HWSW F1 bajnokság, 2005-ös bajnoki szezon
#2881
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:04
Jah, hát időm az nekem sem nagyon volt, pedig szeretem monacot végülis, ráadásul a Rudi féle setup egész jó volt. Ha lett volna időm menni úgy 100-150 mért kört, akkor talán 1:13 eleje-közepe összejöhetett volna. Gratulálok mindenkinek.
#2882
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:09
Az "aktív" versenyzők közül már csak vipisrac ideje hiányzik, 22:30-ig várok, utána berakom a nem hivatalos végeredményt... 
Amúgy drakula mindenkinek..!
Én ezt elszúrtam...
Jó lett volna megint dobogóra kerülni. 
PS:
vipi: remélem a reinstallnál nem törölted le az idődet..!
:Đ
Amúgy drakula mindenkinek..!
PS:
vipi: remélem a reinstallnál nem törölted le az idődet..!
Szerkesztette: LightBringer 2005. 05. 30. 21:12 -kor
"A zen az, ha szívünkben és lelkünkben megmaradunk kisgyermeknek." - Takuan
#2883
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:13
Idézet: LightBringer - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 22:09
Az "aktív" versenyzők közül már csak vipisrac ideje hiányzik, 22:30-ig várok, utána berakom a nem hivatalos végeredményt... 
Amúgy drakula mindenkinek..!
Én ezt elszúrtam...
Jó lett volna megint dobogóra kerülni. 
Amúgy drakula mindenkinek..!
már én is írom itten az excelt, de most szépen abbafejezem
"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."
#2884
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:15
Idézet: Dispose - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 22:13
már én is írom itten az excelt, de most szépen abbafejezem 
Ne fejezd abba, mert az enyémben nincs benne az időkülönbség..!
Azért majd átküldöm neked a kész fájlt. (Akkor csak az időket kell pótolni.)
"A zen az, ha szívünkben és lelkünkben megmaradunk kisgyermeknek." - Takuan
#2885
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:16
Vajon mi lehet Humminal és Mumiával? ha Ők is mennének, akkor már 16 induló lenne a versenyben, bocs 17 mert Jareth is van még
tyú de jó lenne ez...
tyú de jó lenne ez...
"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."
#2886
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:17
Idézet: LightBringer - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 22:15
Ne fejezd abba, mert az enyémben nincs benne az időkülönbség..! 
Azért majd átküldöm neked a kész fájlt. (Akkor csak az időket kell pótolni.)
Azért majd átküldöm neked a kész fájlt. (Akkor csak az időket kell pótolni.)
már késő, de majd jöhet, mert csak be kell illesztenem a megfelelő helyre, és már kész is
"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."
#2888
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:29
No, egész jó lett a vége...
Öhm, a Nürb-ön mennyit kellene menni?
38 kör után 1:27nél járok, mondjuk az FTL-es állatok mentek 1:24-et is.
Öhm, a Nürb-ön mennyit kellene menni?
38 kör után 1:27nél járok, mondjuk az FTL-es állatok mentek 1:24-et is.
#2889
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:30
Idézet: BraveF1 - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 22:29
No, egész jó lett a vége...
Öhm, a Nürb-ön mennyit kellene menni?
38 kör után 1:27nél járok, mondjuk az FTL-es állatok mentek 1:24-et is.
Öhm, a Nürb-ön mennyit kellene menni?
38 kör után 1:27nél járok, mondjuk az FTL-es állatok mentek 1:24-et is.
küldtem neked püt
"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."
#2890
Elküldve: 2005. 05. 30. 21:32
jó8 
és grat mindenkinek
és grat mindenkinek
"Másoljuk olyan helyre, ahol írásjogunk van."
#2891
Elküldve: 2005. 05. 30. 22:44
Csoda...
Interjú: Nagyon elégedett voltam a gumival, és a csapatnak is szeretnék köszönetet mondani... Az első kanyarban kis alulkormányzottsággal küzdöttem, de azt hiszem boldog a vezetőség, hogy végre előrébb kerültünk, és meglátszik a fejlesztés. Ez a csapat első 3pontos helyezése idén, és egyre csak fejlődünk, talán még idén dobogó is lehet...
Ez a pálya most tetszett. Remélem hasonló helyezést érek el a következőn is...
Tényleg tök jó érzés
Interjú: Nagyon elégedett voltam a gumival, és a csapatnak is szeretnék köszönetet mondani... Az első kanyarban kis alulkormányzottsággal küzdöttem, de azt hiszem boldog a vezetőség, hogy végre előrébb kerültünk, és meglátszik a fejlesztés. Ez a csapat első 3pontos helyezése idén, és egyre csak fejlődünk, talán még idén dobogó is lehet...
Ez a pálya most tetszett. Remélem hasonló helyezést érek el a következőn is...
Tényleg tök jó érzés
#2892
Elküldve: 2005. 05. 30. 22:53
Idézet: LightBringer - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 22:23
Eddig így állunk..!
vipi! Hol vagy?

vipi! Hol vagy?
majd holnap jelentkezem
de sokmindenre nem kell számítani...
#2893
Elküldve: 2005. 05. 31. 04:54
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 30., hétfő - 18:28
az látszott, de az nem, hogy egy körrel a vége előtt vagy után lesz a gond. sajnos az előbbi történt.
Renaultnál meg tessék már Fisicot egyszer négy kerékkel és jó motorral/váltóval a rajtrácsról elindítani!!!
Renaultnál meg tessék már Fisicot egyszer négy kerékkel és jó motorral/váltóval a rajtrácsról elindítani!!!
Tegnap megismételték az egész futamot, megint végignéztem
Direkt figyeltem, hogy a tévés közvetítétben mikor látszik először a rezonancia a jobb első futóműben. Ez már 16 körrel a vége elött szemmel látható volt, hogy valami nagyon nincs rendben ott. És ha már szemmel is látható, akkor Kimi már jópár körrel elötte érezhette is, hogy iszonyatosan üt a kerék.
Inkább az volt a csoda, hogy annyit is kibírt a felfüggesztés, az utolsó 5 körben a féktávokon eszméletlen mit művelt a jobb első kerék. És mivel Alonso a nyakán volt, ezért kimi sem óvatoskodhatott, nyomnia kellett neki is. Aztán elrottyant egyszer csak.
Szerintem erős felelőtlenség volt ez a részéről/részükről, ha már 20 körrel a vége elött érezte, hogy irtózatosan rezonál az autó. Ismétlem 16 körel a vége elött már szemmel látható volt a gond. Tehát nem az utolsó 1-2 körben jött ez elő. Ennyivel a vége elött tudtak volna tenni ellene pl. egy kerékcserével, és akkor a 2. helye tuti lett volna, de lehet vissza tudta volna magát verekedni az élre is. Dehát így jártak. Ha rönóval esett volna ez meg, ugyanezt mondanám. Még nagyon sok volt vissza a versenyből, amikor a probléma jelentkezett.
Amúgy grat mindenkinek a monacoi eredményekhez
#2895
Elküldve: 2005. 05. 31. 07:18
Idézet: Rudi - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 5:54
Szerintem erős felelőtlenség volt ez a részéről/részükről, ha már 20 körrel a vége elött érezte, hogy irtózatosan rezonál az autó. Ismétlem 16 körel a vége elött már szemmel látható volt a gond. Tehát nem az utolsó 1-2 körben jött ez elő. Ennyivel a vége elött tudtak volna tenni ellene pl. egy kerékcserével, és akkor a 2. helye tuti lett volna, de lehet vissza tudta volna magát verekedni az élre is. Dehát így jártak. Ha rönóval esett volna ez meg, ugyanezt mondanám. Még nagyon sok volt vissza a versenyből, amikor a probléma jelentkezett.
Amúgy grat mindenkinek a monacoi eredményekhez
Amúgy grat mindenkinek a monacoi eredményekhez
de azt gondolom elismered, hogy ha a mérnükük hátul biztosra vették volna, hogy 10-15 körrel a vége előtt szétmegy és nincs az a mák, hogy kibírja, akkor szó nélkül lecserélik...
ezt támasztja alá az is, hogy végül csak 1 kör hiányzott, tehát hajszálon múlt.
természetesen igazad van abban, hogy jóval korábban kezdődött a gond, ezt nem is vitattam, de ha nem lett volna igen jó esély a befejezésre, akkor szvsz tuti kijönnek
#2896
Elküldve: 2005. 05. 31. 10:20
vipisrac: Csak egy idézetet tudok erre mondani...
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)
#2897
Elküldve: 2005. 05. 31. 10:29
Idézet: _Balagee_ - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 11:20
vipisrac: Csak egy idézetet tudok erre mondani...
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)
Neeem..nem... " Lyukas guminak köszönhette az életetét, és a halálát is..."
#2898
Elküldve: 2005. 05. 31. 10:48
Idézet: _Balagee_ - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 11:20
vipisrac: Csak egy idézetet tudok erre mondani...
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)
"S ezt írják majdan a sírkövére is..." (jó esélye volt a befejezésre)
igen, de ennyi erővel a gokartosokig bezárólag ez lesz a felirat
ez egy ilyen "szakma"
#2899
Elküldve: 2005. 05. 31. 13:37
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 8:18
de azt gondolom elismered, hogy ha a mérnükük hátul biztosra vették volna, hogy 10-15 körrel a vége előtt szétmegy és nincs az a mák, hogy kibírja, akkor szó nélkül lecserélik...
ezt támasztja alá az is, hogy végül csak 1 kör hiányzott, tehát hajszálon múlt.
természetesen igazad van abban, hogy jóval korábban kezdődött a gond, ezt nem is vitattam, de ha nem lett volna igen jó esély a befejezésre, akkor szvsz tuti kijönnek
ezt támasztja alá az is, hogy végül csak 1 kör hiányzott, tehát hajszálon múlt.
természetesen igazad van abban, hogy jóval korábban kezdődött a gond, ezt nem is vitattam, de ha nem lett volna igen jó esély a befejezésre, akkor szvsz tuti kijönnek
A kezdeti fázisban talán azt hitték, hogy nem lesz belőle komolyabb baj, kibírja azt a kis vibrációt a felfüggesztés. Viszont az uccsó 5 körben szerintem az össze körmüket lerágták, hogy nah meddig bírja ki, melyik kanyarban fog elrottyanni. Az utolsó pár körben már életveszélyes volt a futómű, a féktávokon nagyon durva volt, amiket felfüggesztés elemei műveltek és ahogy a kerék kacsázott. De ekkor már késő volt kihívni az tény. Legközelebb tuti kirendelik, amint hasonló gondjai lesznek.
#2900
Elküldve: 2005. 05. 31. 13:53
Idézet: Rudi - Dátum: 2005. máj. 31., kedd - 14:37
A kezdeti fázisban talán azt hitték, hogy nem lesz belőle komolyabb baj, kibírja azt a kis vibrációt a felfüggesztés. Viszont az uccsó 5 körben szerintem az össze körmüket lerágták, hogy nah meddig bírja ki, melyik kanyarban fog elrottyanni. Az utolsó pár körben már életveszélyes volt a futómű, a féktávokon nagyon durva volt, amiket felfüggesztés elemei műveltek és ahogy a kerék kacsázott. De ekkor már késő volt kihívni az tény. Legközelebb tuti kirendelik, amint hasonló gondjai lesznek.
inkább ne legyenek

Súgó
A téma zárva.












