HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly (II) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly (II)

#141 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 08. 25. 19:42

Idézet: DOOMER - Dátum: 2006. aug. 25., péntek - 20:34

lol a jó öreg uccsó ammo :D

benne van a földben... csak a teteje láccik ki.

Azt lehet, hogy megtaláltam :think:
Kábé merre van? :)
Faster! Harder! Cadaver!

#142 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 08. 26. 01:01

...a voice from the darkness.....

Srácok, MasPingon (lengyel top-játékos) a napokban készült el a Welcome To Hell című fragvideójával - kattintsatok a korábbi linkre, megéri megnézni! ;) Ráadásul időtlen idők óta a legelső új PK-videó...

Nos, have fun Cadaver (az 5-csillaghoz) -  :up:  :respect:  ha megcsinálod, automatikusan bekerülsz a nemnorma emberek klubjába... :D A "Ruins"-hez csekkold le a videómat (5-csillagozás Traumán kártyák nélkül) - jó szórakozást hozzá... ;)

Varus 2. útvonala csak "kamu", poénnak szánta: a PM csalásait használta fel és persze nincs ott semmilyen sárkány meg helikopter... :) Az eredeti ugrást az erkélyes Secrethez persze meg lehet csinálni kártyák nélkül is - szerintem ez a legnehezebb ugrás az egész játékban...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 08. 26. 01:28 -kor


#143 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 08. 26. 01:27

...a voice from the darkness.....

Fenébe, duplaposta.  :omg: Sorry...  :o

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 08. 26. 01:29 -kor


#144 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 08. 26. 17:29

Az 1. epizódot ki is végeztem. :p :D
Faster! Harder! Cadaver!

#145 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 08. 27. 09:23

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. aug. 26., szombat - 2:01

Srácok, MasPingon (lengyel top-játékos) a napokban készült el a Welcome To Hell című fragvideójával - kattintsatok a korábbi linkre, megéri megnézni! ;) Ráadásul időtlen idők óta a legelső új PK-videó...

Ááá, ez hihetetlen... :eek: SYS, Te is így nyomod? ;) Na ezér nem fogok én már PK-zni multiban. :D Emlékszem milyen büszke voltam magamra, mikor karóval néha eltaláltam a Ninját a levegőben – de hogy ezt valaki élő ellenfeleken is gyakorolja?! :respect:

Cadaver, csak így tovább. :up:

#146 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 08. 28. 20:46

...a voice from the darkness.....

Hát igen, MasP elég vad (csak párat játszottam Vele, többnyire FFA-t és csak ritkán tudtam felette lenni; egyszer csináltam Nála több fraget Illuminatin, amikor csak ketten voltunk bent - de ez minden :D)... :) De nem kell megijedni ezektől a fragektől sem: időnként mindenkinek bejön egy-egy szép lövés, meg az ember nem fragel mindig így. Emlékszem, nekem pl. volt eddig (13 hónap alatt) 2 db midair-stakenade fragem MP-ben: azaz amikor az ellenfelet karózott gránáttal találod el úgy, hogy a levegőben van (sajnos csak screenshot van róla, videó/demó nincs, de mindkettő Factory-n volt) - na, az nagyon finom, de inkább csak "mák" volt mindkettő (az első teljesen mák, a második tudatos, de akkor is, kellett némi szerencse is hozzá)..mint szinte minden frag az ilyesféle videókban. Persze aki tud célozni és direkt rájátszik a szép fragekre, annak többször lesz szerencséje is... ;) Egyébként MasP a kezdetektől fogva nyomja már, így előttem is legalább 1 év előnye van...

Azóta született még két új videó, amiket mindenképpen meg kell lesnetek, ezek már SP-videók. Mindkettőt Pool (orosz Fan) osztotta meg, de az ötletgazdák mások...

Dead City - 1. Secret -- A lámpaoszlop mászható! Ki a fene gondolta volna?! És ennyi idő és végigjátszás után..bumm, egy teljesen új megoldás...  :eek: A videót Pool készítette, de az eredeti ötletgazda AlexDoomer (szóval kb. Doomer orosz megfelelője  :Đ)...

"Resident Pain" -- Egy nagyon klassz, hangulatos kis SP-movie, szép (nagyon szép) vágások és editálás, FMV-k és "in-game" részletek is bevonva a mókába. Nekem nagyon tetszett (kedvet csinál az embernek egy új végigjátszáshoz), tiszta PK-feeling (csak PK, no BOOH). A Szerző PainkillerDark (orosz). A minőség nem a legjobb, mert a srácnak modemje van, de azért szerintem még mindig bőven nézhető...

Csak a topicokat linkeltem be, a videókat megtaláljátok ott... ;)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#147 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 08. 28. 20:53

remélem fent lesznek még pár napot a videk.
kicsit túlhaladtam a limitet :)
"i saw god on TV"

#148 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 01. 15:21

Most én vagyok vak, vagy Alastor tényleg lenyelt 5 csomag lőszert?  :think:
A legfelső szinten volt 7 (vagy 8) gépágyú lőszer, alatta egyel 9 (vagy 8) csomag rakéta, aztán alatta semmi ( :confused: ), majd legalul minden szobor előtt és mögött 1-1 csomag. Ez így 32, de 37-et kellene találni, hol a manóban van a többi? Ez nem egy olyan a pálya, ahol nagyon rejtegetni lehetne...
Faster! Harder! Cadaver!

#149 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 09. 01. 18:07

...a voice from the darkness.....

Cadaver, most meg ezt tudom ajánlani: Tower Video - have fun! ;)

Egyébként az ammók alakulása a következő...
- Tető: 7 (7 ChainGun-ammos)
- 2. szint: 15 (8 Rockets)
- 1. szint 21 (3+3 Rockets)
- Földszint: 37 (8+8 AmmoPacks)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#150 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 01. 19:21

Gondoltam, hogy az 1. emeleten vannak a gondok. :) Most kicsit sok cucc vár a sorára letöltés ügyileg, de majd meglesem. ;)
Ja igen: powermad nélkül hogy lehet teljesíteni a Guardian-os pályát? Az előző videód mellett lévő txt-ben azt írtad, hogy 2 lőszer van a föld alatt, akkor az egyiket csak fölszedtem valahogy. :) Ilyesmit olvastam, hogy be kell magad döngöltetni a földbe. Igaz ez?  :eek:
Faster! Harder! Cadaver!

#151 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 09. 01. 19:45

...a voice from the darkness.....

Igen, így van: az utolsó lőszert már csak egy "kisebb buggal" tudod megszerezni a "Ruins"-en. Az a lőszer az, amelyik az ezüstpajzs környékén van (annál az ezüstnél, amelyik szintben alacsonyabban van mint a másik), szinte teljesen a betonba ágyazva, két kiemelkedő kőlap között - alig lehet észrevenni. Amennyire én tapasztaltam, ez a módszer csak akkor működik, ha előbb leszeded a Guardian kalapácsát...

Tehát mondjuk összeszeded a 101 ammót meg a pajzsokat is, leszeded a Guardian kalapácsát, és elég egészséges vagy (hogy kibírj azért 2-3 ütést is akár, aztán legfeljebb visszatöltesz) - ez a kiindulópont. Utána az ammo fölé kell állni és várni és reménykedni. A Guardian Daniel fölé lép, árnyéka betakarja, és lecsap... :D És vagy lenyom annyira az ütése, hogy valahogyan "felvevődik" az ammo is (amit észreveszel abból, ha ránézel a Statisztikára), vagy pedig nem. Szerencse is kell hozzá... Traumán eléggé esélytelennek tartom (lehetséges, de óriási szerencse és rengeteg idő kellhet hozzá, szóval én biztos nem "bakerálnék" pl. Traumán ilyesmivel), de pl. Nightmare-en vagy Insomnián lehet próbálkozni vele (DayDreamen meg pláne :D)..de sok türelem és szerencse is kell hozzá. Én megcsináltam így is a "Ruins"-t talán egyszer-kétszer, de szerintem jobb a PowerMad, hiszen a javítás maga nem csalás, és egyébként is ígéretet tett a PCF ennek a hibának a javítására is, szóval a dolog hivatalosnak és elfogadhatónak tekinthető - szerintem legalábbis. Más kérdés, hogy a PCF már sosem fogja kihozni a régen beígért 1.7-es patchet, hiszen a játék túl régi már és már mással foglalkoznak...  :rolleyes:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 09. 01. 19:46 -kor


#152 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 03. 08:53

:hemuveg: Az hogy zsinórban 3-szor nem találtam semmit Alastornál az 1. emeleten súlyos látószervi problémára utal. Szóval az a pálya kipipálva. (köszi a videót SYS)

Ruins: megpróbáltam a földbe döngöltetni magam a Guardian-al, de sajnos nem sikerül. :( Fölém áll, a földre csap vagy sebződök egy rohadt nagyot, vagy nem is sebződöm egyáltalán (a földben lévő lőszercsomagot természetesen egyik esetben sem tudom felkapni).
Gondoltam, hogy megpróbálom a powermaddel, de itt újabb problémákkal kell szembesülnöm. 1.0-ás Painkiller-el játszom, amihez 2.0-ás powermad kellene. Az összes link Kalme oldalára vezetett -aki az eredeti szerző, és úgy látom nagy Painkiller mágus :up: -, de ő sajnos levette az oldaláról a 2.0-ás powermadet, és csak egy újabb verzió letölthető, amihez patchelt PK kellene.
Valakinek megvan még a 2.0-ás powermad installja? Vagy próbálkozzam inkább patchelgetni a progit?

Keresgéltem itt a fórumon, és láttam , hogy valaki egy bug miatt nem tudja 5 csillagozni az Abandoned Factoryt, mert csak 155 ojjektum van meg a 157-ből. Na most én a statisztika szerint 3-al túl teljesítve a célt 160-at ojjektumból vontam ki a Zokszigént. :Đ A PCF valamelyik patchel kivett volna pár objektumot a pályáról? :think: Ha jól rémlik más pályákon is vannak ilyen statisztikai anomáliák.

Old Monasteryn is megvan az 5 csillag, minden szép-minden jó kivéve azt, hogy hiányzik 2 ellenfél. Ők vajon hova bújtak el? Jó 2 éve rengeteget próbálkoztam a romos fal tetején lévő holy item-hez ugrani a monostor épületétől, de sosem sikerült. Most 2. próbálkozásra simán ott találtam magam. :cool:

szerk.: Hiába írtad jól körül, hogy a Ruins-on hol van a földben lévő lőszer, egész egyszerűen nem találtam. Végül megnéztem a videód ide vonatkozó részét, amiből egyből láttam, hogynini itt nekem nincs is rakéta csomag. :respect:

Szerkesztette: Cadaver 2006. 09. 03. 08:56 -kor

Faster! Harder! Cadaver!

#153 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 03. 11:02

cadaver, érdemes maxra peccselni a játékot, elég sog bugot kijavít, úgy már egész élvezhető a gamma :)

a factory-n azért lehetett több ojjekted mert a régi verziókban ha tűzbe vagy vízbe lőttél karót akkor azt is beszámolta.

monastery, nekem itt sosem volt ilyen gondom, de így elsőre körbjárnék a vízben, vagy a kis kolostorban.
"i saw god on TV"

#154 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 03. 11:59

Idézet: rémlátó - Dátum: 2006. szept. 3., vasárnap - 12:02

cadaver, érdemes maxra peccselni a játékot, elég sog bugot kijavít, úgy már egész élvezhető a gamma :)

a factory-n azért lehetett több ojjekted mert a régi verziókban ha tűzbe vagy vízbe lőttél karót akkor azt is beszámolta.

monastery, nekem itt sosem volt ilyen gondom, de így elsőre körbjárnék a vízben, vagy a kis kolostorban.

Érdekes egy bug.  :D Nem emlékszem, hogy tűzbe, vagy vízbe lövöldöztem volna a karóvetővel, de mindegy. Ha patchelem a játékot, akkor ezeket az "eltévedt" karókat leveszi a statisztikából? Elég gáz lenne ezért újra megcsinálni a pályát. Patch után működni fognak a mentések? A kiegészítő telepítése után a régi mentések nem működnek.

Monastery: egy jó hete is 2 ellenfél hiányzott, amikor az az őrült ötletem támadt épp a ennek a pályának a végén, hogy ki kellene 5 csillagozni a játékot. :)
Faster! Harder! Cadaver!

#155 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 03. 13:21

ha peccselsz akkor a statisztika megmarad, sőt a mentéseknek is menniük kellene, még akkor is ha feltszed a bút.

ha gondolod lökd át a monastery mentést megnézem.
(persze nem mondom meg ha megtalálom :D )


szerk: azért a biztonság kedvéért, mentsd ki a mentéseid.

Szerkesztette: rémlátó 2006. 09. 03. 13:22 -kor

"i saw god on TV"

#156 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2006. 09. 03. 15:33

...a voice from the darkness.....

Cadaver, az "Abandoned Factory"-n azért is lehetett több objektumod, mert pl. karóval robbantottál fel egy lángszóróst: ha egyenesen a lángszóró csövébe eresztesz egy karót, akkor az ipse felrobban, és a program növeli a lerombolt objektumok számát... :) Én csak "stake bugnak" hívom ezt és rengeteg variánsa létezik, végül is szinte mindegyik pályán lehet vele növelni a lerombolt objektumok számát. És egyébként a BOOH-ben a BoltGunnal is lehet hasonlóan trükközni...

Az "Old Monastery"-n pedig az egyszerűen egy statisztikai hiba, sajnos nincs mit tenni. Korábban Varus mondta, hogy ilyenkor az van, hogy néhány ellenfelet egyszerűen nem tart megszámlálhatónak a program. Ugyanilyen hiba van még a "Docks"-on is (legalábbis az újabb verziókban), és a BOOH óta pl. a "Babel" pályán 225/237 ellenfél van - ez a leginkább kiugró érték...

A patchelést én is javaslom (hehe, már csak azért is, mert hátha egyszer bejössz MP-zni is :D), de... Az újabb verziókkal már CSAK mindig az AutoSave-ek működnek, tehát amiket a játék automatikusan csinál minden új pálya megkezdése előtt. De ezek mindig működnek, még az 1.00-ás is az 1.64-esen...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2006. 09. 03. 15:33 -kor


#157 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 03. 18:39

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. szept. 3., vasárnap - 16:33

...a voice from the darkness.....

Cadaver, az "Abandoned Factory"-n azért is lehetett több objektumod, mert pl. karóval robbantottál fel egy lángszóróst

Aha; ez az egyik kedvenc taktikám.  :smoker:

Idézet

Az "Old Monastery"-n pedig az egyszerűen egy statisztikai hiba, sajnos nincs mit tenni.

Megnyugodtam. Általában 1-2 lőszercsomag szokott az őrületbe kergetni, de hogy ellenfeleket hagyjak ki, az nagyon meglepő volt.

Idézet

de... Az újabb verziókkal már CSAK mindig az AutoSave-ek működnek, tehát amiket a játék automatikusan csinál minden új pálya megkezdése előtt. De ezek mindig működnek, még az 1.00-ás is az 1.64-esen...

Na ez totál újdonság. Akkor felrakom a booh-ot, az ugye rögtön 1.5-re patchel.  :)

Idézet

A patchelést én is javaslom (hehe, már csak azért is, mert hátha egyszer bejössz MP-zni is :D),
SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szándékomban áll - szándékomban áll. De még igen messze van. :cool:  :up:
Faster! Harder! Cadaver!

#158 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 16. 16:23

Kép

:cool:

Kép

Jee-jee-jee :banana: :smoker:

Felraktam a patcheket, meg a powermad-et, és így már nem okozott gondot a Ruins. :)

Traumán meglepően könnyen végig szaladtam a játékon gyakorlatilag kártyahasználat nélkül. Kivéve a Necrogiantet (nem volt kedvem szórakázni vele :D ), és Alastort (ki kellett próbálni a 2. képen látható "csítet", és vele meg végképp nem volt kedvem szórakázni :D ). A military base és Babel tornya elég kemény volt (főleg az utóbbi!), nomeg a Forest se volt kutya. Egyetlen mentési pont, gyógyulási lehetőség nincs, brutál ellenfelek, 1 igen kemény secret, rengeteg hajtépés, de meg lett az eredménye. :cool:

Most jöhet a BooH. :omg:  :D
Faster! Harder! Cadaver!

#159 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 09. 16. 17:13

gartulálok  :up:

üdv a klubban :D
"i saw god on TV"

#160 Felhasználó inaktív   peterxxxx 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 206
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 10. 07. 00:42

HI!
Rég toltam PK-t és csodálkozok azon hogy hog lehet az hogy a BOOH elején amiko végigvittem a sima PK-t mindössze csak a Painkiller fegyó van nálam?!?! :s 1.64 van fen + a Powermad legujabb változata szóval nemigazán értem vagy csak ennyit felejtettem volna? :D vki help plz :)

Téma megosztása:


  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó