HWSW Informatikai Kerekasztal: ATi Catalyst összefoglaló topik - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 320
  • 321
  • 322
  • 323
  • 324
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

ATi Catalyst összefoglaló topik Értékeld a témát: ***** 2 szavazás

#6421 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 19. 05:08

Üzenet megtekintéseIdézet: Chabi - Dátum: 2012. 08. 18. 23:13

Elméletileg minden 1.3a képes monitor/TV tudja nem ?


Nem. Illetve nem tudom mi értelme lenne egy 8 bites tv-n, vagy monitoron engedélyezni a deep colort, ha lehet egyáltalán.
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#6422 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 27. 19:38

AMD Catalyst 12.x (8.982.7.0 August 8 )

Kép

Win Vista/7/8
http://www.mediafire...jp0ib6apj21r55q

ez újabb mint a 12.8 WHQL (8.982.0 July 27) :-)
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#6423 Felhasználó inaktív   erdeklodo 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 599
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 09:35

Az megoldható, hogy a 3d alkalmazások anaglyph módon jelenjen meg? Tehát ez valami driver szinten működik-e, vagy ez kizárólag az alkalmazás dolga?

Szerkesztette: erdeklodo 2012. 08. 28. 09:35 -kor


#6424 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 09:42

Üzenet megtekintéseIdézet: erdeklodo - Dátum: 2012. 08. 28. 11:35

Az megoldható, hogy a 3d alkalmazások anaglyph módon jelenjen meg? Tehát ez valami driver szinten működik-e, vagy ez kizárólag az alkalmazás dolga?

A driver csak quad buffert kínál. Az alkalmazás dolga használni, vagy ha az alkalmazás nem támogat natív sztereo 3D-t, akkor egy keretprogram kell, iZ3D vagy TriDef.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#6425 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 12:51

Igaz nem hinném hogy driver probléma lehet de mégis csak azután jött elő ez a jelenség hogy VGA-t cseréltem.

Gép: ASUS P7H55M, Corsaire VX450, 2*2Gb DDR3 1333 Ram @ 1400/1.5v, i3 540@4.02Ghz /1.2v, Sapphire HD7770 1Gb, +2 db sata 2 HDD + 1db Sata 2 ODD

A régi VGA egy Asus 5770-es volt.

A jelenség: Rendszertelen és tisztázatlan időnként erősen csökken a rendszer grafikai teljesítménye, de van olyan játék ahol nagyon durván belaggolgat mintha töltene egy egy új effektnél vagy model feltűnésénél.

Legjobb példa: Counter Strike Global Offensive menüjében normál esetben van 130FPS- em mivel korlátozom ennyire, de ha épp beüt a ménykő akkor ez olyan 10 és 20 között mozog (bőven tizedére esik). Viszont ami érdekes hogy ha így betölötk egy páylát akkor már felugrik 80-100 közelébe is de érezhetően fura ugy is.
Van olyan játék amiben szinte észre sem venni pl Darks Siders II -ben is inkább olyan kis akadások vannak mintha töltögetne a játék.

Régi VGA-val még egyszer sem tapasztaltam ezt a jelenséget, miután meglett az új a Win-t újratelepítettem szóval a régi cuccokkal tuti nem akadhat össze. Sima win restart nem oldja meg a problémát. Csak és kizárólag akkor szűnik meg ha a BIOS-ba növelem 1-el vagy csökkentem 1-el az FSB-t.
Hőfokok rendben, tápnak is bírnia kellene elvben, órajeleke még nem néztem hogy mit mutatnak ekkor, tunningot még nem vettem vissza mivel a régi VGA nál is volt és ott nem jött elő ez a valami.
Drivereket a lehető legfrisebbek használok, úgy mint az alaplapi bios is a legfrisebb.

Ötletek mitől lehet ez?

Szerkesztette: Virus9AX 2012. 08. 28. 12:53 -kor


#6426 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 15:17

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2012. 08. 28. 10:42

A driver csak quad buffert kínál. Az alkalmazás dolga használni, vagy ha az alkalmazás nem támogat natív sztereo 3D-t, akkor egy keretprogram kell, iZ3D vagy TriDef.

"iZ3D, Inc. Discontinues Operations Over the last year iZ3D reorganized the company to better respond to changing 3D market conditions and to promote joined marketing with 3rd party 3D hardware providers.
However, despite diligent efforts to join forces with other 3D companies and despite initiating an Open Source project, iZ3D was unable to secure new relationships and new funding. Regretfully, because of lacking funds, iZ3D is no longer able to meet financial obligations. Therefore these financial realities force iZ3D, Inc to discontinue its operations on July 31, 2012.
Many thanks to our customers and partners for the support extended in the past."

Azt egyébként még mindig nem tudom, hogy ha natívan vmi nem támogatja akkor hogy lesz belőle 3rd party cuccal két nézőpontból renderelt kép.




#6427 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 15:22

Üzenet megtekintéseIdézet: vipi - Dátum: 2012. 08. 28. 17:17

"iZ3D, Inc. Discontinues Operations Over the last year iZ3D reorganized the company to better respond to changing 3D market conditions and to promote joined marketing with 3rd party 3D hardware providers.
However, despite diligent efforts to join forces with other 3D companies and despite initiating an Open Source project, iZ3D was unable to secure new relationships and new funding. Regretfully, because of lacking funds, iZ3D is no longer able to meet financial obligations. Therefore these financial realities force iZ3D, Inc to discontinue its operations on July 31, 2012.
Many thanks to our customers and partners for the support extended in the past."

Azt egyébként még mindig nem tudom, hogy ha natívan vmi nem támogatja akkor hogy lesz belőle 3rd party cuccal két nézőpontból renderelt kép.

Akkor marad a TriDef. Az úgyis jobb. Persze sajnálom az iZ3D-t, de várható volt, hogy valaki kiesik. Ez a sztereó 3D csak nyűg. Olyan gyerek ez, ami még járni sem tud, szóval nem csodálom, hogy a cégek bedőlésről beszélnek. A tévégyártókat még az okostévé irányzat megmentette, de az iZ3D nem állt több lábon.

A 3rd party cucc azért van, hogy megmondja neki. A grafikát könnyű számolni. Jellemzően csak a kamerával kell játszani a sztereó 3D-s hatás eléréshez. Ez tényleg nem nagy kunszt. Minden támogatott játékra egy profil a TriDef szoftverbe és kész. :)

Szerkesztette: Abu85 2012. 08. 28. 15:24 -kor

Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#6428 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 17:11

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2012. 08. 28. 16:22

Akkor marad a TriDef. Az úgyis jobb. Persze sajnálom az iZ3D-t, de várható volt, hogy valaki kiesik. Ez a sztereó 3D csak nyűg. Olyan gyerek ez, ami még járni sem tud, szóval nem csodálom, hogy a cégek bedőlésről beszélnek. A tévégyártókat még az okostévé irányzat megmentette, de az iZ3D nem állt több lábon.

A 3rd party cucc azért van, hogy megmondja neki. A grafikát könnyű számolni. Jellemzően csak a kamerával kell játszani a sztereó 3D-s hatás eléréshez. Ez tényleg nem nagy kunszt. Minden támogatott játékra egy profil a TriDef szoftverbe és kész. :)

Az OK, hogy a kamerát kell arrébb tolni, némi 3D programozásban volt részem. :)
Csak azt nem értem, hogy ez hogy tud beékelődni a render folyamat közepébe a motor időzítőjébe.
Vagy tök mind1, neki? Egyszerűen minden páros-páratlan frame-nél ide-oda tolja a kamerát és kijön felezett fps-el a két képes (1db valós frame = 2db frame 2db kameraállásban) végeredmény?

#6429 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 18:08

Üzenet megtekintéseIdézet: vipi - Dátum: 2012. 08. 28. 19:11

Az OK, hogy a kamerát kell arrébb tolni, némi 3D programozásban volt részem. :)
Csak azt nem értem, hogy ez hogy tud beékelődni a render folyamat közepébe a motor időzítőjébe.
Vagy tök mind1, neki? Egyszerűen minden páros-páratlan frame-nél ide-oda tolja a kamerát és kijön felezett fps-el a két képes (1db valós frame = 2db frame 2db kameraállásban) végeredmény?

Azért olyan precíz tologatás nincs. A natív sztereó 3D-t, vagy esetlegesen az erre felkészített alkalmazások (mert vannak olyanok, amiket eleve úgy csináltak, hogy nem natívak ugyan, de korrekten támogatják a 3rd party keretprogikat) esetében nyilván ott lesz az eltérő szögben álló két kamera, amivel meg van a két képkocka a két szemnek.
Ha ezek nincsenek, akkor nyilván a sztereó 3D nem lehet olyan precíz, de aránylag jó eredmények is hozhatók. De a direkt támogatástól messze lesz.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#6430 Felhasználó inaktív   GerBeGurGya 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 338
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 19:28

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2012. 08. 28. 07:51

Igaz nem hinném hogy driver probléma lehet de mégis csak azután jött elő ez a jelenség hogy VGA-t cseréltem.

Gép: ASUS P7H55M, Corsaire VX450, 2*2Gb DDR3 1333 Ram @ 1400/1.5v, i3 540@4.02Ghz /1.2v, Sapphire HD7770 1Gb, +2 db sata 2 HDD + 1db Sata 2 ODD

A régi VGA egy Asus 5770-es volt.

A jelenség: Rendszertelen és tisztázatlan időnként erősen csökken a rendszer grafikai teljesítménye, de van olyan játék ahol nagyon durván belaggolgat mintha töltene egy egy új effektnél vagy model feltűnésénél.

Legjobb példa: Counter Strike Global Offensive menüjében normál esetben van 130FPS- em mivel korlátozom ennyire, de ha épp beüt a ménykő akkor ez olyan 10 és 20 között mozog (bőven tizedére esik). Viszont ami érdekes hogy ha így betölötk egy páylát akkor már felugrik 80-100 közelébe is de érezhetően fura ugy is.
Van olyan játék amiben szinte észre sem venni pl Darks Siders II -ben is inkább olyan kis akadások vannak mintha töltögetne a játék.

Régi VGA-val még egyszer sem tapasztaltam ezt a jelenséget, miután meglett az új a Win-t újratelepítettem szóval a régi cuccokkal tuti nem akadhat össze. Sima win restart nem oldja meg a problémát. Csak és kizárólag akkor szűnik meg ha a BIOS-ba növelem 1-el vagy csökkentem 1-el az FSB-t.
Hőfokok rendben, tápnak is bírnia kellene elvben, órajeleke még nem néztem hogy mit mutatnak ekkor, tunningot még nem vettem vissza mivel a régi VGA nál is volt és ott nem jött elő ez a valami.
Drivereket a lehető legfrisebbek használok, úgy mint az alaplapi bios is a legfrisebb.

Ötletek mitől lehet ez?

Kell neked egy nagyobb tap.A Corsair 850-es eddig birta az enyemben az alairasban szereplo konfiggal.Ha feljebb emelem az orajeleket akkor egyszeruen leall a tap pedig jelenleg csak 600w-ot huz a gepem.A tiedbol sem varhatod el a 450-et a 12v-on.
Asus Rampage4 Gene,i7 3930K@4.8Ghz,Kollance-CPU-370 water block,custom water cooling, 4x4GB G.Skill (PC3-17000),, Koolance MSI HD7970@1275/6804,2xSAMSUNG 840 EVO 120GB on Raid-0.,Cougar GX1050W,Samsung SyncMaster 2493HM,Creative 7.1 surround,R.A.T.9
My Baby

#6431 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 20:05

Üzenet megtekintéseIdézet: GerBeGurGya - Dátum: 2012. 08. 28. 21:28

Kell neked egy nagyobb tap.A Corsair 850-es eddig birta az enyemben az alairasban szereplo konfiggal.Ha feljebb emelem az orajeleket akkor egyszeruen leall a tap pedig jelenleg csak 600w-ot huz a gepem.A tiedbol sem varhatod el a 450-et a 12v-on.

Fura hiszen a pont csökkent a VGA váltással a gép összfogyasztása legalább 20-30W -al ezért nem hinném hogy a táp lenne az. Illetve akkor nem javulna meg arra ha növelem az FSB-t.

#6432 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 21:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2012. 08. 28. 22:05

Fura hiszen a pont csökkent a VGA váltással a gép összfogyasztása legalább 20-30W -al ezért nem hinném hogy a táp lenne az. Illetve akkor nem javulna meg arra ha növelem az FSB-t.

Nekem még az Athlon XP korszakban volt egy alaplapom aminél szintén piszkálni kellett egy idő után az FSB-t mert alapon nem volt stabil a gép. Aztán kb. fél év után meg is döglött a lap.
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#6433 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 28. 21:49

Üzenet megtekintéseIdézet: Chabi - Dátum: 2012. 08. 28. 23:06

Nekem még az Athlon XP korszakban volt egy alaplapom aminél szintén piszkálni kellett egy idő után az FSB-t mert alapon nem volt stabil a gép. Aztán kb. fél év után meg is döglött a lap.

Majd sztem lemonitorozom valamivel hogy a feszültségek meg az órajelek hogy változnak olyankor. De még mindig érdekesnek tartom azt hogy ez VGA csere utána jött csak be.

#6434 Felhasználó inaktív   NetTom 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 29. 09:18

Lehet ez az új dinamikus teljesítményvezérlés szarakodik. Hibás a VGA bios, vagy inkompatibilis valami.
Tényleg talán egy GPU monitoring segítene ha egy ideig futna.
Vagy a PCI-Exp. frekvenciára túl érzékeny a kártya és ott van valami gubanc az alaplapon.
(Hacsak maga a slot nem sérült, piszkos vagy ilyesmi... bár akkor az "FSB" változtatás nem segítene ideig óráig.)

Szerkesztette: ThomasS31 2012. 08. 29. 09:20 -kor


#6435 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 29. 14:15

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2012. 08. 28. 19:08

Azért olyan precíz tologatás nincs. A natív sztereó 3D-t, vagy esetlegesen az erre felkészített alkalmazások (mert vannak olyanok, amiket eleve úgy csináltak, hogy nem natívak ugyan, de korrekten támogatják a 3rd party keretprogikat) esetében nyilván ott lesz az eltérő szögben álló két kamera, amivel meg van a két képkocka a két szemnek.
Ha ezek nincsenek, akkor nyilván a sztereó 3D nem lehet olyan precíz, de aránylag jó eredmények is hozhatók. De a direkt támogatástól messze lesz.

Ja, hogy kókányolás. :) így már értem. :D

#6436 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 06. 11:42

AMD Catalyst Application Profiles 12.8 CAP2 (September 4)

Idézet

New profiles added to this release: Guide Wars 2 – Improves games performance.

New profiles not mentioned in the notes:
F1 2012
Inversion
Darksiders 2
Depth Hunter

Build Info:
9.01_20120903_1956

http://sites.amd.com...p-profiles.aspx
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#6437 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 13. 22:20

AMD Catalyst 12.9 Embedded GPU and Chipset Driver for Windows XP/Vista/7/8

Idézet

Products Supported


E6760
E6460
R-Series
G-Series
Radeon HD 6970M
Radeon HD5770

http://support.amd.c...indows_all.aspx
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#6438 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 19. 20:16

AMD Catalyst Application Profiles 12.8 CAP3 9/17/2012

Idézet

New profiles added to this release:
- Borderlands 2 – New CrossFire profile
- Guild War 2: Resolves grass texture corruption observed when changing graphics settings in a CrossFire configuration
- World of Warcraft(DX9): Fix the flickering observed when view distance is changed to fair in graphics settings when CrossFire is enabled
- Depth Hunter: Resolves shadow flickering seen when running in CrossFire mode
- Dirt Showdown – Resolves flickering seen in CrossFire mode
- Stalker Call of Pripyat – Resolves flickering seen in CrossFire mode
- War of Roses – Fixes flickering seen in CrossFire mode

http://sites.amd.com...p-profiles.aspx

AMD Catalyst 12.x (9.001 September 4) Unofficial
Kép
http://www.mediafire...og3egv509cqv895
Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#6439 Felhasználó inaktív   Virus9AX 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.611
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 20. 07:40

Elég szutyok lett ez az uj driver kiadási ütem...
Ugyebár azért találták ezt ki hogy legyen idő egye-egy nagyobb kiadásba beletolni az javításokat ne az legyen hogy az idő elcsúszása miatt 1-1 hónappal későb keüljön csak bele egy fukció a WHQL minősítettbe.
EZ persze még jó is lehetne és a driverek közti ürt elviekbe a CAP töltené ki ami kb semmire nem jó (példa a darksiders 2 megjelenése után, habár lehet hogy előtte jött ki egy CAP amibe DS2 höz is volt elvben fix.. na ez annyira jól sikerült hogy össze vissza villogtak texturák HD7770 -en meg HD6850-en is...)

Ezzel szemben mit látni? Kurvára elkényelmesedtek mivel nincsenek kötött határidők, ütemterv. Egy egy játék megjelnesée utána akár 2 hónap is eltellik mire rendes WHQL jön, persze ott a beta lehet használni csak ugye meglepetéseket is rejtenek (zero core nem működik pl).

#6440 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 21. 08:20

Üzenet megtekintéseIdézet: Virus9AX - Dátum: 2012. 09. 20. 08:40

Elég szutyok lett ez az uj driver kiadási ütem...
Ugyebár azért találták ezt ki hogy legyen idő egye-egy nagyobb kiadásba beletolni az javításokat ne az legyen hogy az idő elcsúszása miatt 1-1 hónappal későb keüljön csak bele egy fukció a WHQL minősítettbe.
EZ persze még jó is lehetne és a driverek közti ürt elviekbe a CAP töltené ki ami kb semmire nem jó (példa a darksiders 2 megjelenése után, habár lehet hogy előtte jött ki egy CAP amibe DS2 höz is volt elvben fix.. na ez annyira jól sikerült hogy össze vissza villogtak texturák HD7770 -en meg HD6850-en is...)

Ezzel szemben mit látni? Kurvára elkényelmesedtek mivel nincsenek kötött határidők, ütemterv. Egy egy játék megjelnesée utána akár 2 hónap is eltellik mire rendes WHQL jön, persze ott a beta lehet használni csak ugye meglepetéseket is rejtenek (zero core nem működik pl).

Zerocore a whql-ekben is ugyanolyan eséllyel megy mint a betakban. :)
Amúgy az egyik titok nyitja, hogy az overdrive-ot le kell tiltani. Nekem amíg az be volt kapcsolva addig a monitor standby-ba menetelekor nem csökkent 10W-tal a felvett teljesítmény, hanem kb. 40W-al nőtt.
12.4, 12.7beta ugyanez volt és 12.8-ról is ezt olvastam. Utóbbiban én magam nem láttam, mert már alapból hagyom az overdrive-ot kikapcsolva.
És ezen kívül egy rakás más gond is volt a driverekkel, volt ami alap órajelen 5 percenként kidobált a programokból, azt hittem a kártya instabil, de azóta újabb driverrel érdekes módon nemhogy alapon, de némi tuninggal is stabil lett.

Összegezve: Szerintem szarok is a driverek nemcsak ritkán jönnek.

Téma megosztása:


  • (344 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 320
  • 321
  • 322
  • 323
  • 324
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó