HWSW Informatikai Kerekasztal: ATi Catalyst összefoglaló topik - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

ATi Catalyst összefoglaló topik Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#5301 Felhasználó inaktív   szabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.957
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 06:55

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2010. 10. 24. 17:49

Az Anizo az a textúra LOD-ban segít, de ez nem az. Neked az objektumok távolságával és az effekt minőségével van problémád. Ezt a fejlesztő kezeli.
Mert 16x-nél nem kell több. Az már nagyon távolra hat.


Hmm.. ez sajnálatos. :(

Üdv
szabi
az internet vajon mi!? # Mire jó az ipad! # Mass Effect 2 vége
BF2 / Kép / BF3
1103hrs / 1042hrs / 66hrs

#5302 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 08:07

Üzenet megtekintéseIdézet: Chabi - Dátum: 2010. 10. 24. 19:07

Mivel NV kártyákon is tesztelték még elöbb mint Radeonon... Meg az nem igaz hogy compute shader 5 kell neki, ha már DX9/10 alkalmazásokkal(játékokkal) kompatibilis, mert ott ugye nincs compute shader.


:up:
..és arról van valami hír hogy mi halandók ezt mikor tudjuk használni? :) (esetleg külső program stb segítségével)

#5303 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 08:40

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2010. 10. 24. 17:00

Egyelőre még csak a HD 6000-re van tesztelve az algoritmus, ott mindenhol működik. Ahogy nézem a HD 5000-re is jó lesz, ha hozzáadják a driverhez tesztelés után.


jah meg kellett vmi, amivel lehet indokolni az uj gpu technikai felsobbrenduseget :D

#5304 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 08:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Frosty - Dátum: 2010. 10. 23. 09:36

Jó ez a CAT 10.10. Egy kicsit buzis színvilágot csinál.

[img]Nem látszik screenshoton.[ /img]


ezt en is akartam kerdezni, miert van mindennek ilyen gaz szine? nem ennek a registrys bejegyzesnek van hozza koze?

#5305 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:01

Üzenet megtekintéseIdézet: Frosty - Dátum: 2010. 10. 23. 16:44

Nem kell ide semmi hack driver, elég csak regedit is. Innen le lehet tölteni reg fájlt ami automatikusan hozzáadja a kulcsot: http://uploaded.to/file/n7l2td



igy nalam nem jelenik meg semmi. de az opencles drvt szedtem le (hatha szamit).

Szerkesztette: arn 2010. 10. 25. 09:02 -kor


#5306 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:05

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 10:58

ezt en is akartam kerdezni, miert van mindennek ilyen gaz szine? nem ennek a registrys bejegyzesnek van hozza koze?

Nem. Megváltoztak a monitorbeállítások linkelése, így egy régről megmaradt beállítás barbie módot eredményez. Csak azoknak jön elő, akik változtatták az alapbeállításokat. Egy factory default a CCC-ben megoldja.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5307 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:19

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 09:58

ezt en is akartam kerdezni, miert van mindennek ilyen gaz szine? nem ennek a registrys bejegyzesnek van hozza koze?


Driverben minden monitorbeállítás alapra állítva és a színhőmérsékletet 7000k-ra vagy 6500k-ra állítva megoldódik rózsaszínűség.

MLAA-hoz 10.10a hotfix kell. Felteszed, újraindít, reg futtatása, ujraindít, s ezután fog működni, de csak DX9-es programokban.
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#5308 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:21

mar jo ideje nem hasznalom a ccct (nem allitok at benne semmti), a default sem oldotta meg. a monitorprofilt is leszedtem. egyeb otlet? masik drvel jo.
atinak honaprol honapra sikerul vmivel meglepnie. felrakom a drvt, aztan utana meg egy csomot azzal szarakodok, hogy kijavitsam, amit elcsesztek (es eddig jo volt).

#5309 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:21

Üzenet megtekintéseIdézet: vipi - Dátum: 2010. 10. 23. 19:55

De ha jól értem ez vmi blendes AA... magyarul mos mindent, amit nem kell, azt is...
:think:

Fullscreen post-process effekt. Még Fraps és Afterburner osd-jét is mossa. :D Nyilván alkalmazástól függ hogy hol érdemes használni.
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#5310 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:22

Üzenet megtekintéseIdézet: Frosty - Dátum: 2010. 10. 25. 10:19

Driverben minden monitorbeállítás alapra állítva és a színhőmérsékletet 7000k-ra vagy 6500k-ra állítva megoldódik rózsaszínűség.

MLAA-hoz 10.10a hotfix kell. Felteszed, újraindít, reg futtatása, ujraindít, s ezután fog működni, de csak DX9-es programokban.


regiben mennyi volt a szinhomerseklet?

#5311 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:24

Üzenet megtekintéseIdézet: Frosty - Dátum: 2010. 10. 25. 10:21

Fullscreen post-process effekt. Még Fraps és Afterburner osd-jét is mossa. :D Nyilván alkalmazástól függ hogy hol érdemes használni.


ez nekem tobb mint 10 eve eszembejutott, hogy miert nem hasznalja senki, olcso megoldas lenne. scenedemokban mar akkor is voltak ilyen jellegu megoldasok (nem mosasra, masra) - csak onnan jott az otlet :)

igy nincs sok ertelme a felbontast felnyomni?

#5312 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:24

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 11:21

mar jo ideje nem hasznalom a ccct (nem allitok at benne semmti), a default sem oldotta meg. a monitorprofilt is leszedtem. egyeb otlet? masik drvel jo.
atinak honaprol honapra sikerul vmivel meglepnie. felrakom a drvt, aztan utana meg egy csomot azzal szarakodok, hogy kijavitsam, amit elcsesztek (es eddig jo volt).

A CCC-ben a beállítások menü gyári alapértelmezett beállítások helyreállítását kell kérni. Az 6500K-ra rakja a színhőmérsékletet. Megoldás még, hogy ezt egy korábbi driverben állítod be, és akkor nem jön a buzis hatás, mert default érték marad a registeryben.

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 11:22

regiben mennyi volt a szinhomerseklet?

6500 volt default, de a linkelés máshova mutatott. Azért lesz 7000, mert más funkció mutat rá. Azoknak például nincs rózsaszín hatás, akik alapbeállításokat használnak. Mondjuk nekem sem volt, de én minden driverinstall előtt kérek egy default értékbeállítást.

Szerkesztette: Abu85 2010. 10. 25. 09:27 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5313 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:26

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 10:21

mar jo ideje nem hasznalom a ccct (nem allitok at benne semmti), a default sem oldotta meg. a monitorprofilt is leszedtem. egyeb otlet? masik drvel jo.
atinak honaprol honapra sikerul vmivel meglepnie. felrakom a drvt, aztan utana meg egy csomot azzal szarakodok, hogy kijavitsam, amit elcsesztek (es eddig jo volt).

Kép

Kép

6500 volt a default.
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#5314 Felhasználó inaktív   arn 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 28.096
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:32

koszi, ok! 6600ra volt allitva, a def megoldotta. ha nem linkeled, az eletben nem talalom meg :D

#5315 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:37

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 10:24

ez nekem tobb mint 10 eve eszembejutott, hogy miert nem hasznalja senki, olcso megoldas lenne. scenedemokban mar akkor is voltak ilyen jellegu megoldasok (nem mosasra, masra) - csak onnan jott az otlet :)

igy nincs sok ertelme a felbontast felnyomni?

A mai 1-2 agyonblurozott játéknál simán jólenne :) (gtaivnél meg egyenesen tökéletes pl)

Amúgy.. most hogy így ez szóba került. A Ghost recon 2 nem ezt az MLAA-s eljárást alkalmazta? Tisztán emlékszek hogy ha bekapcsolta az ember az AA-t, baromi homályos lett a kép.

#5316 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:47

Üzenet megtekintéseIdézet: M@Xtreme - Dátum: 2010. 10. 25. 11:37

A mai 1-2 agyonblurozott játéknál simán jólenne :) (gtaivnél meg egyenesen tökéletes pl)

Amúgy.. most hogy így ez szóba került. A Ghost recon 2 nem ezt az MLAA-s eljárást alkalmazta? Tisztán emlékszek hogy ha bekapcsolta az ember az AA-t, baromi homályos lett a kép.

Nem. MLAA-t az AVP és a Metro 2033 használ jelenleg.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5317 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 09:49

jah oks. :)

#5318 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 10:36

Üzenet megtekintéseIdézet: arn - Dátum: 2010. 10. 25. 10:24

ez nekem tobb mint 10 eve eszembejutott, hogy miert nem hasznalja senki, olcso megoldas lenne. scenedemokban mar akkor is voltak ilyen jellegu megoldasok (nem mosasra, masra) - csak onnan jott az otlet :)

igy nincs sok ertelme a felbontast felnyomni?

Ja, ez ősrégi... mármint ha sima mosás. Ezért is kérdeztem rá...
Nyilván gondolom itt is használnak vmi okosságot azért, hogy ne sima blend legyen, különben hányás lenne a végeredmény (bár így is látszik a shotokon, hogy eléggé mos).
Gyk. az SSAA is hasonló: sima postprocess (azért is volt jó mindenre) és elmos... csak nem mindenhol, de az élkeresés meg elég költséges.

Szóval ez nem tűnik nekem túl nagy/jó újdonságnak. A semminél jobb típusú számomra.

#5319 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 11:15

Valami megoldást kell keresni az új AA lehetőségre. A fejlesztők láthatóan nem állnak úgy hozzá, hogy majd ők írnak egy a motorhoz illő technikát.
Az ATI-féle AutoLOD-RGSSAA az über képminőség, de basszus elviszi az FPS 70%-át. :closedeyes:
Az MSAA már most problémás, de a következő DX12-ben kvázi használhatatlan lesz, mert jön a mikropoligon rendering. Egy pixelnél is kisebb lesz egy háromszög, és ez kinyírja az MSAA teljesítményét. Ez a tervezett 1/2-ed triangle/pixel mellett rosszabb teljesítményt szül, mint az SSAA megvalósítás.
Gyakorlatilag a két elterjedt AA módnak tipli, így kell egy harmadik, ami jó lesz. Egyelőre az MLAA-ban látják a megváltót.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#5320 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2010. 10. 25. 11:58

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2010. 10. 25. 12:15

Valami megoldást kell keresni az új AA lehetőségre. A fejlesztők láthatóan nem állnak úgy hozzá, hogy majd ők írnak egy a motorhoz illő technikát.
Az ATI-féle AutoLOD-RGSSAA az über képminőség, de basszus elviszi az FPS 70%-át. :closedeyes:
Az MSAA már most problémás, de a következő DX12-ben kvázi használhatatlan lesz, mert jön a mikropoligon rendering. Egy pixelnél is kisebb lesz egy háromszög, és ez kinyírja az MSAA teljesítményét. Ez a tervezett 1/2-ed triangle/pixel mellett rosszabb teljesítményt szül, mint az SSAA megvalósítás.
Gyakorlatilag a két elterjedt AA módnak tipli, így kell egy harmadik, ami jó lesz. Egyelőre az MLAA-ban látják a megváltót.

De pontosan hogy mos ez az MLAA... mert mondom, számomra ez egyelőre így semmitmondó. Az SSAA is most, csak előtte éleket is detektál. Ez? Ha igen akkor lassú lenne... ha nem akkor mindent elmos. Szóval a kérdés mindig a mosást megelőz algoritmus szvsz.

Amúgy mi ez a mikropoligonos cucc. Értelme?

Téma megosztása:


  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó