GeForce 7800 G70
#1
Elküldve: 2005. 06. 03. 11:02
Nvidia unveiling next-gen GPU June 21
http://www.gamespot....ws_6126883.html
#2
Elküldve: 2005. 06. 03. 11:15
http://img248.echo.c...image=019di.jpg
http://img16.echo.cx...image=023yh.jpg
http://img16.echo.cx...image=032wi.jpg
http://img16.echo.cx...image=040ro.jpg
http://img16.echo.cx...image=051ph.jpg
http://img16.echo.cx...image=066fv.jpg
http://img16.echo.cx...image=074ji.jpg
http://img16.echo.cx...image=087iy.jpg
http://img16.echo.cx...image=093eb.jpg
http://img152.echo.c...image=107mj.jpg
http://img152.echo.c...image=116ao.jpg
http://img152.echo.c...image=122ej.jpg
#4
Elküldve: 2005. 06. 03. 11:45
Idézet: max-pain - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 12:02
Nvidia unveiling next-gen GPU June 21
http://www.gamespot....ws_6126883.html
Ezek szerint AGP8x-es is lesz

szerk.: az 6800-as a GPU mag is kisebb

Szerkesztette: Vagany 2005. 06. 03. 11:51 -kor
webradio
#5
Elküldve: 2005. 06. 03. 12:15
Előzmények:
NVIDIA NV50 - találgatások és tények, a hetedik GeForce generáció...
A következő generációs NV4x
#6
Elküldve: 2005. 06. 03. 14:37
#7
Elküldve: 2005. 06. 03. 14:56
Idézet
Míg az ATi mérnökei az XBOX360-ban csücsülő R500-as grafikus chipet és az asztali gépekbe szánt R520-at teljesen külön architektúrájú megoldásnak nevezte, addig az Nvidia pont ellenkezőleg, lépten-nyomon nyomon hangoztatja, hogy a Playstation 3 szívében ülő RSX és a G70 csupán "apró" dolgokban tér el egymástól.
Hmm...hmm....
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-
#8
Elküldve: 2005. 06. 03. 15:12
Idézet: Bilux - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 13:56
Hát egy számomra megbízható ember azt írta, hogy a PS3 grafikus chipje és a G70 szinte egy az egyben ugyanaz, csak a G70 110nm-en készül, az RSX pedig 90-en. Egyébként az R520 is szvsz azért csúszik, mert az is 90nm-es.
#9
Elküldve: 2005. 06. 03. 15:16
Idézet: faster - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 15:12
Akkor ps3 emut csak nem lesz nehéz csinálni hamár a grafikai chip ugyan az!?
Most lehet nagybutaságot mondtam.. :Đ
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-
#10
Elküldve: 2005. 06. 03. 15:19
Idézet: Bilux - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 14:16
Most lehet nagybutaságot mondtam.. :Đ
A Cell proci és az X86 különbözősége miatt nem lesz egyszerű emulátort készíteni annak, aki megpróbálkozik vele.
Szerkesztette: faster 2005. 06. 03. 15:19 -kor
#11
Elküldve: 2005. 06. 03. 15:19


Szerkesztette: -Turbo- 2005. 06. 03. 15:19 -kor
#12
Elküldve: 2005. 06. 03. 15:51

Akkor ps3-al se fogok játszadozni....

Szerkesztette: Bilux 2005. 06. 03. 15:54 -kor
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-
#13
Elküldve: 2005. 06. 03. 17:16

#15
Elküldve: 2005. 06. 03. 17:45

32 vs 24 pipe ??? Hát... szerintem a shaderek teljesítménye jobban dönt mint a pipe szám... vagy a ram elérése (seb+késleltetés).....de ha a mostani karikat nehéz kihajtani akkor ezekkel mi lesz??
Szerkesztette: Shane 54 2005. 06. 03. 18:30 -kor
Csatlakozz a magyar csapathoz!!
"...nehogy már a fika egye meg az óvodást..." Andro, részlet
Gondolkodtál ma már?
#16
Elküldve: 2005. 06. 03. 17:52
Idézet: Shane 54 - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 18:45
Nem vagyok egy hardware guru, de tudtommal a három felsorolt dolog szorosan összefüg.
Pipe/TMU száma, memóriaelérés, éezektől erősen függ a fillrate és attól meg a PS teljesítménye, vagy nem?

#17
Elküldve: 2005. 06. 03. 18:05
Idézet: GAI - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 17:16

De ha így is 2x olyan gyors lesz mint most a 6800ultra akkor tökmindegy hány csöves van benne :Đ
nem?
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-
#18
Elküldve: 2005. 06. 03. 18:21
Idézet: Inquisitor - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 18:52
Pipe/TMU száma, memóriaelérés, éezektől erősen függ a fillrate és attól meg a PS teljesítménye, vagy nem?

pipe x órajel = pixel fillrate
pipe x tmu x órajel = texel fillrate
memóriaelérés?


Shane 54: köszi a bizalmat.

#19
Elküldve: 2005. 06. 03. 18:30
Idézet: fLeSs - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 17:21
pipe x tmu x órajel = texel fillrate
memóriaelérés?


Shane 54: köszi a bizalmat.

"memóriasávszél esetleg " azazzz

Most mit köntörfalazzak... a bizalom megvan, és jó olvasni az írásaidat!

Csatlakozz a magyar csapathoz!!
"...nehogy már a fika egye meg az óvodást..." Andro, részlet
Gondolkodtál ma már?
#20
Elküldve: 2005. 06. 03. 18:30
Idézet: fLeSs - Dátum: 2005. jún. 3., péntek - 18:21
pipe x tmu x órajel = texel fillrate
memóriaelérés?


Shane 54: köszi a bizalmat.

Ugye már van nálatok egy tesztpéldány és tesztelitek dögivel?!
Csak le ne égjen mint a másik G70-es. :Đ
3DMark06 6565 pont /Windows 7 64bit/
-=Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.=-