Peti, persze nem 100%, hogy Adrian volt, mert mostanában mindenki fake-el már..ez persze nem baj, de az már eléggé összezavarja az embert, amikor néhányan már egy másik játékos nevét veszik fel (na nem mintha én nem tettem volna ezt poénból, bár mindig egy átlagjátékos nevét használtam
Rémlátó, engem az frusztrál a legjobban, hogy tudom, mennyire eredményes LEHETNÉK és mennyivel gyorsabban/simábban tudnék tovább fejlődni, ha... Ha a netem normális lenne és csak rajtam múlna minden. Ez idegesít, olyan érzés, mint amikor le vagy láncolva vagy ilyesmi. A régi géppel is hasonló volt, de ott még nem tudtam ennyire biztosra (csak azután értettem meg, amikor már az újról próbálkoztam). Már ott érezni és látni a különbséget, amikor jobb a net itt, mint az átlag. Amikor rossz, akkor nagyon gyakran előfordul, hogy úgy érzem, hogy ráadásul még mindenki más is engem talál meg mindennel..olyankor akár sok halált is beszedhetek (ha egyszer semmi nem talál és az ellenfél nem hal meg). Aztán pl. pár hónapja volt egy meccs, aminek már nem az elejébe léptem be..eltelt 7 perc, lett 42 fragem és 0 halálom..eszméletlenül könnyű volt minden, minden talált, engem meg nem tudtak leszedni..fantasztikus volt... De az, hogy ennyire "jó a dolog érzete", elég ritkán fordul elő..többnyire lag, lag, lag...
Kár, hogy a "Babel" nem jött össze. Lehet, olyasmi eset, mint a "Prison" alagútja: a múltkor néztem, és a végén tényleg nem lehet kijönni belőle, de állítólag a régebbi verziókban még működött...
Közben Artas feltöltött még egy sérülés nélküli megoldást: klikk ide - bár ezt Cyody meg én is felfedeztük már korábban. Az E#3-ban is benne lesz (maaaaaaajd
A "Tower"...
A tetőn ne csak a fa hibáját figyeld, hanem "nézd be" a középső kör deszkáinak szögét is. Ez a két dolog már azonosítja a helyet. Illetve az utolsó ammótól (ha az én sorrendemet követed) visszafelé kell menni pár "körcikket"... De egyébként nem is muszáj ott lemenni, lehet a szélén is. RJ19 a szélén ment le, ahol sokkal több a HP-veszteség, mégis sikerült Neki...
Az első szinten azonnal el kell kezdeni körbe futni és felszedegetni az ammókat. Persze engem is időnként megtalál Alastor, de általában sikerül mindet felszednem minimális sérüléssel. Utána érdemes kicsit "táncolni" a pajzsnál és ott a Shottyval osztani Alastort, vagy mással is..mert a Shottyt érdemesebb a következő szintre spórolni szerintem. Aztán fel kell venni a pajzsot, utána ha sérülsz is, lassabban megy már le a HP..aztán amikor már csak kis HP-je van Alastornak, akkor a Megát, aztán egy karót bele és ki a szélére... A lényeg, hogy mindig a pajzsot vedd fel előbb, mert ha a Megát veszed fel, akkor a bronzpajzs csak pazarolja a HP-t...
A második szint brutális, szerencse is kell oda. Érdemes minél több Shottyt ide megspórolni, mert azzal gyorsan tudjuk tenni a dolgunkat. Lehet még távolról chainelni meg esetleg karózni, utóbbit főleg akkor, ha már kevés Alastor HP-je. Én néha még shurikeneket is használok, megfelelő távolságból azok is jók. A rakétákkal is el lehet találni viszonylag könnyen egy ekkora nagy batár ellenfelet, csak vigyázni kell, nehogy egy eléd guruló sziklát találj el, vagy Alastort túl közelről... Ha betemeti kövekkel az ammókat, az tényleg ciki, mert nem túl jó túl közel lenni hozzá és beszorulni valahová...
Földszint... Ide is kell egy kis szerencse. Még ha el is éred az oszlopot, amennyire emlékszem, utána jön a java: az oszlopról leesve még többet sérülsz vagy legalábbis még egyszer ugyanannyit, és Alastor könnyen megsüthet. Gyorsan kell végigugrálgatni fent, majd csak simán leereszkedni az oszlopra, lendületből eléri..ne ugorj le rá, hiszen úgy még többet sérülsz. Az oszlopról meg megint csak le kell ereszkedni, aztán uzsgyi be a fedezékbe..talán Alastor nem süt meg...
Hááát, GOOD LUCK mindkettőhöz!
Egyébként tegnap késő este én is elindultam Traumán, a szokásos mindent a maximumra módon. De még csak "Train Station"-nél vagyok, a "Ruins" meg "Tower" mókája még csak ezután jön...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 13. 01:54 -kor

Súgó
A téma zárva.















