A Te weboldalad II.
Elküldve: 2006. 08. 15. 17:35
Várom a véleményeket h. mi rossz vagy mi lenne jó azé nem kell agyonfikázni ez az első honlapom úgy h. még kezdő vagyok e téren
My Webpage
Elküldve: 2006. 08. 16. 07:12
Előszöris elnézést az OFF témáért, nem akartam új topicot nyitni neki.
Cak egy-két vélemény érdekelne.
OFF
Ki mit gondol arról, hogy manapság a weblapokat mekkora méretben kell közreadni?
Az emberek többsége mekkora felbontás mellett böngészik?
ON
Elküldve: 2006. 08. 17. 08:43
Idézet: xillo - Dátum: 2006. aug. 16., szerda - 8:12
1024x768
Elküldve: 2006. 08. 17. 11:17
Idézet: nandidos - Dátum: 2006. aug. 9., szerda - 9:19
HBND PaGE majd lesz saját tárhelye
A site kinézetre egy pár évvel ezelőtti játék honlapjára, vagy portálra emlékeztet.
Az oldal szerkezete kissé kiforratlan, tudom ez csak egy mintaoldal, de sajnos kevés az info.
A html forrás... hmm, hát nem mondok semmit inkább
Csak annyit tudok mondani, hogy csináld jobban
Elküldve: 2006. 08. 17. 11:26
Idézet: Steveke - Dátum: 2006. aug. 15., kedd - 17:35
Várom a véleményeket h. mi rossz vagy mi lenne jó azé nem kell agyonfikázni ez az első honlapom úgy h. még kezdő vagyok e téren
My Webpage
Első próbálkozásnak nem rossz, de erősen javallom, hogy sürgősen készíts egy normálisabb verziót.
Olyan alapvető problémák mint :
- értelmetlen kezdőoldal (ki itt belépsz...)
- angol -magyar keverék (Tímárka's - Config - Rólam... stb.)
- kissé értelmetlen menüpontok (Config) igazi információértéke nincs.
Az oldalad jelenleg erősen jelképezi a "kezdő vagyok" címet, még ha a flash-es megoldás profibb megoldást is sugall.
Nincs koncepció, amolyan ez is-az is jellegű oldal
Ne add fel, csináld!
Elküldve: 2006. 08. 17. 18:20
Nincs koncepció háááát egy ilyen magamat bemutató oldalra mit lehetne tenni?
Elküldve: 2006. 08. 17. 19:23
Idézet: Steveke - Dátum: 2006. aug. 17., csütörtök - 19:20
Legyen koncepciója az életednek. De ez már nem ebbe a topicba tartozik.
Elküldve: 2006. 08. 20. 16:11