Mar irtam egyszer ezugyben: az a problemam, hogy nem tudok zip, rar, cab es kitudja meg milyen tomoritett file-okat megnyitni/kitomoriteni. Sem a winxpbe epitettel (amivel bele tudok kukkantani egy zipbe, de a file-ok es konyvtarak eredeti neve helyett mindenhol csak ezt latom "WINDOWS"), totalcommanderben minden zip 'error in packed file', winzip-et mar telepiteni sem tudom, akarcsak a winrart, mert azt a hibauzenetet kapom, hogy 'cannot create output file/folder'. Erdekes modon mas programokat ugyanugy tudok telepiteni, bar lehet, talalnek olyat, amit nem lehetne.
Amugy mindig inkabb a parancssori unrar.exe-t hasznaltam, de most az sem mukodik, meg a helpjet sem tudom megnezni, total commander meg ures rar fileokat mutat, ha megprobalok belelepni egybe...
Mintha valami tomoritesellenes virus lenne a gepemen

Nyilvan az OS-nek (vagy registrynek) van valami baja, mert ugyan huztam a procit, de telepitettem uj windowst es azon mar minden rendben ment.
Probaltam visszaemlekezni, hogy tortent-e valami valtozas akkor, amikor eloszor eszrevettem ezt a jelenseget, de nem volt semmi, nem telepitettem semmit... Annyira nem is lenne baj az egesz, csak most nincs idom rendesen folfegyverezni az ujonnan telepitett windowst, mert az eddigivel van meg dolgom, es mostmar tenyleg erdekel, hogy mi lehet ez, mert sehol nem talaltam a hibauzenetekkel osszekotheto megoldast (gugli, suppor.microsoft.com)
pl legutobbi, amire rakerestem, miutan tomoriteni probaltam windowsba epitettel (totalcommanderrel megy a betomorites): "the compression cannot be performed because the file or dir X:\ contains characters in its name that Compressed (zipped) Folders cannot store: X
lol \o/

:confused:
Talaltam a gepemen ket zip file-t, amit csak totalcommanderrel meg tudtam nyitni, es kitomoriteni, de amikor ujratomoritettem, mar az ujakat nem tudtam megnyitni...
Erdekes, hogy 30 zipfilebol 2-t tudok csak megnyitni...
Masik gepen installaltam a winrar-t es atmasoltam az enyemre. Ha megprobalok winrar-ral kitomoriteni barmilyen tomoritett file-t, akkor a hibauzenet: "the system cannot find the path specified"
probaltam betomoriteni valamit ugy, hogy megadtam a winrarnak, hogy "do not store path" de ugy sem volt jo...
Ha egy tomoritett file-ra nyomok egy tesztet, akkor a winrar nem talal hibat... de megsem tudja kitomoriteni, meg azt a ket zip file-t sem, amit windowscomm urambocsa totalcommanderrel meg tudok nyitni...................
Valami nagyon elkurodott.
Szerkesztette: ion 2004. 05. 14. 17:51 -kor