GeForce 7800 II. G70
#1
Elküldve: 2005. 09. 02. 16:12
#2
Elküldve: 2005. 09. 02. 16:17
#3
Elküldve: 2005. 09. 02. 16:32
#4
Elküldve: 2005. 09. 02. 17:23
Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 2., péntek - 17:32
Most mit írjon? Kosárgörbésedés? :Đ
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
#5
Elküldve: 2005. 09. 02. 17:41
Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 2., péntek - 18:23
Olyasmi. :Đ
#6
Elküldve: 2005. 09. 02. 22:50
Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. Sep. 2., Friday - 17:23
kb :Đ
#7
Elküldve: 2005. 09. 03. 09:16
#8
Elküldve: 2005. 09. 03. 09:21
Idézet: Flashman - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 10:16
Vagy HDR-t használsz, vagy AA/AF-el játszol, a kettő együtt nem megy. Kapcsold ki a látványjavítókat, és lesz HDR-ed. Szvsz nem éri meg

#9
Elküldve: 2005. 09. 03. 09:24
Idézet: Flashman - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 10:16
Sajnos Farcry HDR-el bugos GF 7-en. Valami registry módosítással kilehet küszöbölni állítólag.
#10
Elküldve: 2005. 09. 03. 10:02
Idézet: bigsee - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 10:21

HDR meg AF mehet együtt. Csak az HDR+AA-val van gond.
#11
Elküldve: 2005. 09. 03. 10:05
Töltds le innen az nhancert(kell hozzá .net framenetwork is!)
Utána indítsd el a programot. Aplicationok között keresd meg a FarCry-t és töröld ki. Ezek után tökéletesen fog működni HDR-el is.

#12
Elküldve: 2005. 09. 03. 10:41
Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 11:05
Töltds le innen az nhancert(kell hozzá .net framenetwork is!)
Utána indítsd el a programot. Aplicationok között keresd meg a FarCry-t és töröld ki. Ezek után tökéletesen fog működni HDR-el is.

Az AA-t így is ki kell kapcsolnom?
#13
Elküldve: 2005. 09. 03. 10:45
Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 11:05
Töltds le innen az nhancert(kell hozzá .net framenetwork is!)
Utána indítsd el a programot. Aplicationok között keresd meg a FarCry-t és töröld ki. Ezek után tökéletesen fog működni HDR-el is.

És tudja és tudja és tudja.

Köszönöm!

#14
Elküldve: 2005. 09. 03. 22:49
sima 8xAA mindenféle TAA nélkül mennyire fogja meg a kártyát 4x szintén sima AA-hoz képest?
esetleg egy mark pontszám?

Szerkesztette: vipisrac 2005. 09. 03. 22:49 -kor
#15
Elküldve: 2005. 09. 04. 08:16
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 23:49
sima 8xAA mindenféle TAA nélkül mennyire fogja meg a kártyát 4x szintén sima AA-hoz képest?
esetleg egy mark pontszám?

Hát 8x-os az SSAA, és hát igen csak megfekszik tőle. De 4xTSSAA-at meglepően jól bírja.
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet
#16
Elküldve: 2005. 09. 04. 09:01
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 23:49
sima 8xAA mindenféle TAA nélkül mennyire fogja meg a kártyát 4x szintén sima AA-hoz képest?
esetleg egy mark pontszám?

Nem tudom lemérni mert hiába állítom be driverben 8*ra vonalsimítást, nincsen hatással se 3dmarkra se SC:CT timedemora.
- - - - - -
Lemértem, hogy mekkora teljesítmény különbség van Q és HQ mód között SC:CT-ben: 3 fps.
#17
Elküldve: 2005. 09. 04. 10:17
Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 9:16
8xAA tényleg megfogja valszeg (a 6800-at nagyon megfogta), mert 4xMSAA és 4xSSAA-ból áll össze.
de ezért kértem Frosty-t, hogy mérje le

viszont a TAA-nál sztem te keversz valamit
én sem tudom, hogy pontosan milyen módon történik az élsimítás, de azt igen, hogy a Transparency AA-t mind MS és SS módban használhatod az alap (tehát nem Transparency, hanem a régről ismert) 2x, 4x AA módok mellett is. amik pedig MSAA-k!
tehát ilyen módon valami mixelt eljárás jön létre: az alap 4xMSAA és rá ez a plussz TAA mondjuk SS módban.
a kérdés pedig még mindig az, hogy egy ilyen mixelt módban mi történik:
-a 4xMSAA az semmit nem kezd a textúrán belüli élekkel
-a TAA SS viszont eltűnteti az átlátszó éleket textúrán belül is
-de vajon kezd-e valamit a nem átlátszó élekkel, vagy azok maradnak ratyik.
én gyanítom, hogy azokkal nem kezd, mert valszeg ez a plussz textúrán belüli TAA csak kizárólag az alfa csatornához kötött extra eljárás lehet, amit jelen esetben az alapvető 4xMSAA mellé kapcsol be az ember.
egyféle módon ki lehetne próbálni:
Doom3 + parallax mod.
alapesetben nem sok élet látni a Doom3-ban 4xMSAA mellett.
a parallax mod viszont televágja a textúrákat kontrasztos élekkel (ahogy fehéren becsillannak az alapvetően sötét textúrák), amit a 4xMSAA nem tűntet el. nagyon látványosan zizegős lesz a padló tőle. a kérdés, hogy 4xMSAA mellé bekapcsolt TAA SS mellett eltűnnek-e ezek is varázsütésre?

#18
Elküldve: 2005. 09. 04. 11:16

Szerkesztette: Frosty 2005. 09. 04. 11:20 -kor
#19
Elküldve: 2005. 09. 04. 12:07
Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 12:16

Jellemző

No offense


#20
Elküldve: 2005. 09. 04. 12:15
Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 11:17
de ezért kértem Frosty-t, hogy mérje le

viszont a TAA-nál sztem te keversz valamit
én sem tudom, hogy pontosan milyen módon történik az élsimítás, de azt igen, hogy a Transparency AA-t mind MS és SS módban használhatod az alap (tehát nem Transparency, hanem a régről ismert) 2x, 4x AA módok mellett is. amik pedig MSAA-k!
tehát ilyen módon valami mixelt eljárás jön létre: az alap 4xMSAA és rá ez a plussz TAA mondjuk SS módban.
a kérdés pedig még mindig az, hogy egy ilyen mixelt módban mi történik:
-a 4xMSAA az semmit nem kezd a textúrán belüli élekkel
-a TAA SS viszont eltűnteti az átlátszó éleket textúrán belül is
-de vajon kezd-e valamit a nem átlátszó élekkel, vagy azok maradnak ratyik.
én gyanítom, hogy azokkal nem kezd, mert valszeg ez a plussz textúrán belüli TAA csak kizárólag az alfa csatornához kötött extra eljárás lehet, amit jelen esetben az alapvető 4xMSAA mellé kapcsol be az ember.
egyféle módon ki lehetne próbálni:
Doom3 + parallax mod.
alapesetben nem sok élet látni a Doom3-ban 4xMSAA mellett.
a parallax mod viszont televágja a textúrákat kontrasztos élekkel (ahogy fehéren becsillannak az alapvetően sötét textúrák), amit a 4xMSAA nem tűntet el. nagyon látványosan zizegős lesz a padló tőle. a kérdés, hogy 4xMSAA mellé bekapcsolt TAA SS mellett eltűnnek-e ezek is varázsütésre?

Két féle Transparent AA közül választhatsz most. SSAA alapú, és MSAA alapú. Előbbi szebb képet ad jóval.



"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet