Idézet: M_S - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 9:55
Richard Burns Rally folytatás
#101
Elküldve: 2005. 08. 16. 08:58
Yep, we added that link, because your 2 teams are our best competitors 
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#102
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:05
Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 9:57
Hi Marek!
I will browse your website.
I see you drive now on the hated USA stages? I don't have any mood to it so i make some random stages.
And don't forget: sturday championship.
I will browse your website.
I see you drive now on the hated USA stages? I don't have any mood to it so i make some random stages.
And don't forget: sturday championship.
I only played Prospect Ridge, it went quite nicely until last split where it almost seems that my grandmother is driving, not me
Szerkesztette: M_S 2005. 08. 16. 09:11 -kor
#103
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:09
Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 9:57
And don't forget: sturday championship. 
Hoppla...
Hát sajna megen nem tudok megjelenni, ugyanis szombaton 20:30-kor az agárdi Popstrandon van jelenésem, ha az időjárás is úgy akarja.
(nem hiába mondtam, hogy nekem nem igazán bejövősek a hétvégék... beigazolódni látszik
#104
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:14
Misi!
Megnéztem a joux verte II replay-edet. Azért ezt mert szerintem a két verte az igazi francia pálya és a kettő közül ezen vagy a jobb. Néhány dolgot tényleg észrevettem az aszfaltos vezetéseddel kapcsolatban.
Először egy kérdés csak érdeklődés képpen. Kinek a setupját használod, vagy saját fejlesztés?
Szóval:
- Gyakran nem érzed a féktávokat.
Túl hamar lassítassz és ezért néha a kanyar íve is eleve rossz lesz. Szokd meg az aszfalton való minél rövidebb fékezést és tanuld meg a pályákon hol vannak a fékezési pontok. Ebben segíthet egy jobb idő ismétlését megnézni a kocsi mögül, akkor látod a féklámpát, hogy mikor kezd el fékezni.
- Néhányszor visszatérő probléma, hogy hajtűből kigyorsításkor túl sok gázt adsz, ami miatt a kocsi túlfordul és ezért el kell venned a gázból, hogy visszanyerd az uralmat a kocsi felett.
- Gyorsabb kanyarokban is láttam, hogy használsz kéziféket. Ez fölösleges csúsztatás, időt veszítessz vele, használj olyan setup-ot ahol gázelvétellel meg lehet kicsit csúsztatni a kocsit.
- Tempós részeken nem mersz menni.
Többször láttam, hogy csak gurulsz nem gyorsítassz tovább félsz, hogy a kocsi kimegy adólad. Az egyenes részeken keményen nyomni kell, sőt a tempós kanyarokban is oda kell tenned magad. Ezeken a részeken veszíted a legtöbb időt. 160-nál gyorsabban talán nem is mentél.
- Félősen vezetsz aszfalton!
Legyél bevállalósabb, merd eltekerni a kormányt keményen és közben ha nem is teljesen, de némi gázt adjál, főleg gyors kanyarokban.
- Nem vezetsz elég keményen!
Ppg-nek mondtam, hogy ő már nagyon keményen vezet aszfalton, te pont az ellenkezője vagy. Általában én magam is elég lágyan irányítom az autót, de te ezt túlzásba viszed. Keményebben tedd oda a gépet, ne sajnáld és autózz többet határon és a motort is húzasd ki bátran 7000-ig (kivéve joux plane).
- hajtűket gyakrold be, néha nagyon szépen mesterien elkapod, de ez nem mindig jön össze, amiről többnyire az elrontott féktáv és a kanyarba érkezéskor nem helyes sebesség tehet.
Nagyjából ezeket vettem észre. És aszfalton a setup, hogy feküdjön neked nagyon-nagyon fontos!!!
Megnéztem a joux verte II replay-edet. Azért ezt mert szerintem a két verte az igazi francia pálya és a kettő közül ezen vagy a jobb. Néhány dolgot tényleg észrevettem az aszfaltos vezetéseddel kapcsolatban.
Először egy kérdés csak érdeklődés képpen. Kinek a setupját használod, vagy saját fejlesztés?
Szóval:
- Gyakran nem érzed a féktávokat.
Túl hamar lassítassz és ezért néha a kanyar íve is eleve rossz lesz. Szokd meg az aszfalton való minél rövidebb fékezést és tanuld meg a pályákon hol vannak a fékezési pontok. Ebben segíthet egy jobb idő ismétlését megnézni a kocsi mögül, akkor látod a féklámpát, hogy mikor kezd el fékezni.
- Néhányszor visszatérő probléma, hogy hajtűből kigyorsításkor túl sok gázt adsz, ami miatt a kocsi túlfordul és ezért el kell venned a gázból, hogy visszanyerd az uralmat a kocsi felett.
- Gyorsabb kanyarokban is láttam, hogy használsz kéziféket. Ez fölösleges csúsztatás, időt veszítessz vele, használj olyan setup-ot ahol gázelvétellel meg lehet kicsit csúsztatni a kocsit.
- Tempós részeken nem mersz menni.
Többször láttam, hogy csak gurulsz nem gyorsítassz tovább félsz, hogy a kocsi kimegy adólad. Az egyenes részeken keményen nyomni kell, sőt a tempós kanyarokban is oda kell tenned magad. Ezeken a részeken veszíted a legtöbb időt. 160-nál gyorsabban talán nem is mentél.
- Félősen vezetsz aszfalton!
Legyél bevállalósabb, merd eltekerni a kormányt keményen és közben ha nem is teljesen, de némi gázt adjál, főleg gyors kanyarokban.
- Nem vezetsz elég keményen!
Ppg-nek mondtam, hogy ő már nagyon keményen vezet aszfalton, te pont az ellenkezője vagy. Általában én magam is elég lágyan irányítom az autót, de te ezt túlzásba viszed. Keményebben tedd oda a gépet, ne sajnáld és autózz többet határon és a motort is húzasd ki bátran 7000-ig (kivéve joux plane).
- hajtűket gyakrold be, néha nagyon szépen mesterien elkapod, de ez nem mindig jön össze, amiről többnyire az elrontott féktáv és a kanyarba érkezéskor nem helyes sebesség tehet.
Nagyjából ezeket vettem észre. És aszfalton a setup, hogy feküdjön neked nagyon-nagyon fontos!!!
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#106
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:26
Nem kis buszkeséggel írom megcsináltam az első internetes oldalamat!!!!!!!
A tapasztaltak ne mosolyogják meg mert PP_G vel karöltve beletöröljük az orrát a térdünkbe.
Az oldal bőven nem teljes de egyenlőre ennyi időm volt rá.
Digit cam-mal felvett anyagot hogyan lehet számgépre vinni ?
Építő segítséget szivesen veszek több szem többet lát alapon.
A tapasztaltak ne mosolyogják meg mert PP_G vel karöltve beletöröljük az orrát a térdünkbe.
Az oldal bőven nem teljes de egyenlőre ennyi időm volt rá.
Digit cam-mal felvett anyagot hogyan lehet számgépre vinni ?
Építő segítséget szivesen veszek több szem többet lát alapon.
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/
#107
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:35
Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:26
Nem kis buszkeséggel írom megcsináltam az első internetes oldalamat!!!!!!!
A tapasztaltak ne mosolyogják meg mert PP_G vel karöltve beletöröljük az orrát a térdünkbe.
Az oldal bőven nem teljes de egyenlőre ennyi időm volt rá.
Digit cam-mal felvett anyagot hogyan lehet számgépre vinni ?
Építő segítséget szivesen veszek több szem többet lát alapon.
A tapasztaltak ne mosolyogják meg mert PP_G vel karöltve beletöröljük az orrát a térdünkbe.
Az oldal bőven nem teljes de egyenlőre ennyi időm volt rá.
Digit cam-mal felvett anyagot hogyan lehet számgépre vinni ?
Építő segítséget szivesen veszek több szem többet lát alapon.
1. Tök szupi lett az oldal, sokkal jobb, mint a ChrisX és Ili féle bjnokságos
2. Összedugod USB kábellel és bekapcsolod a fényképezőt (lejátszás módban legyen). Felugrik egy ablak és ott megkérdezi mit akarsz... (Mindez WIndows XP-nél, az van?)
#108
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:39
Félreértés!
Digitális videó kamerával.
Digitális videó kamerával.
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/
#109
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:39
Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:26
Nem kis buszkeséggel írom megcsináltam az első internetes oldalamat!!!!!!!
A tapasztaltak ne mosolyogják meg mert PP_G vel karöltve beletöröljük az orrát a térdünkbe.
Az oldal bőven nem teljes de egyenlőre ennyi időm volt rá.
Digit cam-mal felvett anyagot hogyan lehet számgépre vinni ?
Építő segítséget szivesen veszek több szem többet lát alapon.
A tapasztaltak ne mosolyogják meg mert PP_G vel karöltve beletöröljük az orrát a térdünkbe.
Az oldal bőven nem teljes de egyenlőre ennyi időm volt rá.
Digit cam-mal felvett anyagot hogyan lehet számgépre vinni ?
Építő segítséget szivesen veszek több szem többet lát alapon.
A videókat még nem néztem, de csak gratulálni tudok ahhoz, amit elértél!
#110
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:42
Hát ez az van egy pár video anyag nyersen.
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/
#111
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:43
Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:39
Félreértés!
Digitális videó kamerával.
Digitális videó kamerával.
Ha digitális, akkor asszem nem kell átmásolni a kameráról a gépre (de megtehető).
Szóval kell egy videószerkesztő/vágó progi amivel a videóanyagot megvágod, effektezed stb...
Majd tömöríteni célszerű (pl: dvd-mpeg2, avi-mpeg4).
Utána esetleg valami DVD authoring progival keretet adni neki (menü, fényképek, aláfestőzene, stb...)
Szóval el lehet b@szni rá elég sok időt :Đ Hajrá!
#112
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:44
Idézet: M_S - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:05
I only played Prospect Ridge, it went quite nicely until last split where it almost seems that my grandmother is driving, not me
I also tried PR2, but never got to the finish
So I'm gonna drive random stages now also. Maybe improve some Finnish stages
Noiker is in my plans also, I'm practising at the moment how to save the engine 
If you try to improve in finland, then visit mustaselka II. In the 3rd split you made a "mistake" and that's a 1,5sec cut, for your advantage. You could correct this little khmmm... mistake.
I don't dispute your time becouse you are sympathetic
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#113
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:45
Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:43
Ha digitális, akkor asszem nem kell átmásolni a kameráról a gépre (de megtehető).
Szóval kell egy videószerkesztő/vágó progi amivel a videóanyagot megvágod, effektezed stb...
Majd tömöríteni célszerű (pl: dvd-mpeg2, avi-mpeg4).
Utána esetleg valami DVD authoring progival keretet adni neki (menü, fényképek, aláfestőzene, stb...)
Szóval el lehet b@szni rá elég sok időt :Đ Hajrá!
Szóval kell egy videószerkesztő/vágó progi amivel a videóanyagot megvágod, effektezed stb...
Majd tömöríteni célszerű (pl: dvd-mpeg2, avi-mpeg4).
Utána esetleg valami DVD authoring progival keretet adni neki (menü, fényképek, aláfestőzene, stb...)
Szóval el lehet b@szni rá elég sok időt :Đ Hajrá!
Hogyan másolom át?
Kéz alól van a kamera semilyen kábel nincs hozzá, a gépbe nem kell semmit venni?
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/
#114
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:45
Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:19
Érdekes ezt pont tőled hallani, amikor te már 5000 környékén váltasz.
Pont néztem, hogy ahol én 3-ban megyek, te már 5-ben...
Pont néztem, hogy ahol én 3-ban megyek, te már 5-ben...
Az joux plane, amiről beszélsz. A többi aszfaltosnál egyenesben én is kihúzatom.
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#115
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:49
SEBIIIIIIIIIII????
Cal for help!!!!!!!!
Nekem továbbra is fagy a csehszarral a gép.
A múlkor is elindultam a havas cuccon kifagyott.
A játékot újratelepítettem semmi változás.
Kérdezz már rá létszi találkoztak e már ilyesmivel?
A bajnokságban bajban leszek ha nem találok megoldást.
Cal for help!!!!!!!!
Nekem továbbra is fagy a csehszarral a gép.
A múlkor is elindultam a havas cuccon kifagyott.
A játékot újratelepítettem semmi változás.
Kérdezz már rá létszi találkoztak e már ilyesmivel?
A bajnokságban bajban leszek ha nem találok megoldást.
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/
#116
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:50
Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:45
Hogyan másolom át?
Kéz alól van a kamera semilyen kábel nincs hozzá, a gépbe nem kell semmit venni?
Kéz alól van a kamera semilyen kábel nincs hozzá, a gépbe nem kell semmit venni?
A digitális kamerákon általában firewire port van. Ilyen kábel kell, bármely számtech boltban kapni ilyet szerintem. Ja és a gépeden is kell lennie ilyen portnak. IE1394-nek is szokták hívni ezt a portot...
Lehet, hogy valahogy USB-vel is át lehet másolni, de ha csak USB 1.1-et tud az alaplapod, vagy a kamerád, akkor mocskos sokáig eltart a másolás. USB 2.0-val már nincs gond, és a firewire is gyors.
Ha a gépben nincs firewire port, akkor lehet kapni PCI-os bővitőkártyát, amin rajta van. Benyomod egy PCI helyre és máris ott figyel hátul a firewire port.
#117
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:51
Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:44
If you try to improve in finland, then visit mustaselka II. In the 3rd split you made a "mistake" and that's a 1,5sec cut, for your advantage. You could correct this little khmmm... mistake.
You accelerate downhill and you missed the stopping distance so you slided through the S sikane off the road...
I don't dispute your time becouse you are sympathetic
I don't dispute your time becouse you are sympathetic
Indeed, you are right
#118
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:52
Idézet: Tomibá - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:49
SEBIIIIIIIIIII????
Cal for help!!!!!!!!
Nekem továbbra is fagy a csehszarral a gép.
A múlkor is elindultam a havas cuccon kifagyott.
A játékot újratelepítettem semmi változás.
Kérdezz már rá létszi találkoztak e már ilyesmivel?
A bajnokságban bajban leszek ha nem találok megoldást.
Cal for help!!!!!!!!
Nekem továbbra is fagy a csehszarral a gép.
A múlkor is elindultam a havas cuccon kifagyott.
A játékot újratelepítettem semmi változás.
Kérdezz már rá létszi találkoztak e már ilyesmivel?
A bajnokságban bajban leszek ha nem találok megoldást.
Rendben megkérdezem, hogy fordult-e már valakinek ilyen elő.
Húú de magyar lett!
Tényleg gépeden más minden stabil? Vírus? Win újratelepítés... stb...
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
-->KONFIG<--
Logitech G25 Wheel
www.rallysimfans.hu
My photos
_____________________
#119
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:54
Idézet: KZKZKZ - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:50
A digitális kamerákon általában firewire port van. Ilyen kábel kell, bármely számtech boltban kapni ilyet szerintem. Ja és a gépeden is kell lennie ilyen portnak. IE1394-nek is szokták hívni ezt a portot...
Lehet, hogy valahogy USB-vel is át lehet másolni, de ha csak USB 1.1-et tud az alaplapod, vagy a kamerád, akkor mocskos sokáig eltart a másolás. USB 2.0-val már nincs gond, és a firewire is gyors.
Ha a gépben nincs firewire port, akkor lehet kapni PCI-os bővitőkártyát, amin rajta van. Benyomod egy PCI helyre és máris ott figyel hátul a firewire port.
Lehet, hogy valahogy USB-vel is át lehet másolni, de ha csak USB 1.1-et tud az alaplapod, vagy a kamerád, akkor mocskos sokáig eltart a másolás. USB 2.0-val már nincs gond, és a firewire is gyors.
Ha a gépben nincs firewire port, akkor lehet kapni PCI-os bővitőkártyát, amin rajta van. Benyomod egy PCI helyre és máris ott figyel hátul a firewire port.
Nf7-es alaplapom van ismeri ezt valaki? Nemtom mi az a USB2. A leírása valahol megvan de nemtom hol. Hogy lehet megnézni van e rajta ilyesmi?
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/
#120
Elküldve: 2005. 08. 16. 09:56
Idézet: sebgutkopf - Dátum: 2005. aug. 16., kedd - 10:52
Rendben megkérdezem, hogy fordult-e már valakinek ilyen elő.
Húú de magyar lett!
Tényleg gépeden más minden stabil? Vírus? Win újratelepítés... stb...
Húú de magyar lett!
Tényleg gépeden más minden stabil? Vírus? Win újratelepítés... stb...
Az AVAST-ot ( vírusvédelem ) használom semmi gondom nem volt még vele.
Hát legfeljebb újrahúzom a Wint ha más nincs. Igen minden stabil.
Lada Samara 1.5 Kit Car http://www.rallymanus.atw.hu/

Súgó
A téma zárva.








