HWSW Informatikai Kerekasztal: GeForce 7800 II. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (125 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

GeForce 7800 II. G70 Értékeld a témát: -----

#1 Felhasználó inaktív   PPeter 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 11.198
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 16:12

Előzmény: https://forum.hwsw.h...showtopic=89916

#2 Felhasználó inaktív   -Turbo- 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 25.530
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 16:17

Frosty már belinkelte a csíkozódásra(shimmering) az esetleges gyógyírt a Beta Forceware topikba. 7800 tulajok nézzék meg.
JóSebesség

#3 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 16:32

Csíkozódás nincsen és nem is volt.
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#4 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 17:23

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 2., péntek - 17:32

Csíkozódás nincsen és nem is volt.

Most mit írjon? Kosárgörbésedés? :Đ
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#5 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 17:41

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 2., péntek - 18:23

Most mit írjon? Kosárgörbésedés? :Đ

Olyasmi. :Đ
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#6 Felhasználó inaktív   Asker 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.563
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 02. 22:50

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. Sep. 2., Friday - 17:23

Most mit írjon? Kosárgörbésedés? :Đ

kb :Đ
"I was a Marine in the invasion of Iraq. It was 2 years before I could watch any type of violent movie. War truly is hell. Killing, bleeding, dying and crying are terrible, and great. If you fight for glory and power you are evil and will die in vain. I and every other warrior fought for each other. For family, for friends, for the US, for Sparta."

#7 Felhasználó inaktív   Flashman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 09:16

Skacok, hogy kellene működnie a hdr-nek a far cry alatt? Ha bekapcsolom, mindenféle vastag színes csíkok jelennek meg és ott is maradnak. Csak ha teljesen kikapcsolom, akkor tűnnek el.

#8 Felhasználó inaktív   bigsee 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.844
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 09:21

Idézet: Flashman - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 10:16

Skacok, hogy kellene működnie a hdr-nek a far cry alatt? Ha bekapcsolom, mindenféle vastag színes csíkok jelennek meg és ott is maradnak. Csak ha teljesen kikapcsolom, akkor tűnnek el.

Vagy HDR-t használsz, vagy AA/AF-el játszol, a kettő együtt nem megy. Kapcsold ki a látványjavítókat, és lesz HDR-ed. Szvsz nem éri meg :down:
GA-990FXA-UD3*FX4100*HD6950 2 GiB*Vengeance DDD3-1866 8GiB kit*X-FI ExtremeMusic*L22W-6SA*HyperX 120*5000AAKS*10EACS*GSA-H62N*DeathAdder3,5*ip4200*A800 X-Touch*X-530*VA8000BWS*BQ DP Pro10 550 W

#9 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 09:24

Idézet: Flashman - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 10:16

Skacok, hogy kellene működnie a hdr-nek a far cry alatt? Ha bekapcsolom, mindenféle vastag színes csíkok jelennek meg és ott is maradnak. Csak ha teljesen kikapcsolom, akkor tűnnek el.

Sajnos Farcry HDR-el bugos GF 7-en. Valami registry módosítással kilehet küszöbölni állítólag.
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#10 Felhasználó inaktív   joshua7 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.353
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 10:02

Idézet: bigsee - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 10:21

Vagy HDR-t használsz, vagy AA/AF-el játszol, a kettő együtt nem megy. Kapcsold ki a látványjavítókat, és lesz HDR-ed. Szvsz nem éri meg :down:

HDR meg AF mehet együtt. Csak az HDR+AA-val van gond.
Semper Fi

#11 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 10:05

Na megtaláltam a megoldást a problámára.
Töltds le innen az nhancert(kell hozzá .net framenetwork is!)
Utána indítsd el a programot. Aplicationok között keresd meg a FarCry-t és töröld ki. Ezek után tökéletesen fog működni HDR-el is. :cool:
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#12 Felhasználó inaktív   Flashman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 989
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 10:41

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 11:05

Na megtaláltam a megoldást a problámára.
Töltds le innen az nhancert(kell hozzá .net framenetwork is!)
Utána indítsd el a programot. Aplicationok között keresd meg a FarCry-t és töröld ki. Ezek után tökéletesen fog működni HDR-el is. :cool:

Az AA-t így is ki kell kapcsolnom?

#13 Felhasználó inaktív   Flashman 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 989
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2005. 09. 03. 10:45

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 11:05

Na megtaláltam a megoldást a problámára.
Töltds le innen az nhancert(kell hozzá .net framenetwork is!)
Utána indítsd el a programot. Aplicationok között keresd meg a FarCry-t és töröld ki. Ezek után tökéletesen fog működni HDR-el is. :cool:

És tudja és tudja és tudja.  :D

Köszönöm!  :respect:

#14 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 03. 22:49

Frosty,

sima 8xAA mindenféle TAA nélkül mennyire fogja meg a kártyát 4x szintén sima AA-hoz képest?
esetleg egy mark pontszám? :)

Szerkesztette: vipisrac 2005. 09. 03. 22:49 -kor


#15 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 08:16

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 23:49

Frosty,

sima 8xAA mindenféle TAA nélkül mennyire fogja meg a kártyát 4x szintén sima AA-hoz képest?
esetleg egy mark pontszám? :)

Hát 8x-os az SSAA, és hát igen csak megfekszik tőle. De 4xTSSAA-at meglepően jól bírja.
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

#16 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 09:01

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 3., szombat - 23:49

Frosty,

sima 8xAA mindenféle TAA nélkül mennyire fogja meg a kártyát 4x szintén sima AA-hoz képest?
esetleg egy mark pontszám? :)

Nem tudom lemérni mert hiába állítom be driverben 8*ra vonalsimítást, nincsen hatással se 3dmarkra se SC:CT timedemora.

- - - - - -

Lemértem, hogy mekkora teljesítmény különbség van Q és HQ mód között SC:CT-ben: 3 fps.
Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#17 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 10:17

Idézet: sutyi^ - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 9:16

Hát 8x-os az SSAA, és hát igen csak megfekszik tőle. De 4xTSSAA-at meglepően jól bírja.

8xAA tényleg megfogja valszeg (a 6800-at nagyon megfogta), mert 4xMSAA és 4xSSAA-ból áll össze.
de ezért kértem Frosty-t, hogy mérje le :)

viszont a TAA-nál sztem te keversz valamit

én sem tudom, hogy pontosan milyen módon történik az élsimítás, de azt igen, hogy a Transparency AA-t mind MS és SS módban használhatod az alap (tehát nem Transparency, hanem a régről ismert) 2x, 4x AA módok mellett is. amik pedig MSAA-k!

tehát ilyen módon valami mixelt eljárás jön létre: az alap 4xMSAA és rá ez a plussz TAA mondjuk SS módban.


a kérdés pedig még mindig az, hogy egy ilyen mixelt módban mi történik:
-a 4xMSAA az semmit nem kezd a textúrán belüli élekkel
-a TAA SS viszont eltűnteti az átlátszó éleket textúrán belül is
-de vajon kezd-e valamit a nem átlátszó élekkel, vagy azok maradnak ratyik.

én gyanítom, hogy azokkal nem kezd, mert valszeg ez a plussz textúrán belüli TAA csak kizárólag az alfa csatornához kötött extra eljárás lehet, amit jelen esetben az alapvető 4xMSAA mellé kapcsol be az ember.


egyféle módon ki lehetne próbálni:
Doom3 + parallax mod.

alapesetben nem sok élet látni a Doom3-ban 4xMSAA mellett.
a parallax mod viszont televágja a textúrákat kontrasztos élekkel (ahogy fehéren becsillannak az alapvetően sötét textúrák), amit a 4xMSAA nem tűntet el. nagyon látványosan zizegős lesz a padló tőle. a kérdés, hogy 4xMSAA mellé bekapcsolt TAA SS mellett eltűnnek-e ezek is varázsütésre? :)

#18 Felhasználó inaktív   Frosty 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.680
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 11:16

hülyeséget írtam. :)

Szerkesztette: Frosty 2005. 09. 04. 11:20 -kor

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K@4.5GHz,Corsair A70 cooler, 2*4GB Kingston HyperX Blu XMP 1600MHz @ 1.5V, Sapphire 7970 OC Dual-X, Asus Xonar DX, Corsair AX750 750W, Creative Megaworks 550, Samsung 1TB F1 HDD, Dell U2311H

#19 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 12:07

Idézet: Frosty - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 12:16

hülyeséget írtam. :)

Jellemző :D

No offense  :respect:  :)
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

#20 Felhasználó inaktív   sutyi^ 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.513
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2005. 09. 04. 12:15

Idézet: vipisrac - Dátum: 2005. szept. 4., vasárnap - 11:17

8xAA tényleg megfogja valszeg (a 6800-at nagyon megfogta), mert 4xMSAA és 4xSSAA-ból áll össze.
de ezért kértem Frosty-t, hogy mérje le :)

viszont a TAA-nál sztem te keversz valamit

én sem tudom, hogy pontosan milyen módon történik az élsimítás, de azt igen, hogy a Transparency AA-t mind MS és SS módban használhatod az alap (tehát nem Transparency, hanem a régről ismert) 2x, 4x AA módok mellett is. amik pedig MSAA-k!

tehát ilyen módon valami mixelt eljárás jön létre: az alap 4xMSAA és rá ez a plussz TAA mondjuk SS módban.


a kérdés pedig még mindig az, hogy egy ilyen mixelt módban mi történik:
-a 4xMSAA az semmit nem kezd a textúrán belüli élekkel
-a TAA SS viszont eltűnteti az átlátszó éleket textúrán belül is
-de vajon kezd-e valamit a nem átlátszó élekkel, vagy azok maradnak ratyik.

én gyanítom, hogy azokkal nem kezd, mert valszeg ez a plussz textúrán belüli TAA csak kizárólag az alfa csatornához kötött extra eljárás lehet, amit jelen esetben az alapvető 4xMSAA mellé kapcsol be az ember.


egyféle módon ki lehetne próbálni:
Doom3 + parallax mod.

alapesetben nem sok élet látni a Doom3-ban 4xMSAA mellett.
a parallax mod viszont televágja a textúrákat kontrasztos élekkel (ahogy fehéren becsillannak az alapvetően sötét textúrák), amit a 4xMSAA nem tűntet el. nagyon látványosan zizegős lesz a padló tőle. a kérdés, hogy 4xMSAA mellé bekapcsolt TAA SS mellett eltűnnek-e ezek is varázsütésre? :)

Két féle Transparent AA közül választhatsz most. SSAA alapú, és MSAA alapú. Előbbi szebb képet ad jóval.

Kép

Kép

Kép
"We are going to hell, so bring your sunblock."
"To borrow the pharse of the ancient philosopher Clarksonius, 4th century B.C. - How hard can it be?"
"Have you ever thought: Oh no, my shoehorn is far too heavy? Well, help is at hand with this special lightweight, carbonfiber ended shoehorn."
"Clarkson you great oaf!"
Twittegylet

Téma megosztása:


  • (125 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó