HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly (II) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly (II)

#221 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 12. 22:09

na akkor egy "okos" bump :)

előszőr is SYS megitélem neked a leghosszabb komment díjat :D

befejeztem az alapot, azaz eljutottam hell-ig. megvan minden ruins-t és tower-t kivéve.
ruinson megvan a kártya(egész könnyen, 4. próbálkozásra sikerült) de az 5* nem megy.

tower.
körülbelül 200x próbálkoztam, de nem megy, letöltöttem SYS videóját ahol megcsinálja az 5 csillagot kártya nélkül, ehhez lenne is pár hozzáfűzni valóm.
van a videó mellett egy text file is, ahol írod, hogy mit hogyan.
tető: ez viszonylag könnyű, kivéve a leesést. mutatod és írod is, hogy álljak a csomóhoz. hát csomóból van legalább 5 és mindig rosszhoz állok, ezért általában 30-40 HP-vel érkezem meg az 1-ső szintre.
level 1: itt te vidáman körbeugrálva felszeded az ammókat, miközbe alastor isten tudja mit csinál mögötted. nekem kábé 3-at sikerül zsinórban felszednem, aztán már ott is van a seggemben és pörköl veszettül. innen átlag 100-120 Hp-vel és kábé ugyanannyi pajzsal megyek lejjebb. itt már nincs gond a leeséssel, az általad mutatott módszer beválik.
level 2: itt alastor begorombul, tör-zúz rendszerint úgy, hogy azt a 6 szerencsétlen ammót jól betemesse a törmelékkel, és amíg én megpróbálom kiguberálni ő pofozgat meg tüzel.
legtöbbször odáig jutok el, hogy leessek a földszinti kupola tetejére, de onnan már felesleges próbálkozni, mert alig marad hp-m.
földszint: itt ugye rá kéne ugranom a legmagasabb oszlopra. alastor bárhol legyen is, ha közelébe ugrálok a legmagasabbnak, akkor gyorsan odaszalad és ledönti.
innen le csak 1x sikerült jutnom.
hiába no öregszem :)

artas megoldása tetszik  :up: , bár a tetőre úgy is fel kell menni a secretért, és ha már ott vagy akkor onnan is vissza lehet menni.

bábel: megpróbáltam, és nem ment. valszeg egy régebbi verzióval csinálhattam. a kiugrás megy de nem sikerült túl élnem, ahogy a földhöz érek meghalok. az első emeleten ahol körbe kell menni a secrethez, ott szoktam kimászni.
előszőr azt gondoltam, hogy biztos csak powermaddal repültem ki a romokhoz és rosszul emlékszem, de a romokon is meghaltam, ahogy hozzájuk értem. úgyhogy ez kilőve. majd megpróbálom régi verzióval.

és még pár hozzáfűzés.
hálistennek én olyan vagyok aki csak a játék öröméért játszik. nem mondom, ha egymás után 50x vesztek valamiben azt általában utána hanyagolom, de ha egy parti izgalmas és a végsőkig kiélezett (legyen az cs, sakk, vagy akár kártya) akkor mindegy ki nyer, lényeg a játék izgalma. :)
persze nyerni én is szeretek, és engem is az hajt, de nem esem kétségbe ha mégsem sikerül.

ping. ha van rá lehetőség, válts. ma már a két nagy (upc, tikom) mellett amenniyre én tudom vannak elég jó kisebb szolgáltatók is. a hwsw-nek egyész jó topik gyüjteménye van erről. miután felmérted ki szolgáltat a környékeden, ott meg tudod kérdezni más hardcore arcoknak milyen az átlag ping-jük, kinek milyen tapasztalata van az adott szolgáltatóval.

ha weblogot nem is de könyvben lassan kiadhatnád :D

Idézet

Ezért nem készülnek újabb patch-ek, meg nem halad a PK2-projekt sem, mert ezek folyton játszanak munkaidőben.

Kép
"i saw god on TV"

#222 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 13. 01:52

...a voice from the darkness.....

Peti, persze nem 100%, hogy Adrian volt, mert mostanában mindenki fake-el már..ez persze nem baj, de az már eléggé összezavarja az embert, amikor néhányan már egy másik játékos nevét veszik fel (na nem mintha én nem tettem volna ezt poénból, bár mindig egy átlagjátékos nevét használtam :D). Nemrég játszottam "blowfish"-sel is..amikor legközelebb játszottunk, azt mondta "wildsau" és kilépett..utána másoknak is beszólt. Na mondom, micsoda bunkó ember..de Medic mondta, hogy az nem lehet BlowFish, mert Ő sosem játszik online, csak tesztel dolgokat ahogyan halad a netcode és egyebek fejlesztgetésével, és ehhez indít saját servert, ott lehet látni... Aztán BlowFish is elmondta a "drímkeccsölő" fórumon, hogy ez a helyzet... De ez az Adrian/GhostRider biztos nem a "fake blowfish" volt, mert ez a játékos jobban játszott. Sose' lehet tudni ma már... Egyébként már egy ideje nem láttam (lejárt a szabija vagy mi)...

Rémlátó, engem az frusztrál a legjobban, hogy tudom, mennyire eredményes LEHETNÉK és mennyivel gyorsabban/simábban tudnék tovább fejlődni, ha... Ha a netem normális lenne és csak rajtam múlna minden. Ez idegesít, olyan érzés, mint amikor le vagy láncolva vagy ilyesmi. A régi géppel is hasonló volt, de ott még nem tudtam ennyire biztosra (csak azután értettem meg, amikor már az újról próbálkoztam). Már ott érezni és látni a különbséget, amikor jobb a net itt, mint az átlag. Amikor rossz, akkor nagyon gyakran előfordul, hogy úgy érzem, hogy ráadásul még mindenki más is engem talál meg mindennel..olyankor akár sok halált is beszedhetek (ha egyszer semmi nem talál és az ellenfél nem hal meg). Aztán pl. pár hónapja volt egy meccs, aminek már nem az elejébe léptem be..eltelt 7 perc, lett 42 fragem és 0 halálom..eszméletlenül könnyű volt minden, minden talált, engem meg nem tudtak leszedni..fantasztikus volt... De az, hogy ennyire "jó a dolog érzete", elég ritkán fordul elő..többnyire lag, lag, lag...  :rolleyes: Mindegy, a váltás előbb-utóbb úgyis meglesz, és akkor majd (akkor majd elkezdek pékázni, addig meg nézegetek  :Đ )... :D Azért egy pozitívum ebben is van..ugyanaz mint a régi gépemben: nevezetesen, sokan mondják, hogy ha nem megfelelően jó eszközön tanulsz meg valamit, akkor utána a jó eszközön sokkal jobb leszel mint azok, akik már eleve a jó eszközön tanulták meg az adott dolgot. Mert pl. az ilyen vacak szívósabbá, kitartóbbá, precízebbé tesz (kevesebbet lehet hibázni)... Ebben lehet valami, mert amikor a régi gépet lecseréltem és elkezdtem játszani az újjal, akkor én magam éreztem úgy, hogy ez "cheat"... :D Mert olyan simán ment minden, ami az előzővel jóval nehezebb volt. Szóval ha egyszer lesz netem, nem tudom mi lesz..a csillagos ég a határ, szinte bármit el lehet érni, ha az ember elég kitartó... Lehet, hogy túl kritikus vagyok önmagamhoz és az állandó "nyerni akarás" azért nem annyira vészes dolog, mint korábban leírtam (bár kétségkívül bennem van)..igazából azért nem élvezem a játékot sokszor, mert tényleg nem élvezhető. Ha viszont az (ami nem túl gyakori), akkor persze én is röhögök, bespammelek egy csomó smiley-t, mindegy kik az ellenfelek... :)

Kár, hogy a "Babel" nem jött össze. Lehet, olyasmi eset, mint a "Prison" alagútja: a múltkor néztem, és a végén tényleg nem lehet kijönni belőle, de állítólag a régebbi verziókban még működött...

Közben Artas feltöltött még egy sérülés nélküli megoldást: klikk ide - bár ezt Cyody meg én is felfedeztük már korábban. Az E#3-ban is benne lesz (maaaaaaajd :D), már nyáron felvettem, csak egy más apropóból, és én sajnos elszúrtam a sérülésmentes lejutást..de az útvonal szinte ugyanez. Cyody verziója viszont korrekt..közben meg is találtam, itt van (na jó, Ő is odakint landol)...

A "Tower"...
A tetőn ne csak a fa hibáját figyeld, hanem "nézd be" a középső kör deszkáinak szögét is. Ez a két dolog már azonosítja a helyet. Illetve az utolsó ammótól (ha az én sorrendemet követed) visszafelé kell menni pár "körcikket"... De egyébként nem is muszáj ott lemenni, lehet a szélén is. RJ19 a szélén ment le, ahol sokkal több a HP-veszteség, mégis sikerült Neki...
Az első szinten azonnal el kell kezdeni körbe futni és felszedegetni az ammókat. Persze engem is időnként megtalál Alastor, de általában sikerül mindet felszednem minimális sérüléssel. Utána érdemes kicsit "táncolni" a pajzsnál és ott a Shottyval osztani Alastort, vagy mással is..mert a Shottyt érdemesebb a következő szintre spórolni szerintem. Aztán fel kell venni a pajzsot, utána ha sérülsz is, lassabban megy már le a HP..aztán amikor már csak kis HP-je van Alastornak, akkor a Megát, aztán egy karót bele és ki a szélére... A lényeg, hogy mindig a pajzsot vedd fel előbb, mert ha a Megát veszed fel, akkor a bronzpajzs csak pazarolja a HP-t...
A második szint brutális, szerencse is kell oda. Érdemes minél több Shottyt ide megspórolni, mert azzal gyorsan tudjuk tenni a dolgunkat. Lehet még távolról chainelni meg esetleg karózni, utóbbit főleg akkor, ha már kevés Alastor HP-je. Én néha még shurikeneket is használok, megfelelő távolságból azok is jók. A rakétákkal is el lehet találni viszonylag könnyen egy ekkora nagy batár ellenfelet, csak vigyázni kell, nehogy egy eléd guruló sziklát találj el, vagy Alastort túl közelről... Ha betemeti kövekkel az ammókat, az tényleg ciki, mert nem túl jó túl közel lenni hozzá és beszorulni valahová...
Földszint... Ide is kell egy kis szerencse. Még ha el is éred az oszlopot, amennyire emlékszem, utána jön a java: az oszlopról leesve még többet sérülsz vagy legalábbis még egyszer ugyanannyit, és Alastor könnyen megsüthet. Gyorsan kell végigugrálgatni fent, majd csak simán leereszkedni az oszlopra, lendületből eléri..ne ugorj le rá, hiszen úgy még többet sérülsz. Az oszlopról meg megint csak le kell ereszkedni, aztán uzsgyi be a fedezékbe..talán Alastor nem süt meg... :)

Hááát, GOOD LUCK mindkettőhöz! :D Én már sokszor megcsináltam ezeket, de akkor is, még mindig azt mondom, hogy nehezek így és szerencse is kell hozzájuk. Például hatalmas poén, amikor a "Tower"-ön a tetőn fejbe talál egy meteor..na, annál jobb nincs! Monyászom össze magamnak az ammókat, aztán bumm, egy meteor fentről telibe és kampec... :D Meg azt sem szeretem, amikor Alastor feljön egy helyen és onnan "lángszórózik", jobb amikor csak átrepül a fejünk felett...

Egyébként tegnap késő este én is elindultam Traumán, a szokásos mindent a maximumra módon. De még csak "Train Station"-nél vagyok, a "Ruins" meg "Tower" mókája még csak ezután jön...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 13. 01:54 -kor


#223 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 13. 10:50

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2007. márc. 10., szombat - 20:20

...a voice from the darkness.....


(Na... Okosan kell bánni a BUMPokkal, hogy a topic mindig fent maradjon... :D)

Vipisrác, igazad is van, nem tudok és nem is akarok ezzel vitatkozni...  :respect: Csak valahogy' a gyakorlat mégis azt mondatja velem, hogy "pusztuljon a sok karós"... :D Biztosan a 200 damage miatt van ez a problémám, mert ez egyszerűen nonszensz, "pofátlanság". Szemtelen dolog... Mert ugye legalábbis ProPlus nélkül két eset van...

SYS, a rakétás és egyéb példád sztem azért nem teljesen jó, mert ilyen szóró fegyverekkel az ember nem törekszik a 100%-os hitre. Rakétánál szvsz főleg nem. Abban igazad van, hogy több 100%-os találatot vihetnek be karóval, mint rakétával, de ha hozzávesszük a 40-60-80%-os rakéta találatokat is, akkor biztos megváltozik az arány.

Én továbbra is azt mondom, hogy általános esetben könnyebb eltalálni (sebzést okozni) vkit rakétával, mint a pontos találatot igénylő és lassú karóval. Több sebzést okozni viszont már lehet, hogy a karóval lehet!

Ebben lehet sztem maximálisan igazad: az eltúlzott karó sebzésben. Ez az ami megborítja az egyensúlyt. Mert hiába találsz 4-5x részlegesen a rakétával, az annyi, mintha a lassan töltő és nehézkesebb célzású karóval 5-ből 1-et találnál. És valóban, ilyen - vagy akár ennél sokkal jobb arányban is - lehet találni simán mákból is, mindenféle célzókészség nélkül. Ez a borzasztó nagy sebzés sztem az egyik probléma. Itt nyilván elég ha 1x eltalálnak, máris bosszantó, hisz lehet elölről építkezni... jobb esetben csak a hp+pajzsot, rosszabb esetben fegyvereket is a spawn után. :D

A másik gond, ami ezt még inkább erősítheti az az alapfegyver volta. Ez ronthatja el végképp a dolgot kezdők ellen, hisz általában ők vannak többen... karójuk mindig van, még ha sokat halnak akkor is. Ha pedig 2-3 ember ezzel rohangál akkor gondolom igen könnyen kap az ember egy eltévedt karót. :)

Ez a kvékben a railgunra vonatkozóan jobban meg volt oldva. Ott nemhogy alapfegyver nem volt, de általában küzdeni kellett a megszerzéséért is. Másrészt pedig a nagy sebzés sem volt ennyire eltúlozva. Ha feltápolt az ember, akkor 2 lövést is kibírt...

A pingről: én anno koleszos hálón kezdtem a játékot saját szerveren, ami azt jelentette, hogy 10-15-ös pinggel játszottam. Ez jól jött a railgunhoz és mint utóbb kiderült, a shotgunhoz és az "aim-es", sorozatlövő fegyverekhez is. Olyannyira hozzá lehet szokni a jó pinghez, hogy később 40-45 körüli konstans pinggel is érezhetően rosszabban ment a célzás. Sok esetben lemaradtam a lövéssel. Amikor kezdtem hozzászokni - mert ehhez még bőven hozzá lehet, nem olyan rossz ping a 40 - akkor is érezhető volt, hogy fejben előbb kell minden lövést eldönteni, célzást kivitelezni, de ez mind megoldható dolog. A nagy pinget a hosszabban töltő, 1 lövéses fegyverenél be lehet szívni rendesen, hiszen ott elég 1 lövéssel lemaradni, a lassú töltés miatt kiszolgáltatott maradsz, de a sorozatlővő, "aim-es" fegyverek használatát nehezíti meg talán a jobban. Legalábbis a hozzászokási periódusban.

Mindez persze az említett pingekre vonatkozik. Sztem ennél nagyobbakhoz, vagy indagozó pinghez nemigen lehet hozzászokni...


Na ez a sok karós leírás már igazán meghozta a kedvem a cartridehoz. Mindjárt újrainstallálom a PK-t és megpróbálom. Bár most csak egy szutyok ps2-es egerem van, de már nem bírok várni. :D

#224 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 13. 15:54

...a voice from the darkness.....

Nagyjából egyről beszélünk, hiszen a 100%-os hit csak sarkított példa volt, nem az a gyakorlat. Viszont a PK-ban elég gyakran előfordul, hogy Neked magasabb HP/pajzsod van, mint az ellenfélnek és a harcban Neked kellene győznöd..sőt "igazság szerint" nem csak "kellene", hanem KELL is... Szóval nagyon sokszor cél az, hogy tudatosan nekimész és ha a fene fenét eszik is, addig harcolsz vele, míg le nem szeded (mert utána jöhetnek sorban a spawnfragek, amikkel meg nagyon el lehet húzni). De olyan is van sokszor, hogy az ellenfélnek nincs még semmi fegyvere ám felvett pl. egy aranypajzsot, na ilyenkor is neki kell menni (ilyenkor több esélye van karókkal)... Ám ha itt az ellenfél "bemákol" egy karót, akkor egyszerűen füstbe megy az egész és fordulhat a kocka. Tehát lehet, hogy pl. neki nulla aimje van az összes többi fegyverrel vagy éppen nincs is nála más fegyver, de benyom egy karót és annyi... Most Duelről beszélek. Nem csak a nagy sebzés miatt hasonlítgattam az aim-lehetőségeket a különböző fegyverekkel, hanem pont emiatt a PK-sajátosság miatt is: itt nagyon sokszor fordul elő, hogy nem szabad elengedni az ellent (kicsik a mapek, meztelenül spawnol és emiatt még hiányos a felszereltsége, stb.). És ha valaki nem jó a többi fegyverrel, akkor az nem fog tudni sok pontot szerezni az ellenfélen, vagy pedig egyáltalán nem fog. Hehe, megint a nyerés szempontjából közelítem meg a dolgot, de itt a filozófia az, hogy "addig üsd a vasat, amíg meleg" (de addig tényleg nem szabad leállni)... :D Néha az egész egy verseny a többi fegyver és a karó között, na ezt az oldalát nem is mindig szeretem (amikor pl. neki GA-ja van, engem meg megölhet egy karó, akkor nem). Persze akkor igen, ha én spawnoltam és nincs semmim, de sikerült lekaróznom az ellent... :D Egy 75-ös karódamage jó lenne (FFA-ban biztos), akkor talán nem lenne annyi rossz játékos sem, hiszen más dolgokkal is próbálkoznának..viszont akkor meg valamit a mezítelen spawnoláson meg egyéb dolgokon is segíteni kéne...

A helyzet az, hogy ez a játék nagyon el van szúrva sok téren. Szerintem a reggeli műszakból hazatérő fáradt gyári munkásoknak szánták eredetileg, egy kis egyszerű esti szórakozásnak... :D Túl sokszor adódnak igazságtalan helyzetek, és persze nem kellemes az sem, amikor már "rape"-elésbe megy át a dolog és az ellenfél semmi esélyt nem ad, vagy éppen Te nem adsz neki esélyt és akkor ő szív. Olyan 20 pont különbségnél a hátrányban lévőnek már biztosan nem élvezet többé a játék...

Amikor 2005 nyarán elkezdtem és felcsatlakoztam az akkori lengyel serverekre, 100 pingem volt. Aztán 70 körül..50 körül, a német servereken... Aztán sokáig 45-50 között, még a régebbi ADSL-lel. Ezzel a kábellel néha van még 28 pingem is, ami már félelmetesen jó (lenne), de mit sem ér, mert a következő másodpercekben már visszamegy 35 köré, aztán néha meg onnan fel 42-re... Az is poén, hogy délután általában 50 körüli pingem van, éjjel meg csak 35 körül ingadozik vagy stabilizálódik valamennyire (így tutti nem ismernek fel a pingemről :D)... Egyébként PK-ban sajnos a ping is túl sokat számít: más a játék 30-on, 50-en, 100-on és 150 felett is, túlságosan más. Én játszottam mindegyiken, és észrevehető nagy különbségek vannak. A netcode-ot okolják ezért... Állítólag Q3-ban 50 pinggel még mindig olyan érzés játszani, mint PK-ban 20 pinggel... Az USA-servereken még 150-es pinggel is tudtam nyerni sok meccset, de persze sokszor meg csak a középmezőnyben végeztem miatta..de kihívásnak meg virtuskodáshoz jó volt. :D De leálltam vele, pont amiatt, amit Te is írtál. Egyszerűen nem lehet hozzászokni és nem is hasznos dolog úgy játszani: észrevettem, hogy akkor pl. nem használok annyi Shottyt, nem érek el dolgokat rendesen, mert pl. a RJ sem sikerül már mindig, nem ad úgy sebességet..és ez mind lassan lerombolja azt, amit addig nagy nehezen felépítettem. Az USA-beli srácoknak is magyaráztam már pl. a DC-Fórumon, hogy játszanak inkább ott, normális pingekkel, hogy tudjanak is fejlődni. De nem, ők átjönnek az EU-serverekre, aztán panaszkodnak a lagra, meg ha nagyon durván nem hagysz nekik semmi esélyt, akkor benyögik, hogy "nice ping", lelámáznak, és elhívnak az USA-serverekre. Csakhogy én oda már többet nem megyek és őket sem kényszeríti senki, hogy ide jöjjenek... A PK olyan 30 körüli pingig szerintem szuper..ott van egy törés, afelett valahogy már másnak érzem..de még 50-nél is elfogadható. Akinek 60 felett van, annak sajnos nincs szerencséje és 100 felett már szerintem nem is érdemes játszani, bár lehet nyerni azzal is (főleg ha az stabil), csak ott már annyira másképp kezd játszani az ember (legalábbis mi, halandók) és annyira megváltozik minden...  :rolleyes:

Örülök neki, hogy kipróbálod a karós kihívást!  :up:  Persze ki más, mint egy magyar?! ;) Legalább nem maradok egyedül a teljesítéssel. Az eredeti verziót (Shotty+RL+SMG, szóval 3 fegyver) egyedül Artas csinálta meg 2005 nyara óta, sokáig egyedül voltam vele. Ezzel meg még mindig... Na de majd most... :) Mondjuk a sima PS2-es egér lehet, hogy nem túl előnyös (bár emlékezetem szerint nem kell túl gyorsan rántani sehol sem). Nekem MX518-am van, viszont csak 125 Hz-en használtam akkor, amikor éppen sikerült megcsinálnom egyben (a "Best Moments"-nél még talán mindenhol 500 Hz volt), ill. már egy jó ideje csak 125 Hz-en van..kisebb a CPU-terhelés úgy... gl hf :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#225 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 14. 15:12

...a voice from the darkness.....

Mindenekelőtt egy új fragmovie a Fanatic Factory nevű friss polák klántól (melynek tagjai azért zömmel már régebbi játékosok): FF Fragmovie (71.5 MB) - spoko & ladnie... :D Kicsit sok benne a midair-stake frag, csak 1-2 midi-rakétát láthatunk, meg többnyire gyenge játékosok a "szenvedő alanyok" (kivéve Xaerót, aki Lengyelországban a Top5-ben van még mindig biztosan), pl. szegény Sofie még csak most kezdte, pár hete, VMax-nek meg valami 128 kbites kapcsolata van csak és magas pingje. Kicsit "klisés" is talán: pl. a movement tetszik az elején, de utána a specből való bemutatása a mapeknek már olyan "túl szokványos" dolog, mások is így csinálták régebbi fragvideókban..aztán meg persze a szokásos hardrock/metálzene, mindig ez van... :) De azért szép videó, gyors és jól meg van csinálva. Nekem a shredfragek jöttek be a legjobban. Mindenesetre ezen is látni, hogy a lengyelek a karót saját maguknak találták ki: úgy értem, hogy ez a fegyver a mániájuk és nagyon jól találnak vele mindig..mintha erre születtek volna, néha elég kiakasztó ez... :D

Aztán meg, közben befejeztem a játékot megint Traumán és megnéztem rémlátó módszerét is a Factory-n, és..nem ment...  :( Tényleg nem lehet könnyű. Próbálgattam pár percig, de valóban, mintha valami fal lenne ott és nem tudtam visszamászni. Aztán otthagytam, "majd legközelebb" jelszóval... :D

A "Ruins" és "Tower" persze megvoltak, de valahogy' azok sem olyan simán. Na jó, a "Ruins"-hoz kb. max. 4-5 próbálkozás kellett csak, de rögtön az első kettőnél fejbe vágott valami böszme nagy kalapács, aztán meg egy szikladarab, azt se tudtam, hol vagyok... :D Amikor pedig sikerült, akkor meg az utolsó kb. 2 percet 1 HP-vel rohangásztam végig, mert nem volt meg még két ammo a középső részen. De szerencsém volt, kibányásztam őket valahogyan a kövek alól és utána a Guardiannek is meszeltek..de 9 és fél percig eltartott az egész...

Viszont állítom, hogy a "Tower"-ön még nem szívtam ennyit mint most, legutóbb..nem tudom miért... Most engem is állandóan leamortizált Alastor már az első szinten, amíg az ammókat szedegettem, mindig lefújt és túl sok HP elment. Volt olyan is, hogy pazaroltam a rakétákat, hogy legyen hely az újabb ammóknak..kilövök egy rakétát a levegőbe és bumm..egy nyamvadt varjú éppen előttem repült el és én "megfrageltem úgymond midair-ben"..lett 7 HP-m, lehetett is visszatölteni... :D Az is poén volt, amikor volt 75 HP-m meg 150 SA-m az első szinten, de olyannyira belefeledkeztem Alastor rugdosásába, hogy ott maradt a Mega!  :omg: Tölthettem vissza megint... Lejutni sem volt valami sima ügy most, párszor megsütött, és persze a második szint is brutális volt megint. Mindent összevetve szórakoztam vagy 1 álló óráig, mire végre sikerült..5 és fél perc körüli idővel... Ali most kitett magáért... :)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 14. 15:16 -kor


#226 Felhasználó inaktív   d3roe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 16. 17:08

Hi

Felraktam a játékot kieggel együtt, legújabb patch-et is.
Video options-ban viszont csak mx 640x480as felbontást tudok beállitani :think:
Próbálgattam ini-be is beirni nagyobb felbontást, de semmi.
Vki-nél fordult már elő ilyesmi v csak nálam nem ok vmi?

#227 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 16. 19:07

na akkor sorban.

prison-t én is próbáltam mikor arra jártam, nekem sem sikerült kijutnom, amit nem nagyon értek, mert akkor miért van ott?  :think:

megnéztem a két videót  :up:  én is próbálkoztam velük (mielőtt láttam volna) de nekem nem jött össze.

towert, próbálom még, de most asszony befoglalta a gépet, írja a szakdolgozatát, úgyhogy most egy darabig elvonáson leszek :)

Idézet

Például hatalmas poén, amikor a "Tower"-ön a tetőn fejbe talál egy meteor..na, annál jobb nincs!

előfordult velem is, mit mondjak én nem nevettem :D

Idézet

kilövök egy rakétát a levegőbe és bumm..egy nyamvadt varjú éppen előttem repült el és én "megfrageltem úgymond midair-ben"..l

na ezt kár hogy nem vetted fel Kép

d3roe: nem tudom mi lehet a gond, nekem sosem csinált ilyet.
configod elvebn bírja a játékot?
"i saw god on TV"

#228 Felhasználó inaktív   d3roe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 16. 22:07

Idézet: rémlátó - Dátum: 2007. márc. 16., péntek - 20:07

d3roe: nem tudom mi lehet a gond, nekem sosem csinált ilyet.
configod elvebn bírja a játékot?

Mikor még az alapot felrakom, nincs gond...
Ja és Core2Duo/7900GTX/2GB Ram.

#229 Felhasználó inaktív   [Iron] 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 539
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 26. 17:37

Üdv, most kezdtem neki pk-nak, de kéne nekem vmi leírás hogy mi mire jó a játékban, stb. Kerestem, de nem találtam semmi érdemlegeset. Van vkinek vmi jó linkje?

#230 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 26. 19:23

...a voice from the darkness.....

Iron, üdv a topicban! :)

A játék nagyon egyszerű, pozitív értelemben "primitív", így leírás és ismertető sem igazán kell hozzá. De ha egy kicsit több alapinformáció kell ill. érdekel néhány részlet, akkor nézz át pár oldalt RJ19 All About PainKiller oldalán, itt elég sok dolog le van írva. Igaz, angolul...

Magyarul is olvashatsz egy kicsit a játékról a PKHQ.hu oldalon, de itthon sajnos ez minden...  :( Ja, meg a HWSW PK-topicjai, 2 és fél évre visszamenőleg... :D

Ha pedig konkrét kérdéseid vannak, azokat nyugodtan tedd fel itt. Valamelyik "freak" közülünk biztosan válaszolni fog, és elég gyorsan... :D

gl, hf

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 26. 19:25 -kor


#231 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 26. 20:33

...a voice from the darkness.....

*duplaposta*  :o

Majd' elfelejtettem, szeretném ajánlani Varus legújabb videóját - klikk ide - szerintem poén... ;) Biztosan elég sok időt fordíthatott rá...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#232 Felhasználó inaktív   [Iron] 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 539
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 26. 21:08

"All About PainKiller"

Köszi, pont ilyesmit kerestem. Olvasgatás után már csak egy kérdésem maradt: ha felhasználok egy kártyát, akkor az "örökre" elveszik?

#233 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 26. 21:23

nem.
eleinte, pályánként egyszer használhatod (hogy melyik a black és melyik a gold tarot sosem tudtam), lényeg az, hogy a felső két helyre berakott kártyák, végig kifejtik a hatásukat (souls stay longer, max health 150 stb), az alsó 3 helyre berakott kártyák amik csak adott ideig pályánként 1x (később 2x, vagy 3x) tudsz felhasználni. szintén később ennek az ideje is kitolható, más kártyák használatával kombinálva.

szerk: varus videóját néztem múlt héten, nagyon tetszett :D  :up:

Szerkesztette: rémlátó 2007. 03. 26. 21:26 -kor

"i saw god on TV"

#234 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 30. 16:59

...a voice from the darkness.....

Közben van itt még valami, amivel Cyodynak is adósa vagyok már egy ideje: már majdnem két hónapja feltette az alábbi videót, és én még csak most prezentálom...  :o Igaz, nem keresett meg vele, hogy tegyek vele bármit is... :D De amit csinál az túl jó, szóval látni kell... ;)

A "Forest"-et teljesíti 5 csillagosra Traumán, minössze 4:14 alatt, ez hihetetlen idő..és csak egyszer sérül meg. A videón látszik, hogy milyen könnyen szerzi meg a hírhedt első Secretet és milyen precíz a ChainGunnal (hja, nem is mindig a "büdös karó"  :Đ)...  :respect:

Forest 5* in 4:14 - by Cyody (65.4 MB)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#235 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 04. 20:43

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2007. márc. 30., péntek - 17:59


Ez gyönyörű. :respect:
Annyira békés, nem is féltem közben. :D

#236 Felhasználó inaktív   [Iron] 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 539
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 28. 10:21

Áá, docks-on már csak egy lélek kéne a 3-ik morph-hoz (card unlock), de a pálya végére értem. :omg: Mondjuk stat szerint még van két monster valahol, de hát ki tudja hol. Esetleg vmelyik secretnél? Még kettő azokból is hátravan, azokat nem találtam meg. Eddigiekkel is megszenvedtem eléggé, a daruról ugrálós részeknél, volt olyan secret/holy item amelyiknél fél órát is elidőztem mire át tudtam ugrani. :D
Amúgy ki hogy nyomta anno első alkalommal, saját maga kereste meg az összes secretet, vagy ha már nagyon unta, akkor megnézte leírásban/videón? Nekem nem fűlik a fogam az utóbbihoz, bár volt olyan pálya (city on water), ahol asszem nem találtam meg egyet sem (első végigjátszásra). :o

#237 Felhasználó inaktív   DOOMER 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.863
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 28. 12:51

csak nem Iron itt? ^^ meguntad kvéket? :)

#238 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 28. 12:55

Idézet: [Iron

,2007. ápr. 28., szombat - 11:21]Amúgy ki hogy nyomta anno első alkalommal, saját maga kereste meg az összes secretet, vagy ha már nagyon unta, akkor megnézte leírásban/videón?

Hát az idő mindent megszépít, de úgy emlékszem, egy-két kivételtől eltekintve az összes szekret magamtól találtam meg. :arc: :D

#239 Felhasználó inaktív   [Iron] 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 539
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 04. 28. 13:06

Idézet: DOOMER - Dátum: 2007. ápr. 28., szombat - 13:51

csak nem Iron itt? ^^ meguntad kvéket? :)

Hehe, szia DOOMER! Hát mondjuk inkább úgy, hogy most határozatlan időre háttérbe szorult, 1 hónapja vettem végre új gépet, így most sorba nyomom a játékokat amik az évek során kimaradtak, mert nem volt elég a gépem hozzá. Ilyen játék a painkiller is. :) (meg találtam egy másik játékot most Quake (QW)  helyett amire komolyan ráfeküdtem, ez pedig nem más mint a Live for Speed, sokat versenyzek online :) ) Emlékszem nagyon odavoltam a PK-ért már megjelenéskor, játszottam demóval, persze nagyon akadt, de a hangulat tökre megfogott, viszont nem volt kedvem úgy végigtolni az egész játékot. Cserébe megfogadtam, hogy ha lesz új gépem, akkor a HL2 mellett a PK lesz az első game amit feltolok. :) És lőn, itt vagyok. Szóval már egy hónapja játszom, persze ebben benne van az is, hogy HL2 közbeszólt, elkezdtem ugye PK-val, aztán military base pályán kicsint meguntam (az a pálya nem igazán tetszett, olyan "lapos"), elkezdtem HL2-őzni, az teljesen magába szippantott, utána meg már elég "gagyinak" tűnt a PK. De pár napja újra kedvet kaptam hozzá, így gyorsan befejeztem military base-t, aztán mindjárt végzek is az alapjátékkal. :) Utána jöhet a BOOH, meg ugyanez traumán. :cool:

#240 Felhasználó inaktív   d3roe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 05. 09. 14:33

A kiegészitő utolsó pályáján hogyan tudom elintézni Alastor-t?
Addig eljutok, hogy beleállok a körbe, előjön a golem, de utána nem tudom, hogyan tovább.
Pls help :)

Téma megosztása:


  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó