HWSW F1 bajnokság, 2005-ös bajnoki szezon II.
#1
Elküldve: 2005. 06. 01. 11:51
#2
Elküldve: 2005. 06. 01. 11:57
Szabályzat:
Idézet: Szabályzat
- Mivel ez egy offline bajnokság, nincs szükség szélessávú internet hozzáférésre, sőt, maga az internet is csupán a konzultációkhoz és az eredmények leadásához / megtekintéséhez kell. Szükség van azonban egy free (vagy nem free ) tárhelyre, ahová az eredményeket fel kell tölteni.
- A bajnokság során követjük a valós versenynaptárt, kivéve azokat a pályákat, amelyek a modban nem szerepelnek.
- Mivel általában 2 hetente vannak a valós futamok, ezért a HWSW bajnoki "futamok" szintén 2 hetente vannak, csak épp mindíg azon a hétvégén, amikor nincs valós verseny.
- Mindenki olyan autóval megy, amilyennel akar, de amilyen autóval csatlakozik a bajnoksághoz, olyannal kell az egész szezonban versenyeznie, tehát szezon közben autóváltás nem lehet.
- Valamint szabály, hogy a kipörgésgátló, a blokkolásgátló, az automata váltó és az automata kuplung kivételével minden assistance-t (segítséget) ki kell kapcsolni, de igény szerint ez utóbbiak is kikapcsolhatóak, ha valaki nagyon spiller.
Továbbá a Károk felerősítése opciót mindenkinek 100 %-on kell használnia.
- Minden versenyzőnek tesztköröket kell futnia (amennyit jól esik ). A legjobb idejéről screenshotot és telemetria file-t kell készítenie, amelyeket elérhetővé kell tennie online.
- A shoton és a telemetria adatokon mindenképp a versenyző saját, a HWSW fórumon is használatos nicknevének kell látszania. Ez alól egyedül BraveF1 kolléga kivétel, aki mindenhol máshol simán Brave néven szerepel. Ő egyedül leadhatja Brave névvel az adatokat. Aki más néven ad le eredményt, mint a HWSW nickje, azt nem veszük figyelembe.
- Hibátlan telemetria adatok érvényesek screenshot nélkül, viszont screenshot telemetria adatok nélkül érvénytelen, ez esetben a versenyző idejét nem tudjuk figyelembe venni.
- A screenshotokat és telemetria adatokat közzé kell tenni itt a topicban a megadott időpontig.
- A beérkezett adatokon szereplő idők szerint áll össze a helyezés, ami alapján pontokat lehet szerezni.
- Egyéni pontozás: A szerzett pont mindíg attól függ, hogy hány induló volt. Ha 10, akkor az 1. kap 10 pontot, a 2. 9-et.....a 10. 1 pontot. Ha 6 induló van, akkor az 1. kap 6 pontot, a 2. 5-ot.....a 6. 1-et. Erre azért van szükség, mert nem biztos, hogy fix létszám lesz az egész szezonban.
- Csapat pontozás (konstruktőri bajnokság): A csapaton belüli két legjobb eredmény átlaga. Kivétel, ha az adott csapat színeiben 1 versenyző indul. Ilyenkor az ő egyéni pontja lesz a csapat pontja is.
- Ha valaki a megadott időpontig nem teszi közzé az idejét, akkor 1 pontot levonunk a helyezése által neki járó pontból, ha az azt követő 24 órában sem, akkor nem kap pontot, hanem "NC" (Not Classified) lesz.
- A leadási határidők mindíg pontosan meg lesznek jelölve a HWSW F1 bajnokság topicjában, valamint a sorozat hivatalos weboldalán is, melyet BraveF1 versenyzőtársunk készített és tart karban. Ezen weboldalon egyébként számos adat, tudnivaló, hasznos linkek és letöltési helyek is megtalálhatóak, valamint a bajnokság aktuális állása is megtekinthető.
- A HWSW F1 bajnoki sorozat hivatalos weboldala elérhető itt: http://fha.hwsw.hu
Szerkesztette: Dispose 2005. 06. 01. 12:03 -kor
#3
Elküldve: 2005. 06. 01. 12:06
Idézet: Atti
Majd jól bevezetjük azt is, hogy csak sárga háttér legyen
#5
Elküldve: 2005. 06. 01. 20:32
Na ezért kár volt izgulnom
Egyébként ki, hogy áll az időkkel? Mert én még egy kör sok, de annyit sem mentem eddig
Ráadásul a "hülye" ALFA mánia miatt igen csak elszoktam a 300-as tempótól
#6
Elküldve: 2005. 06. 01. 21:06
Idézet: Bibu - Dátum: 2005. jún. 1., szerda - 21:32
Na ezért kár volt izgulnom
Egyébként ki, hogy áll az időkkel? Mert én még egy kör sok, de annyit sem mentem eddig
Ráadásul a "hülye" ALFA mánia miatt igen csak elszoktam a 300-as tempótól
én most mendegélek
így az első 10 kör után 1.31
már pályán maradok végig
töltötem egy 1.26-os telemetriát. hááát az első kanyarban kapok 1.5 secet
örülök, ha ott átcsúszkál a járgány, nem tudom hogy lehet így bevenni. pedig az ívek pixelre egymáson vannak
a gond az, hogy hétvége megint kiesik, így a mai tizenpár kör után csak a holnap este és a hétfő lesz rá
szerk:ja és ráadásul k* hosszú pálya még ez a rövidített is. sok idő végigmenni és még körből is sok kellene, mert a hosszú pályán csak úgy röpködnek el a másodpercek...
mindenesetre élvezem a pályát. még a szúszkáló autóval is kifejezetten élvezetes végigmenni
ps: új fejlemény setup ügyben: FTL-ről leszedtem a McLarenes Conrad nevű forma setupját. betöltöm és elszáll a progi. pedig ránzésre hasonló a file mint a többi. bár nem néztem végig minden bejegyzést...
Szerkesztette: vipisrac 2005. 06. 01. 21:08 -kor
#7
Elküldve: 2005. 06. 01. 21:19
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. jún. 1., szerda - 22:06
örülök, ha ott átcsúszkál a járgány, nem tudom hogy lehet így bevenni. pedig az ívek pixelre egymáson vannak
Aha, szóval olyan 1:24-25 körüli időt kellene menni :confused:
Idézet
Nekem sem mindegyik megy amit letöltök, de én nem is nagyon szoktam használni őket, mert eddig még egy sem volt olyan ami igazán bejött volna
#8
Elküldve: 2005. 06. 01. 21:27
Idézet: Bibu - Dátum: 2005. jún. 1., szerda - 22:19
nem kéne!
#9
Elküldve: 2005. 06. 02. 05:39
Idézet: Bibu - Dátum: 2005. jún. 1., szerda - 21:32
Esetleg Alfa 147 MOD? Jó? Érdemes leszedni?
Én a WGTS MOD-dal nyomom...nagyon király
#10
Elküldve: 2005. 06. 02. 06:28
Idézet: pitius - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 6:39
Én a WGTS MOD-dal nyomom...nagyon király
Ja nem, azt még nem próbáltam, de a képek alapján az se lehet rossz.
A SCAR-al nyomom, van benne vagy 10-15 féle Alfa+még vagy 10 egyéb versenygép.
#11
Elküldve: 2005. 06. 02. 06:57
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. jún. 1., szerda - 22:06
örülök, ha ott átcsúszkál a járgány, nem tudom hogy lehet így bevenni. pedig az ívek pixelre egymáson vannak
A célegyenes utáni jobbosra gondolsz?
Ott állandóan megpördülök, akkor is ha szűken veszem, akkor is ha a külső szélén megyek tempósabban
#12
Elküldve: 2005. 06. 02. 07:09
#13
Elküldve: 2005. 06. 02. 08:42
#14
Elküldve: 2005. 06. 02. 11:20
Egyszerüen nem találok megfelelő ívet, vagy megpördülök, vagy 15 el döcögök át. A többi kanyar már megvan nagyjából, azokhoz már csak bátorság kell
#15
Elküldve: 2005. 06. 02. 15:03
Idézet: _Balagee_ - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 12:20
Egyszerüen nem találok megfelelő ívet, vagy megpördülök, vagy 15 el döcögök át. A többi kanyar már megvan nagyjából, azokhoz már csak bátorság kell
én most nem kezdem el sorolni, hogy mivel van bajom...
az egész mercedes aréna - vagy minek hívják - gáz. bár mostanában sikerül már randomra egy-egy kanyart jól bevenni. a 3. kanyarkombinációt, a bal-jobbost pl mikor sikerült beleváltás és így csúszás nélkül bevenni egyből -1.3sec lett az első szektor.
az autáni gyors balost követő jobbos gáz még. ott túlkormányzott szegény, ha meg finoman fordulok, akkor mindig megakad kigyorsítás előtt.
a többi jó. a visszafordító utáni bal-jobb kifejezetten élvezetes. az utána következő is.
a sikánon is elég frankón - bár a telemetria tanulsága szerint lassan
azért írhatnának a menők is, hogy hol tartanak...
ps: nem lesz vmi leadási határidő hosszabbítás?
#16
Elküldve: 2005. 06. 02. 15:19
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 16:03
nem
#17
Elküldve: 2005. 06. 02. 15:19
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 16:03
ps: nem lesz vmi leadási határidő hosszabbítás?
nem
#18
Elküldve: 2005. 06. 02. 15:50
Idézet: BraveF1 - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 16:19
húúú de határozottak vagyunk!
jó, akkor nem lesz. csak egy ártatlan kérdés volt.
bár ezt a nagy határozottságot nem teljesen értem...
:confused:
Szerkesztette: vipisrac 2005. 06. 02. 15:52 -kor
#19
Elküldve: 2005. 06. 02. 15:56
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 16:50
jó, akkor nem lesz. csak egy ártatlan kérdés volt.
bár ezt a nagy határozottságot nem teljesen értem...
:confused:
Nem baj...
#20
Elküldve: 2005. 06. 02. 15:56
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. jún. 2., csütörtök - 16:50
jó, akkor nem lesz. csak egy ártatlan kérdés volt.
bár ezt a nagy határozottságot nem teljesen értem...
:confused:
Nem baj...

Súgó
A téma zárva.














