Idézet: joepapi - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 21:28
Richard Burns Rally (Az első topic folytatása)
#7551
Elküldve: 2005. 08. 11. 20:41
nekem azt irja:no driver exist 
ÜDV : Norbi
Vilnius Fabrik Tuning Sport ---- Az Isten szekere!!!
Vilnius Fabrik Tuning Sport ---- Az Isten szekere!!!
#7552
Elküldve: 2005. 08. 11. 20:43
Idézet: VFTS - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 21:41
Szerintetek mit b...tam el?
ÜDV : Norbi
Vilnius Fabrik Tuning Sport ---- Az Isten szekere!!!
Vilnius Fabrik Tuning Sport ---- Az Isten szekere!!!
#7554
Elküldve: 2005. 08. 11. 20:59
Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 16:40
Még az RBR-online-hoz.
A beállításokat úgy csinálom hogy megnézek vagy 5-6 ot és azokból csinálom célirányosan az adott kocsira.
Sebi már mondta hogy 1 adott autó setupját is rá lehet tenni PL akármelyikre csak valamit matekozni kell a futón.----------- na ezeket az " idegen " beállításokat nemtom hogy elfogadja e.
Az idegen skinneket biztosan nem fogadja el PL: 307-skoda-focus.
A játék alatt láthatod az eredményeket úgy is lehet csinálni hogy mikor felmész a honlapra a rallykód-miatt nyitva hagyod az oldalt illetve ráklikkelsz a LIVE menüpontra ahol az eredmények lesznek és azt frissíted ennek eredményeképp nem fogod szétcseszni a játékszervered.
A beállításokat úgy csinálom hogy megnézek vagy 5-6 ot és azokból csinálom célirányosan az adott kocsira.
Sebi már mondta hogy 1 adott autó setupját is rá lehet tenni PL akármelyikre csak valamit matekozni kell a futón.----------- na ezeket az " idegen " beállításokat nemtom hogy elfogadja e.
Az idegen skinneket biztosan nem fogadja el PL: 307-skoda-focus.
A játék alatt láthatod az eredményeket úgy is lehet csinálni hogy mikor felmész a honlapra a rallykód-miatt nyitva hagyod az oldalt illetve ráklikkelsz a LIVE menüpontra ahol az eredmények lesznek és azt frissíted ennek eredményeképp nem fogod szétcseszni a játékszervered.
Az idegen setup-okat nem fogadja el az rbronline. Ha azzal a beállítással akarsz menni kénytelen vagy papírra lejegyzetelni a beállításokat és kézzel beállítani egy autóhoz való setup-ba és elmenteni.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#7555
Elküldve: 2005. 08. 11. 21:04
Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 21:59
Az idegen setup-okat nem fogadja el az rbronline. Ha azzal a beállítással akarsz menni kénytelen vagy papírra lejegyzetelni a beállításokat és kézzel beállítani egy autóhoz való setup-ba és elmenteni.
Nekem most elfogadta. De tök mind1 volt....
SZIA!
#7556
Elküldve: 2005. 08. 11. 21:05
Ja és Tomibá ezúton szeretném megköszönni - remélem nem kiabálom el - a Force drivert csodát tett
Igaz hogy kellett egy teljes reinstall, dehát ez belefért.
SZIA!
#7557
Elküldve: 2005. 08. 11. 21:08
Ma este kipróbáltam a csehek véle cuccot. Lenyomtam két tournamentet, olyat választottam, amiben dave is indult. Az egyik egy 6 a másik egy rövid spring 4 ss-ből állt. Igaz még nem záródott le egyik sem, de a biztonság kedvéért mindkettőt dave előtt felyeztem be, így egyelőre az első vagyok rajtuk. Látszik a srácon, hogy még fiatal mert nincsen taktikája.
A havas meneten első volt sikakama és realistic a törés és 2 gyors után van szervíz. Adta magát, hogy a gyors szakasz kívánná a tolást, de ezen a pályán behalós lehet a motor. Így nem nyomtam, hogy maradjon kocsi a kövi pályára a szervíz előtt, ezért kaptam tőle 1,6 sec-et. De a nagy taposása megbosszulta magát, mert a másodikon én adtam neki 13 másodpercet. Persze, mert ő az elsőn nyilván legyilkolta a kocsi futóművét az ugratásokkal és a hóban menés sem tesz jót a kormánynak. Nekem meg volt egy szinte teljesen ép autóm a másodikra.
Marhára tetszett ez a taktikai dolog, mert menet közben is a szektorok végén írja az állást. A végén pedig tök jó, hogy van x másodperc előny, vagy hátrány és ennek megfelelően lehet nyomni a gyorsot. Hihetetlen, hogy akár egy minimális lassulás, szándékosan mindössze 5 másoderc elengedése mennyivel biztosabbá és hibamentesebbé teszi az embert és tutira be lehet hozni a kocsit.
Szóval nekem tetszett.
Főleg, hogy menet közben még vendégem is jött így tudtam pause-t nyomni.
A havas meneten első volt sikakama és realistic a törés és 2 gyors után van szervíz. Adta magát, hogy a gyors szakasz kívánná a tolást, de ezen a pályán behalós lehet a motor. Így nem nyomtam, hogy maradjon kocsi a kövi pályára a szervíz előtt, ezért kaptam tőle 1,6 sec-et. De a nagy taposása megbosszulta magát, mert a másodikon én adtam neki 13 másodpercet. Persze, mert ő az elsőn nyilván legyilkolta a kocsi futóművét az ugratásokkal és a hóban menés sem tesz jót a kormánynak. Nekem meg volt egy szinte teljesen ép autóm a másodikra.
Marhára tetszett ez a taktikai dolog, mert menet közben is a szektorok végén írja az állást. A végén pedig tök jó, hogy van x másodperc előny, vagy hátrány és ennek megfelelően lehet nyomni a gyorsot. Hihetetlen, hogy akár egy minimális lassulás, szándékosan mindössze 5 másoderc elengedése mennyivel biztosabbá és hibamentesebbé teszi az embert és tutira be lehet hozni a kocsit.
Szóval nekem tetszett.
Főleg, hogy menet közben még vendégem is jött így tudtam pause-t nyomni.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#7558
Elküldve: 2005. 08. 11. 21:20
Idézet: illegal_alien - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 22:05
Ja és Tomibá ezúton szeretném megköszönni - remélem nem kiabálom el - a Force drivert csodát tett
Igaz hogy kellett egy teljes reinstall, dehát ez belefért.
Visszavonom.
SZIA!
#7559
Elküldve: 2005. 08. 11. 23:42
Este ismét megmérettettem, az olaszoknál:
A multkori fiaskó után (ami tegnap volt) úgy döntöttem megint megpróbálom legyőzni a külföldi versenyzőket. Mindenképpen azt szerettem volna ha az én N-es autómmal valami előkelő helyet tudnék elérni, de semmiféle kockázatot nem vállalva, mert kell az eredmény. Tehát a pályákat nem ismerve azt a taktikát állítottam fel, hogy lassan kezdek kanyarokat megtisztelve, kigyorsításokra és féktávokra odafigyelve, a célt szem előtt tartva. A beíróban akadt egy kis problémánk a rendezőkkel, mivel azt mondták, hogy kétszer nem lehet bemenni. Értetlenül álltam a probléma előtt hiszen még nem voltam bent aznap. sokadik rábeszélésre azonban beengedtek. Megkönnyebbülés fogodt el. Versenyzőtársaimmal megbeszéltük a dolgokat és már indult is az első gyorsasági, Diamond Creek.
Felállunk a rajtvonalra. A feszültségtől izzó levegőben terjedő motorzajt, szurkolóink kántálása töri meg: Peeeti...Peeeti...Peeeti-kiabálják. Már éppen az elérzékenyülés határát súrolom, mikor az órára pillantva autómatikusan az elöttem álló feladatra kezdek koncentrálni. Az óra számol, kegyetlenül halad előre, nem hagyva esélyt arra, hogy mégegyszer átgondold a teendőidet. Innentől az ösztöneid vezérelnek. Egyszercsak meghallom a navigátorom hangját: Három ... kettő ... egy ... INDULÁS. A 280 ló egyszerre indul meg midőn ostorként használom 45-ös jobb lábamat. Az első balos kanyarban kitör az autó fara, de én rezzenéstelen arcal korrigálok. Jobbos kanyart íven teljesítve a következő nehéz kanyarra gondolok ami már jó pár versenyzőnek mutatta meg a rally szomorú oldalát. Elveszem a gázt, de az autó mintha tudomást sem venne szándékomról, nyílegyenesen halad a végzetet jelentő szőlőkaró felé. Érzem, hogy nem tudok mit csinálni, csak várom a csattanást, és az azt követő síri csendet. ........
Megtörtént .... A kijukadt hűtőből szivárgó gőz süvítése töri meg a csendet. Ekkor jöttem rá végleg, hogy számomra .... a verseny .... végetért.
A multkori fiaskó után (ami tegnap volt) úgy döntöttem megint megpróbálom legyőzni a külföldi versenyzőket. Mindenképpen azt szerettem volna ha az én N-es autómmal valami előkelő helyet tudnék elérni, de semmiféle kockázatot nem vállalva, mert kell az eredmény. Tehát a pályákat nem ismerve azt a taktikát állítottam fel, hogy lassan kezdek kanyarokat megtisztelve, kigyorsításokra és féktávokra odafigyelve, a célt szem előtt tartva. A beíróban akadt egy kis problémánk a rendezőkkel, mivel azt mondták, hogy kétszer nem lehet bemenni. Értetlenül álltam a probléma előtt hiszen még nem voltam bent aznap. sokadik rábeszélésre azonban beengedtek. Megkönnyebbülés fogodt el. Versenyzőtársaimmal megbeszéltük a dolgokat és már indult is az első gyorsasági, Diamond Creek.
Felállunk a rajtvonalra. A feszültségtől izzó levegőben terjedő motorzajt, szurkolóink kántálása töri meg: Peeeti...Peeeti...Peeeti-kiabálják. Már éppen az elérzékenyülés határát súrolom, mikor az órára pillantva autómatikusan az elöttem álló feladatra kezdek koncentrálni. Az óra számol, kegyetlenül halad előre, nem hagyva esélyt arra, hogy mégegyszer átgondold a teendőidet. Innentől az ösztöneid vezérelnek. Egyszercsak meghallom a navigátorom hangját: Három ... kettő ... egy ... INDULÁS. A 280 ló egyszerre indul meg midőn ostorként használom 45-ös jobb lábamat. Az első balos kanyarban kitör az autó fara, de én rezzenéstelen arcal korrigálok. Jobbos kanyart íven teljesítve a következő nehéz kanyarra gondolok ami már jó pár versenyzőnek mutatta meg a rally szomorú oldalát. Elveszem a gázt, de az autó mintha tudomást sem venne szándékomról, nyílegyenesen halad a végzetet jelentő szőlőkaró felé. Érzem, hogy nem tudok mit csinálni, csak várom a csattanást, és az azt követő síri csendet. ........
Megtörtént .... A kijukadt hűtőből szivárgó gőz süvítése töri meg a csendet. Ekkor jöttem rá végleg, hogy számomra .... a verseny .... végetért.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
#7560
Elküldve: 2005. 08. 11. 23:49
Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 22:08
Szóval nekem tetszett. 
Nekem is nagyon tetszik pont ez az olaszoknál. Bár ott nem mutatják a részidőket, de így szerintem még hitelesebb. Igazából ez az egész akkor jó, ha találsz valakit akivel versenyezhetsz. Szóval király az egész.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
#7561
Elküldve: 2005. 08. 11. 23:51
Idézet: VFTS - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 21:41
Jó nevet írtál be? Milyen néven regisztráltál?
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
#7562
Elküldve: 2005. 08. 11. 23:52
Idézet: joepapi - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 21:28
nekem azt irja:no driver exist 
hmm
Te is beírtad rendesen a neved?
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
R A L L Y ! ! ! ! ! ! :) nameg Szia!
#7563
Elküldve: 2005. 08. 12. 04:53
Hm.. Nem értem. Múltkor amikor arra mentem, hogy az idejeimen annyit javítsak, hogy bekerüljek 1. 5-be, szinte mindegyiken 10mp-et kellett javítanom...
Most, hogy azokon próbálok javítani, szinte mindegyiken 3mp-et bírok javítani, de szinte pont 3-at.
Mi ez a stabil időkülönbség???
Most, hogy azokon próbálok javítani, szinte mindegyiken 3mp-et bírok javítani, de szinte pont 3-at.
Mi ez a stabil időkülönbség???
#7564
Elküldve: 2005. 08. 12. 04:54
Idézet: illegal_alien - Dátum: 2005. aug. 11., csütörtök - 18:05
Kedves Fecni!!
Azt szeretném kérdezni tőled, hogy hogy találnak rá az emberek a te fórumodra??? :confused:
Vajon mire keresnek rá ??? melirozás, melózás, melműtét, melódiák, melodrámák...
Tudakold már meg tőlük lécci
Azt szeretném kérdezni tőled, hogy hogy találnak rá az emberek a te fórumodra??? :confused:
Vajon mire keresnek rá ??? melirozás, melózás, melműtét, melódiák, melodrámák...
Tudakold már meg tőlük lécci
Ők régi fórumtársak, és kihírdettem, hogy nekem is van saját fórumom, .......
#7566
Elküldve: 2005. 08. 12. 05:59
Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 12., péntek - 0:52
hmm
Te is beírtad rendesen a neved?
Te is beírtad rendesen a neved?
Azt nem értem,ha belépek a honlapra nem vendégként tart számon
adataimat ellenőriztem.Napközben megnéztem,enterrel beléptem a setup gomb
nem aktivizálódott.A gumibeállítások melett van még valamilyen gomb?A régi
monitoromat használom ezzel a géppel és nem látom a teljes oldalt itt.
amatőr rallyfan
#7567
Elküldve: 2005. 08. 12. 06:19
Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 12., péntek - 0:52
hmm
Te is beírtad rendesen a neved?
Te is beírtad rendesen a neved?
Ha nem vagyok létező driver hogyan tudtak nekem e- mailt küldeni
login neves megszólítással,hogy üzenetem van Rallymanntól?
amatőr rallyfan
#7568
Elküldve: 2005. 08. 12. 06:25
Készülök a zinternetre, 7végén ujrajelepítem a Win-t, szerintetek SP2-t mindenképp felrekjam?
Nekem voltak vele problémáim...
#7569
Elküldve: 2005. 08. 12. 07:53
Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 12., péntek - 0:42
Este ismét megmérettettem, az olaszoknál:
A multkori fiaskó után (ami tegnap volt) úgy döntöttem megint megpróbálom legyőzni a külföldi versenyzőket. Mindenképpen azt szerettem volna ha az én N-es autómmal valami előkelő helyet tudnék elérni, de semmiféle kockázatot nem vállalva, mert kell az eredmény. Tehát a pályákat nem ismerve azt a taktikát állítottam fel, hogy lassan kezdek kanyarokat megtisztelve, kigyorsításokra és féktávokra odafigyelve, a célt szem előtt tartva. A beíróban akadt egy kis problémánk a rendezőkkel, mivel azt mondták, hogy kétszer nem lehet bemenni. Értetlenül álltam a probléma előtt hiszen még nem voltam bent aznap. sokadik rábeszélésre azonban beengedtek. Megkönnyebbülés fogodt el. Versenyzőtársaimmal megbeszéltük a dolgokat és már indult is az első gyorsasági, Diamond Creek.
Felállunk a rajtvonalra. A feszültségtől izzó levegőben terjedő motorzajt, szurkolóink kántálása töri meg: Peeeti...Peeeti...Peeeti-kiabálják. Már éppen az elérzékenyülés határát súrolom, mikor az órára pillantva autómatikusan az elöttem álló feladatra kezdek koncentrálni. Az óra számol, kegyetlenül halad előre, nem hagyva esélyt arra, hogy mégegyszer átgondold a teendőidet. Innentől az ösztöneid vezérelnek. Egyszercsak meghallom a navigátorom hangját: Három ... kettő ... egy ... INDULÁS. A 280 ló egyszerre indul meg midőn ostorként használom 45-ös jobb lábamat. Az első balos kanyarban kitör az autó fara, de én rezzenéstelen arcal korrigálok. Jobbos kanyart íven teljesítve a következő nehéz kanyarra gondolok ami már jó pár versenyzőnek mutatta meg a rally szomorú oldalát. Elveszem a gázt, de az autó mintha tudomást sem venne szándékomról, nyílegyenesen halad a végzetet jelentő szőlőkaró felé. Érzem, hogy nem tudok mit csinálni, csak várom a csattanást, és az azt követő síri csendet. ........
Megtörtént .... A kijukadt hűtőből szivárgó gőz süvítése töri meg a csendet. Ekkor jöttem rá végleg, hogy számomra .... a verseny .... végetért.

A multkori fiaskó után (ami tegnap volt) úgy döntöttem megint megpróbálom legyőzni a külföldi versenyzőket. Mindenképpen azt szerettem volna ha az én N-es autómmal valami előkelő helyet tudnék elérni, de semmiféle kockázatot nem vállalva, mert kell az eredmény. Tehát a pályákat nem ismerve azt a taktikát állítottam fel, hogy lassan kezdek kanyarokat megtisztelve, kigyorsításokra és féktávokra odafigyelve, a célt szem előtt tartva. A beíróban akadt egy kis problémánk a rendezőkkel, mivel azt mondták, hogy kétszer nem lehet bemenni. Értetlenül álltam a probléma előtt hiszen még nem voltam bent aznap. sokadik rábeszélésre azonban beengedtek. Megkönnyebbülés fogodt el. Versenyzőtársaimmal megbeszéltük a dolgokat és már indult is az első gyorsasági, Diamond Creek.
Felállunk a rajtvonalra. A feszültségtől izzó levegőben terjedő motorzajt, szurkolóink kántálása töri meg: Peeeti...Peeeti...Peeeti-kiabálják. Már éppen az elérzékenyülés határát súrolom, mikor az órára pillantva autómatikusan az elöttem álló feladatra kezdek koncentrálni. Az óra számol, kegyetlenül halad előre, nem hagyva esélyt arra, hogy mégegyszer átgondold a teendőidet. Innentől az ösztöneid vezérelnek. Egyszercsak meghallom a navigátorom hangját: Három ... kettő ... egy ... INDULÁS. A 280 ló egyszerre indul meg midőn ostorként használom 45-ös jobb lábamat. Az első balos kanyarban kitör az autó fara, de én rezzenéstelen arcal korrigálok. Jobbos kanyart íven teljesítve a következő nehéz kanyarra gondolok ami már jó pár versenyzőnek mutatta meg a rally szomorú oldalát. Elveszem a gázt, de az autó mintha tudomást sem venne szándékomról, nyílegyenesen halad a végzetet jelentő szőlőkaró felé. Érzem, hogy nem tudok mit csinálni, csak várom a csattanást, és az azt követő síri csendet. ........
Megtörtént .... A kijukadt hűtőből szivárgó gőz süvítése töri meg a csendet. Ekkor jöttem rá végleg, hogy számomra .... a verseny .... végetért.
Micsoda részleted beszámoló! Ilyeneket máskor is írhatsz,
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#7570
Elküldve: 2005. 08. 12. 07:54
Idézet: Melorin - Dátum: 2005. aug. 12., péntek - 5:53
Hm.. Nem értem. Múltkor amikor arra mentem, hogy az idejeimen annyit javítsak, hogy bekerüljek 1. 5-be, szinte mindegyiken 10mp-et kellett javítanom...
Most, hogy azokon próbálok javítani, szinte mindegyiken 3mp-et bírok javítani, de szinte pont 3-at.
Mi ez a stabil időkülönbség???
Most, hogy azokon próbálok javítani, szinte mindegyiken 3mp-et bírok javítani, de szinte pont 3-at.
Mi ez a stabil időkülönbség???
Ennyit fejlődtél a korábbi kör óta ennyi.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

Súgó
A téma zárva.










