Idézet: 3DFan - Dátum: 2008. okt. 11., szombat - 20:14
Az assembly feature akkor sem lenne jó ebben az esetben ha különböző part-okkal dolgoznál, mert (mint írtad is) ugyanazt a változtatást hajtja a bevont elemeken.
Azt viszont nem értem, hogy milyen asszoc. kapcsolatnak kell megmaradnia?
Ha erre válaszolsz akkor tovább okoskodunk.
Az egyik "cikket" létrehoztam, aztán többszöröztem.
A kijelölt skiccet szeretnem assembly feature pocketként alkalmazni.
Ez egy csatorna lesz amin egy o-gyuru fog majd vegiggurulni es megalni a kozepen, hogy egy
rud majd majd felhuzza magára.
Tehát ez csatorna mindegyikbol masfele kivagast eredmenyezne, ha nem tobbszorozessel hoztam volna letre a tobbi cikket.
Tehat azt szeretnem, hogy a kivagason kivul mindenben azonosak legyenek a cikkek, mivel
a kesobbiekben modositanam a belso atmerot pl. de nem szeretnem egyenkent kulon modositani a cikkeken.
Persze tudom, hogy megoldhatnam ugyis, hogy kulon partokka szedem es osszelinkelem az elso cikk geojaval egyenkent, de "tobb" ideig tartana, es nem olyan elegans, mintha egy kapcsoloval megoldhato lenne, hogy ebben az assembly feature-ben ne legyenek azonosak.
