Diablo 3
#7161
Elküldve: 2016. 01. 16. 10:42
Én 7-től játszottam, végig jó volt minden. Lag kicsit több volt, mint a szokásos, de 110 körül megállt az is.
#7162
Elküldve: 2016. 02. 12. 15:09
Kicsit elővettem a gamet, ha már új patch és miegymás.
Alapvetően a meglévő karikban nulla élvezet továbbra is, barbárral két set dungeont is megcsináltam az IK másodikra perfect meglett a wastes setes csak első kritériummal elsőre, de itt fel is adtam, nem annyira vonzó a történet. A greater riftek meg nem adnak szinte semmi újat, így azt is hanyagolom.
Cserébe kezdtünk haverommal 1-1 seasonal karit, nulláról talán izgalmasabb a történet, bár lehet HC-t kellett volna csinálni, hogy tényleg legyen kihívás.
Ez a cube történet picit szerintem túlzás volt: az, hogy szinte bármilyen legendary-t ki tudsz craftolni magadnak egy pillanat alatt, csöppet rontja a játék élményt, kellett HOTA buildhez egy spec bracer, no problem gyártottam 10 rare-t, 4. transzformációra meglett... Ugyan így 1-2 egyéb set item.
Alapvetően a meglévő karikban nulla élvezet továbbra is, barbárral két set dungeont is megcsináltam az IK másodikra perfect meglett a wastes setes csak első kritériummal elsőre, de itt fel is adtam, nem annyira vonzó a történet. A greater riftek meg nem adnak szinte semmi újat, így azt is hanyagolom.
Cserébe kezdtünk haverommal 1-1 seasonal karit, nulláról talán izgalmasabb a történet, bár lehet HC-t kellett volna csinálni, hogy tényleg legyen kihívás.
Ez a cube történet picit szerintem túlzás volt: az, hogy szinte bármilyen legendary-t ki tudsz craftolni magadnak egy pillanat alatt, csöppet rontja a játék élményt, kellett HOTA buildhez egy spec bracer, no problem gyártottam 10 rare-t, 4. transzformációra meglett... Ugyan így 1-2 egyéb set item.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#7163
Elküldve: 2016. 02. 12. 17:39
Egyrészt mákod volt, hogy kijött olyan gyorsan (nekem sosincs vele szerencsém
), másrészről a cube-os kraftolás (meg az újrapörgetés) inkább arra való, hogy több lehetőséged legyen min-maxolni.
A játék teljesen ráment a speedT10, GRift 50+ szintekre. Mindent a hátsód alá tolnak, hogy mihamarabb elérd ezt, és után jön csak az igazi cuccvadászat. Szal nem az a lényeg, hogy megvan egy kritikus eleme a specednek, hanem az, hogy a full ancient, és lehetőleg max, vagy ahhoz közeli statos cuccod legyen.
Ezért tették bele most az új augmentet is.

A játék teljesen ráment a speedT10, GRift 50+ szintekre. Mindent a hátsód alá tolnak, hogy mihamarabb elérd ezt, és után jön csak az igazi cuccvadászat. Szal nem az a lényeg, hogy megvan egy kritikus eleme a specednek, hanem az, hogy a full ancient, és lehetőleg max, vagy ahhoz közeli statos cuccod legyen.
Ezért tették bele most az új augmentet is.
#7164
Elküldve: 2016. 02. 15. 09:22
Hmmm... jogos és értem, bár nem feltétlen értek egyet vele. Ha ez az "end content" akkor miért nem raktak bele még egy tier lootot, ami csak grift 50 felett elérhető csak? Miért nincsen grift 50+ tartalom, instance, spec event, mob, akármi...
Pl. barbáromnál nem nagyon látom a fejlődést, ok grift 44-et símán ledózerolja a hota build-el és az 1.4 milliárdos sebzésekkel (bár gondolom ez megmosolyogtatónak számít nálatok) és mivel lesz nekem jobb ez grift 50-en?
Na de nem baj, csak hogy legyen kis kihívás elkezdtünk seasonal HC karaktert, meglepett, hogy itt nem elérhetőek a magasabb nehézségi szintek, így expert-en kell fejlődni, ami picit EZ mode. Bár erre majdnem ráfaragtunk, lvl48-n malthaelnek bounty-n közel elhasaltunk mind a ketten, potion key épp csak túlélte az encountert (addig kb meg se moccant a HP barunk, ott hirtelen 10% alá estünk többször is). Lvl 60 után feltornázzuk torment 1-re és had szóljon. Barbárral és crusaderrel egyébként nem nagy kihívás, ha ez eljut 70-ig valami normál geart szerez, akkor jöhet esetleg egy wizard.
HC esetében a shared stash ugyan úgy működik, mint normálnál? Ha elhasal a kari de stash-ben van 1-2 jobb item, akkor azt a köv HC látja\használhatja?
Még 1: a cube "recraft" rész az pontosan mit csinál? Fogja a legendary-t, amit beletettél és újra rollolja statokat semmi más? Így akár ancient is kijöhet belőle vagy az azért nem?
Pl. barbáromnál nem nagyon látom a fejlődést, ok grift 44-et símán ledózerolja a hota build-el és az 1.4 milliárdos sebzésekkel (bár gondolom ez megmosolyogtatónak számít nálatok) és mivel lesz nekem jobb ez grift 50-en?

Na de nem baj, csak hogy legyen kis kihívás elkezdtünk seasonal HC karaktert, meglepett, hogy itt nem elérhetőek a magasabb nehézségi szintek, így expert-en kell fejlődni, ami picit EZ mode. Bár erre majdnem ráfaragtunk, lvl48-n malthaelnek bounty-n közel elhasaltunk mind a ketten, potion key épp csak túlélte az encountert (addig kb meg se moccant a HP barunk, ott hirtelen 10% alá estünk többször is). Lvl 60 után feltornázzuk torment 1-re és had szóljon. Barbárral és crusaderrel egyébként nem nagy kihívás, ha ez eljut 70-ig valami normál geart szerez, akkor jöhet esetleg egy wizard.
HC esetében a shared stash ugyan úgy működik, mint normálnál? Ha elhasal a kari de stash-ben van 1-2 jobb item, akkor azt a köv HC látja\használhatja?
Még 1: a cube "recraft" rész az pontosan mit csinál? Fogja a legendary-t, amit beletettél és újra rollolja statokat semmi más? Így akár ancient is kijöhet belőle vagy az azért nem?
Szerkesztette: Nevl 2016. 02. 15. 09:23 -kor
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#7165
Elküldve: 2016. 02. 16. 09:50
Idézet: Nevl - Dátum: 2016. 02. 15. 09:22
HC esetében a shared stash ugyan úgy működik, mint normálnál? Ha elhasal a kari de stash-ben van 1-2 jobb item, akkor azt a köv HC látja\használhatja?
Idézet: Nevl - Dátum: 2016. 02. 15. 09:22
Még 1: a cube "recraft" rész az pontosan mit csinál? Fogja a legendary-t, amit beletettél és újra rollolja statokat semmi más? Így akár ancient is kijöhet belőle vagy az azért nem?
Az összetartás olyan erõ, ami hegyeket képes megmozgani. Feltéve, hogy legalább a fele egy irányba tolja. (Idézet egy régi CoV-ból)
#7166
Elküldve: 2016. 02. 16. 22:48
Idézet: Nevl - Dátum: 2016. 02. 15. 09:22
Hmmm... jogos és értem, bár nem feltétlen értek egyet vele. Ha ez az "end content" akkor miért nem raktak bele még egy tier lootot, ami csak grift 50 felett elérhető csak? Miért nincsen grift 50+ tartalom, instance, spec event, mob, akármi...
Pl. barbáromnál nem nagyon látom a fejlődést, ok grift 44-et símán ledózerolja a hota build-el és az 1.4 milliárdos sebzésekkel (bár gondolom ez megmosolyogtatónak számít nálatok) és mivel lesz nekem jobb ez grift 50-en?
Pl. barbáromnál nem nagyon látom a fejlődést, ok grift 44-et símán ledózerolja a hota build-el és az 1.4 milliárdos sebzésekkel (bár gondolom ez megmosolyogtatónak számít nálatok) és mivel lesz nekem jobb ez grift 50-en?

Ugyanmár, support monkkal tolom, maximum damage per hourt lenne érdemes számolni nálam

Amúgy én sem értek ezzel egyet, mert tényleg nincs semmilyen grift 50+ content a játékban. Odáig viszonylag gyorsan eljutsz (előző seasonökben HC-t toltunk, sajnos erre is igaz ez, bár nyilván alacsonyabb gr szintre), de utána keményen beindul a grind...
Persze minél magasabbra mész, annál nagyobb a kihívás nagyobb, de ezen felül csak annyi történik, hogy több cucc esik (vagy sem, RNG ftw).
Jó lenne mondjuk gr50 felett egy újabb tier, de sosem fogják meglépni, vagy ha mégis, akkor abból sírás lenne, hogy "nem mindenki számára érhető el".
Diablo nekem most olyan, hogy ha kijön az új season, akkor játszok vele, felgearelek egy karit, meglátom meddig tudok vele eljutni. Aztán amikor megunom, hogy csak a fejemet verem a falba, mert napok/hetek óta semmilyen upgrade nem esett, akkor ráhagyom és csinálok mást. Következő seasonnél meg kezdem előről. Nem tökéletes játék, de ennél rosszabb sose legyen.
#7167
Elküldve: 2016. 02. 17. 10:16
Köszi Hajsza!
Kíváncsi leszek, hogy mit csinálnak a jövőben a game-el, lesz-e még hozzá kieg, vagy a lassú erózióra kárhoztatják és patchelt minimál content extrával fognak csak operálni.
Péntek, én is így vagyok vele, ez most egy gyors fellángolás, ami poén, egészen addig, amíg össze nem hozom HC babával azt a 2 setupot, ami érdekel utána megy vissza a game a süllyesztőbe. És bár erre jó, de azért sajnálom, ennél több van (lett volna) ebben a game-ben
Torment és expert közt azért elég komoly különbség van xp-ben, meglett lvl60, elmentünk a cube-ért, mire odaértünk léptünk 4 szintet T1-en... lol?
Kíváncsi leszek, hogy mit csinálnak a jövőben a game-el, lesz-e még hozzá kieg, vagy a lassú erózióra kárhoztatják és patchelt minimál content extrával fognak csak operálni.
Péntek, én is így vagyok vele, ez most egy gyors fellángolás, ami poén, egészen addig, amíg össze nem hozom HC babával azt a 2 setupot, ami érdekel utána megy vissza a game a süllyesztőbe. És bár erre jó, de azért sajnálom, ennél több van (lett volna) ebben a game-ben
Torment és expert közt azért elég komoly különbség van xp-ben, meglett lvl60, elmentünk a cube-ért, mire odaértünk léptünk 4 szintet T1-en... lol?

"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#7168
Elküldve: 2016. 02. 18. 01:13
Idézet: Nevl - Dátum: 2016. 02. 17. 10:16
És bár erre jó, de azért sajnálom, ennél több van (lett volna) ebben a game-ben…
Én is sajnálom, de lehet több ebben a genre-ban? Az arpg arról szól, hogy mész és ölsz, ezt nem tudom, hogy lehet-e másképp előadni úgy, hogy közben a klasszikus diablos stílus ne sérüljön.
A játék alapköve a lootolás. Ez határozottan más volt régebben, kevesebb unique cucc esett, viszont ha mákod volt és kiesett "a" cucc, akkor nem sok késztetésed volt rá, hogy jobbat keress belőle. A statok fixek voltak, csak az értékek változtak egy szűk sávon belül, de min és max közötti különbséget nem igazán érezted meg.
D3 átesett a ló túloldalára, mert ezerrel hullik a legendary, bár ezek többsége meg szemét... viszont az is igaz, hogy én még egy cuccra sem mondtam ki, hogy tökéletes lenne. Mindig úgy éreztem, hogy lehetne jobb is a mostaninál, és emiatt mindig hajtottam is rá.
Ebből adódik az is, hogy viszonylag könnyű eljutni egy bizonyos szintre (mert a class setek nagyon durván buffolják a sebzést), viszont innen fejlődni meg nagyon nehéz. Őrült nagy különbség van (mind fejődésben, mind a befektetendő időben/energiában!) a 6. class set darab megtalálása és aközött, hogy pl. minden cuccod ancientre cseréled.
Épp nemrég láttam egy kis számítást: ha minden cuccodra használod az új cube receptet (ami legendary gemekért ad +mainstatot), akkor lvl 70es gemek után kb. másféllel magasabb griftet fogsz tudni majd letolni. Nem tudom, hogy ehhez mennyi idő kell, de őszintén, szerintem teljesen hótmindegy, hogy lvl 70, vagy lvl 72 griftet viszel végig.
Nem tudom, hogy mitől lehetett volna, vagy lehetne jobb D3... az biztos, hogy az elején az aukciós ház miatt kárát látta a játék, de a kiegészítő óta erre már nem lehet panasz.
Én személy szerint úgy vagyok vele, hogy viszonylag megbízhatóan, 2-3 havonta kijön egy-egy új peccs hozzá. Ezekben új cuccokat, és néha új mechanikát (cube, season journey), új térképeket raknak bele a játékba, s ezzel le tudják kötni a figyelmem (abszolút kazuár jelleggel).
u.i.
Amúgy ma már egyáltalán nem menne, hogy én napi x órában ugyanazt a bosst öljem, mint anno D2-ben. Akkor mást sem csináltam, csak runoltam: Mefi, Pindle, Baal, Nihi, bocik. stb. hosszú órákon keresztül. Kis megszakításokkal WoW-ig bírtam csinálni és élveztem is. Ma már ... játék közben vagy kapok valami jutalmat - lehetőleg mihamarabb -, vagy egyszerűen unalmasnak találom és keresek valami mást helyette. Nem tudom, hogy én kezdek kiöregedni, vagy egyszerűen annyira felpörgött a világ, hogy egy ingerszegényebb környezetre már negatívan reagálok. Bárhová nézek, mindenhol csillogó, mozgó effektek, instant jutalmak. Az az érzésem, hogy már a játékfejlesztők sem arra hajtanak, hogy sokáig lekössék a figyelmed, csak az a lényeg, hogy lehetőleg minden nap lépj be, legyél el vele egy fél órát, vagy órát (de ne többet!) és kész. Jó példa erre WoW garrisonje, vagy a legtöbb flash/mobilos játék. (Amúgy Blizzardnál ez visszatérő dolog: napi repu questek WoWban, napi küldik Hearthstoneban, napi küldi Heroes of Stormban. Nagy tételben fogadnék rá, hogy Overwatchban is lesz valami napi teendő. Lépj be, csináld meg, aztán takarodj, mielőtt rájössz, hogy igazából unatkozol.)
u.i.2:
Kiegészítőt abszolút várok a játékhoz, szerintem Blizz sem fogja kihagyni ezt a magas labdát. Én már azt hittem, hogy a tavaly novemberi blizzconon bejelentik, de sajnos nem jött össze

Amit a peccsekkel meg a seasonökkel csinálnak, az szinten tartásra talán elegendő lesz, de ha nagyobb bázist akarnak maguknak, akkor valami korszakalkotó, vadi új ötlettel kell előállniuk.
Szerkesztette: Péntek 2016. 02. 18. 01:14 -kor
#7170
Elküldve: 2016. 02. 18. 15:16
Az igaz, hogy ez a game mindig is a lootról szólt és ez jól is van így, de lehetne ezt jobban, sokkal jobban tálalni. D2-höz képest semmit sem csináltak, csak adtak új keretet a farmnak (riftek, bounty), a kevés és ritka nagyon tuti itemet sok-sok random statos cuccra cserélték, amiből akár jó is kijöhet, de ezen kívül semmi sem változott a game-ben. Engem kifejezetten demotivál pl. hogy egyetlen riften végigmenve tele van a tatyóm legendary-val, amit mind szétkapok a túra végén, a 10. ilyen kör után felteszem magamban a kérdést, hogy miért is játszom?
D3 mostanra egy open world (RPG helyett) H&S lett, de ebből az igencsak bőséges történelemmel\szakirodalommal bíró műfajból nem nagyon merítenek, pedig a világ egyik legnagyobb játék fejlesztőjéről beszélünk, akinek igazán lenne rá kapacitása.
Miért nincs differenciált loot magasabb paragon szintekhez kötve, miért nincs több co-op tartalom, instance-k spec eventek (uber diablo hello). A class set dungeon rohadt jó ötlet lett volna, ha nem kozmetikai történet, csinálják több szintűre, mindenféle változó challengel és a reward legyen önálló loot tábla hozzáférés további eseményekhez, külön dungeonokhoz.
Ott vannak az achievmentek, amivel kb senki sem foglalkozik, miért nincsenek ebből is kifejezetten endgame-re szabott, több tierben végigcsinálható önálló lootot, eseményeket triggerelő varik?
Vagy épp ott van a hearthstone, ahol az egyik legjobb feature, amiért sokan visszajárnak a tavern brawl, ezt is lazán lehetne duplikálni a játékba, ugyan úgy a loot körül forog a téma, de azt lehet poénos, kihívásokkal teli módon tálalni nem csak a menj egyre nagyobb griftet variban.
Én is várom a kiegészítőt, de összességében úgy érzem, hogy még a saját korábbi, jelenlegi játékaikból sem tanult blizz.
D3 mostanra egy open world (RPG helyett) H&S lett, de ebből az igencsak bőséges történelemmel\szakirodalommal bíró műfajból nem nagyon merítenek, pedig a világ egyik legnagyobb játék fejlesztőjéről beszélünk, akinek igazán lenne rá kapacitása.
Miért nincs differenciált loot magasabb paragon szintekhez kötve, miért nincs több co-op tartalom, instance-k spec eventek (uber diablo hello). A class set dungeon rohadt jó ötlet lett volna, ha nem kozmetikai történet, csinálják több szintűre, mindenféle változó challengel és a reward legyen önálló loot tábla hozzáférés további eseményekhez, külön dungeonokhoz.
Ott vannak az achievmentek, amivel kb senki sem foglalkozik, miért nincsenek ebből is kifejezetten endgame-re szabott, több tierben végigcsinálható önálló lootot, eseményeket triggerelő varik?
Vagy épp ott van a hearthstone, ahol az egyik legjobb feature, amiért sokan visszajárnak a tavern brawl, ezt is lazán lehetne duplikálni a játékba, ugyan úgy a loot körül forog a téma, de azt lehet poénos, kihívásokkal teli módon tálalni nem csak a menj egyre nagyobb griftet variban.
Én is várom a kiegészítőt, de összességében úgy érzem, hogy még a saját korábbi, jelenlegi játékaikból sem tanult blizz.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#7171
Elküldve: 2016. 02. 22. 13:34
Idézet: Nevl - Dátum: 2016. 02. 18. 15:16
Az igaz, hogy ez a game mindig is a lootról szólt és ez jól is van így, de lehetne ezt jobban, sokkal jobban tálalni. D2-höz képest semmit sem csináltak, csak adtak új keretet a farmnak (riftek, bounty), a kevés és ritka nagyon tuti itemet sok-sok random statos cuccra cserélték, amiből akár jó is kijöhet, de ezen kívül semmi sem változott a game-ben. Engem kifejezetten demotivál pl. hogy egyetlen riften végigmenve tele van a tatyóm legendary-val, amit mind szétkapok a túra végén, a 10. ilyen kör után felteszem magamban a kérdést, hogy miért is játszom?
D3 mostanra egy open world (RPG helyett) H&S lett, de ebből az igencsak bőséges történelemmel\szakirodalommal bíró műfajból nem nagyon merítenek, pedig a világ egyik legnagyobb játék fejlesztőjéről beszélünk, akinek igazán lenne rá kapacitása.
Miért nincs differenciált loot magasabb paragon szintekhez kötve, miért nincs több co-op tartalom, instance-k spec eventek (uber diablo hello). A class set dungeon rohadt jó ötlet lett volna, ha nem kozmetikai történet, csinálják több szintűre, mindenféle változó challengel és a reward legyen önálló loot tábla hozzáférés további eseményekhez, külön dungeonokhoz.
Ott vannak az achievmentek, amivel kb senki sem foglalkozik, miért nincsenek ebből is kifejezetten endgame-re szabott, több tierben végigcsinálható önálló lootot, eseményeket triggerelő varik?
Vagy épp ott van a hearthstone, ahol az egyik legjobb feature, amiért sokan visszajárnak a tavern brawl, ezt is lazán lehetne duplikálni a játékba, ugyan úgy a loot körül forog a téma, de azt lehet poénos, kihívásokkal teli módon tálalni nem csak a menj egyre nagyobb griftet variban.
Én is várom a kiegészítőt, de összességében úgy érzem, hogy még a saját korábbi, jelenlegi játékaikból sem tanult blizz.
D3 mostanra egy open world (RPG helyett) H&S lett, de ebből az igencsak bőséges történelemmel\szakirodalommal bíró műfajból nem nagyon merítenek, pedig a világ egyik legnagyobb játék fejlesztőjéről beszélünk, akinek igazán lenne rá kapacitása.
Miért nincs differenciált loot magasabb paragon szintekhez kötve, miért nincs több co-op tartalom, instance-k spec eventek (uber diablo hello). A class set dungeon rohadt jó ötlet lett volna, ha nem kozmetikai történet, csinálják több szintűre, mindenféle változó challengel és a reward legyen önálló loot tábla hozzáférés további eseményekhez, külön dungeonokhoz.
Ott vannak az achievmentek, amivel kb senki sem foglalkozik, miért nincsenek ebből is kifejezetten endgame-re szabott, több tierben végigcsinálható önálló lootot, eseményeket triggerelő varik?
Vagy épp ott van a hearthstone, ahol az egyik legjobb feature, amiért sokan visszajárnak a tavern brawl, ezt is lazán lehetne duplikálni a játékba, ugyan úgy a loot körül forog a téma, de azt lehet poénos, kihívásokkal teli módon tálalni nem csak a menj egyre nagyobb griftet variban.
Én is várom a kiegészítőt, de összességében úgy érzem, hogy még a saját korábbi, jelenlegi játékaikból sem tanult blizz.
kill->loot->fejleszt->goto 10
NEM KELL MÁS

Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#7172
Elküldve: 2016. 02. 23. 09:47
Ez nekem diablo 2-ben még ok volt, sőt imádtam, de ma már nem üti meg az inger küszöböm... lehet én változtam sokat és a játéknak nem kell passz.
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#7173
Elküldve: 2016. 02. 23. 13:02
Idézet: Nevl - Dátum: 2016. 02. 23. 09:47
Ez nekem diablo 2-ben még ok volt, sőt imádtam, de ma már nem üti meg az inger küszöböm... lehet én változtam sokat és a játéknak nem kell passz.
Olyan tartalomra vágysz, ami benne van a dio3-ban csak te sosem fogod megtapasztalni ha nem vagy képes időt áldozni rá. Voltál vha magas gr-ben? érts legalább gr80 felett csapatban? ott olyan taktikus csapatösszjátékban lenne részed hogy elámulnál. De mivel sose jutsz el oda a hozzáállásod miatt, inkább ekézed az egészet, ez az amit sosem fogok megérteni. Mégis mit vársz ha állandóan csak a felszínt karcolgatod?
Szerkesztette: Dan(td) 2016. 02. 23. 13:14 -kor
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#7174
Elküldve: 2016. 02. 23. 14:42
sztem Nevlnak az a problémája, hogy a dioban egy szintig nagyon jól működik a befektetett idő és a kapott jutalom (ez esetben fejlesztési lehetőség) aránya. könnyű fejlesztgetni és a fejlesztés léptéke érezhető. sajnos azonban ez az arány a kritikus ponton meg sem próbálja közelíteni a lineárist, hanem pont, hogy eltávolodik tőle.
a fejlődés nagyon gyorsan megy az elején (de ez ugye senkit nem érdekel), a végén pedig nagyon belassul (amikor pont, hogy endgameről beszélünk), és ez utóbbi az, ami egy bizonyos ponton túl sok ember ingerküszöbét egyszerűen nem ugorja meg. mondok egy példát - most egyáltalán nem tudom hogy esik neked a cucc, de az érthetőség kedvéért tegyük fel, hogy - GR80 az a határ, amit 15 perc alatt még éppen le tudtok tolni egy fullosan összedolgozó partyval. ezután képzeld el azt a helyzetet, hogy 10 ilyen runt kell letolnotok, hogy a csapatban valakinek (nem is feltétlen neked) is essen upgrade és az az upgrade is csak +1000 dpst ad a meglevő pl 3M dps mellé. lehet, hogy ennek köszönhetően meglesz a GR81, és ott 12 run után esik egy olyan cucc ami 4ből 1 embernek megintcsak upgrade. a GR82höz meg már 14 run kell.
remélem érthető nagy vonalakban a probléma: szándékosan kicsit sarkítom a számokat, hogy érezhető legyen mi az, ami sok embernek az ingerszintjét nem mozgatja meg, konkrétan pont leszarja már és inkább nem tolja. van upgrade, van fejlődés, de olyan szinten tolódik a szükséges befektetett munka igénye hogy minimálisan is változzon valami, hogy az ember inkább ráhagyja, nem éri meg neki - ahelyett, hogy a minél több időbefektetés esetén egyre inkább közelednénk a lineárishoz, vagyis minél nehezebb valami, annál jobban kiszámítható hogy ez bizony tuti olyan mértékű upgrade lesz ha megcsinálom, amiért megéri szenvedni vele.
ez a szint mindenkinél más, valószínűleg nálad magasabban van, Nevnál meg alacsonyabban. és akkor még a mázlifaktorról szó sem esett, hogy mennyire képes egy hosszú bad streak valakiben egyszerűen bekapcsolni a szarokrája effektust: folytatva a sarkított példát, azt hiszem még neked is beállna a dolog ha 100db 14:99-es GR80 run után sem esne semmilyen upgrade, nem?
a fejlődés nagyon gyorsan megy az elején (de ez ugye senkit nem érdekel), a végén pedig nagyon belassul (amikor pont, hogy endgameről beszélünk), és ez utóbbi az, ami egy bizonyos ponton túl sok ember ingerküszöbét egyszerűen nem ugorja meg. mondok egy példát - most egyáltalán nem tudom hogy esik neked a cucc, de az érthetőség kedvéért tegyük fel, hogy - GR80 az a határ, amit 15 perc alatt még éppen le tudtok tolni egy fullosan összedolgozó partyval. ezután képzeld el azt a helyzetet, hogy 10 ilyen runt kell letolnotok, hogy a csapatban valakinek (nem is feltétlen neked) is essen upgrade és az az upgrade is csak +1000 dpst ad a meglevő pl 3M dps mellé. lehet, hogy ennek köszönhetően meglesz a GR81, és ott 12 run után esik egy olyan cucc ami 4ből 1 embernek megintcsak upgrade. a GR82höz meg már 14 run kell.
remélem érthető nagy vonalakban a probléma: szándékosan kicsit sarkítom a számokat, hogy érezhető legyen mi az, ami sok embernek az ingerszintjét nem mozgatja meg, konkrétan pont leszarja már és inkább nem tolja. van upgrade, van fejlődés, de olyan szinten tolódik a szükséges befektetett munka igénye hogy minimálisan is változzon valami, hogy az ember inkább ráhagyja, nem éri meg neki - ahelyett, hogy a minél több időbefektetés esetén egyre inkább közelednénk a lineárishoz, vagyis minél nehezebb valami, annál jobban kiszámítható hogy ez bizony tuti olyan mértékű upgrade lesz ha megcsinálom, amiért megéri szenvedni vele.
ez a szint mindenkinél más, valószínűleg nálad magasabban van, Nevnál meg alacsonyabban. és akkor még a mázlifaktorról szó sem esett, hogy mennyire képes egy hosszú bad streak valakiben egyszerűen bekapcsolni a szarokrája effektust: folytatva a sarkított példát, azt hiszem még neked is beállna a dolog ha 100db 14:99-es GR80 run után sem esne semmilyen upgrade, nem?
#7175
Elküldve: 2016. 02. 23. 15:37
Idézet: DOOMER - Dátum: 2016. 02. 23. 14:42
sztem Nevlnak az a problémája, hogy a dioban egy szintig nagyon jól működik a befektetett idő és a kapott jutalom (ez esetben fejlesztési lehetőség) aránya. könnyű fejlesztgetni és a fejlesztés léptéke érezhető. sajnos azonban ez az arány a kritikus ponton meg sem próbálja közelíteni a lineárist, hanem pont, hogy eltávolodik tőle.
a fejlődés nagyon gyorsan megy az elején (de ez ugye senkit nem érdekel), a végén pedig nagyon belassul (amikor pont, hogy endgameről beszélünk), és ez utóbbi az, ami egy bizonyos ponton túl sok ember ingerküszöbét egyszerűen nem ugorja meg. mondok egy példát - most egyáltalán nem tudom hogy esik neked a cucc, de az érthetőség kedvéért tegyük fel, hogy - GR80 az a határ, amit 15 perc alatt még éppen le tudtok tolni egy fullosan összedolgozó partyval. ezután képzeld el azt a helyzetet, hogy 10 ilyen runt kell letolnotok, hogy a csapatban valakinek (nem is feltétlen neked) is essen upgrade és az az upgrade is csak +1000 dpst ad a meglevő pl 3M dps mellé. lehet, hogy ennek köszönhetően meglesz a GR81, és ott 12 run után esik egy olyan cucc ami 4ből 1 embernek megintcsak upgrade. a GR82höz meg már 14 run kell.
remélem érthető nagy vonalakban a probléma: szándékosan kicsit sarkítom a számokat, hogy érezhető legyen mi az, ami sok embernek az ingerszintjét nem mozgatja meg, konkrétan pont leszarja már és inkább nem tolja. van upgrade, van fejlődés, de olyan szinten tolódik a szükséges befektetett munka igénye hogy minimálisan is változzon valami, hogy az ember inkább ráhagyja, nem éri meg neki - ahelyett, hogy a minél több időbefektetés esetén egyre inkább közelednénk a lineárishoz, vagyis minél nehezebb valami, annál jobban kiszámítható hogy ez bizony tuti olyan mértékű upgrade lesz ha megcsinálom, amiért megéri szenvedni vele.
ez a szint mindenkinél más, valószínűleg nálad magasabban van, Nevnál meg alacsonyabban. és akkor még a mázlifaktorról szó sem esett, hogy mennyire képes egy hosszú bad streak valakiben egyszerűen bekapcsolni a szarokrája effektust: folytatva a sarkított példát, azt hiszem még neked is beállna a dolog ha 100db 14:99-es GR80 run után sem esne semmilyen upgrade, nem?
a fejlődés nagyon gyorsan megy az elején (de ez ugye senkit nem érdekel), a végén pedig nagyon belassul (amikor pont, hogy endgameről beszélünk), és ez utóbbi az, ami egy bizonyos ponton túl sok ember ingerküszöbét egyszerűen nem ugorja meg. mondok egy példát - most egyáltalán nem tudom hogy esik neked a cucc, de az érthetőség kedvéért tegyük fel, hogy - GR80 az a határ, amit 15 perc alatt még éppen le tudtok tolni egy fullosan összedolgozó partyval. ezután képzeld el azt a helyzetet, hogy 10 ilyen runt kell letolnotok, hogy a csapatban valakinek (nem is feltétlen neked) is essen upgrade és az az upgrade is csak +1000 dpst ad a meglevő pl 3M dps mellé. lehet, hogy ennek köszönhetően meglesz a GR81, és ott 12 run után esik egy olyan cucc ami 4ből 1 embernek megintcsak upgrade. a GR82höz meg már 14 run kell.
remélem érthető nagy vonalakban a probléma: szándékosan kicsit sarkítom a számokat, hogy érezhető legyen mi az, ami sok embernek az ingerszintjét nem mozgatja meg, konkrétan pont leszarja már és inkább nem tolja. van upgrade, van fejlődés, de olyan szinten tolódik a szükséges befektetett munka igénye hogy minimálisan is változzon valami, hogy az ember inkább ráhagyja, nem éri meg neki - ahelyett, hogy a minél több időbefektetés esetén egyre inkább közelednénk a lineárishoz, vagyis minél nehezebb valami, annál jobban kiszámítható hogy ez bizony tuti olyan mértékű upgrade lesz ha megcsinálom, amiért megéri szenvedni vele.
ez a szint mindenkinél más, valószínűleg nálad magasabban van, Nevnál meg alacsonyabban. és akkor még a mázlifaktorról szó sem esett, hogy mennyire képes egy hosszú bad streak valakiben egyszerűen bekapcsolni a szarokrája effektust: folytatva a sarkított példát, azt hiszem még neked is beállna a dolog ha 100db 14:99-es GR80 run után sem esne semmilyen upgrade, nem?
Azért nyilván nem megyek 100db gr80-at ha csak épphogy megvan, annak mi értelme? Olyat kell menni ami átlag 7-8 perc alatt megvan, ez most a csapatunknak jelenleg a 87-88, ami időre megvan az a 92.
Szal megy a gemfejlesztés 87-88-on és néha rápróbálunk 93-ra hátha kifogunk egy zsíros riftet, aztán ahogy fejlődnek a cuccaink szépen megyünk feljebb, sztem van benne kihívás

Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#7177
Elküldve: 2016. 02. 23. 16:20
Idézet: DOOMER - Dátum: 2016. 02. 23. 15:53
pont ezt a kérdést tette most épp fel Nevl a saját szférájában 

azért az qrvára nem ugyanaz

jusson eszedbe a vicc a vadásszal és a medvével: ejnye vadász te szopni jársz ide?

Az meg a másik hogy nevl már a loginnál ezt kérdést teszi fel

Szerkesztette: Dan(td) 2016. 02. 23. 16:34 -kor
Config.: NZXT.H440.V2.Matte+5xFractal.Design.Venturi.HF-14 ~ ASRock.Z170.OC.Formula ~ Corei7-6700k@4.4ghz ~ Scythe.Mugen.2.rev.b ~ Kingston.HyperX.Savage.Black.16GB@3000MHz.CL15 ~ XFX.RX480.BlackEdition.8GB ~ Samsung.SM961.NVMe.SSD.256GB@KryoM.2 ~ Samsung.PM951.NVMe.SSD.512GB@KryoM.2 ~ Intel.SSD.535.480GB ~ Asus.Cerberus.Keyb. ~ Logitech.G403.Prodigy ~ ENERMAX.625W.Modu82+ ~ Dell.P2414H.:.OnePlus 5T (8GB RAM/128GB ROM~Android 8.1_O).:.Moto.360.2ndGen(Android 7.1.1_N)

#7178
Elküldve: 2016. 02. 23. 17:19
.De tudja mindenki mire gondolok

Viccet félretéve, Fatum jól megfogta a problémát, mondhatnánk nagyon kevés a játék határ haszna és egyre csökken. Mentem 4 fős csapattal Grift 40-et. Mivel mindenkinek hasonló gearje volt és erősen ez volt a max (néhol picit több is), amit dps-ben és toughnessel elbírtunk, így a jelen eset kedvéért mondhatjuk, hogy egyenértékű egy nagyobb rifttel a saját itemizációmhoz mérten. Ez sem marasztalt (hozzáteszem engem sosem szeretett a loot, már D2 is mindenki full setekkel mászkált amikor megtaláltam az első normális itememet
), mert a nagyon hasonló pályákon történő repetitív loot grind néhol már csak marginális upgrade-ért cserébe kevés az inger küszöbömnek, fene a pofájába.
Na de nem "ekézem" tovább, inkább reménykedve várok a kiegre!


Viccet félretéve, Fatum jól megfogta a problémát, mondhatnánk nagyon kevés a játék határ haszna és egyre csökken. Mentem 4 fős csapattal Grift 40-et. Mivel mindenkinek hasonló gearje volt és erősen ez volt a max (néhol picit több is), amit dps-ben és toughnessel elbírtunk, így a jelen eset kedvéért mondhatjuk, hogy egyenértékű egy nagyobb rifttel a saját itemizációmhoz mérten. Ez sem marasztalt (hozzáteszem engem sosem szeretett a loot, már D2 is mindenki full setekkel mászkált amikor megtaláltam az első normális itememet

Na de nem "ekézem" tovább, inkább reménykedve várok a kiegre!
"Komplexen kell vizsgálni a stratégiai kérdéseket" Unknown corporate droid
Battle tag: Nevl#2658
Battle tag: Nevl#2658
#7179
Elküldve: 2016. 02. 23. 18:16
Én is eljutottam oda, hogy már csak pár naponta jön valami upgrade... ezen 1% damage-t, vagy defense-t kell érteni. Szóval kb. semmi érezhetőt nem adnak, ettől nem fogok tudni magasabb griftbe menni.
Ez az a pont, ahol még egy darabig bírom, aztán ráhagyom.
Ez az a pont, ahol még egy darabig bírom, aztán ráhagyom.