HWSW Informatikai Kerekasztal: Forma-1 - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (357 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Forma-1 Értékeld a témát: -----

#1 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 08:43

Folytatás innen: [url="http://"https://forum.hwsw.hu/perl/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=8&t=001829&p=14"]https://forum.hwsw.h...8&t=001829&p=14[/url]

Hajrá. :)

#2 Felhasználó inaktív   MajaG 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.130
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 08:58

Szokasos MajaPress:

A McLarennél egyre népszerűtlenebb Ron Dennis Ati - [2004-03-16 08:35]

„Nagyon sok csalódott ember van a csapatnál.” –állítja egy bennfentes

A McLaren csapat az évadnyitó Ausztrál Nagydíjon alaposan leszerepelt. Nem csoda, ha az idei évben már sokan eltemették őket, és le is írták a bajnokaspiránsok közül.

Azonban a csapaton belül sem túl jók a kedélyek. Egy bennfentes állítása szerint például Ron Dennis egyre népszerűtlenebb személy Wokingban. A McLarennél dolgozó munkatárs elmondta, hogy szerinte a problémák gyökerei korábbra nyúlnak vissza, akkora, amikor Dennis felvetette egy technológiai központ gondolatát. Azóta mintha elfelejtkezett volna a csapat irányításáról.

Ezeket hallva talán nagyobb hangsúlyt kapnak a napokban megjelent azon hírek, amelyek szerint Ron Dennis visszavonulását tervezgeti és a Mercedes teljes részesedést szerezve átveszi a csapat irányítását.

„Nagyon sok csalódott ember van a csapatnál, olyan emberek, akik éveken keresztül kiálltak Ron Dennis mellett. Komoly problémák elé néz Ron. Látják a csapatnál, hogy mi fog történni – tudják, hogy az autó nem elég jó.” –mondta a bennfentes a Sundy Mirror nevű angol újságnak.

„Úgy érzik Ron már nem foglalkozik eleget a fontos dolgokkal, sokkal inkább az imázs és a stílus érdekli. Úgy tűnik elfelejtette az alapdolgokat, azt, hogy a McLaren alapvetően egy versenycsapat, méghozzá a legjobbak közül.”

Az pedig, ha egy csapatnál a vezetőben is csalódnak nem sok jót ígér...

#3 Felhasználó inaktív   MajaG 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.130
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 09:00

A Toyota új szárnyakkal érkezik meg Malajziába Ati - [2004-03-16 07:24]

A japánok fokozatos javulást szeretnének látni évad közben

A Toyota gyenge ausztráliai szereplése miatt azonnali lépésekre szánta el magát. A szezon közepére például teljesen újratervezik autójukat, de addig is kisebb módosításokat végeznek, hogy „megerősítsék” jelenlegi betontorpedójukat, a TF104-et. Malajziában mindjárt egy új elsőszárnyat szerelnek fel az autóra, amitől máris javulást remélnek.

Habár a japánok mindkét autója befejezte az évadnyitó versenyt, a gyorsaságuk mégsem volt elegendő a pontszerzéshez. A mérnökök az aerodinamikára panaszkodtak, és ezt támasztotta alá Da Matta nyilatkozata is:

„Úgy vélem a megbízhatósággal nincs gond és a motor is nagyszerűen működött – kitartott a nagy terhelés mellett is.” –mondta a brazil.

A Renaultól télen szerződtetett aerodinamika zseni, Mike Gascoyne tehát nem unatkozhat, megdolgoztatják a pénzéért.

„Az ausztráliai debütálásunk nem éppen az elvárásainknak megfelelően alakult. Ugyanakkor minden feltételünk adott ahhoz, hogy az évad folyamán egyenletes javulást érjünk el. Sepangba új elülső szárnnyal indulunk majd. Új vonalai segítenek maximalizálni az aerodinamikai teljesítményünket a pályára, amely jobban fog feküdni autóink számára, mint az Albert Park-i.” –mondta a brit mérnök.

#4 Felhasználó inaktív   tus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.100
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 11:53

idézet:
Ezt írta MajaG:
Szokasos MajaPress:

[/quote]

Pedig letöltöttem a telomra Raikonnenes háttérképet is, azt nesze, ezek meg igy szerepelnek :(
Remélem csak beállítási problémák voltak :confused:
Amugy kiváncsi leszek, ha jön a Dealer a Mekihez, mi lesz Kimivel?? Hogy nem marad egy csapatban vele, azt tutira veszem

[ 2004. március 16.: tus szerkesztette a hozzászólást ]
üdv
tus

#5 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 11:55

idézet:
Ezt írta tus:


Pedig letöltöttem a telomra Raikonnenes háttérképet is, azt nesze, ezek meg igy szerepelnek :(
Remélem csak beállítási problémák voltak :confused:
Amugy kiváncsi leszek, ha jön a Dealer a Mekihez, mi lesz Kimivel?? Hogy nem marad egy csapatban vele, azt tutira veszem

[ 2004. március 16.: tus szerkesztette a hozzászólást ]
[/quote]

Miért ne?

#6 Felhasználó inaktív   Indy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.213
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 12:38

Nehogy Renault-os hírek nélkül maradjunk! :D

Alonso: „Hamarosan itt az év legkeményebb futama.”

A Renault csapat versenyzői bíznak a jó szereplésben

Fernando Alonso véleménye szerint a Malajziai Nagydíj lesz az év legnehezebb versenye.

A spanyol versenyző, aki a harmadik helyen végzett az idénynyitó futamon Melbourne-ben, hisz abban, hogy Sepang fogja majd jelenteni a legnagyobb kihívást a száguldó cirkusz mezőnye számára.

Elmondta továbbá: „Őszintén úgy gondolom, hogy sepangi pálya a legnehezebb helyszíne az idei évnek, és természetesen az egyik legtechnikásabb is, ahová a mezőny el fog látogatni.
A későbbiekben hozzátette: „A Malajziai Nagydíjhoz nagyszerű emlékek fűződnek a számomra: Megszereztem az első rajtelsőséget és az első dobogós helyezést a Renault számára ezen a pályán az elmúlt évben.”

Csapattársa Jarno Trulli elképzelhetőnek tartja, hogy a Renault a Maláj futam hétvégéjén meg fogja mutatni erejét.

Az olasz versenyző hozzátette: „Nyilvánvalóan Ausztrália az én szempontomból nézve csalódás volt, de Malajziában úgy gondolom versenyképesebbek leszünk majd.”

„Az tavalyi szezonban az első sorba kvalifikáltam magamat, és a Michaellel történt ütközésünk ellenére is úgy gondolom, hogy egy igazán nagyszerű verseny volt: a hátsó régióból felküzdöttem magam, és végül az ötödik helyen végeztem.”

„A tavalyi autó nagyon jól szerepelt itt , és az R24-es pedig minden területen sokkal erősebb lett. Hiszek abban, hogy keményen fogunk majd küzdeni.” :cool:
"All the way up to six if I have to... Maybe even faster than you."

#7 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 13:00

Azt hiszem, hogy a Maláj futam idejére minden programomat le kell mondjam. Telefon kikapcs, csengő kikapcs, őrkutyák szabadon, kerítésben 220, sör hidegen. :D Szerintem a Renault tényleg meg fogja mutatni az erejét, bár ne feledjük, hogy csak 1 motor. Kiváncsi vagyok.

#8 Felhasználó inaktív   SCupi 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 331
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 13:04

idézet:
Ezt írta Drummaster:
Azt hiszem, hogy a Maláj futam idejére minden programomat le kell mondjam. Telefon kikapcs, csengő kikapcs, őrkutyák szabadon, kerítésben 220, sör hidegen. :D Szerintem a Renault tényleg meg fogja mutatni az erejét, bár ne feledjük, hogy csak 1 motor. Kiváncsi vagyok.[/quote]


:cool: :D :cool: :D

#9 Felhasználó inaktív   tus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.100
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 13:26

idézet:
Ezt írta Drummaster:


Miért ne?
[/quote]

Viccelsz??? KI akakr egy csapatban lenni vele. Mindenkit rászoktat a kokora :D Nem merik neki mondani, hogy "menny végig ezemn a csikon" mer még félre érti :D
üdv
tus

#10 Felhasználó inaktív   MajaG 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.130
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 13:39

idézet:
Ezt írta tus:


Viccelsz??? KI akakr egy csapatban lenni vele. Mindenkit rászoktat a kokora :D Nem merik neki mondani, hogy "menny végig ezemn a csikon" mer még félre érti :D
[/quote]


Hat ez kesz! :D :D :D :D :D

#11 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 14:19

idézet:
Ezt írta tus:


Viccelsz??? KI akakr egy csapatban lenni vele. Mindenkit rászoktat a kokora :D Nem merik neki mondani, hogy "menny végig ezemn a csikon" mer még félre érti :D
[/quote]

Looooooooool... :D :D :D

#12 Felhasználó inaktív   tus 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.100
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 14:32

Szívesen beszállnék a F1 2002-be, de nekem nem sikerült belönöm a verdát. Ha eltudtok nekem küldeni egy setup mentést (pl: Sepangra) akkor gyalázok :D
Olyan furcsán mozog nekem a verda, vhogy jobban teccik a gp4.Bár, ismétlem, lehet én vagyok Lúzer a beállításokban .
Apropó: hogy tok föltenni Screenshotot???

[ 2004. március 16.: tus szerkesztette a hozzászólást ]
üdv
tus

#13 Felhasználó inaktív   pitius 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 1.990
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 14:43

idézet:
Ezt írta tus:
Szívesen beszállnék a F1 2002-be, de nekem nem sikerült belönöm a verdát. Ha eltudtok nekem küldeni egy setup mentést (pl: Sepangra) akkor gyalázok :D
Olyan furcsán mozog nekem a verda, vhogy jobban teccik a gp4.Bár, ismétlem, lehet én vagyok Lúzer a beállításokban .
Apropó: hogy tok föltenni Screenshotot???

[ 2004. március 16.: tus szerkesztette a hozzászólást ]
[/quote]

A Hungarian SimWorld-ön [url="http://"http://www.hsw.hu/f12002.shtml"]<<ITT>>[/url] a beállítások részen vannak setup packok, és sok egyéb más.

Képet, pedig feltöltesz free szerverre(tár, uw, stb)

Ja, szerintem mindenkinek furcsán mozog a verda(ez a két(három) assistance-nak(kipörgés/blokkolás-gátló és aut. váltó) köszönhető)

[ 2004. március 16.: pitius szerkesztette a hozzászólást ]

#14 Felhasználó inaktív   MajaG 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.130
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 16:05

Maláj Nagydíj: Michelin és Bridgestone előzetes Ati - [2004-03-16 14:30]

A gumiháború tovább folytatódik

A Formula 1 két gumibeszállítója, a Michelin és a Bridgestone érdekes helyszínen csap össze. A világbajnokság második fordulójában Malajziába látogat a mezőny, ahol általában nagy forróság uralkodik, de a versenyhétvégét trópusi esőzések is megszakíthatják. A nagy kérdés igazán az, hogy a Bridgestonnak sikerült-e lefaragnia hátrányát meleg körülmények között a Michelinnel szemben, vagy esetleg ismét egy fölényes Ferrari győzelemnek leszünk a tanúi?


MICHELIN

Pierre Dupasquier – a Michelin motosport-igazgatója
„Még csak a szezon kezdetén állunk, a Maláj Nagydíj azonban nagyon fontos verseny, mert tisztább képet kaphatunk az idei rangsorról. 2003-ban domináltunk ezen az eseményen, hiszen Fernando Alonso a polet szerezte meg Renaultjával, Kimi Räikkönen pedig magabiztos győzelmet aratott a McLarennek.”

„Mindez azonban nem jelenti feltétlenül azt, hogy ismét mesterhármast érünk el Malajziában. De bízunk abban, hogy a hat partnerünk olyan gumikat kap majd, amelyekkel eséllyel pályázhatnak a győzelemre. A legfőbb rivális csapatunk nagyon erős teljesítményt nyújtott Ausztráliában, de ez csak még jobban hajt minket, hogy még jobb teljesítményt érjünk el. A kihívásoktól még jobbak leszünk – ez jellemzi a Michelint.”

Pascal Vasselon – A Michelin F1-es programjának menedzsere
„A megfelelő gumik kiválasztása jelenti a legnagyobb nehézséget a sepangi futamra. A év legforróbb versenye szokott lenni, a pálya hőmérséklete elérheti akár az 55°C fokot is. Mindez azonban nem jelent problémát a számunkra, annak ellenére, hogy Malajziában nem célszerű tesztelni, így csak Európában a téli tesztek alatt tudjuk kifejleszteni az idei illő gumikat, de akkor itt csak 10 és 20°C fok körül van a pályák hőmérséklete, így a nagyon eltérő körülmények alaposan megnehezítik a feladatunkat.”

„Az előző évi tapasztalataink és eredményeink kicsit könnyebbé teszik a dolgunkat, és persze a különféle Európai pályákról is beszedtünk jópár hasznos információt, amelyek közelebb vihetnek minket a Malajziai körülményekhez.”

„A sepangi pályának mindazonáltal nincs különleges karakterisztikája szemben a többi tradicionálisan meleg helyszínnel. Minden 10 kg-nyi benzin 0.,4 másodperc időveszteséget jelent csupán és a gumikopás is átlagosnak mondható. Egy picit többet követel, mint Melbourne, de hozzátartozik, hogy a koptató útfelület jobban számít, mint az időjárás. Nagyon változatos pálya a lassú, gyors és közepesen gyors kanyarok miatt, de nem jelent semmilyen különleges nehézséget, és a gumipalettánk közül is a középső szektorból választjuk majd ki abroncsainkat.”


BRIDGESTONE

Hiroshi Yakusawa – motorsport igazgató
„A Melbournei Nagydíj pompás győzelem volt a Ferrari és a Bridgestone számára. Ugyanakkor ez még csak az első verseny volt az évadban. Nagyszerű érzést jelent ez a Bridgestone Motorsport csapatának, hiszen hihetetlenül keményen dolgoztunk az elmúlt hónapokban. Most pedig a világ egyik legmodernebb versenypályájára, Sepangba látogatunk, ahol arra számítunk, hogy a gumijaink és csapataink ismét megmutatják majd a versenyképességüket. Ausztráliában a Ferrari nagyszerű kettős győzelmet aratott, és most szeretnénk felkerülni az eredménylistára a Sauber, a Jordan és a Minardi csapattal is.”

Hisao Suganuma – technikai igazgató
„Keményen és hosszasan teszteltünk az olyan versenyekre, mint Malajzia és az idő hamarosan elérkezik, hogy megmutassa mennyit ért a munkánk. Nagyon sok tényezőt kell figyelembe venni a sepangi gumik kifejlesztésekor, a meleg hőmérséklet is egy terület, amelyre oda kell figyelnünk. A téli tesztprogramunk egyik fő programja pedig éppen az volt, hogy biztosítsuk versenyképességünket meleg körülmények között is.”

„Tudom, hogy fontos előrelépéseket tettünk, és már nagyon várom, hogy megmutassuk a fejlődésünket, úgymint Ausztráliában. A meleg kibírása mellett arra is fel kell készítenünk a gumikat, hogy megfeleljenek a nagy sebességű irányváltásoknak, tehát a gumik stabilitása nagyon fontos a jó köridők elérésekor. A gumispecifikációinkat az Ausztrál Nagydíj utáni tesztünkön véglegesítettük, és habár az időjárás egy kicsit akadályozott minket Spanyolországban, a begyűjtött adatok alapján úgy tűnik a csapataink versenyképesek lesznek Malajziában.”

Fotó: Toyota Racing

#15 Felhasználó inaktív   Lord 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 36.428
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 16:21

lehetne mán hétvége :D
de mostmáraztán több motorproblémás kiesőt várok, mert nagyon melléfogtam az ausztráliai tippeléskor :D :D

#16 Felhasználó inaktív   MajaG 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 4.130
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 16. 17:14

Hmm, lehet valaki dolgozik a Ferka ellen?! Multkor a Bridge eg le, most a Ferka eg meg.

Ezek a szabotorok akkora pancserek, hogy meg az f1-s reszlegeket sem talaljak. :D

Tűz volt a Ferrari központjában
Prototípusok égtek el
Kedd hajnalban tűz ütött ki a Ferrari maranellói főhadiszállásán. A helyszínre érkező tűzoltóknak sikerült lokalizálniuk a tüzet, amelyben szerencsére senki sem sérült meg. Egyelőre úgy tudjuk, az F1-es program nem érintett az ügyben, a leginkább veszélyeztetett épületben utcai autók prototípusait tárolták.



[03.16] A5





Tűz volt Maranellóban
Kedd hajnalban tűz ütött ki a Ferrari maranellói főhadiszállásán. A helyszínre érkező tűzoltóknak sikerült lokalizálniuk a tüzet, amelyben szerencsére senki sem sérült meg.

A cég szóvivője szerint azokat a munkákat, amelyeket az épület tűz által veszélyeztetett részében végeztek, átcsoportosították az új gyárba.

Egyelőre úgy tudjuk, az F1-es program nem érintett az ügyben, a leginkább veszélyeztetett épületben utcai autók prototípusait tárolták.

"Körülbelül éjjel egykor léptünk közbe" - nyilatkozta a fioranoi tűzoltók képviselője. - "A hangár kísérleti részlegében égett el néhány prototípus. Mostanra megfékeztük a tüzet."

A tűzoltók még dél körül is a helyszínen tartózkodtak.

Érdekes, hogy tavaly szeptember 8-án a Ferrari gumiszállítójának, a Bridgestone-nak is kigyulladt az egyik, Japánban található üzeme, de a Forma-1-es projektet az az eset sem érintette.

Fotó: Ferrari

#17 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 17. 08:19

Hopp, hová csúszik a topic? Ejj...na, szóval, mit tippeltek a maláj futamra? Már azon kívül, hogy Sandokan lepofozza Sumit, ha csal... :D
Szerintem nem lesz a Ferkáknak akkora előnyük, mint Melbourne-ben, de dobogósok lesznek, utánuk meg szorosan ott fog loholni a Renault, esetleg a Honda.

#18 Felhasználó inaktív   Templomegere 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.669
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 17. 08:31

nem tudom beérek e még a célba :D
de utánképzésen voltam.....

1.29.925 Ferrari Templomegere .....


azt a 1.24-est megnézném élöben :)
AMD you have the POWER

#19 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 17. 08:38

idézet:
Ezt írta Templomegere:
nem tudom beérek e még a célba :D
de utánképzésen voltam.....

1.29.925 Ferrari Templomegere .....


azt a 1.24-est megnézném élöben :)
[/quote]


Nem rossz eredmény, de Melbourne-ről sajna lecsúsztál, na de semmi pánik, még csak a szezon elején vagyunk. Gyúrjál Sepangra. :)

#20 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2004. 03. 17. 09:05

A Sepangi pálya: http://www.forma1.hu...res_04/1235.bmp

Malaysiában 1999-ben rendezték az első F1 versenyt.

A pálya 5542 méter hosszú, 15 kanyar nehezíti a versenyzők dolgát és a leghosszabb egyenes 927,5 méteres..
A versenyen elért körrekordot jelenleg Montoya tartja 1:38,049 perces idővel, amit még 2002-ben futott és ami vélhetően idén megdől majd.

Korábbi győztesek:


1999 E.Irvine (Ferrari F399)
2000 M.Schumacher (Ferrari F1-2000)
2001 M.Schumacher (Ferrari F2001)
2002 R.Schumacher (Williams FW24 - BMW)
2003 K.Raikkönen (McLaren MP4/17D - Mercedes)
2004 ???

[ 2004. március 17.: Drummaster szerkesztette a hozzászólást ]

Téma megosztása:


  • (357 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó