Péter, jó hír, hogy mennek le az árak, na majd utánanézek még ennek...
Az egyet nem értésed pedig nem hat meg, hisz nem ez a lényeg: én is tényekről beszéltem. Azért egy Barton 3000+ az nem P2 - remélem tudod -, és ha a PK+BOOH 3-4x gyorsabban bírt futni MAGASABB beállításokon mint az OD visszavett beállításokon, sőt egészen lebutított beállításokkal is, akkor ott bizony már valami gond van. Valami akkor nem szabályozható, nem kapcsolható ki. Persze "megfelelő" CPU-val ebből nem érzel semmit, de ez nem azt jelenti, hogy akkor már helyben is van hagyva a dolog. Emlékszem, az alap PK 2004-ben, a régi gépemen milyen jól futott, pedig csak egy 1.35 GHz-es Celeronom (Tualatin, 256 KB cache) meg egy Radeon 9000 Pro kártyám volt, meg 384 MB SDRAM-om. De nagyon jól ment mégis. A legkönnyebb azzal jönnöd, hogy pl. vegyek új gépet. És ha nem? Miért vegyek? Mert egy játék kiegészítője ugyanazzal a motorral arra "kényszerít". Na ne már, ez a hét vicce...
Kalme szerint a plusz effektek és egyebek miatt több geometria- és egyéb adattal kell dolgoznia a rendszernek, és ez okozhatja ezt a nagy többletterhelést. Ámbátor szerinte is, lehetne erre egy-két opció, amikkel ezeket a plusz részleteket ki lehet kapcsolni. Csak hát, ezt egyelőre implementálták...
Az MP-s 50 FPS-ben sem vagy képben: ki beszélt itt online játékról?!
Az OD 2007-es játék - holy crap, hát ezzel most megfogtál, köpni-nyelni nem tudok...
Nah, én is megyek vissza az MP-be még 150-es pinggel meg 80 FPS-sel is tovább alázni a nagyérdeműt (imádom amikor kilépnek meg a spec azon röhög, hogy hogy' lehet ezzel így játszani
Mindenkitől bocs az OFF-ért, aki még olvassa ezt a topicot: szerintem befejeztük az eszmecserét, koncentráljunk a játékra inkább...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2008. 01. 23. 15:06 -kor

Súgó
A téma zárva.











