HWSW Informatikai Kerekasztal: HWSW F1 bajnokság, 2005-ös bajnoki szezon - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (148 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

HWSW F1 bajnokság, 2005-ös bajnoki szezon

#2891 Felhasználó inaktív   _Balagee_ 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.364
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 30. 22:44

Csoda...
Interjú: Nagyon elégedett voltam a gumival, és a csapatnak is szeretnék köszönetet mondani... Az első kanyarban kis alulkormányzottsággal küzdöttem, de azt hiszem boldog a vezetőség, hogy végre előrébb kerültünk, és meglátszik a fejlesztés. Ez a csapat első 3pontos helyezése idén, és egyre csak fejlődünk, talán még idén dobogó is lehet... :)
Ez a pálya most tetszett. Remélem hasonló helyezést érek el a következőn is...

Tényleg tök jó érzés ;)

#2892 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 30. 22:53

Idézet: LightBringer - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 22:23

Eddig így állunk..!

vipi! Hol vagy? :( :mad:

majd holnap jelentkezem ;)

de sokmindenre nem kell számítani...

#2893 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 04:54

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 18:28

az látszott, de az nem, hogy egy körrel a vége előtt vagy után lesz a gond. sajnos az előbbi történt.  :(
Renaultnál meg tessék már Fisicot egyszer négy kerékkel és jó motorral/váltóval a rajtrácsról elindítani!!!  :reklamacio:

Tegnap megismételték az egész futamot, megint végignéztem :)
Direkt figyeltem, hogy a tévés közvetítétben mikor látszik először a rezonancia a jobb első futóműben. Ez már 16 körrel a vége elött szemmel látható volt, hogy valami nagyon nincs rendben ott. És ha már szemmel is látható, akkor Kimi már jópár körrel elötte érezhette is, hogy iszonyatosan üt a kerék.

Inkább az volt a csoda, hogy annyit is kibírt a felfüggesztés, az utolsó 5 körben a féktávokon eszméletlen mit művelt a jobb első kerék. És mivel Alonso a nyakán volt, ezért kimi sem óvatoskodhatott, nyomnia kellett neki is. Aztán elrottyant egyszer csak.

Szerintem erős felelőtlenség volt ez a részéről/részükről, ha már 20 körrel a vége elött érezte, hogy irtózatosan rezonál az autó. Ismétlem 16 körel a vége elött már szemmel látható volt a gond. Tehát nem az utolsó 1-2 körben jött ez elő. Ennyivel a vége elött tudtak volna tenni ellene pl. egy kerékcserével, és akkor a 2. helye tuti lett volna, de lehet vissza tudta volna magát verekedni az élre is. Dehát így jártak. Ha rönóval esett volna ez meg, ugyanezt mondanám. Még nagyon sok volt vissza a versenyből, amikor a probléma jelentkezett.

Amúgy grat mindenkinek a monacoi eredményekhez :up:

#2894 Felhasználó inaktív   pitius 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.990
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 05:29

Ez még kimaradt monaco-i kiruccanásomból... :D


Kép
[ Kattints ide a teljes méretű képhez ]

#2895 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 07:18

Idézet: Rudi - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 5:54

Szerintem erős felelőtlenség volt ez a részéről/részükről, ha már 20 körrel a vége elött érezte, hogy irtózatosan rezonál az autó. Ismétlem 16 körel a vége elött már szemmel látható volt a gond. Tehát nem az utolsó 1-2 körben jött ez elő. Ennyivel a vége elött tudtak volna tenni ellene pl. egy kerékcserével, és akkor a 2. helye tuti lett volna, de lehet vissza tudta volna magát verekedni az élre is. Dehát így jártak. Ha rönóval esett volna ez meg, ugyanezt mondanám. Még nagyon sok volt vissza a versenyből, amikor a probléma jelentkezett.

Amúgy grat mindenkinek a monacoi eredményekhez :up:

de azt gondolom elismered, hogy ha a mérnükük hátul biztosra vették volna, hogy 10-15 körrel a vége előtt szétmegy és nincs az a mák, hogy kibírja, akkor szó nélkül lecserélik...

ezt támasztja alá az is, hogy végül csak 1 kör hiányzott, tehát hajszálon múlt.

természetesen igazad van abban, hogy jóval korábban kezdődött a gond, ezt nem is vitattam, de ha nem lett volna igen jó esély a befejezésre, akkor szvsz tuti kijönnek

#2896 Felhasználó inaktív   _Balagee_ 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.364
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 10:20

vipisrac: Csak egy idézetet tudok erre mondani...
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)

#2897 Felhasználó inaktív   pitius 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.990
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 10:29

Idézet: _Balagee_ - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 11:20

vipisrac: Csak egy idézetet tudok erre mondani...
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)

Neeem..nem... " Lyukas guminak köszönhette az életetét, és a halálát is..." :D

#2898 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 10:48

Idézet: _Balagee_ - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 11:20

vipisrac: Csak egy idézetet tudok erre mondani...
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)

igen, de ennyi erővel a gokartosokig bezárólag ez lesz a felirat
ez egy ilyen "szakma"

#2899 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 13:37

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 8:18

de azt gondolom elismered, hogy ha a mérnükük hátul biztosra vették volna, hogy 10-15 körrel a vége előtt szétmegy és nincs az a mák, hogy kibírja, akkor szó nélkül lecserélik...

ezt támasztja alá az is, hogy végül csak 1 kör hiányzott, tehát hajszálon múlt.

természetesen igazad van abban, hogy jóval korábban kezdődött a gond, ezt nem is vitattam, de ha nem lett volna igen jó esély a befejezésre, akkor szvsz tuti kijönnek

A kezdeti fázisban talán azt hitték, hogy nem lesz belőle komolyabb baj, kibírja azt a kis vibrációt a felfüggesztés. Viszont az uccsó 5 körben szerintem az össze körmüket lerágták, hogy nah meddig bírja ki, melyik kanyarban fog elrottyanni. Az utolsó pár körben már életveszélyes volt a futómű, a féktávokon nagyon durva volt, amiket felfüggesztés elemei műveltek és ahogy a kerék kacsázott. De ekkor már késő volt kihívni az tény. Legközelebb tuti kirendelik, amint hasonló gondjai lesznek.

#2900 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 13:53

Idézet: Rudi - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 14:37

A kezdeti fázisban talán azt hitték, hogy nem lesz belőle komolyabb baj, kibírja azt a kis vibrációt a felfüggesztés. Viszont az uccsó 5 körben szerintem az össze körmüket lerágták, hogy nah meddig bírja ki, melyik kanyarban fog elrottyanni. Az utolsó pár körben már életveszélyes volt a futómű, a féktávokon nagyon durva volt, amiket felfüggesztés elemei műveltek és ahogy a kerék kacsázott. De ekkor már késő volt kihívni az tény. Legközelebb tuti kirendelik, amint hasonló gondjai lesznek.

inkább ne legyenek :cool:
:)

#2901 Felhasználó inaktív   BraveF1 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.540
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:24

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 14:53

inkább ne legyenek :cool:
:)

Te inkább aggyá le időt! :)

#2902 Felhasználó inaktív   _Balagee_ 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.364
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:44

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 11:48

igen, de ennyi erővel a gokartosokig bezárólag ez lesz a felirat
ez egy ilyen "szakma"

Tudod a hegymászás egy hobby, ami veszélyes, de használnak biztosító kötelet, hogy ne halljanak meg 99%al.
A tűzoltóság egy veszélyes munkahely, de használnak védőfelszerelést, hogy ne égjenek bent.
A Forma1 egy veszélyes sport, de ezért vannak a szabályok és a biztonsági előírások...
Ha beülsz egy utcai kocsiba az veszélyes, de ha mindezt egy lyukas gumival teszed, akkor te nem bátor vagy, hanem botor. És még mások életét is kockáztatod.

Ez az én véleményem... Lehet valami veszélyes, de feleslegesen kergetni a halált nem bátor és vakmerő dolog

#2903 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:52

Idézet: _Balagee_ - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 15:44

Ez az én véleményem... Lehet valami veszélyes, de feleslegesen kergetni a halált nem bátor és vakmerő dolog

abszolút mértékben egyetértek veled, de jelen esetben sztem a kockázat az "normális" kereteken belül maradt. a "normális" szót pedig itt az f1-en belüli kockázati tényezőkre kell érteni.

#2904 Felhasználó inaktív   Dispose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.322
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 05. 31. 14:52

szerintem pedig hanyagolni kéne már ezt a témát, mert ahogy elnézem nem juttok egyről a kettőre, ráadásul nem is kapcsolódik olyan nagyon ebbe a topicba!
"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."

#2905 Felhasználó inaktív   Dispose 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.322
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:55

Figyelem!

Holnapi napon ki fogok hírdetni egy szabályváltozást, ami természetesen kötelező érvényű lesz a következő futamtól. Többet nem mondhatok egyenlőre!!

Szerkesztette: Dispose 2005. 05. 31. 14:57 -kor

"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."

#2906 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:56

Idézet: BraveF1 - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 15:24

Te inkább aggyá le időt! :)

majd adok, ha akarok! :p
este még megyek picit, most munkahelyen vagyok.

tegnap persze a pü-m után már alig javítottam. igaz, hogy a konstans köröket +-0.8-as szektorokkal teszem meg, szóval bőven lenne még benne...

több mint valószínű, hogy ma nem fogom tudni ezt a tökéletes kört összerakni.
így jár az ember, ha az utolsó pillanatban jut vezethető setuphoz :D :respect:

ps: tegnap végül újra is installtam az egész gamét, de azt már nem volt erőm megnézni, hogy be tudok-e tölteni setupokat. remélem innentől az is menni fog és nem lesznek ilyen helyzetek

#2907 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:58

Idézet: Dispose - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 15:52

szerintem pedig hanyagolni kéne már ezt a témát, mert ahogy elnézem nem juttok egyről a kettőre, ráadásul nem is kapcsolódik olyan nagyon ebbe a topicba!

jeszoké
én is írni akartam, hogy zárjuk le. de sztem csak 1-2 hozzászólás volt és mint látható az sem vita jellegű...

:fear: :kocc:

#2908 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 14:59

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 15:52

abszolút mértékben egyetértek veled, de jelen esetben sztem a kockázat az "normális" kereteken belül maradt. a "normális" szót pedig itt az f1-en belüli kockázati tényezőkre kell érteni.

Szerintem az amit a kerék művelt az utolsó körökben már rég túlment a sima kockázaton. Utána nyilatkozta is kimi, hogy kicsit beszart, mikor a kereket fél méterre a fejétől fogta meg a biztonsági lánc. Mivan ha nincs az a lánc vagy mondjuk az is elszakad ? Szerintem palacsinta lett volna kimi fejéből. Itt már túl mentek a kalkulálható kockázaton. Ön és közveszélyes volt az az autó.

FIA helyében lehet nem hagynám szó nékül az ilyen dolgokat. Különleges esetekben engedélyezett a kerékcsere. Ez pontosan ilyen eset volt. Egy határon nem szabadna túl menni.

#2909 Felhasználó inaktív   Rudi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.865
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 15:01

Idézet: Dispose - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 15:55

Figyelem!

Holnapi napon ki fogok hírdetni egy szabályváltozást, ami természetesen kötelező érvényű lesz a következő futamtól. Többet nem mondhatok egyenlőre!!

Kizárod a mekiket és a ferkákat előlünk ? :Đ

#2910 Felhasználó inaktív   Bibu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.459
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 05. 31. 15:06

Idézet: Dispose - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 15:55

Figyelem!

Holnapi napon ki fogok hírdetni egy szabályváltozást, ami természetesen kötelező érvényű lesz a következő futamtól. Többet nem mondhatok egyenlőre!!

Hűűűű! Mi van már itt? Diktatórizmus?  :D
Egyébként jó az időpont, mert én holnap egész nap nem leszek gépközelben :)

Téma megosztása:


  • (148 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó