HWSW Informatikai Kerekasztal: Re: Óvatosan csiszolja a Bulldozert az AMD - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (6 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Re: Óvatosan csiszolja a Bulldozert az AMD Értékeld a témát: -----

#61 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 10:11

Üzenet megtekintéseIdézet: sz.attila - Dátum: 2012. 08. 31. 07:45

@avman: nem hát. pusztán csak a piac cirka nagyobb része az övék vga fronton is.

Ha beleraktak minden használhatatlan sz@rt a procikba persze hogy az övék.

De akkor mérnem a használhatót veszik az emberek?
Megsúgom, hogy használhatatlan fogalom itt nem létezik, tekintve, hogy:
- mások az igények cpu és gpu fronton is
- mások a megoldások is mindkét oldalról, nem feltétlen van azonos teljesítmény vagy telj/ár avagy telj/fogyasztási arány a két gyártótól

Tehát ebből a kettőből összerakhatjuk, hogy van A, B, C, D... stb megoldás. Egyik ebben jobb, másik abban.
És ami neked vagy nekem használhatatlan másnak pont az kellhet.

Pl.:
- Nekem semmi értelme egy 8 magos amd procit vennem desktopra, amire használom a 4 mag bőven elég. Jobban kell a telj/fogyasztás arány: i5-öm van.
- HTPC-ben Atom(+Ion)-om van, de jó lenne egy kicsit erősebb és azonosan fogyasztó Brazos... vagy utódja.
- Desktop gépben középkat vga-m van, mert arra van igényem, egy APU-t a hajamra kenhetnék, mert erősebb kell.
- Céges laptopban HD3000 (i3) van, amire AZT használom arra elég, egy APU-t a hajamra kenhetnék, mert elég a gyengébb. Viszont a fogyasztás itt is jobban számít.
- Családnak meg épp egy közepes cpu-val és gpu-val szerelt APU lenne jó választás. (a HTPC használat mellett egy általános, lightos célokra való gép kellene).

Akkor most mi van? Melyik használhatatlan? Ki a hülye?
Ez egy tök egyedi igény, egy embertől, mégis feladatfüggően más és más már itt is.
Most ezt szorozd fel annyival, hogy kidobja az egész PC-s piacot. Egyszerűen csak a nagy számok arányát fogod megkapni, nem azt, hogy az egész világ hülye.

#62 Felhasználó inaktív   avman 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Ellenőrzés alatt
  • Hozzászólások: 6.732
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 10:59

@szabo attila oli:
én pusztán arra próbáltam célozni, az intel fejlesztői szempontból megkerülhetetlen. persze lehet játszani a sértett királykisasszonyt, főleg, ha éppenséggel álmaiban az valaki.
ellenben nem igazán értem az állításodban az ok-okozati összefüggést. vedd figyelembe, h alapvetően opportunista vagyok, volt/van ati/nvidia meg amd/intel, és bár tényleg nem preferálom egy ideje a pirosakat, kivétel a kisfogyasztású gépek, ahol a lehető legjobb megoldások, de semennyire nem érdekel a kinekapöcse versenyük a piacon, sőt, igazából enyhe undort vált ki belőlem, h ki kinek drukkol izomból, mint valami ostoba focimeccsen.
egyszerűen csak néhány jónak beállított, de végül hibásnak bizonyuló választás után kissé viszolygok tőlük notebook/gamer fronton, de felőlem aztán annyit hasítanak ki piacról, amennyit akarnak.
- Tiszta idegbeteg vagyok mostanában, a legapróbb dolgokon dührohamot kapok. Lehet valami nyugtatót kéne szednem, vagy jógáznom kellene.
- A jóga egy baromság, inkább gyógyszerezd magad.

#63 Felhasználó inaktív   Abu85 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.149
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 11:22

@avman: Az tiszta sor, hogy megkerülhetetlen, de egy fejlesztő számára az számít, hogy ha baj van a driverben, akkor az adott cég javítsa azt (ingyen), és ne azt mondja, hogy írd át a leképzőt DX-re OpenGL-ről. Én elhiszem, hogy az Intelnek az OpenGL nem fókusz, mert Windowson a DX az úr, Linuxon meg az open közösségre építenek, de te is látod mennyire lett átírva a MineCraft DX-re. Az Opera 12 fejlesztésénél is voltak olyan verziók, amik feketelistára rakták az Intel IGP-ket, mert nem jó az OpenGL driverük. A DX támogatás beépítésével kezdték engedni a VEGA gyorsítást az Intelnek.
Abban biztos vagyok, hogy az AMD-től elhozott Richard Huddy rendbe tudja rakni az Intel viszonyát a fejlesztőkkel, mert ő egy nagyon jó partnerprogramot épített fel az AMD-nél, ami ma már vezető szerepet tölt be a PC-n. De ehhez az is kell, hogy az Intel ne a fejlesztőket utasítsa, hogy mit csináljanak, hanem teljesítsék, amit a fejlesztők kérnek. Richard Huddy elég reálisan látja, hogy mit akarnak a fejlesztők, és pontosan tudja, hogy nekik senki sem dirigálhat, hogy mit csináljanak másképp, esetleg akkor ha az ötlet hasznos (az OpenGL-ről DX-re váltás nem az). Gondolom az Intel is azért hozta el őt, hogy segítsen a tapasztalatával jobbá tenni a terméktámogatást. Az idei SIGGRAPH-on már érezhető változások voltak. Az Intel nem olyan előadásokkal jött, hogy rakjuk át az élsimítást és a többi grafikai munkát (pl. HDR-t) a CPU-ra, hanem tényleg hasznos, és kifejezetten jó ötletekkel álltak elő (compute shaderes HDR például). Persze olvastam a dev fórumokon, hogy páran azt írták, hogy 5-10%-os extráért nem éri meg ezzel vesződni, de szerintem akik ezt mondják azoknak nincs igazuk. Pár effekt ilyen 5-10%-os extrájából már érezhetően gyorsabban futhat egy program. És ez a cél.
Szösszenetek és egyéb dolgok: katt

#64 Felhasználó inaktív   Chabi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.060
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 12:26

Üzenet megtekintéseIdézet: avman - Dátum: 2012. 08. 31. 07:56

@"Geri": az intelre nem szabad idõt vesztegetni
nem hát. pusztán csak a piac cirka nagyobb része az övék vga fronton is.

Piacvezetők abban is hogy a legtöbb kikapcsolt vga/gpu is az övék.

Nem is értem, hogy tud az AMD jobb teljesítményű apu-t csinálni amikor a Zintel a király és erre optimalizálnak a fejlesztők.

AMD FirePro A320 APU vs. Intel Xeon E3-1275V2 HG Graphics P4000

Kép Kép

Idézet

Intel HD Graphics P4000 supports 50% more execution units employed to deliver the visual performance and quality demanded by professional-grade CAD and media/entertainment applications.

Idézet

The Intel Xeon processor E3-1200v2 product family-based workstation: Built-in graphics capabilities for CAD and media applications

http://www.intel.it/...ation-brief.pdf

:excl:

Szerkesztette: Chabi 2012. 08. 31. 12:29 -kor

Az igazi mazochista az, aki közúti ellenőrzésnél leáll mögéd, pedig le se intették!
Nem jött össze neki, továbbküldték...

#65 Felhasználó inaktív   xclusiv 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.057
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 12:27

Üzenet megtekintéseIdézet: siriq - Dátum: 2012. 08. 31. 03:07

@siriq: A BF kozossegnek biztos, hogy nem fogom ajanlani az oldalatokat. Par ezer ember nem ugy fog titeket nezni ugy ahogy eddig vagy egyaltalan.

Húzz már el innen a retkes faszba a ph fikázásoddal. Nem érdekel senkit a bánatod, csak baszod el az időnket az idióta pofázásoddal...

#66 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 12:47

Üzenet megtekintéseIdézet: avman - Dátum: 2012. 08. 31. 10:59

@szabo attila oli:
én pusztán arra próbáltam célozni, az intel fejlesztői szempontból megkerülhetetlen. persze lehet játszani a sértett királykisasszonyt, főleg, ha éppenséggel álmaiban az valaki.
ellenben nem igazán értem az állításodban az ok-okozati összefüggést. vedd figyelembe, h alapvetően opportunista vagyok, volt/van ati/nvidia meg amd/intel, és bár tényleg nem preferálom egy ideje a pirosakat, kivétel a kisfogyasztású gépek, ahol a lehető legjobb megoldások, de semennyire nem érdekel a kinekapöcse versenyük a piacon, sőt, igazából enyhe undort vált ki belőlem, h ki kinek drukkol izomból, mint valami ostoba focimeccsen.
egyszerűen csak néhány jónak beállított, de végül hibásnak bizonyuló választás után kissé viszolygok tőlük notebook/gamer fronton, de felőlem aztán annyit hasítanak ki piacról, amennyit akarnak.


sértett királykisasszony? 1 hónapig (!) dolgoztam CSAK azon, hogy működjön. de többet nem fogom ezt a hibát elkövetni.

#67 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 13:57

Üzenet megtekintéseIdézet: 'Geri' - Dátum: 2012. 08. 31. 01:33

én az egyik saját szoftveremmel kapcsolatban könyörögtem az intelnek, hogy csináljanak már valamit a drivereikkel, mert fagy/kékhalálozik a szoftveremtől a gép. azt a választ kaptam, hogy fizessek 2x4000 dollárt, és akkor kiemelt fejlesztő leszek, és foglalkoznak a problémámmal. én erre azt válaszoltam, hogy ,fizessél te 8000 dollárt a tetves jeti román kurva anyádnak''. gondolom azóta már biztos lefordították angolra. lényeg a lényeg: töröltem az intelt a támogatott kártyák listájáról. az intelre nem szabad időt vesztegetni!

Azért érthető, hogy nem ingyen csinálják.
Másoknak is volt gondjuk vele? Mert ha tömegek kérik a javítást, akkor talán önmaguktól megcsinálják. Egymagad viszont semmmit nem érsz (ami érthető is, hogy nem ugranak egy ember igényéért).

#68 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 14:02

mások? hát, amennyire én látom, az egész iparág már 10 éve örjöng.

#69 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 14:14

Üzenet megtekintéseIdézet: 'Geri' - Dátum: 2012. 08. 31. 15:02

mások? hát, amennyire én látom, az egész iparág már 10 éve örjöng.

Ja, mondjuk ilyen alacsony szintű, hw közeli grafikus programozást nem csináltam, messze áll tőlem a grafika.
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi vele a baj? Nem úgy működik, ahogy le van írva? Vagy nagyon nyakatekert módon kell porgramozni? Mert azért csak fejlesztenek rá, és nem halt ki.

#70 Felhasználó inaktív   Zsivaagoo 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.711
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 14:35

Üzenet megtekintéseIdézet: Abu85 - Dátum: 2012. 08. 31. 12:22

@avman: Az tiszta sor, hogy megkerülhetetlen, de egy fejlesztő számára az számít, hogy ha baj van a driverben, akkor az adott cég javítsa azt (ingyen), és ne azt mondja, hogy írd át a leképzőt DX-re OpenGL-ről. Én elhiszem, hogy az Intelnek az OpenGL nem fókusz, mert Windowson a DX az úr, Linuxon meg az open közösségre építenek, de te is látod mennyire lett átírva a MineCraft DX-re. Az Opera 12 fejlesztésénél is voltak olyan verziók, amik feketelistára rakták az Intel IGP-ket, mert nem jó az OpenGL driverük. A DX támogatás beépítésével kezdték engedni a VEGA gyorsítást az Intelnek.
Abban biztos vagyok, hogy az AMD-től elhozott Richard Huddy rendbe tudja rakni az Intel viszonyát a fejlesztőkkel, mert ő egy nagyon jó partnerprogramot épített fel az AMD-nél, ami ma már vezető szerepet tölt be a PC-n. De ehhez az is kell, hogy az Intel ne a fejlesztőket utasítsa, hogy mit csináljanak, hanem teljesítsék, amit a fejlesztők kérnek. Richard Huddy elég reálisan látja, hogy mit akarnak a fejlesztők, és pontosan tudja, hogy nekik senki sem dirigálhat, hogy mit csináljanak másképp, esetleg akkor ha az ötlet hasznos (az OpenGL-ről DX-re váltás nem az). Gondolom az Intel is azért hozta el őt, hogy segítsen a tapasztalatával jobbá tenni a terméktámogatást. Az idei SIGGRAPH-on már érezhető változások voltak. Az Intel nem olyan előadásokkal jött, hogy rakjuk át az élsimítást és a többi grafikai munkát (pl. HDR-t) a CPU-ra, hanem tényleg hasznos, és kifejezetten jó ötletekkel álltak elő (compute shaderes HDR például). Persze olvastam a dev fórumokon, hogy páran azt írták, hogy 5-10%-os extráért nem éri meg ezzel vesződni, de szerintem akik ezt mondják azoknak nincs igazuk. Pár effekt ilyen 5-10%-os extrájából már érezhetően gyorsabban futhat egy program. És ez a cél.

Ez már management harc, az erősebb kutya baszik elvén. Hiába van egy jó "AMD"-s az Intelnél aki a fos GPU próbálkozásaikat gatyába tudná rázni.
Az Intel CPU fronton volt mindig is erős, a grafikába sosem tudott belepofázni érdemben. olyan mint a Samsung, kedvencem, de HDD-t ne gyártsanak, mert az fos.

Most már az Intel is vehetne/licencelhetne technológiát az Nvidiától.

Az AMD-nek - az ATI felvásárlásával/fúziójával - van az Intelnél jobb, stratégiája. Majd 10 év múlva tudjuk érdemben értékelni.
Ha a lovat zab helyett plutóniummal etetné a Pesta bácsi, akkor a szekér kilóhússzal repesztene a Kárpátokban.
Ha visszakérdezek, akkor az azért van, mert nem értettem, hogy mit kérdeztél. Heeeee?

#71 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 15:38

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2012. 08. 31. 14:14

Ja, mondjuk ilyen alacsony szintű, hw közeli grafikus programozást nem csináltam, messze áll tőlem a grafika.
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi vele a baj? Nem úgy működik, ahogy le van írva? Vagy nagyon nyakatekert módon kell porgramozni? Mert azért csak fejlesztenek rá, és nem halt ki.


ha már témánál vagyunk, vegyük az intel termékpalettát az opengl tükrében, egy minimális (tényleg csak pontokban, nagyvonalakban, a teljesség igénye nélkül összeszedett) gondolatmenetben.

az elmúlt kb 15 évben az intel a következőt csinálta:

-az intel GMA 95x sorozat - ami egy 2.0-ás pixel shadereket biztosítani képes hardver, ennek ellenére mégsem volt képes az intel olyan drivert írni hozzá, amin keresztül a glsl (avagy a magas szintű shaderek openglben) elérhető. a driver tulajdonképpen effektíve egy nvidia TNT2-es szintet tudott produkálni, amit valamikor 1998ban gyártottak. a teljesítménye kritikán aluli.

-az ez előtti grafikus chipeknek és drivereinek minősége tragikus. néhánynak olyan fejletlen drivere van, amely egy egyszerű inicializációtól kékhalálba viszi a gépet, és semmilyen szokásos opengl ablakozóval nem működik együtt

-a későbbi új-generációs intel gpuj-k nem tudták, ami rá van írva. nem volt igazi shader támogatás, majd ezt ellensúlyozva az intel kézzel megcsinálta a népszerűbb játékokhoz (pl doom3) a shader támogatást, de csak úgy, hogy ezek a játékok képesek legyenek elérni ezt.

-ezen kártyák teljesítménye szintén kritikán aluli, a memória elérés sebessége valahol egy voodoo2 közelében flangál, jelzem, itt már 2008at írunk

de ez még nem is igazán lett volna baj, elvégre ezeket a kártyákat az intel sosem reklámozta úgy, mint modern gpu-kat, amelyek alkalmasak a modern 3d igények kielégítésére.
az új HD graphics szériát viszont igen.

na tehát akkor nézzük is, hogy mi a baj az intel legújabb szériáival, amivel az elmúlt 2-4 évben erőlködik:

-a függvényhívások overheadje túl nagy. 3x-4x akkora az az idő, amelyet a szöszmötöléssel elveszteget az intel technológiája, mint az, amekkora időt az amd vagy az nvidia cuccok vesztegetnek elaz elmúlt 15 évben az intel semmit nem tett azért, hogy ez jobb legyen.

-a VBO-k (mely révén a vertex objektumok közvetlenül a videómemóriába tölthetők és onnan rajzolhatók) kezelése, az ezzel kapcsolatos memóriába való swappelés, az ezzel kapcsolatos memóriafoglalások, amikor megjelentek specifikációként, a többi gyártónál olyan 2003ban 1-2 hónap alatt teljesen hibátlanra lettek gyúrva. most már 2012-t írunk, az intelnek ez mégsem sikerült normálisan. amennyiben viszonylag nagy, pár száz megás memóriaterületekről van szó, az intel memóriacímzője annyira instabil, hogy komoly driverterhelés mellett elszáll a szoftver, a driver, legrosszabb esetben elkékhalálozza magát az operációs rendszer

-olyan alapvető dolgokkal is bajok vannak, mint a textúrakezelés. bizonyos körülmények között az intel driverek nem bindelik fel a futószalagokra a megfelelő textúrákat, az objektum fehér lesz. bizonyos körülmények között a textúrát egyszerűen nem tölti fel, nem azért, merthogy valami speciális textúra lenne, vagy elfogyott volna a memóriája (persze ez sem indok, mert az opengl specifikációja szerint a swap is autómata), hanem mert épp úgy tartja kedve, hogy ő most teljesen egyszerű rgb vagy rgba textúrákat sem tölt fel.

-multisample és aniso bekapcsolásának hatására a teljesítmény néha a negyedére esik

-a mipmappelést néha -bizonyos mátrixok hatására - lowestre rakja a driver, amitől az egész játék úgy néz ki, mintha a quake2-t játszanád voodoo1-el

-bizonyos kötelezően támogatott alapvető függvények egyáltalán nincsenek implementálva, és épp drivertől-generációtól függ, hogy éppen mi az, ami nem működik, és ezeket általában meg sem próbálják javítani

-a memóriasávszélesség, ami rá van írva - hazugság. valódi körülmények között már a második post-processz ciklustól egyszerűen meghal az igpjük (meghal = 5 fps). az igpjük - bár 2012-t írunk - memória management területén egyszerűen képtelen még egy geforce2 teljesítményét is egyáltalán megközelíteni.

-ugyanez vonatkozik az árnyékkezelésre. egy komolyabb geometriából előállított szimpla 2048x2048as shadow map 3 fps-re rántja a rendszert.

-a textúrázó egységek teljesítménye is gyenge, és kevés van belőlük.

-a shader fordítójuk gyakorlatilag használhatatlan. vagy lefordul a shader, vagy nem, vagy megcsinálja azt, ami be van írva, vagy nem, vagy van kép, vagy nincs...

-az intel igpk nem tudják azt a vertex/sec mennyiséget, ami rájuk van írva, vagy legalább elvárható lenne. 300ezer polygon fölött - amennyiben valós körülmények között van tesztelve ez a mennyiség - a gpu lecsuklik 25 fps alá, és akkor semmi mást nem csináltál, csak polygonokat rajzoltál.

-az intel igp-k teljesítménye katasztrófális. hogy ezt az intel ellensúlyozza, alkalmazásspecifiklus optimizációk révén rágyúrt a népszerű játékok grafikus motorjaira a driverből, azonban ezek az optimizációk nem igazán működnek olyan szoftverekben, amelyekre az intel nem optimizál külön, míg más gyártók esetében a teljesítményoptimizációk általánosságban minden szoftverre érvényesek

-összességében elmondható, hogy az intel által készített igp-k minősége messze elmaradt volna az elvárt szinttől már 9 évvel ezelőtt is, nemhogy most. a helyzet mind a gpu oldaláról, mind a driver oldaláról tragikus, és az intel semmit nem tett azért, hogy ezeket a hibákat orvosolhassa, nem látok olyan törekvést sem az intel részéről, amennyiben ezekkel a gondokkal bármit is kezdeni akarna.

röviden és tömören ez a helyzet intel oldalon, én a piaci részesedés miatt a magam részéről sokat küzdöttem az intel kompatibilitásért, de ami sok, az sok. én többé a kisujjamat sem fogom mozdítani értük. az architektúrájuk az alapoktól kezdve használhatatlan, a problémák mélyek, súlyos fejetlenségre, tehetségtelenségre, tehetetlenségre, telhetetlenségre, arroganciára utalnak. az intel pedig az arrogáns hozzáállása révén nem érdemli meg a fejlesztők szimpátiáját. a összes többi gpu gyártó több nagyságrenddel jobb minőségű termékeket ad ki. az intel inkább maradjon a cpunál.

#72 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 23:12

Nahát, ezen meglepődtem.
Akkor viszont ezek hogyan képesek mégis működni???

#73 Felhasználó inaktív   'Geri' 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.056
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 08. 31. 23:19

mint amikor a kagylót a füledhez tartod, és hallod benne a tenger morajlását, ez is egy ehhez hasonló csodája a természetnek

#74 Felhasználó inaktív   Csula kapitány 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.793
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 06:37

@Sparow2:
nem tudom, nekem az intel szinte minden megoldásából kijutott laposon, de soha nem robbant az arcomba a képernyõ és nem égtek ki a szemeim. átlagfelhasználói szempontból az eddigiekben felsorolt elõnyök-hátrányok lényegtelenek, kb. ugyanazokat a túllihegett, az én szempontomból abrakadabra érveket hozzák fel, amit eddig is, h a tekknológia így, a programozás úgy. ki a faszt érdekel, miközben az emberek jó része kb. azt akarja egy noti videókártyájától, h megjelenjenek rajta a betûk, képek, ott szarja le, h a vga most épp támogatja-e a böngészõjét, és tökéletesen nem érdekli az a 20 plusz perc akkuidõ sem.
a játék rég áthúzódott máshova, értelmes pc-s játék egyébként is kevés, a hc gémerek erre külön gépet tartanak, htpc helyett minden sarkon lehet kapni multimédiás lejáccót (nekem nem kéne, de az egy dolog).
a jelenlegi cpu-k mind fogyasztásban, mind teljesítményben elegek minden átlagos tevékenységhez.
esetleg menjen pár flash-es játék a böngészõbõl, ha épp casual gamer. aztán van pár buggyant, aki arra rejszol, h még a notebookot is húzza.
az amd kifinomult és jó megoldásai az integrált cpu+gpu fronton szerintem immár egy kurva nagy légüres térbe érkeztek.

Szerkesztette: avmanster 2012. 09. 01. 06:39 -kor

Idézet

A materialista hitűek számára értelmezhetetlen a galaktikus geometria változásával vezérelt ciklikusságok.

#75 Felhasználó inaktív   Csula kapitány 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.793
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 06:43

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2012. 08. 31. 14:57

Azért érthető, hogy nem ingyen csinálják.
Másoknak is volt gondjuk vele? Mert ha tömegek kérik a javítást, akkor talán önmaguktól megcsinálják. Egymagad viszont semmmit nem érsz (ami érthető is, hogy nem ugranak egy ember igényéért).

ugye most arra gondoltál, h az a 10 ember, akit még érintett az adott szoffer?

Idézet

A materialista hitűek számára értelmezhetetlen a galaktikus geometria változásával vezérelt ciklikusságok.

#76 Felhasználó inaktív   Csula kapitány 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.793
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 06:50

Üzenet megtekintéseIdézet: Chabi - Dátum: 2012. 08. 31. 13:26

Piacvezetők abban is hogy a legtöbb kikapcsolt vga/gpu is az övék.

Nem is értem, hogy tud az AMD jobb teljesítményű apu-t csinálni amikor a Zintel a király és erre optimalizálnak a fejlesztők.

AMD FirePro A320 APU vs. Intel Xeon E3-1275V2 HG Graphics P4000

Kép Kép



http://www.intel.it/...ation-brief.pdf

:excl:

hűbazmeg, h engem mennyire érint a xeon procival, meg cad-dal. szerintem ezt verzusznak kellene....
egyébként meg ha nem érted egy szúrós megjegyzés kapcsán miről van szó (nem, nem arról, h az intel a kiráj, hanem h ki a kirájlány), akkor mi a fasznak szólsz bele? azért, h belinkelj egy fasza diagramot, felesleges.

Idézet

A materialista hitűek számára értelmezhetetlen a galaktikus geometria változásával vezérelt ciklikusságok.

#77 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 06:52

Üzenet megtekintéseIdézet: avmanster - Dátum: 2012. 09. 01. 07:37

@Sparow2:
nem tudom, nekem az intel szinte minden megoldásából kijutott laposon, de soha nem robbant az arcomba a képernyő és nem égtek ki a szemeim. átlagfelhasználói szempontból az eddigiekben felsorolt előnyök-hátrányok lényegtelenek, kb. ugyanazokat a túllihegett, az én szempontomból abrakadabra érveket hozzák fel, amit eddig is, h a tekknológia így, a programozás úgy. ki a faszt érdekel, miközben az emberek jó része kb. azt akarja egy noti videókártyájától, h megjelenjenek rajta a betűk, képek, ott szarja le, h a vga most épp támogatja-e a böngészőjét, és tökéletesen nem érdekli az a 20 plusz perc akkuidő sem.
a játék rég áthúzódott máshova, értelmes pc-s játék egyébként is kevés, a hc gémerek erre külön gépet tartanak, htpc helyett minden sarkon lehet kapni multimédiás lejáccót (nekem nem kéne, de az egy dolog).
a jelenlegi cpu-k mind fogyasztásban, mind teljesítményben elegek minden átlagos tevékenységhez.
esetleg menjen pár flash-es játék a böngészőből, ha épp casual gamer. aztán van pár buggyant, aki arra rejszol, h még a notebookot is húzza.
az amd kifinomult és jó megoldásai az integrált cpu+gpu fronton szerintem immár egy kurva nagy légüres térbe érkeztek.

Mindenkinek mások az igényei.
Nekem meg pont ezek a gagyi flash-es játékok nem jönnek be.
Nem játszok sokat, nem vagyok nagy játékos, legutóbb a Quake 4-et fejeztem be 2-3 hete, azóta nem is játszottam.
Talán 2005-ös játék, vagy 2004-es. De ha lesz jobb gépem, biztos fogok újabbakkal is játszani.
Most a Prince of Persia 3 jön majd, mert az első kettőt régebben végigjátszottam (meg anno a 2D-s első részét).

És azért rengetegen vannak, akik játékra is szánják a számítógépet, oszt' nem hc gamarek, nincs külön gépük rá.

#78 Felhasználó inaktív   Csula kapitány 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.793
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 07:41

@Sparow2: És azért rengetegen vannak, akik játékra is szánják a számítógépet, oszt" nem hc gamarek, nincs külön gépük rá.
ja, õk a casual gamerek, akik megelégszenek low grafikával, vagy nem elsõsorban a légüres látványra kihegyezett játékokkal, esetleg online fps-t tolnak, mmporg-ot, mmo-t és társaikat.
tudom, h a régi vaskalaposok kézzel-lábbal, fejszével tiltakoznak ellene, de a nappaliban, hálóban elhelyezett monitorok, dobozok ideje lejárt. kész, végük van, egy nagyon vékony rétegre szûkül majd az, akinek kell ilyen otthonra. nem holnap, nem holnapután, de már nem is a távoli jövõben. helyette konzol (akár androidos is, sõt), vagy tablet, épp utóbbi is a tv-re kinyomott képpel.
ez az egész nem meglepõ, ha megnézzük hova jutott amolyan öngerjesztõ folyamatként a pc-s játékipar, aminek sanszos a mostani tendenciák adják meg a kegyelemdöfést. túlárazott, lélektelen techdemók, amik max. a techblabla buzikat hozzák lázba, önismétlések, undorító online játékstílusra kihegyezett fps-ek, elszúrt konzolportok (ha egyáltalán elkészülnek), csúfos bukások, rókabõrök. lassan szépen a dugájába dõl a felépült monstrum kiadókkal minden (meg is érdemlik). nem véletlen, ahogy az nvidia hirtelen teret váltott pár éve, a steam most épp próbál már valamerre elõre menekülni, és kezdõdik elölről az egész kis fejlesztõi csoportokkal, ahonnan elindult mindez annak idején. h jut-e belõlük majd a pc-re vissza, vagy megmaradnak az android mellett, ez még azért távoli jövõ. talán kiút lehetett volna ez a játék a felhõben szinte gép nélkül, monitorral, de ha jól láttam a múltkor ez elég csúfosan leszerepelt.
de ne legyen igazam, mert emiatt szomorú vagyok én is, részemrõl kb. 15 éve a játék az egér-billentyûzet kombót jelenti, és öreg vagyok már ahhoz, h változtassak. desktop gép elé is már csak emiatt ülök igen ritkán, h zúzzak valami játékkal, egyébként meg htpc-nek van használva (70 wattot eszik egy mai, nem a legmodernebb, de nem szar, anno felső közép procival, vga-val). szóval mint ódivatú, oldszkúl júzer mondom mindezt, h lassan eljár felettünk az idõ.
szóval ne siess azokkal a régebbi játékokkal, mert ahogy haladsz majd elõre, úgy görbül le a szád.

Szerkesztette: avmanster 2012. 09. 01. 07:49 -kor

Idézet

A materialista hitűek számára értelmezhetetlen a galaktikus geometria változásával vezérelt ciklikusságok.

#79 Felhasználó inaktív   Sparow2 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 21.143
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 08:17

Nem tiltakozok én semmi ellen, meg talán nem is vagyok vaskalapos.
Akinek a konzol tetszik, játszon konzolon, nem egy ismerősnek van.
Nekem arra, hogy szombat délután játszok 2 órát, nem kell külön játékgép. Nálam nem annyira központi kérdés a játék.

Hogy az új játékok kevésbé volnának jók, azt nem hiszem.
Régen is rengeteg játék volt, ami nem tetszett, aztán azokkal nem játszottam. Olyan nem is lehet, ami mindenkinek tetszen. De mindig akadt, ami bejött.

Újra lehúzott bőr, meg ismétlés: az egész élet nagy körforgások és ismétlések halmaza.
Újat ritkán találnak ki, nekem anno az FPS játékok voltak nagyok, vagy előtte az Alone in the Dark. Mindig újat nem lehet kitalálni, nem csak játékok terén, de semmiben. Pl. divatban is rengetegszer visszatérnek az 1-2 generációval ezelőtti dolgok.

Az, hogy a nagy játékcégek beőlnek, szerintem nem valószínű. Hiszen nem csak PC-re gyártanak, hanem konzolra is. És rengetegen játszanak a világon, igény mindig lesz rá.

#80 Felhasználó inaktív   Raynes 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.740
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2012. 09. 01. 09:06

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2012. 09. 01. 09:17

Hogy az új játékok kevésbé volnának jók, azt nem hiszem.
Régen is rengeteg játék volt, ami nem tetszett, aztán azokkal nem játszottam. Olyan nem is lehet, ami mindenkinek tetszen. De mindig akadt, ami bejött.

Hidd el, szarabbak lettek, mióta minden kiadó csak konzolra ad ki, PC-re csak konzolport jön. A konzolok tönkretették a PC-s játékot. Persze erre azt mondanák a kiadók, hogy nem a konzol tette tönkre, hanem a PC-s warez, ami miatt mindenki konzolra tért át.

Üzenet megtekintéseIdézet: Sparow2 - Dátum: 2012. 09. 01. 09:17

Újra lehúzott bőr, meg ismétlés: az egész élet nagy körforgások és ismétlések halmaza.
Újat ritkán találnak ki, nekem anno az FPS játékok voltak nagyok, vagy előtte az Alone in the Dark. Mindig újat nem lehet kitalálni, nem csak játékok terén, de semmiben. Pl. divatban is rengetegszer visszatérnek az 1-2 generációval ezelőtti dolgok.

Nem is az a baj, hogy nem találnak ki mindig újat, de néha csak a textúrákat cserélik ki, meg a zenét, és kiadják ugyanazt teljesen egy kaptafára. Meg kiadnak kis picsafüst küldetéseket önálló játékként, mikor az maximum extrának, DLC-nek lenne jó. Nem kell őket megsajnálni.
„The volume of a pizza of thickness a and radius z can be described by the following formula: pi zz a.”

Téma megosztása:


  • (6 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó