Idézet: SFIJ - Dátum: 2005. nov. 1., kedd - 13:03
Az A gépen szép a játék, a B-n már buggosak a textúrák, mert másik vendor, másik kártya, nem megfelelő a driver, túl régi vagy éppen túl modern. Vegyél elő egy 20.sz. végi DX5-DX8-as általad szertett játékot és próbálj vele a zixpéden játszani:
a) "This program doesn't run on windows NT"
b) "This program requires DirectX 6 or higher" - oszt neked 9c-d van, az elvben higher, eheted a kefét, hogy ezt most mééé...
DX7 és felette én nem találkoztam problémával.
A gond a DOS-ra és Win9X (főleg 95) szériára írt játékokkal van. Pl AvP (1994?) ki kell kapcsolni a cdzene lejátszást 2k-n, különben beakad a hang? Vmi ilyesmi rémlik, support nincs, mert a fejlesztők lesz*rják. Amúgy a kultusz játékok nagy részét patchelik vagy megvan mögöttük a megfelelő méretű vállalkozó kedvű közösség, aki kitalál valami megoldást.
Az meg, hogy máshogy néz ki más kártyán...
Legtöbb gyártó (ATI-nál majdnem mind) már nem b*szakodik saját nyák tervezésével, hanem refnyákra dobja rá a magot és pusszantás... Miért? Mert ott a ref, minek tervezzen sajátot, az idő és pénz... és nem utolsó sorban így jó a refdriver mindre.
Ugyanakkora urban legend ez az egész, mint annó, hogy ATIra váltás kényelmetlen és kellemetlen.
Mellesleg utoljára látványos eltérés két kártyán megjelenő játékban az FX széria idején volt, de ugye azt tudja mindenki miért is volt...
Szerkesztette: BoGab 2005. 11. 01. 12:36 -kor
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...
We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.
Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!