ő rokkan bele, hanem a cég meg a 80 rabszolga, de ők úgysem számítanak, és úgyis alapít másik céget.

Bár van ellenpélda is: egy cégnél az izgatóknak hetes, a mittoménkiknek ötös, a kisembereknek hármas, a sameszoknak meg egyes BMW-jük van.
Sajnos nem vesznek fel, mert nem tudok németül :( :D

Lehet boncolgatni a népgazdasági-politikai összefüggéseket.

UI: mindegyik idegen minden szabályt betart. Magyarországon azon szoktam csodálkozni, amikor egy S-klasse indexel, bár általában kiderül, hogy német a lelkem :)

Persze mert van két ismerősöd, aki minden szabályt betart, és nem cseréli le az öreg csotrogányát, ezért valszeg az összes külföldi ilyen, és csak a magyarok hülyék, hogy új autót vesznek. Brilliáns logika.

Az itteni cégvezetésnek meg van egy 735d, egy S4, egy A6 Avant Quattro 2.5, egy Touareg V10 TDI, és egy Saab 95 3.0TiD (a Wrangler 4.0L High Output-ról nem is beszélve, mert az "öreg" autó). És mikor mennek innen MO-ra az ottani telephelyre, akkor 180 alatt nemigen autóznak. Szal ezekszerint - a te logikáddal élve -  az összes osztrák ilyen. Mik vannak...

#2428 Felhasználó inaktív   Mikeee 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.642
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 08:40

Idézet: Locutus - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 8:13

Persze mert van két ismerősöd, aki minden szabályt betart, és nem cseréli le az öreg csotrogányát, ezért valszeg az összes külföldi ilyen, és csak a magyarok hülyék, hogy új autót vesznek. Brilliáns logika.

Az itteni cégvezetésnek meg van egy 735d, egy S4, egy A6 Avant Quattro 2.5, egy Touareg V10 TDI, és egy Saab 95 3.0TiD (a Wrangler 4.0L High Output-ról nem is beszélve, mert az "öreg" autó). És mikor mennek innen MO-ra az ottani telephelyre, akkor 180 alatt nemigen autóznak. Szal ezekszerint - a te logikáddal élve -  az összes osztrák ilyen. Mik vannak...

Nem tudtad, hogy külföldön csak 10-15 éves roncsokkal járnak? És még te dolgozol Ausztriába! Milyen megfigyelő vagy? :D 

#2429 Felhasználó inaktív   mocsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.848
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 09:38

Idézet: Carmaged - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 7:10

Rendszeresen megszívtam ugyanis azzal, hogy nem előztem meg, hogy ő még átfért a lámpán (felénk van országúton is)/körforgalomban/vasúti átjárón, én meg nem. A vasúti átjáró pedig 4-5 perc plusz is lehet.

Áhh ezek rosszabak, tötymörögnek, aztán sárga legvégén, piroson simán átmegy., persze megint utolérem és minden kezdődik előröl.
Where you come from... is gone.
Where you thought you were going to... were never there.
Where you are ain't no good, unless you get away from there!

#2430 Felhasználó inaktív   Lauda 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.860
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 10:37

Idézet: Carmaged - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 8:10

Ennek tényleg nem volt sok értelme.

Viszont én gyakorlatilag mindenkit megelőzök, aki nem megy kilencvennel, gyakorlatilag akármilyen közel is van egy ilyen "lassító". Rendszeresen megszívtam ugyanis azzal, hogy nem előztem meg, hogy ő még átfért a lámpán (felénk van országúton is)/körforgalomban/vasúti átjárón, én meg nem. A vasúti átjáró pedig 4-5 perc plusz is lehet.

Miért, ha kilencvennel megy, akkor nem előzöd meg? :D
Mondjuk engem nem hajtanak ilyen gondolatok, hogy hátha lezárják, vagy pirosra vált és várnom kell egy kicsit. Ha várni kell, hát várok, de ilyen helyen akkor sem előzök. :)  No nem azért, mert olyan marhára szabálybuzi  :D  lennék, de valahogy nem tudom rávenni magam. :D
A közlekedési balesetek 90%-ban a járművezető hibájából történnek. Nem vicc, ez a szomorú valóság!

#2431 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 10:45

Idézet: Lauda - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 11:37

Miért, ha kilencvennel megy, akkor nem előzöd meg? :D

Amilyen elvetemült, elhiszem róla, hogy nem előzi meg... :omg:
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#2432 Felhasználó inaktív   Lauda 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.860
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 10:56

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 11:45

Amilyen elvetemült, elhiszem róla, hogy nem előzi meg... :omg:

Ja, csak azért is, bosszúból követi kilencvennel. :p  :Đ
A közlekedési balesetek 90%-ban a járművezető hibájából történnek. Nem vicc, ez a szomorú valóság!

#2433 Felhasználó inaktív   hobizoli 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.698
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 12:57

Na az iment kivittem tesomat a kelenfoldi busz pu-ra. Az Etele ut-Tetenyi ut keresztezodeseben allok a pirosnal, valt a lampa piros-sarga, zold, elindulok es a kersztezodesbe ahogy behajtottam balrol bejott meg egy lesotetitett grafitmetal Yaris T-Sport, erted, a neki full piroson, hiszen nekem volt mar zold, ugy tudtam elkerulni az utkozest, hogy mivel a jobb oldali savban voltam -azaz a keresztezodes utan az En savom fogyott volna el az ott parkolok miatt- csak egy kicsit tudtam jobbra huzodni, hogy ne utkozzunk ossze, de eppe eleg volt es meg atfertem elotte, de ha bal oldali savban mentem volna ahol egy feher F Astra allt mellettem a lampanal, siman belemall a B oszlopnal. Es meg dudalt is a tetvedekje. Nem siettunk volna ki a buszhoz, egybol utanafordulok azt addig utom bazmeg amig mozog az a kis kocsog faszszopo szarhazi, az RTL ugyis ott van jo kozel benne lettem volna a TV-ben az tutikurvaisten. Ja meg Petzval Jozsef utca is -ahol a jogsit kiadjak-, az is itt van 1-2percre, egybol ledaraltam volna a jogsijat...aztan meg kezet is.



hobizoli
Powered by:
intel Core i3-7350K (4.2GHz), Gigabyte GA-Z270M-D3H, Corsair Vengeance 16GB DDR4-3200, Asus Radeon RX580-8GB OC, Samsung 830 120GB SSD, WD Green 0.5TB HDD, Samsung M3 Portable 0.5TB USB, SoundBlaster Tactic THX USB, Enermax MaxPro 700W PSU
intel Pentium G4560 (3.5GHz), Gigabyte GA-B250M-D3H, Corsair Vengeance 8GB DDR4-3000, Asus GT730SL-2GB, Kingston HyperX 120GB SSD, WD Blue 1TB HDD, WD Green 3TB HDD, Asus Xonar DG PCI, Gigabyte 620W PSU
Dell D630, intel Core2Duo T7250 (2GHz), 4GB DDR2-800, Kingston HyperX 120GB SSD
VEMS standalone EFI, www.diyautotune.com

"Jópofa dolog a pörgős szívómotor, de ami üt, az a turbó"

#2434 Felhasználó inaktív   Kory 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 13:09

:(

-----

Nem rég telefonált egy barátom, hogy egy Audi A4-es emberke belement hátulról a Puntojába Pesten egy piros lámpánál:

Eset: áll a piros lámpánál a kocsival, mögötte áll az Audis, vált a lámpa, sárga-zöld, elindul a Puntoval, mögötte az Audis is, de hirtelen úgy, hogy megtolta a barátom kocsiját..... :omg: Megrepedt a lökhárító egy-két helyen, de az Audis elismerte hogy ő volt a hibás. Azt hitte "gyorsabban indulunk el, meg nem is oda nézett, ezért csak a gázt nyomta".

Szerkesztette: Kory 2005. 04. 26. 13:26 -kor


#2435 Felhasználó inaktív   leslie 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.039
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 13:38

Idézet: hobizoli - Dátum: 2005. ápr. 26., kedd - 12:57

Na az iment kivittem tesomat a kelenfoldi busz pu-ra. Az Etele ut-Tetenyi ut keresztezodeseben allok a pirosnal, valt a lampa piros-sarga, zold, elindulok es a kersztezodesbe ahogy behajtottam balrol bejott meg egy lesotetitett grafitmetal Yaris T-Sport, erted, a neki full piroson, hiszen nekem volt mar zold, ugy tudtam elkerulni az utkozest, hogy mivel a jobb oldali savban voltam -azaz a keresztezodes utan az En savom fogyott volna el az ott parkolok miatt- csak egy kicsit tudtam jobbra huzodni, hogy ne utkozzunk ossze, de eppe eleg volt es meg atfertem elotte, de ha bal oldali savban mentem volna ahol egy feher F Astra allt mellettem a lampanal, siman belemall a B oszlopnal. Es meg dudalt is a tetvedekje. Nem siettunk volna ki a buszhoz, egybol utanafordulok azt addig utom bazmeg amig mozog az a kis kocsog faszszopo szarhazi, az RTL ugyis ott van jo kozel benne lettem volna a TV-ben az tutikurvaisten. Ja meg Petzval Jozsef utca is -ahol a jogsit kiadjak-, az is itt van 1-2percre, egybol ledaraltam volna a jogsijat...aztan meg kezet is.

Ilyenkor én nem sietek annyira, és helyrerakom a taknyot. :)

Pécsről jöttünk haza hétvégén, ott egy okos Suzukis takony emberkedett egy RX-8 elött. Na, nem sokáig, pedig mindenféle idióta helyzetbe belement. Ha nem száguld ész nélkül, tuti beállok elé egy-két atyai pofon erejéig.
Az nevet utoljára, aki először üt.

#2436 Felhasználó inaktív   Krinyo 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 13.253
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 04. 26. 14:12

A téma itt ( https://forum.hwsw.h...showtopic=87449 ) folytatódik tovább.

Krinyo
72792 óra, 6649 anyag, 11 376 878 karakter (6772 A4-es oldal) = az én HWSW-m

Téma megosztása:


  • (122 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 120
  • 121
  • 122
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó