HWSW Informatikai Kerekasztal: Richard Burns Rally - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Richard Burns Rally (Az első topic folytatása)

#7631 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:41

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 22:21

Ti hogy fékeztek?

PL East-Westen a rajta utáni hosszú egyenes végén (a jobb-bal-jobb stb. kombináció előtt).
Az egyesen végén padlóféket nyomtok, vagy nem teljeset?

Én úgy vettem észre, hogy ha nem nyomom csutkára, akkor jobban lassul.

A másik meg, hogy akkor is gyorsabbnak tűnök, ha a kanyarokban nem csúsztatom, nem vágom ki a seggét...

Ezeket csak azért kérdem, mert nem értem a srác aki EW-n tartja a rekordot, hogy tud 1:41-et menni az első szektorban, annak ellenére hogy keresztben megy, meg néha feleslegesen kidobja a kocsi seggét...

HELP! :D

Ez a játék télleg nagyon hasonlít a valósághoz.

Van a rankos verzió amit Sebi-ék csinálnak ( minden tisztelet megilleti őket) hogy egy adott pályát a végletekig begyakorolnak ott beszélhetünk arról hogy hogyan mikor mennyit milyeníven. Ez inkább hasonlít a pályaversenyzéshez mert az csak arról szól ki milyen pontos. Ez megoldható az életben is rallyn pályán egyaránt.

Van a valósághoz közelebbi a tudatos "véletlen" hiszen a valóságban nincs lehetőség túlságosan begyakorolni a pályát és körről körre szinte teljesen más. A rallyban 2-3-4-ből fel kell írni le kell ellenőrizni aztán verseny. Sokat még nem mentem komoly rallyn de tapasztalataim alapján úgy néz ki a dolog az nyer aki a leggyorsabban javítja ki a hibáit és alkalmazkodik az itinertől eltérő helyzetekhez.
Persze a halálrutinos itinerírók sokmindent beleírnak amit mások nem de ez egy külön szakma.
PL Gyöngyöspatán volt úgy hogy száraz pályát írtunk vizeset versenyeztünk csak a kanyarok iránya stimmelt.

Nyilván az a legjobb ha nem csúszik a fékpont mert nagyobb a lassulás a kigyorsítás meg véletlenül sem csúszik, de ez random dolog ha csúszik akkor az a helyzet van arra kell reagálni.

Szerkesztette: Tomibá 2005. 08. 14. 10:47 -kor

Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7632 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:46

Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:41

Ez a játék télleg nagyon hasonlít a valósághoz.

Van a rankos verzió amit Sebi-ék csinálnak ( minden tisztelet megilleti őket) hogy egy adott pályát a végletekig begyakorolnak ott beszélhetünk arról hogy hogyan mikor mennyit milyeníven. Ez inkább hasonlít a pályaversenyzéshez mert az csak arról szól ki milyen pontos. Ez megoldható az életben is rallyn pályán egyaránt.

Van a valósághoz közelebbi a tudatos "véletlen" hiszen a valóságban nincs lehetőség túlságosan begyakorolni a pályát és körről körre szinte teljesen más. A rallyban 2-3-4-ből fel kell írni le kell ellenőrizni aztán verseny. Sokat még nem mentem komoly rallyn de tapasztalataim alapján úgy néz ki a dolog az nyer aki a leggyorsabban javítja ki a hibáit és alkalmazkodik az itinertől eltérő helyzetekhez.
Persze a halálrutinos itinerírók sokmindent beleírnak amit mások nem de ez egy külön szakma.

Nyilván az a legjobb ha nem csúszik a fékpont mert nagyobb a lassulás a kigyorsítás meg véletlenül sem csúszik, de ez random dolog ha csúszik akkor az a helyzet van arra kell reagálni.

Na ezt értem, de miért áll meg hamarabb a kocsi a játékban, ha csak kábé háromnegyedig nyomom a féket a csutka helyett?
k s

#7633 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:48

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:46

Na ezt értem, de miért áll meg hamarabb a kocsi a játékban, ha csak kábé háromnegyedig nyomom a féket a csutka helyett?

Gondolom a csutka az egy rövid idő után mikor már lendületet veszítesz állóra fékezi a kerekeket.
Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7634 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 10:59

Idézet: Met - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 20:55

Na igen, de ott minden pályához külön külön van.
Nincs ezekhez valami stabil alap ami akár kiindulásnak is jó lenne?
Tudom nem nagyon van értelme amit kérdezek :(

Ja külön van, de pl nekem minden pályán azonos a beállításom. Összesen 3-at használok az összesre, ahogy Ákos is. Egy murva, egy hó és egy aszfaltra és csók! ;)
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7635 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 11:03

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 13., szombat - 22:21

Ti hogy fékeztek?

PL East-Westen a rajta utáni hosszú egyenes végén (a jobb-bal-jobb stb. kombináció előtt).
Az egyesen végén padlóféket nyomtok, vagy nem teljeset?

Én úgy vettem észre, hogy ha nem nyomom csutkára, akkor jobban lassul.

A másik meg, hogy akkor is gyorsabbnak tűnök, ha a kanyarokban nem csúsztatom, nem vágom ki a seggét...

Ezeket csak azért kérdem, mert nem értem a srác aki EW-n tartja a rekordot, hogy tud 1:41-et menni az első szektorban, annak ellenére hogy keresztben megy, meg néha feleslegesen kidobja a kocsi seggét...

HELP! :D

Hát a nem padlófék valóban jobb. Én SOHA sem nyomok padlóféket a gamában, mert akkor blokkol a kerék... ezzel rövidül a féktáv.

Csúsztatni lehet, sőt kell is, de nem mindegy mikor kezded és felyezed be. pl az én ew-s időm (ami realistic) ott is csúsztatom a kocsit. A szokásos technikával. A bejárati íven forgatom be a kocsit és a kigyorsításnál viszont már nem csúszik, mert ott tapadás kell.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7636 Felhasználó inaktív   sebgutkopf 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.777
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 11:06

Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:48

Gondolom a csutka az egy rövid idő után mikor már lendületet veszítesz állóra fékezi a kerekeket.

Így van.  :respect:

Én pl úgy fékezek nagy sebességről (mondjuk 200-ról) a gamában, először lenyomom majdnem teljesen, majd fokozatosan engedem feljebb, hogy elkerüljem a kerekek blokkolását. Ez egy hosszú egyenes végén éles kanyarnál (pl. newbobs) úgy néz ki, hogy amikor már csak 100 környékén megy a kocsi, akkor már talán csak félig nyomom a féket. Ja és a visszaváltás ritmusa is fontos!
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________

#7637 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 11:55

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 11:46

Na ezt értem, de miért áll meg hamarabb a kocsi a játékban, ha csak kábé háromnegyedig nyomom a féket a csutka helyett?

Az életben is rövidebb a féktáv, ha nem blokkol a kerék. Murván, ha állóra fékezed a kereket, a tetején lévő lazább utfelületen siklik az autó. ha nem nyomsz padlót akkor átgördül ezeken és a gumi, a mintázatát kihasználva, folyamatosan kapaszkodik. Aszfalton se jó a padló, mert a gumi ha állóra fékezed úgy lassul, hogy amelyik réteg, közvetlenül az aszfalthoz kapcsolódik az kopik le róla. De ha éppen az átfordulás határán van a kerék, akkor kitudja használni a tapadást. (huhh. most ez elég hülyén hagzik  :think: , na mindegy mert máshogy nem tudom elmondani).
Amúgymeg a blokkolásgátlót sem hiába találták fel. (mondjuk én nem szeretem)
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7638 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:11

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:03

Hát a nem padlófék valóban jobb. Én SOHA sem nyomok padlóféket a gamában, mert akkor blokkol a kerék... ezzel rövidül a féktáv.

:confused:

mert akkor blokkol a kerék... ezzel rövidül a féktáv.

Pont ez a cél és mégse így csinálod?

Engem nem zavar, hogy blokkol a kerék, mert ha irányítani akarom a kocsit, akkor kicsit felengedem, de miért fékez jobban a nem blokkoló kerék, mint a blokkoló?
k s

#7639 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:14

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:55

Amúgymeg a blokkolásgátlót sem hiába találták fel. (mondjuk én nem szeretem)

A blokkolásgátlót a sok hülyének találták fel, aki ha valami gáz van, egyből padlóféket nyom, aztán a kórházban meg panaszolja, hogy szar a kocsi, mert nem lehetett vele kanyarodni, pedig tekerte a kormányt... Mint a Chris által belinkelt videóban a BMW-s csóka...
k s

#7640 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:15

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:55

Az életben is rövidebb a féktáv, ha nem blokkol a kerék. Murván, ha állóra fékezed a kereket, a tetején lévő lazább utfelületen siklik az autó.

Vagy inkább beleássa a mélyebb rétegbe és jobban megfogja, nem?
k s

#7641 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:16

Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 12:06

Ja és a visszaváltás ritmusa is fontos!

Annak ellenére, hogy egy deka motorfék sincs? :confused:
k s

#7642 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:32

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:14

A blokkolásgátlót a sok hülyének találták fel, aki ha valami gáz van, egyből padlóféket nyom, aztán a kórházban meg panaszolja, hogy szar a kocsi, mert nem lehetett vele kanyarodni, pedig tekerte a kormányt... Mint a Chris által belinkelt videóban a BMW-s csóka...

Hát nem éppen, mert ez is a versenypályákról jött ez találmány. Az csak egy dolog, hogy közben lehet kormányozni a kereket (persze fontos dolog, főleg az olyanoknak akiket te mondasz. Az úton, akár vizes, akár száraz, ha jófajta a blokkolásgátló, hamarabb megáll az autó, mint ha blokkol végig a kerék. Viszont hóban más a helyzet, mert ott ha blokkol a kerék, tolja maga előtt a havat, és az fékezi az autót, abs-szel pedig átgördül ezen. Amúgymeg te mondod, milyen csapatós vagy. Ezt magadtól is tudni kéne. Már ha volt, nem blokkolásgátlós autód.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7643 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:32

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:15

Vagy inkább beleássa a mélyebb rétegbe és jobban megfogja, nem?

Nem.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7644 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 12:34

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:16

Annak ellenére, hogy egy deka motorfék sincs? :confused:

A játékban van motorfék, ha fékezel. ha nem fékezel, csak gurulsz, akkor nem nagyon.

De ezek mind csak szerintem.
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7645 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 13:06

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:32

Hát nem éppen, mert ez is a versenypályákról jött ez találmány. Az csak egy dolog, hogy közben lehet kormányozni a kereket (persze fontos dolog, főleg az olyanoknak akiket te mondasz. Az úton, akár vizes, akár száraz, ha jófajta a blokkolásgátló, hamarabb megáll az autó, mint ha blokkol végig a kerék. Viszont hóban más a helyzet, mert ott ha blokkol a kerék, tolja maga előtt a havat, és az fékezi az autót, abs-szel pedig átgördül ezen. Amúgymeg te mondod, milyen csapatós vagy. Ezt magadtól is tudni kéne. Már ha volt, nem blokkolásgátlós autód.

Csak nem ABS-et autót vezettem, de ezeket se padlóztam annyira sose, hogy csúszott volna a kerék. Ahogy meghallom/érzem, hogy nyikkan a kerék, akkor nem nyomom tovább.

Egyébként nekem még mindig nem egyértelmű miért áll meg hamarabb nem blokkoló kerékkel a kocsi, mint blokkolóval. (feltéve, hogy motorféket nem használunk, mert blokkoló kerekenél ugye lefullad)
k s

#7646 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 13:07

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 13:32

Nem.

Mé nem?
k s

#7647 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 13:52

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:06

Csak nem ABS-et autót vezettem, de ezeket se padlóztam annyira sose, hogy csúszott volna a kerék. Ahogy meghallom/érzem, hogy nyikkan a kerék, akkor nem nyomom tovább.

Miért nem?
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

#7648 Felhasználó inaktív   KZKZKZ 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.207
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 14:20

Idézet: Papa_G - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:52

Miért nem?

Hogy vigyázzak a gumira, és kormányozható maradjon a kocsi (és ne fulladjon le).
k s

#7649 Felhasználó inaktív   Tomibá 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 431
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 15:00

Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 14., vasárnap - 14:06

Csak nem ABS-et autót vezettem, de ezeket se padlóztam annyira sose, hogy csúszott volna a kerék. Ahogy meghallom/érzem, hogy nyikkan a kerék, akkor nem nyomom tovább.

Egyébként nekem még mindig nem egyértelmű miért áll meg hamarabb nem blokkoló kerékkel a kocsi, mint blokkolóval. (feltéve, hogy motorféket nem használunk, mert blokkoló kerekenél ugye lefullad)

Igazából Falcon kéne ide.

Sztem ha a kerekek a csúszáshatáron mozognak akkor még nagy tapadó" ellenállás?" együttható?? gördülési akármi hat rájuk ez most legyen 10 ha elkezd csúszni akkor felszabadul ez az energia és lecsökken mondjuk 4-re. Murván sem ássa mélyebbre magát mert alapvetően egy puha tompa felületről beszélünk.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Pl jég saját megfigyelés jégen ugye csak a szöges gumi fog én már mentem azzal.

Sima téli guminál ha állóra fékezel akkor biztos hogy nagyobb a fékút mintha csak erősen lassulsz.

Ha csúszik olyan mintha nagyobb sebességgel indulna meg az autó alattad.
Lada Samara 1.5 Kit Car  http://www.rallymanus.atw.hu/

#7650 Felhasználó inaktív   Papa_G 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.768
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 08. 14. 15:09

Hát igen. Tényleg Falcon kéne. Én nem tudok ilyen tudományos dógokat. Nekem is vannak gondolatok erről, de ha megfogalmazom a fejét fogná mindenki. 
Ide meg kellene valamit írni. De mit is? Hmm... Megvaaaan! :
                         R A L L Y ! ! ! ! ! !           :)                                                        nameg                     Szia!

Téma megosztása:


  • (384 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó