Painkiller (c) People Can Fly (II)
#581
Elküldve: 2009. 02. 23. 22:27
Köszi, hogy minket is megemlítettél a creditsben, bár talán nem ártott volna hozzátenni, hogy "akik a videó elkészítését jelenlétükkel nem hátráltatták" vagy ilyesmi. :Đ
#584
Elküldve: 2009. 02. 24. 14:17
...a voice from the darkness.....
Köszi a kommentet, Peti!
Igen, mondtam előre, hogy egy kicsit furcsa lesz majd. A zene gyors és agresszív, de a játék maga is ilyen, főleg az MP-re gondolok itt. Valamint az "unpowered"-rész igaz, de most erre mit mondjak? "Örökké nem eshet." Majd csak lesz valahogy... :Đ Viszont azt ne tudd meg, hogy ezek a bogyók mennyire visszafognak: lassabb reflex, túl nyugodtan játszol, nem tudsz a fontos dolgokra figyelni és elég gyorsan gondolkodni a játék alatt. Mondhatom azt nyugodtan, hogy kb. 30-50%-kal lerontottak...
Rengeteg anyag volt valóban, mint azt a creditsben is olvashattad: több, mint 290 videórészletet használtam fel, ha mindent beleszámítok. Több, mint 150 frag látható, becslésem szerint, és ezt az egészet ugye ennek kb. a kétszereséből kellett kiválogatnom. Még mindig vannak klipek, amiket nem töröltem le, mert még vannak ötleteim az E#5-öshöz (idén nyárig kijöhet, ha minden sikerül
). Először a zenéket válogattam ki, aztán napok mentek el azzal, hogy Windows Media Player meg Winamp segítségével megpróbáltam a frageket a zenékhez szortírozni... Az editálás jó móka volt, kár, hogy Ulead VideoStudio vagy 30x összeomlott közben, de sebaj..meg ugye volt az az áramkimaradásos időszak is itt Zalában (biztos hallottad a TV-ben)... Összességében 1 hónapig tartott összeszerkeszteni mindent, bár az anyagokat csak tavaly december elejétől kezdtem felvenni. Tehát másfél hónap felvétel, utána meg majdnem 1 hónap szerkesztés (és még némi felvétel, a "hiányzó lyukak" kitöltésére). De hát, időm mint a tenger (és nem foglalkoztam vele éjjel-nappal, of course)... :Đ A legrosszabb rész az enkódolás és a feltöltés volt: hosszú videó (144 GiB a tömörítetlen verzió) és jó minőséget akartam, valamint a névleges 192kbit/sec feltöltési sebességem (valójában jó, ha megvan 150kbit/sec)..mindez napokba telt. Látszik ez a YouTube-verziók dátumán, azok már péntek 13-án fent voltak, ehhez képest a full release csak most volt. Lényeg, hogy jó mulatság, férfimunka volt... 
Jut eszembe, jól tetted, hogy alapoztál egy kicsit előtte... LOL
Off #1
Azoknak az időknek már vége, sőt, most inkább fordított a helyzet. Tudod, volt/van egy teória, amit végül is konkrétan nem sikerült bizonyítani, lehet, hogy hülyeség az egész, de az is lehet, hogy tényleg van mögötte valami (néha érezni, néha nem). Annak idején, még 2006-ban, jobbára a sima PK-serverek voltak túlsúlyban, és ha valaki PK++ moddal csatlakozott, azt rögtön elkezdték köpködni. Te is úgy jártál, bizonyára kissé "ownoltad" őket, és ez nem tetszett nekik..rengeteg a "kocaplayer" (koca, nem kocka
) ebben a játékban, sajnos, ez mindig is így volt... Nekem is beszóltak anno: PK++ moddal vagy, lépj ki, gyere vissza anélkül, mert ez cheat! Visszamentem, ugyanúgy lealáztam őket, aztán megkérdeztem, hogy na most jobb volt...? Az egész teória a modok keveredésén alapult: sima serverre sima PK-val illik csatlakozni, míg PK++ serverre pedig PK++ moddal. Mert pl. a PK++ több adatot cserél menet közben, mint a sima PK. Például statisztikát csinál a találatokról és az okozott sebzésekről, és ehhez kell a server is. Na most, egy sima PK server sz*rt sem ért abból, hogy egy PK++ kliens néha mit akar tőle..és ez zavarokat okozhat. Egyesek azt is állították, hogy a sima PK-servereken a PK++ moddal játszók gyorsabban tudnak mozogni, mint a sima PK-val játszók. Ezt egyszer Medic-kel leteszteltük: NEM sikerült bebizonyítanunk, hogy igaz lenne... Végezetül, hogy honnan tudták, hogy PK++ moddal vagy? A sima PK-servereken megjelenik ilyenkor a "CMD:UPDATESTATSALL" üzenet. Azaz a server megadná azt, hogy melyik játékos mennyire volt effektív a fegyverekkel amiket használt, és mennyi sebzést okozott..és a kliens ezt egy file-ba írná. Na most, szegény sima PK-server pl. ezzel az utasítással nem tud mit kezdeni, így csak kiírja, az adott játékos neve mellett..a többi meg meglátja, és elkezd köpködni, hogy "fujj, csíter"...
Manapság a helyzet éppen fordított: szinte csak PK++ serverek vannak, de a kezdők azt sem tudják, mi az a mod, így feljönnek sima PK-val, és gyakran úgy érezni, hogy ezek a játékosok lagolják a servert egy kissé. De manapság már nem szól senki. Szóval ez ugyanaz a helyzet, mint a korábbi volt, csak fordítva, mégsem nyafiznak..ki érti ezt...?
Off #2
Umm, sajnos rossz hírem van. Az egered hamarosan beadja a kulcsot, bár ez attól is függ, hogy mit és mennyit játszol vele. Az történt, hogy a vezetéked kissé megtört ott, ahol csatlakozik az egérbe az elején. Talán valami rendszeresen a vezeték útjában volt - akár egy ideje -, és szépen-lassan "kikezdte"... Sajnos én is így jártam az előző MX518-asommal: feltettem az SMC Routert az asztalra, ami a vezetéknek útjában volt, de különösebben nem zavart a játékban. Egy hónap múlva elkezdett kikapcsolni az egér, aztán egyre gyakrabban csinálta, végül tarthatatlanná vált az állapot. Mivel a garancia csak 1 év volt és már előtte is volt cserélve és az is régebben, mint egy év, így besz*ptam: vennem kellett egy új MX518-ast, még tavaly nyáron. De vigasztal az, hogy erre már valóban 3 év garancia van, alapban teflontalpas, és 1800 DPI-t is tud..s talán a vezetéke is jobban bírja. Igaz, azóta a routert már rég letettem az asztalról... Szóval ez sajnos tipikus hiba, olvastam róla itt HWSW-n is, meg máshol is: a vezeték a bemenetnél megtört, nagyon nem lehet csinálni vele semmit sem...
Egyébként nekem ez már a 3. MX518-asom. Az elsőt egyszer egy kissé nagyobb erővel vágtam le az IceMat 2.0 üvegpadra (2006-ban még olyanom volt) és behalt a jobb gomb..garanciával kicserélték. Utána nem erőszakoskodtam az egérrel többet - na jó, talán egyszer, hehe -, de akkor meg a vezeték tört meg (2008-ban)..nem volt már garancia, újat kellett vennem. Ez a harmadik azóta tökéletesen működik és vigyázok rá, mint a szemem fényére, a no0bos/idegeskedős/lámás időszaknak meg már rég vége, max. magamban gondolom, hogy "'nyád" ha valami "igazságtalan" történik...
Tominak (HeGe itt a Fórumon) G5-je van, Neki az már a második: az első úgy járt, mint a mi MX518-asunk, tehát megtört a vezetéke. Pedig annak ilyen puha, nagyon hajlékony vezetéke volt, és nagyon hangsúlyozták, hogy az sosem törik meg. Mégis megtört, "mert ami elromolhat, az el is romlik"... o_O
(Túl sok grimasz itt is, OMG!)
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Köszi a kommentet, Peti!
Igen, mondtam előre, hogy egy kicsit furcsa lesz majd. A zene gyors és agresszív, de a játék maga is ilyen, főleg az MP-re gondolok itt. Valamint az "unpowered"-rész igaz, de most erre mit mondjak? "Örökké nem eshet." Majd csak lesz valahogy... :Đ Viszont azt ne tudd meg, hogy ezek a bogyók mennyire visszafognak: lassabb reflex, túl nyugodtan játszol, nem tudsz a fontos dolgokra figyelni és elég gyorsan gondolkodni a játék alatt. Mondhatom azt nyugodtan, hogy kb. 30-50%-kal lerontottak...
Rengeteg anyag volt valóban, mint azt a creditsben is olvashattad: több, mint 290 videórészletet használtam fel, ha mindent beleszámítok. Több, mint 150 frag látható, becslésem szerint, és ezt az egészet ugye ennek kb. a kétszereséből kellett kiválogatnom. Még mindig vannak klipek, amiket nem töröltem le, mert még vannak ötleteim az E#5-öshöz (idén nyárig kijöhet, ha minden sikerül
Jut eszembe, jól tetted, hogy alapoztál egy kicsit előtte... LOL
Off #1
Azoknak az időknek már vége, sőt, most inkább fordított a helyzet. Tudod, volt/van egy teória, amit végül is konkrétan nem sikerült bizonyítani, lehet, hogy hülyeség az egész, de az is lehet, hogy tényleg van mögötte valami (néha érezni, néha nem). Annak idején, még 2006-ban, jobbára a sima PK-serverek voltak túlsúlyban, és ha valaki PK++ moddal csatlakozott, azt rögtön elkezdték köpködni. Te is úgy jártál, bizonyára kissé "ownoltad" őket, és ez nem tetszett nekik..rengeteg a "kocaplayer" (koca, nem kocka
Off #2
Umm, sajnos rossz hírem van. Az egered hamarosan beadja a kulcsot, bár ez attól is függ, hogy mit és mennyit játszol vele. Az történt, hogy a vezetéked kissé megtört ott, ahol csatlakozik az egérbe az elején. Talán valami rendszeresen a vezeték útjában volt - akár egy ideje -, és szépen-lassan "kikezdte"... Sajnos én is így jártam az előző MX518-asommal: feltettem az SMC Routert az asztalra, ami a vezetéknek útjában volt, de különösebben nem zavart a játékban. Egy hónap múlva elkezdett kikapcsolni az egér, aztán egyre gyakrabban csinálta, végül tarthatatlanná vált az állapot. Mivel a garancia csak 1 év volt és már előtte is volt cserélve és az is régebben, mint egy év, így besz*ptam: vennem kellett egy új MX518-ast, még tavaly nyáron. De vigasztal az, hogy erre már valóban 3 év garancia van, alapban teflontalpas, és 1800 DPI-t is tud..s talán a vezetéke is jobban bírja. Igaz, azóta a routert már rég letettem az asztalról... Szóval ez sajnos tipikus hiba, olvastam róla itt HWSW-n is, meg máshol is: a vezeték a bemenetnél megtört, nagyon nem lehet csinálni vele semmit sem...
Egyébként nekem ez már a 3. MX518-asom. Az elsőt egyszer egy kissé nagyobb erővel vágtam le az IceMat 2.0 üvegpadra (2006-ban még olyanom volt) és behalt a jobb gomb..garanciával kicserélték. Utána nem erőszakoskodtam az egérrel többet - na jó, talán egyszer, hehe -, de akkor meg a vezeték tört meg (2008-ban)..nem volt már garancia, újat kellett vennem. Ez a harmadik azóta tökéletesen működik és vigyázok rá, mint a szemem fényére, a no0bos/idegeskedős/lámás időszaknak meg már rég vége, max. magamban gondolom, hogy "'nyád" ha valami "igazságtalan" történik...
Tominak (HeGe itt a Fórumon) G5-je van, Neki az már a második: az első úgy járt, mint a mi MX518-asunk, tehát megtört a vezetéke. Pedig annak ilyen puha, nagyon hajlékony vezetéke volt, és nagyon hangsúlyozták, hogy az sosem törik meg. Mégis megtört, "mert ami elromolhat, az el is romlik"... o_O
(Túl sok grimasz itt is, OMG!)
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 02. 24. 14:20 -kor
#585
Elküldve: 2009. 02. 24. 21:20
na megnéztem én is, szép masszív anyag
engem leginkább a szingli rész érdekelt, bár sok újdonságot nem vártam (így sok ezer évvel a megjelenés után), de még mindig vannak új utak, új lehetőségek a secretekhez. elképesztő!
külön öröm volt viszontlátni factoryn, a létrára visszamászó metódust
a monk plafonra szegezős jelenet meg óriási volt.
az mp rész eleje nekem sokat nem mondott, annyit láttam, hogy ugrálsz veszettül, gondolom nehezen elérhető helyeket mutattál, bár a videón egyszerűnek tűnt
aztán volt rengeteg szép frag, bár néha vissza kellett tekernem, hogy megnézzem, mi is történt
úgy látom a lelkesedésed töretlen, meg is hoztad a kevdem a játékhoz
csak így tovább várjuk az 5. részt!
szerk: a kedvedért tettem bele jó sok grimaszt
engem leginkább a szingli rész érdekelt, bár sok újdonságot nem vártam (így sok ezer évvel a megjelenés után), de még mindig vannak új utak, új lehetőségek a secretekhez. elképesztő!
külön öröm volt viszontlátni factoryn, a létrára visszamászó metódust
a monk plafonra szegezős jelenet meg óriási volt.
az mp rész eleje nekem sokat nem mondott, annyit láttam, hogy ugrálsz veszettül, gondolom nehezen elérhető helyeket mutattál, bár a videón egyszerűnek tűnt
aztán volt rengeteg szép frag, bár néha vissza kellett tekernem, hogy megnézzem, mi is történt
úgy látom a lelkesedésed töretlen, meg is hoztad a kevdem a játékhoz
csak így tovább várjuk az 5. részt!
szerk: a kedvedért tettem bele jó sok grimaszt
Szerkesztette: rémlátó 2009. 02. 24. 21:21 -kor
"i saw god on TV"
#586
Elküldve: 2009. 02. 25. 15:24
...a voice from the darkness.....
Rémlátó, köszi a kommentet Neked is!
Az SP-ben számos új út az MP-mozgáson alapult, SZVSZ akik sosem játszottak MP-t, azok előtt az ilyen utak rejtve maradnak. Gondolok itt pl. a "Loony Park"-ra meg a "Dead City" végén a csatornáról felugrásra, de volt már ilyen az E3-ban is, ha még emlékeztek: a "Docks"-on a kamionról a MegaHealth megszerzése...
Az MP-vel kapcsolatban pedig "is-is": voltak kifejezetten trükkök, de ugyanígy mutattam hasznos elérési módokat pl. a GA-hoz, amiket fel lehet használni játék közben, valamint egyéb technikákat, pl. a 180 fokos fordulást a Trainstationön, és így tovább. A traines jelenetek amúgy lassítva voltak: 85-90% sebességre, hogy passzoljanak a zene részleteihez. A lényeg, hogy az MP-ben meg kell tudni tartani a sebességet, és egyre nehezebb nem nekimenni valaminek, mivel a sebesség 28-ig nőhet, ellentétben az SP 15-ös értékével, tehát SP-ben sokkal könnyebb mozogni, és persze nem is kell a technika annyira. Lehet, hogy az MP-technikázás kicsit uncsi volt..de hát a technikázás és leginkább annak gyakorlása is uncsi (olyankor kell valami jó zene a háttérben
). De az MP-játékosok biztosan értettek sok dolgot. Egyébként nem volt mind kifejezetten nehéz, olyan 2-3 óra lehetett max., amíg felvettem azt a kb. 42 jelenetet...
A frages rész már idegesítőbb volt. Természetesen egy csomó Duelt elvesztettem, de most nem a nyerés volt a cél. Felvenni 100 FPS-en a Frapsszel, nagyon megváltoztat mindent. Sajnos más módszerem meg nem volt: ha lenne normálisan működő demofelvétel és visszajátszás, 50x szebb frageket tudnék mutatni...
Az előző bekezdés miatt én nem értékelem olyan nagyra ezt a videót, de legalább szórakoztató, és ez a lényeg... :Đ Na meg, hogy kedvet csinál a játékhoz, és megmutatja SZVSZ, hogy lehet "nem agyatlanul is hentelni", főleg MP-ben...
Az E5-ről már egy dolgot előre el tudok árulni: azt találtam ki, hogy újra felveszem az E1-E4 mutatósabb jeleneteit, tehát egyfajta "best of" avagy "összefoglaló" lesz, az E4-ből a beleteszek kimaradt frageket, és lesznek benne még mindig újdonságok is. Természetesen az egyes részekhez az anno használt zenéket fogom használni, pl. az E1-részhez a Nightwish-t, és így tovább. SK1p barátom javasolta, hogy vegyek 1280x720-ban, ez 16:9-es képarány..teszteltem, és max. 60 FPS-en stabil a felvétel, és 30-ra lehet enkódolni x264-essel (60-on nem volt jó, de még kísérletezek). Mindez szép és jó, SP-hez, de, hogy MP-ben hogyan fogok 60 FPS-sel (120 helyett) fragelni például, azt még nem tudom..talán addigra már nem leszek ilyen béna... :o
Ja, és az E5 nem lesz 40 perc meg ilyen brutál hosszú semmiképp sem, ki van zárva, hogy még egyszer ennyit kínlódjak a hossz miatt...
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Rémlátó, köszi a kommentet Neked is!
Az SP-ben számos új út az MP-mozgáson alapult, SZVSZ akik sosem játszottak MP-t, azok előtt az ilyen utak rejtve maradnak. Gondolok itt pl. a "Loony Park"-ra meg a "Dead City" végén a csatornáról felugrásra, de volt már ilyen az E3-ban is, ha még emlékeztek: a "Docks"-on a kamionról a MegaHealth megszerzése...
Az MP-vel kapcsolatban pedig "is-is": voltak kifejezetten trükkök, de ugyanígy mutattam hasznos elérési módokat pl. a GA-hoz, amiket fel lehet használni játék közben, valamint egyéb technikákat, pl. a 180 fokos fordulást a Trainstationön, és így tovább. A traines jelenetek amúgy lassítva voltak: 85-90% sebességre, hogy passzoljanak a zene részleteihez. A lényeg, hogy az MP-ben meg kell tudni tartani a sebességet, és egyre nehezebb nem nekimenni valaminek, mivel a sebesség 28-ig nőhet, ellentétben az SP 15-ös értékével, tehát SP-ben sokkal könnyebb mozogni, és persze nem is kell a technika annyira. Lehet, hogy az MP-technikázás kicsit uncsi volt..de hát a technikázás és leginkább annak gyakorlása is uncsi (olyankor kell valami jó zene a háttérben
A frages rész már idegesítőbb volt. Természetesen egy csomó Duelt elvesztettem, de most nem a nyerés volt a cél. Felvenni 100 FPS-en a Frapsszel, nagyon megváltoztat mindent. Sajnos más módszerem meg nem volt: ha lenne normálisan működő demofelvétel és visszajátszás, 50x szebb frageket tudnék mutatni...
Az előző bekezdés miatt én nem értékelem olyan nagyra ezt a videót, de legalább szórakoztató, és ez a lényeg... :Đ Na meg, hogy kedvet csinál a játékhoz, és megmutatja SZVSZ, hogy lehet "nem agyatlanul is hentelni", főleg MP-ben...
Az E5-ről már egy dolgot előre el tudok árulni: azt találtam ki, hogy újra felveszem az E1-E4 mutatósabb jeleneteit, tehát egyfajta "best of" avagy "összefoglaló" lesz, az E4-ből a beleteszek kimaradt frageket, és lesznek benne még mindig újdonságok is. Természetesen az egyes részekhez az anno használt zenéket fogom használni, pl. az E1-részhez a Nightwish-t, és így tovább. SK1p barátom javasolta, hogy vegyek 1280x720-ban, ez 16:9-es képarány..teszteltem, és max. 60 FPS-en stabil a felvétel, és 30-ra lehet enkódolni x264-essel (60-on nem volt jó, de még kísérletezek). Mindez szép és jó, SP-hez, de, hogy MP-ben hogyan fogok 60 FPS-sel (120 helyett) fragelni például, azt még nem tudom..talán addigra már nem leszek ilyen béna... :o
SYS "No sin is too great to be forgiven."
#587
Elküldve: 2009. 02. 25. 17:45
uncsi nem volt, csak nem ismerem a helyszíneket, tehát nem tudtam mi számít újdonságnak.
szólj, felmegyek, engem 10 fps-el is leszedsz
Idézet
de, hogy MP-ben hogyan fogok 60 FPS-sel (120 helyett) fragelni például, azt még nem tudom..
szólj, felmegyek, engem 10 fps-el is leszedsz
"i saw god on TV"
#588
Elküldve: 2009. 02. 27. 18:47
Uhh SYS, nem vagy piskóta, inkább valami ilyesmi
Nagy gratulációm a videóhoz
. Nem gondoltam volna hogy ilyen hamar megnézhetjük.
A többiekhez hasonlóan én sem hittem, hogy fogok még új dolgokat látni az SP részben (hihetetlen egy játék). Alaposan ránk cáfoltál. Pár mozzanatot én is kipróbálok majd a következő végigjátszáskor.
Nálam a No. 1 a "car-surfing"
, amit egész biztosan kipróbálok majd. Hogy is van a Beach Boys nóta "Let's go surfin' now everybodys learning how ... "
A videók (mint SP és MP) nézése közben az embernek az az érzése támad, hogy ezek a mutatványok nem is oly nehezek, persze a fekete leves akkor jön, ha elkezdik utánad csinálni. Az ismeretlenek persze nem tudják hogy te és a PK már hosszú ideje szimbiózisban vagytok
Az ilyesfajta zenével sosem tudtam megbarátkozni, de tény, hogy BPM-ben odaver mindenkit
Ha gyors és agresszív zene, akkor nálam a Cryptopsy, Nile, Death, Necrophagist, [...] . Hasonlóak, csak itt kicsit több a gitár :Đ . Plusz, ha már a sör előkerült, akkor a kihagyhatatlan a Korpiklaani egyik alapszáma
Kösz SYS, hogy megemlítettél. Stáblista olvasása közben még nem mosolyogtam ennyit. Ha az ember csak a stáblistát olvassa el, már lehet némi fogalma mekkora munka van e anyag mögött
Megjegyzem, nagyon jóra sikerültek a effektek, vágások.
Jó lesz egyben látni az Ex 5-ben a trükkök nagy részét. Várjuk.
Kérdés. Mennyire aktív a multiplayer mód? Gondolom a (hivatalos) szerverekre nem tódulnak a játékosok, de azért pangás sincs.
Ezt én is csak megerősíteni tudom. Alap igazság, amit célszerű betartani. :ide már nem kerülhet szmájli, mert túlléptem a grimasz határt:
Nagy gratulációm a videóhoz
A többiekhez hasonlóan én sem hittem, hogy fogok még új dolgokat látni az SP részben (hihetetlen egy játék). Alaposan ránk cáfoltál. Pár mozzanatot én is kipróbálok majd a következő végigjátszáskor.
Nálam a No. 1 a "car-surfing"
A videók (mint SP és MP) nézése közben az embernek az az érzése támad, hogy ezek a mutatványok nem is oly nehezek, persze a fekete leves akkor jön, ha elkezdik utánad csinálni. Az ismeretlenek persze nem tudják hogy te és a PK már hosszú ideje szimbiózisban vagytok
Az ilyesfajta zenével sosem tudtam megbarátkozni, de tény, hogy BPM-ben odaver mindenkit
Ha gyors és agresszív zene, akkor nálam a Cryptopsy, Nile, Death, Necrophagist, [...] . Hasonlóak, csak itt kicsit több a gitár :Đ . Plusz, ha már a sör előkerült, akkor a kihagyhatatlan a Korpiklaani egyik alapszáma
Kösz SYS, hogy megemlítettél. Stáblista olvasása közben még nem mosolyogtam ennyit. Ha az ember csak a stáblistát olvassa el, már lehet némi fogalma mekkora munka van e anyag mögött
Megjegyzem, nagyon jóra sikerültek a effektek, vágások.
Jó lesz egyben látni az Ex 5-ben a trükkök nagy részét. Várjuk.
Kérdés. Mennyire aktív a multiplayer mód? Gondolom a (hivatalos) szerverekre nem tódulnak a játékosok, de azért pangás sincs.
Idézet
Never eat yellow snow...
Szerkesztette: Blazkowicz 2009. 02. 27. 18:50 -kor
#589
Elküldve: 2009. 02. 27. 20:12
Idézet: Blazkowicz - Dátum: 2009. febr. 27., péntek - 18:47
Plusz, ha már a sör előkerült, akkor a kihagyhatatlan a Korpiklaani egyik alapszáma 
És már megint a finnek.
Btw őket ismered?
#590
Elküldve: 2009. 02. 28. 16:19
...a voice from the darkness.....
Peti, Blazkowicz - WOW, a belinkelt zenék nagyon jók!
@ rémlátó
Az MP-t illetően ez nehéz kérdés: mármint, hogy mi ismert és mi nem. Ismerek néhány embert, akiknek a bemutatott dolgok 90%-a ismert volt, kivéve azok ugye, amiket magam találtam ki. De vannak olyanok, akiknek 90%-a ismeretlen volt és jó részüket akár hasznosítani is tudják. S persze vannak valóban egyszerű trükkök is, csak ha nem mutatja meg senki, akkor nem jönnek rá, hogy ezek lehetségesek. Mivel nem minden volt kifejezetten "trickjump", jó néhányat fel lehet használni a játékunk során, így pl. gyorsabban vagy nem várt utakon keresztül érhetjük el a GA-t "DM_Sacred"-en, és így tovább. Van pár olyan darab is, ami lehet, hogy ismert volt valakiknek, de sosem tudták megcsinálni, megnézni viszont szívesen megnézik (pl. Sacreden a GA-elérése az oldalsó lépcsőről, csak mozgással, ehhez nagyon gyorsnak kell lenni, csak úgy éred el)... Ehhez a részhez tényleg inkább csak az MP-sek tudnak hozzászólni... Egyébként 10 FPS-sel sose szednélek le, adjál valamivel többet, pls... :Đ
@ Blazkowicz
Köszi, örülök, hogy tetszett. Q*va sok meló volt vele, többet nem is akarok ilyen hosszú anyaggal szenvedni...
Jól látod, a parkolóházas PK-Jump egyébként nagyon nehéz volt: sokszor visszatöltöttem, de csak kétszer sikerült. Sajnos a felsőbb szintekről lefelé nem lehet menni, mert zárt ajtók fogadnak, tehát innen sem lehet utat rövidíteni. De a nagy hídra feljutni, az poén szerintem. Azt se tudtam, merre menjek ott... Ami még nehéz volt, bármilyen furának tűnik is, az a PK-Jump az "Abandoned Factory"-n. Azt a trükköt már az E#2 idején (2005-ben) próbálgattam, az E#3-ba is be akartam tenni, de valahogy' sose volt elég türelmem hozzá. Aztán egyszer egy végigjátszás közben addig próbálgattam, amíg sikerült, és akkor eldöntöttem, hogy benne lesz az E#4-ben már tényleg, csak sikerüljön felvenni. Szerencsére 100 FPS-en is működött, végül is a PK-Jumpnak nem kell kifejezetten sok FPS...
A dolgok nagy része tényleg nem is volt nehéz, legalábbis nekem, de a felvétel és a limitált 100 FPS azért borsot tört az orrom alá néhány helyen. A mászásokhoz nem volt türelmem (lásd. "Colloseum" amit emiatt 2 részletben kellett felvennem), valamint pl. az "Abandoned Factory" aranypajzsát sem tudtam egyben felvenni és a "Loony Park" 2. Secretjének 3. variánsát sem. Így ki be kapcsolgattam a FRAPS-et, ill. mentettem/visszatöltöttem, a videóban meg már csak össze kellett vágni őket. De ezek a trükkök 400-500 FPS mellett egyébként nem nehezek, így ha megpróbálod őket, lehet, simán menni fognak. Az MP az egy más kérdés, ott mindenki 100-125 FPS-en játszik, ott talán nehezebbnek lennének a dolgok a gyakorlatban...
A zene tudom, hogy meredek. Nézd, amit Te hallgatsz, az legalább normális.
De ezek a darabok... Hideg, sötét, lelketlen, agresszív, primitív, repetitív, hipergyors agymenések, sokszor obszcén szövegekkel (mondjuk ez a legkevesebb
), de a játék is pont ilyen, legalábbis az MP nagyon, és persze az SP is elég darkos azért. Azért ami az első részben volt, az a kettő nem kifejezetten tiszta Gabba/Hardcore volt, de mindenesetre sötét és rideg zenék, amik szerintem passzolnak a Purgatórium barátságtalan környezeteihez. A "Quite Earth" cím pláne... Az MP-ben pedig az agresszió dominál, tényleg szét kell morzsolni az ellenfelet, vagy pedig ő teszi ugyanezt veled. Itt nagy hangsúly van azon, hogy "addig üsd a vasat amíg meleg", tehát ha tudod, hogy még semmilye sincs, akkor agresszívan rá kell mászni, akár még a kontroll (pajzs, mega, stb.) is várhat. Nagyon unfair tud lenni az MP: láthattad, amikor fél perc alatt megvolt 4 frag, az ilyesmi elég gyakori, és bírni kell idegekkel (van olyan néha, hogy 3 perc alatt 0:10-re vezet a másik, de mégis tudsz fordítani és a végén nyerni). Különben felmorzsolnak...
A lényeg az, hogy a vágások jól sikerültek a zenéhez, és az egész nagyon összepasszol. Ezért megengedhettem a HC-t és Ti is el tudjátok fogadni...
Bevallom, szerintem (is, mert többen is megjegyezték már) elég unalmas már, hogy a legtöbb fragmovie tipikusan Metal, Death Metal és Hardcore (mármint Rock-Hardcore) zenéket használ, ez már olyan sablonos... Az E#4 szerintem sok mindennek ellentmond, nem lehet se ide, se oda besorolni: nem tiszta fragmovie, hiszen trickjumpok és SP-rész is van benne, de már nem is tiszta SP-movie, és a frages részek akár mondhatjuk, hogy direkt nem a megszokott kemény fémzenéket használják (nem mintha az általam használt zenék nem hangoznának elég fémesen, LOL), hanem valami mást (ami bár jóval primitívebb, de ugyanúgy agresszív és gyors, és én azt mondanám, hogy az MP-részhez passzolóan megfelelően szimpla)... A zenéknél egyébként vannak személyes érzelmi okok is, amik miatt ezeket választottam, erre vannak finom utalások a Creditsben, amiket a sasszemű Peti ki is szúrt, de igazából azt is mondhatjuk, hogy most ezekhez a zenékhez volt leginkább hangulatom, kedvem, ezek tüzeltek fel legjobban. Hogy az E#5 idején és annak új részlegében mi lesz, fogalmam sincs..lehet, hogy szintén lesz benne HC, de az is lehet, hogy megint valami BreakBeat vagy akár Metál... Hangulattól is függ nagyon mindig, hogy az ember éppen milyen zenéket indít el a Winampban...
Az MP éppen csak nem halott, de akár annak is nevezhetnénk. A játékosok 90%-a komolytalan, 10-nél de talán még 5-nél is kevesebb olyan játékos van, akikkel számomra élvezetes játszani. Olyan 2004-2005-2006 táján még sokan voltak viszonylag, aztán 2007-ben kezdődött a lassú visszaesés az aktivitásban - mondjuk a legjobb évem még az volt
-, 2008-ban már szinte mindenki temette, meg most is... De azért van pár server amin minden nap játszanak, gyakran van bent sok játékos, viszont nagyon sok a "lagger", tehát akik warpolnak vagy lelagolják a játékot. Bejönnek ilyen 50-200 között ugráló pinggel, és mindennek vége van..akkor szoktuk mondani, hogy "xy, stop downloading pr0n : )"...
Régebben mindenféle gamemode-ot játszottak és sok server volt. Ma már csak kevés server van online és csak 3 gamemode-ot játszanak: FFA (ezt a legtöbbet), Duel és PCF (ezt a legkevesebbet). Pedig van 7 különböző gamemode... Mindent összevetve, fogjuk rá, hogy nincs pangás... LOL
A "never eat yellow snow" bizony alapigazság, de én tudok egy másikat is: a tehénszar mindig lapjára esik. Ez valóban nagyon igaz!
(Francba, 11 grimasz!)
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Peti, Blazkowicz - WOW, a belinkelt zenék nagyon jók!
@ rémlátó
Az MP-t illetően ez nehéz kérdés: mármint, hogy mi ismert és mi nem. Ismerek néhány embert, akiknek a bemutatott dolgok 90%-a ismert volt, kivéve azok ugye, amiket magam találtam ki. De vannak olyanok, akiknek 90%-a ismeretlen volt és jó részüket akár hasznosítani is tudják. S persze vannak valóban egyszerű trükkök is, csak ha nem mutatja meg senki, akkor nem jönnek rá, hogy ezek lehetségesek. Mivel nem minden volt kifejezetten "trickjump", jó néhányat fel lehet használni a játékunk során, így pl. gyorsabban vagy nem várt utakon keresztül érhetjük el a GA-t "DM_Sacred"-en, és így tovább. Van pár olyan darab is, ami lehet, hogy ismert volt valakiknek, de sosem tudták megcsinálni, megnézni viszont szívesen megnézik (pl. Sacreden a GA-elérése az oldalsó lépcsőről, csak mozgással, ehhez nagyon gyorsnak kell lenni, csak úgy éred el)... Ehhez a részhez tényleg inkább csak az MP-sek tudnak hozzászólni... Egyébként 10 FPS-sel sose szednélek le, adjál valamivel többet, pls... :Đ
@ Blazkowicz
Köszi, örülök, hogy tetszett. Q*va sok meló volt vele, többet nem is akarok ilyen hosszú anyaggal szenvedni...
A dolgok nagy része tényleg nem is volt nehéz, legalábbis nekem, de a felvétel és a limitált 100 FPS azért borsot tört az orrom alá néhány helyen. A mászásokhoz nem volt türelmem (lásd. "Colloseum" amit emiatt 2 részletben kellett felvennem), valamint pl. az "Abandoned Factory" aranypajzsát sem tudtam egyben felvenni és a "Loony Park" 2. Secretjének 3. variánsát sem. Így ki be kapcsolgattam a FRAPS-et, ill. mentettem/visszatöltöttem, a videóban meg már csak össze kellett vágni őket. De ezek a trükkök 400-500 FPS mellett egyébként nem nehezek, így ha megpróbálod őket, lehet, simán menni fognak. Az MP az egy más kérdés, ott mindenki 100-125 FPS-en játszik, ott talán nehezebbnek lennének a dolgok a gyakorlatban...
A zene tudom, hogy meredek. Nézd, amit Te hallgatsz, az legalább normális.
Bevallom, szerintem (is, mert többen is megjegyezték már) elég unalmas már, hogy a legtöbb fragmovie tipikusan Metal, Death Metal és Hardcore (mármint Rock-Hardcore) zenéket használ, ez már olyan sablonos... Az E#4 szerintem sok mindennek ellentmond, nem lehet se ide, se oda besorolni: nem tiszta fragmovie, hiszen trickjumpok és SP-rész is van benne, de már nem is tiszta SP-movie, és a frages részek akár mondhatjuk, hogy direkt nem a megszokott kemény fémzenéket használják (nem mintha az általam használt zenék nem hangoznának elég fémesen, LOL), hanem valami mást (ami bár jóval primitívebb, de ugyanúgy agresszív és gyors, és én azt mondanám, hogy az MP-részhez passzolóan megfelelően szimpla)... A zenéknél egyébként vannak személyes érzelmi okok is, amik miatt ezeket választottam, erre vannak finom utalások a Creditsben, amiket a sasszemű Peti ki is szúrt, de igazából azt is mondhatjuk, hogy most ezekhez a zenékhez volt leginkább hangulatom, kedvem, ezek tüzeltek fel legjobban. Hogy az E#5 idején és annak új részlegében mi lesz, fogalmam sincs..lehet, hogy szintén lesz benne HC, de az is lehet, hogy megint valami BreakBeat vagy akár Metál... Hangulattól is függ nagyon mindig, hogy az ember éppen milyen zenéket indít el a Winampban...
Az MP éppen csak nem halott, de akár annak is nevezhetnénk. A játékosok 90%-a komolytalan, 10-nél de talán még 5-nél is kevesebb olyan játékos van, akikkel számomra élvezetes játszani. Olyan 2004-2005-2006 táján még sokan voltak viszonylag, aztán 2007-ben kezdődött a lassú visszaesés az aktivitásban - mondjuk a legjobb évem még az volt
A "never eat yellow snow" bizony alapigazság, de én tudok egy másikat is: a tehénszar mindig lapjára esik. Ez valóban nagyon igaz!
(Francba, 11 grimasz!)
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 02. 28. 17:14 -kor
#591
Elküldve: 2009. 03. 04. 00:30
Idézet: peti2mtag
És már megint a finnek.
Idézet: peti2mtag
Btw őket ismered?
Idézet: SYS
Köszi, örülök, hogy tetszett. Q*va sok meló volt vele [...] a felvétel és a limitált 100 FPS azért borsot tört az orrom alá néhány helyen.
Idézet: SYS
Jól látod, a parkolóházas PK-Jump egyébként nagyon nehéz volt: sokszor visszatöltöttem, de csak kétszer sikerült
Emlékszem amikor először vacakoltam a Catacombs 3. secretjével... Kb ekkorra datálom első ősz hajszálam megjelenését
Idézet: SYS
A zene tudom, hogy meredek.
Btw ez milyen stílus? Drum n bass ?? Elég távol áll tőlem, de a PKhoz jól passzol
Idézet: SYS
Bevallom, szerintem (is, mert többen is megjegyezték már) elég unalmas már, hogy a legtöbb fragmovie tipikusan Metal, Death Metal és Hardcore (mármint Rock-Hardcore) zenéket használ, ez már olyan sablonos
Idézet: SYS
Hangulattól is függ nagyon mindig, hogy az ember éppen milyen zenéket indít el a Winampban...
Idézet
Az MP éppen csak nem halott,...
Idézet: SYS
A "never eat yellow snow"...
Amit elfelejtettem odaírni, hogy a kutyám valamikor meg akarja szegni ezt a szabályt
#592
Elküldve: 2009. 03. 04. 14:44
...a voice from the darkness.....
Időközben nekiláttam az E#5 felvételeinek is, és hááát... Megy meg minden, de 1280x720-ban (16:9) mindössze 60 FPS-en tudok felvenni. Itt jut eszembe, nem tudom, ki mit preferál: 4:3 vagy 16:9, de ez már 16:9-ben lesz, az biztos...
Az E#5 nem fog igazi újdonságokat tartalmazni, viszont szinte minden jelenetet viszontláthatunk majd az E1-E2-E3-ból, a fentebb említett igazi HQ-minőségben. Az E#4-ből csak szemezgetek, több okból is: egyrészt pl. pont a parkolóházas mókával én 60 FPS-en nem vagyok hajlandó még egyszer szenvedni (
), másrészt az E#4 túl hosszú volt és nem akarok megint közel 45 perces videót (így sok jelenet kimarad), harmadrészt pedig sok dolog nem is reprodukálható az E#4-ből, pl. a fragek, ezek helyett olyan fragek fognak szerepelni, amik kimaradtak (maradt még 34 GiB felhasználatlan anyag), bár ezek 640x480-ból lesznek "felmintázva" 1280x720-ra, majd VirtualDub alatt szűrőkkel igyekszem ezt kompenzálni (egész jól lehet, már próbáltam egy-egy klippen)... Most, ahogy veszem fel pl. az E#1 jeleneteit, újra átélem egy kicsit azokat az időket: 60 FPS-en minden határozottan nehezebb, mint 100-on volt, meg sok akkori metódust már régóta nem használok, mert vannak jobbak. Kicsit vicces, de pl. az E#1 kezdő jelenetével is szívtam, jó néhányszor vissza kellett töltenem... 
Blazkowicz, az E#4 zenéit nem lehet teljesen pontosan meghatározni, pont ezért is volt annyira jó a Terrordrome-sorozat (10 kiadványt élt meg, '97-ben lett vége), mondták azok, akik szerették. A stílus Hardcore/Gabba (a Hardcore itt más, az elektronikus vonulaton belül értendő), azon belül is többnyire Terror. De pl. az első két zene, bár 200 BPM-esek (tempó=Hardcore), mégis inkább amolyan Gabba-Trance, vagy Tekkno, nem is tudom. Aztán a "Full Energy Flash" már Speedcore, ezek már 250-280+ BPM-es zenék, ahol a sebességnél nincs határ. De van még egy rakat alstílus, mint pl. Doomcore, Noisecore, Hartcore (t-vel), Newstyle, Breakcore (na, ez áll közel a Drum and Basshez, csak ugye gyorsabb), Frenchcore, satöbbi... A Drum&Bass tört, ezek többnyire négynedesek, kivével olyan alstílust, mint pl. az előbb említett Breakcore...
A metálos fragvideókkal és társaikkal inkább csak az a gond, hogy talán még azok is Metált használnak fel, akik nem is kifejezetten metálosok, mintha úgymond az lenne a standard, a követelmény, az ilyen videókhoz. Viszont, ha valaki a Metált szereti és azt használja fel, azzal nem lehet gond, ez pont olyan, mint ahogyan én meg a HC-t használtam fel az E#4-hez. Ízlés dolga, csak passzoljanak a dolgok jól...
LOL, Peti havasi mészárlásához tényleg passzol a példád! :Đ
Az OverDose-nak szinte nem is volt MP-je, legalábbis én filozofikusan ezt szoktam mondani. Egyszerűen nem volt kész. Mondjuk az egész játék nem volt kész, de ezt még tetézte az a tény(?) is, hogy eredetileg is egy ingyenes SP-modnak készült, tehát az SP volt hangsúlyozva, nem az MP. Az MP-pályák borzalmasak, csak Tectonic "DM_Blink"-je volt játszható és jó (Tectonic volt az egyik készítője anno a "DM_1v1_meatless"-nek is, még az eredeti PK-ból, amit a CPL World Touron is játszottak, pl. az volt Fatal1ty kedvenc PK-mapje), az összes többi egy katyvasz (csak lemásolták az SP-pályák egy részét és teleszórták őket véletlenszerűen fegyverekkel/ammókkal/pajzsokkal), a "DM_Sphere" pedig a legbutább MP-map, amit valaha PK-ban láttam. Nem hittem, hogy az eredeti PK Fragensteinját vagy Unseenjét alul lehet múlni, de a Spere-rel ez nagyon jól sikerült..borzalmas (tényleg, azt látni kell
)... Maga az egész OD-MP is borzalmas volt. Az elején persze "fel lett hype-olva" az egész, rendeztek kisebb ESL-versenyeket is - amiken én nem vettem részt és amit azóta már megbántam, akármilyen szar netem is volt, de sK1p (akivel rengeteget játszottunk és eléggé jól ismer) mondta, hogy Top3 lettem volna mindig (és voltak nyeremények!) -, valamint sK1ppel játszottunk a Team CTRL név alatt két ESL 2on2 meccset (sK1p hihetetlen jó partner 2on2-ben, tökéletesen együtt tudtunk működni, kitaláltunk egy rendszert is, tudtuk mit akar a másik, figyeltünk egymásra, teljesen össze voltunk hangolódva, stb.; ja, és SOHA nem veszítettünk!), annyi volt az egész. Aztán teljesen behalt, szerintem ma már senki nem játszik OD-MP-t, és ez az oka annak is, hogy egyetlen OD-MP jelenet sem volt az E#4-ben, meg később sem lesz. Sajnos halva született dolog volt és semmit nem segített az igazi, eredeti PK-MP közösségnek...
"Never eat yellow snow..."
Ha már OFF... Nekem meg nézd meg mit csinált az egyik kutyám a hóban egy vasárnap reggel: rövid videó (sajnos csak a konyhából tudtam lekapni: ha kimegyek, észrevesz és azonnal abbahagyja)... :Đ
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Időközben nekiláttam az E#5 felvételeinek is, és hááát... Megy meg minden, de 1280x720-ban (16:9) mindössze 60 FPS-en tudok felvenni. Itt jut eszembe, nem tudom, ki mit preferál: 4:3 vagy 16:9, de ez már 16:9-ben lesz, az biztos...
Blazkowicz, az E#4 zenéit nem lehet teljesen pontosan meghatározni, pont ezért is volt annyira jó a Terrordrome-sorozat (10 kiadványt élt meg, '97-ben lett vége), mondták azok, akik szerették. A stílus Hardcore/Gabba (a Hardcore itt más, az elektronikus vonulaton belül értendő), azon belül is többnyire Terror. De pl. az első két zene, bár 200 BPM-esek (tempó=Hardcore), mégis inkább amolyan Gabba-Trance, vagy Tekkno, nem is tudom. Aztán a "Full Energy Flash" már Speedcore, ezek már 250-280+ BPM-es zenék, ahol a sebességnél nincs határ. De van még egy rakat alstílus, mint pl. Doomcore, Noisecore, Hartcore (t-vel), Newstyle, Breakcore (na, ez áll közel a Drum and Basshez, csak ugye gyorsabb), Frenchcore, satöbbi... A Drum&Bass tört, ezek többnyire négynedesek, kivével olyan alstílust, mint pl. az előbb említett Breakcore...
A metálos fragvideókkal és társaikkal inkább csak az a gond, hogy talán még azok is Metált használnak fel, akik nem is kifejezetten metálosok, mintha úgymond az lenne a standard, a követelmény, az ilyen videókhoz. Viszont, ha valaki a Metált szereti és azt használja fel, azzal nem lehet gond, ez pont olyan, mint ahogyan én meg a HC-t használtam fel az E#4-hez. Ízlés dolga, csak passzoljanak a dolgok jól...
Az OverDose-nak szinte nem is volt MP-je, legalábbis én filozofikusan ezt szoktam mondani. Egyszerűen nem volt kész. Mondjuk az egész játék nem volt kész, de ezt még tetézte az a tény(?) is, hogy eredetileg is egy ingyenes SP-modnak készült, tehát az SP volt hangsúlyozva, nem az MP. Az MP-pályák borzalmasak, csak Tectonic "DM_Blink"-je volt játszható és jó (Tectonic volt az egyik készítője anno a "DM_1v1_meatless"-nek is, még az eredeti PK-ból, amit a CPL World Touron is játszottak, pl. az volt Fatal1ty kedvenc PK-mapje), az összes többi egy katyvasz (csak lemásolták az SP-pályák egy részét és teleszórták őket véletlenszerűen fegyverekkel/ammókkal/pajzsokkal), a "DM_Sphere" pedig a legbutább MP-map, amit valaha PK-ban láttam. Nem hittem, hogy az eredeti PK Fragensteinját vagy Unseenjét alul lehet múlni, de a Spere-rel ez nagyon jól sikerült..borzalmas (tényleg, azt látni kell
"Never eat yellow snow..."
Ha már OFF... Nekem meg nézd meg mit csinált az egyik kutyám a hóban egy vasárnap reggel: rövid videó (sajnos csak a konyhából tudtam lekapni: ha kimegyek, észrevesz és azonnal abbahagyja)... :Đ
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Szerkesztette: SYS_TRhu 2009. 03. 04. 14:57 -kor
#593
Elküldve: 2009. 03. 06. 11:59
Idézet
Emlékszem, mikor a PKval ismerkedtem mennyi Fear Factoryt hallgattam. Különösen a Transgression című albumukat hallgattam éjjel-nappal. Annyit hallgattam, hogy az albumról rögtön a PK ugrik be. Jó kis album, de a Demanufacture, Obsolete, Digimortal triumvirátus egyik tagját se közelíti meg (ebben talán rémlátó is egyet ért velem smile2.gif )
nocsak honnan ismerjük ennyire egymást?
de való igaz, demanufacture/zero signal a favorit ff-től.
amúgy én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy mindkét végletet szeretem. hangulat függő leginkább, de a belezős metáltól a puttyogós minimal noise-ig, mindent meghallgatok.
egyszer biztosan
"i saw god on TV"
#594
Elküldve: 2009. 03. 08. 22:50
Idézet: SYS
Időközben nekiláttam az E#5 felvételeinek is...
Idézet: SYS
Gabba, Terror, Tekkno, Full Energy Flash
Idézet: SYS
Az OverDose-nak szinte nem is volt MP-je ...
A leírtakból én azt szürtem le, hogy jobb lett volna ha ki se adják a játékot. A multit mindenképp.
Ui: Nagyon jópofa a kutyád
Idézet: rémlátó
nocsak honnan ismerjük ennyire egymást? 
A múltban csináltam egy feledhető PK videót, és ez alá raktam egy FF számot. Azt már nem tudom melyik volt, de nekem tetszett (máskülönben nem raktam volna be
#595
Elküldve: 2009. 04. 01. 07:36
#597
Elküldve: 2009. 04. 01. 10:23
Megnéztem a nagy moviet, mint egy éve még fanatikus fragvideó néző, kicsit talán van róla fogalmam. : )
Az effektekkel, outró, intro, stb nem nagyon foglalkoztál, de valahogy nem is zavart mivel...
...ez a hossz valóban nem megfelelő. Számomra unalmassá vált, valamint én külön videóban tettem volna elérhetővé a jumpokat és a frageket.
Na mivel én minden játékban előszeretettel jumpolok, ezért lenyűgözve figyeltem a Tieid, bár tény, itt is voltam egyszerűbbek (amit nem a hosszá nem értésem mondat velem : D) és hihetetlen brutálisak is. ^^ Gratuláció mindenképp. Ez a rész ütött.
Az sp részben a plafonra szegezős maradt meg, a többi számomra semmitmondó volt, de az egymagában vitte a hátán. : )
Az mp fraggelésben voltak szép lövések...sok...de túlnyújtottad talán kicsit a vágást és túl sok a hasonló frag. Unalmas volt számomra a végére.
Minden esetre hihetetlen mennyiségű anyaggal dolgoztál, eszméletlenül látszik, hogy nem kicsit "mozogsz együtt a játékkal" és hidd el, a következő vided is le fogom tölteni!
Jó munkát hozzá és jó játékot továbbra is.
[amúgy nem a te oldalad volt ezer éve a sYs online?]
Az effektekkel, outró, intro, stb nem nagyon foglalkoztál, de valahogy nem is zavart mivel...
...ez a hossz valóban nem megfelelő. Számomra unalmassá vált, valamint én külön videóban tettem volna elérhetővé a jumpokat és a frageket.
Na mivel én minden játékban előszeretettel jumpolok, ezért lenyűgözve figyeltem a Tieid, bár tény, itt is voltam egyszerűbbek (amit nem a hosszá nem értésem mondat velem : D) és hihetetlen brutálisak is. ^^ Gratuláció mindenképp. Ez a rész ütött.
Az sp részben a plafonra szegezős maradt meg, a többi számomra semmitmondó volt, de az egymagában vitte a hátán. : )
Az mp fraggelésben voltak szép lövések...sok...de túlnyújtottad talán kicsit a vágást és túl sok a hasonló frag. Unalmas volt számomra a végére.
Minden esetre hihetetlen mennyiségű anyaggal dolgoztál, eszméletlenül látszik, hogy nem kicsit "mozogsz együtt a játékkal" és hidd el, a következő vided is le fogom tölteni!
Jó munkát hozzá és jó játékot továbbra is.
[amúgy nem a te oldalad volt ezer éve a sYs online?]
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#598
Elküldve: 2009. 04. 01. 13:52
...a voice from the darkness.....
@ rémlátó
LOL, igen, a zene készen van... Az alapötlet különben nagyon régi, a zene pedig gLoO (német haver) ötlete volt, és nekem is azonnal megtetszett. Tök jól passzolnak egymáshoz...
sQr`
WOW, köszi a velős kritikát!
Azért a következő videó letöltése, hát..nem is tudom... Azt tudnod kell, hogy az első 4 remake-je lesz, 1280x720/60FPS-en, és kb. 40 perc..tehát megint borzalmas méretű lesz (legalábbis GiB-ban). Az effektekkel ott direkt nem is fogok foglalkozni, viszont lesz Intro/Outro, azt akartam, csak még nincs nagyon ihlet hozzá. De a szerkesztés már folyik, elég nehéz ekkora file-okkal normálisan csinálni valamit, sok türelem kell hozzá, vissza sem tudom játszani normálisan a Ulead VideoStudio preview-jában...
Visszatérve az E#4-hez... Simán kijött volna belőle két videó is, és talán azt is kellett volna tennem. De az SP és az MP együtt, szándékos dolog. Azt akartam hangsúlyozni vele, hogy nem vagyok "csak SP" vagy "csak MP" játékos, hanem az egész PainKiller-játékot művelem, "nem középiskolás fokon", ha szabad ilyet mondani... (itt is volt egy röhögő grimasz) Mert sokan vannak mind az egyik, mind a másik oldalon is, de én az egész játékot meg akartam tapasztalni. Azelőtt soha nem játszottam semmiféle FPS-t, MP-t meg pláne nem, de elképesztő számomra a különbség a kezdet (2005 nyara) és a mostani szint között...
Igaz, nem volt Intro/Outro, és az effektekkel sem sokat foglalkoztam. Utóbbiakat max. a legutolsó részben lehet felfedezni. Lehet, túl sok volt az anyag és a türelmem pedig kevés (na meg a lustaság)...
De az Experience #4 maga igazából nem fragmovie és szerintem nem is egy szokásos game-videó. Úgy értem, nem akartam "sablonokat" követni, hanem kicsit merészebben... Maguk a tiszta fragmovie-k számomra kissé haszontalanok: bárkinek lehet mákja és ha van elég frag, össze lehet ütni egy movie-t (néha totál kezdők olyan fraget nyomnak rajtam véletlenül, hogy csak nézek, csak hát, nem gyűjtik össze őket), de igazi hasznuk nem nagyon van, csak a látvány számít... Az E-sorozat mindig mindenkinek szólt/szól: kezdőtől a haladóig. Azért vannak benne "totál alap" dolgok és nehezebbek is. Valójában szerintem az MP-trickjumpok mind könnyűek voltak, és sok nem is az enyém: én csak előadó voltam 90%-uknál és az egészet valami fél délután alatt simán felvettem... :o Az SP-s trükkökkel sokkal többet kellett szórakoznom: ott a mozgás még könnyebb, de csak fele sebességgel mehetsz... A másik "formabontó" dolog a Hardcore volt (már amennyire, biztos mások is használtak már fel ilyen zenéket), mert nagyon unalmas már egy idő után, hogy akármilyen fragmovie-t nézek, csak Trash Metal, Death Metal meg hasonlók vannak bennük. Tudom, van biztos egy csomó kivétel is... 
A vágásoknál az elején szándékosan engedtem többet, mint amíg a frag tart, hogy bemutassam valamennyire a stílusomat. Azért kezdődik pl. "matchstartokkal" az a rész, és láttatni akartam, hogy mit csinálok egy-egy frag után, hogy pl. megtartsam a kontrollt vagy csináljak az ellenfélen még hármat... A második részben kicsit már rövidítettem, és talán csak az utolsó közelített ahhoz, amire Te is gondoltál, de még ott is túlengedtem majdnem mindenhol. Mondjuk így is sokat sikerült belepréselni, valóban, túl sokat is, ahogy' írtad... De a PK-MP fanatikusoknak ez nem számít, azok elnéznének egy 2 órás videót is...
Az E#5-ben az E#4-ből kimaradt fragek fognak szerepelni, viszont ott már nem lesz túlnyújtás, bár effektek sem. Csak folyamatos mészárlás, bár ezzel lehet, hogy alább adom a színvonalat még egy átlagos fragmovie-nál is, na de majd akkor az E#6-ban..ha lesz E#6 egyáltalán...
Végezetül nem, a "sYs online" nem én voltam, végül is elég sok "sys" van online a neten (az enyém még a C64-es időkből ered, 15 éve használom).
Azért is próbáltam az "AndySYS"-szel kicsit szűkíteni ezt, kedvenc CPL-játékosom, Andy "gellehsak" Ryder (Kanada) nyomán, aki egyszer "andysak" néven játszott online, USA-serveren. Nagyon jól tudom adaptálni a stílusát, és elloptam a nick-ötletét is, talán nem lámáz le majd emiatt, ha egyszer újra beszélünk... LOL
Még egyszer, köszi a kritikát, és bármikor adhatsz tippeket még, ha vannak! Ha jobbá és még jobbá tudom tenni az anyagot amit megosztok, akkor ezekre szükségem van. Amúgy milyen játékokkal játszol? Én lehet, hogy hamarosan teljesen leállok a PK-val és áttérek a QuakeLive-ra (már korábban próbáltam és bejött) vagy az is lehet, hogy nem játszok többet, mert "túl öreg vagyok én már ehhez" és mert végtelenül el vagyok maradva (PK, WSW, QL - ez minden, amit összesen játszottam)...
Nem tudom, mennyire ismersz más PK fragmovie-kat, úgy értem, amik tényleg igazi fragmovie-k, mert tudok még adni linkeket. Például PainDemonium (lengyen) kiváló szerkesztő, néha azt gondolom, legszívesebben átküldeném neki a frageket, hogy ő csinálja meg a movie-t belőlük... 
Mint mindig, bocs' a hosszú szöveg miatt... :Đ
(OMG, grimaszok!)
SYS "No sin is too great to be forgiven."
@ rémlátó
LOL, igen, a zene készen van... Az alapötlet különben nagyon régi, a zene pedig gLoO (német haver) ötlete volt, és nekem is azonnal megtetszett. Tök jól passzolnak egymáshoz...
sQr`
WOW, köszi a velős kritikát!
Visszatérve az E#4-hez... Simán kijött volna belőle két videó is, és talán azt is kellett volna tennem. De az SP és az MP együtt, szándékos dolog. Azt akartam hangsúlyozni vele, hogy nem vagyok "csak SP" vagy "csak MP" játékos, hanem az egész PainKiller-játékot művelem, "nem középiskolás fokon", ha szabad ilyet mondani... (itt is volt egy röhögő grimasz) Mert sokan vannak mind az egyik, mind a másik oldalon is, de én az egész játékot meg akartam tapasztalni. Azelőtt soha nem játszottam semmiféle FPS-t, MP-t meg pláne nem, de elképesztő számomra a különbség a kezdet (2005 nyara) és a mostani szint között...
Igaz, nem volt Intro/Outro, és az effektekkel sem sokat foglalkoztam. Utóbbiakat max. a legutolsó részben lehet felfedezni. Lehet, túl sok volt az anyag és a türelmem pedig kevés (na meg a lustaság)...
A vágásoknál az elején szándékosan engedtem többet, mint amíg a frag tart, hogy bemutassam valamennyire a stílusomat. Azért kezdődik pl. "matchstartokkal" az a rész, és láttatni akartam, hogy mit csinálok egy-egy frag után, hogy pl. megtartsam a kontrollt vagy csináljak az ellenfélen még hármat... A második részben kicsit már rövidítettem, és talán csak az utolsó közelített ahhoz, amire Te is gondoltál, de még ott is túlengedtem majdnem mindenhol. Mondjuk így is sokat sikerült belepréselni, valóban, túl sokat is, ahogy' írtad... De a PK-MP fanatikusoknak ez nem számít, azok elnéznének egy 2 órás videót is...
Az E#5-ben az E#4-ből kimaradt fragek fognak szerepelni, viszont ott már nem lesz túlnyújtás, bár effektek sem. Csak folyamatos mészárlás, bár ezzel lehet, hogy alább adom a színvonalat még egy átlagos fragmovie-nál is, na de majd akkor az E#6-ban..ha lesz E#6 egyáltalán...
Végezetül nem, a "sYs online" nem én voltam, végül is elég sok "sys" van online a neten (az enyém még a C64-es időkből ered, 15 éve használom).
Még egyszer, köszi a kritikát, és bármikor adhatsz tippeket még, ha vannak! Ha jobbá és még jobbá tudom tenni az anyagot amit megosztok, akkor ezekre szükségem van. Amúgy milyen játékokkal játszol? Én lehet, hogy hamarosan teljesen leállok a PK-val és áttérek a QuakeLive-ra (már korábban próbáltam és bejött) vagy az is lehet, hogy nem játszok többet, mert "túl öreg vagyok én már ehhez" és mert végtelenül el vagyok maradva (PK, WSW, QL - ez minden, amit összesen játszottam)...
Mint mindig, bocs' a hosszú szöveg miatt... :Đ
(OMG, grimaszok!)
SYS "No sin is too great to be forgiven."
#599
Elküldve: 2009. 04. 01. 14:28
No problem a hosszú szöveg miatt, meg visszaolvasva a betegen előadott nyers kritikám miatt is. : D
Még egyszer csak azt tudom mondani, hogy látom mekkora anyaggal dolgoztál és szép a végeredmény, csak számomra vált unalmassá - bizonyos részek, bizonyos idő elteltével. Én max qualityn szedtem le, aztán paffantam, hogy 640x480 fix 4:3-mashoz felesleges. : ) De nem volt gond, várom a nagy felbontásút egyébként. ^^
Igen, outro, intor egyértelmű.
Hát a zene. : D Nem is tértem ki rá, hogy rémes volt hallgatni, de nem gond, mert végüis elég pörgős volt, meg hát csak nem az én világom és ennyi. : ]
Jah, ha ez ilyen átfogó dolog akart lenni jumpokról, akkor már értem. Nincs is vele semmi gond. Amúgy meg akkor tényleg nagyon érzed, ha ez egy délutános volt.
Ehhez az sp, mp szimbiózishoz csak azért nem tudok érdemben hozzászólni, mert más játékoknál az mp rész a domináns, nem is kerül sp jelenet fragvideóba. De mint magad is mondtad, a tiéd rendhagyó.![:]](https://forum.hwsw.hu/public/style_emoticons/default/gonosz.gif)
Pk videókból többet is láttam régen, bár ok, nem olyan felkapott játék ilyen körökben. own-age.com jó táptalajom volt.
Hát én komolyabb szinten Call of Dutyztam és United Offensive-eztem kb 3-4 évig. Kb ennyi ideje az is hogy abbahagytam.
Kicsit kevesebb. A top csapatokban játszottam, valamint a magyar válogatottban is. CB első csapatok ellen gyakran. Gyönyörű időszak volt.
...a jump meg felem él.
Egyszerűen mindenhol azt nézem, hogy lehet olyan helyre feljutni, amit a level designerek nem akartak.
CoD-ban olyan szinten volt ez begyakorlott, hogy gyakran leptem meg az ellenfelet körkezdés után furcsa helyekről.
Valamint mikor kijött a CoD2 SP demo, én voltam az első ember, aki rájött, hogy kell kimászni a pályáról. Felvettem a demot és kerek 46 mp-el azelőtt hírezte ki ugyan azt a neves polák CoD jumper lap.
Hát van ilyen...de szép volt. ^^
Azon kívül CS, CS:S de csak néha-néha, főleg botokkal, valamint CoD2 egy ideig és CoD4, de már csak publikon. Pont a Te videód megnézve épp újra telepítem a CoD2-őt, felnézek kicsit mi a helyzet. ^^
Hát én is írtam egy regényt.
^^ Gl & Hf.
Még egyszer csak azt tudom mondani, hogy látom mekkora anyaggal dolgoztál és szép a végeredmény, csak számomra vált unalmassá - bizonyos részek, bizonyos idő elteltével. Én max qualityn szedtem le, aztán paffantam, hogy 640x480 fix 4:3-mashoz felesleges. : ) De nem volt gond, várom a nagy felbontásút egyébként. ^^
Igen, outro, intor egyértelmű.
Hát a zene. : D Nem is tértem ki rá, hogy rémes volt hallgatni, de nem gond, mert végüis elég pörgős volt, meg hát csak nem az én világom és ennyi. : ]
Jah, ha ez ilyen átfogó dolog akart lenni jumpokról, akkor már értem. Nincs is vele semmi gond. Amúgy meg akkor tényleg nagyon érzed, ha ez egy délutános volt.
Ehhez az sp, mp szimbiózishoz csak azért nem tudok érdemben hozzászólni, mert más játékoknál az mp rész a domináns, nem is kerül sp jelenet fragvideóba. De mint magad is mondtad, a tiéd rendhagyó.
Pk videókból többet is láttam régen, bár ok, nem olyan felkapott játék ilyen körökben. own-age.com jó táptalajom volt.
Hát én komolyabb szinten Call of Dutyztam és United Offensive-eztem kb 3-4 évig. Kb ennyi ideje az is hogy abbahagytam.
...a jump meg felem él.
Valamint mikor kijött a CoD2 SP demo, én voltam az első ember, aki rájött, hogy kell kimászni a pályáról. Felvettem a demot és kerek 46 mp-el azelőtt hírezte ki ugyan azt a neves polák CoD jumper lap.
Azon kívül CS, CS:S de csak néha-néha, főleg botokkal, valamint CoD2 egy ideig és CoD4, de már csak publikon. Pont a Te videód megnézve épp újra telepítem a CoD2-őt, felnézek kicsit mi a helyzet. ^^
Hát én is írtam egy regényt.
Acer 5536g • Playstation 3 Slim • LG 42LD550
#600
Elküldve: 2009. 04. 01. 18:05
...a voice from the darkness.....
Hehe, nem volt nyers a kritikád, inkább rövid és velős, de teljesen OK és helpful volt...
Tökéletesen igaz, hogy a PK inkább SP, mint MP. Annak idején is nagyobb volt az SP-tábor, a legtöbben amiatt is vették/vettük meg. Az MP talán csak a CPL miatt indult be (egyáltalán az meglepő volt, hogy a PK-t választották, egy MP-ileg félkész játékot max. 4-5 db 3 termes duelmappel), de hát az is csak addig, amíg a CPL tartott, utána lassan kifulladt, ma már szinte nincs is (csak idióta playerek, majdnem mindenki leállt már, aki valaha jó volt). Nekem annak idején egy idő után az SP nem volt elég, gondoltam, ha csak SP-zek, olyan, mintha csak a játék felével játszanék vagy mi..azért elkezdtem az MP-t. Meg ebben mondjuk Peti is benne volt, mert Ő is akkor kezdte, előttem, szóval ez adott egy lökést. Persze óriásiakat szívtam, hiába volt már kint akkor az E#2 is meg még más SP-videók, az MP teljesen más volt...
Jaja, a zene az beteg, akárcsak én és ez a játék így - híven tükröz mindent...
De ha azt érezted, hogy "rémes volt hallgatni", akkor átment az, hogy mit éreznek az ellenfeleim, mikor velem játszanak és azt, hogy én azt mennyire betegesen élvezem..amíg mind ki nem lépnek... LOL Persze nem mindenki, pl. a videóban szereplő duelmeccsek többségét elveszítettem a felvételek miatt, de pl. a "gg cheatereset" sikerült megnyernem 1 ponttal... Lengyel top player volt, és persze csak viccelt, normális esetben - nem amikor a FRAPS lagol itt - jókat szoktunk játszani, meg sokat röhögünk...
Irigyellek a "pro gamer" (szabad mondani?) múltadért, komolyan.
Elhiszem, hogy csodálatos lehetett! Irigylem pl. Sectort is, biztos ismered, ő is sokat PK-zott, CPL-en csak azért nem volt, mert még nem fért bele korban...
Én is valami hasonlóról álmodtam, de persze az én álmaim sosem valósulnak meg, mert én képtelen vagyok megvalósítani őket (pl. ezt már megint azért nem, mert én meg már kiléptem abból a korból, csak kb. 10+ évvel vagyok öregebb, mint kéne)...
Na, ennyi volt a "nyafi" helye... 
Ha az own-age.com-on jártál, akkor végül is, láthattál mindent, tényleg. Nagyon jól elkészített videók pl. az Insignia meg a FOD5...
Neked gl&hf, nekem meg gl&hl (have lags
). Én is felnéztem, néhány meccs, mindet vittem, elég is volt..laggame... Inkább szerkesztek tovább... 
Jut eszembe... Az E#4 tényleg lehetett volna 640x480 helyett pl. 1024x768-as 4:3-ban. Nem tudtam, hogy ennyire erősek ezek a "mai" gépek, tudod nekem tavaly év végéig egy Barton 2500+-osom volt, 3000+-on járattam... Mondjuk azért erőltettem mégis a HQ-t, mert engem pl. zavar, hogy gyors mozdulatoknál elmossa a szálkeresztet (lehet hülyeség, de hát ez van
). Azt akartam, hogy látszódjon rendesen az is, bár hiába a legjobb beállítások akár (x264), mégis sok helyen elmosta. Amúgy már a medium (kisebb, mint 400 MB) is bőven nézhető, ez tény... Most csak azon aggódok, hogy az E5-tel hogyan férek majd el, lehet, vennem kell majd egy nagyobb HDD-t, legalább 500 GB-osat, mert jelenleg tele vagyok nagyon... 
SYS "No sin is too great to be forgiven."
Hehe, nem volt nyers a kritikád, inkább rövid és velős, de teljesen OK és helpful volt...
Tökéletesen igaz, hogy a PK inkább SP, mint MP. Annak idején is nagyobb volt az SP-tábor, a legtöbben amiatt is vették/vettük meg. Az MP talán csak a CPL miatt indult be (egyáltalán az meglepő volt, hogy a PK-t választották, egy MP-ileg félkész játékot max. 4-5 db 3 termes duelmappel), de hát az is csak addig, amíg a CPL tartott, utána lassan kifulladt, ma már szinte nincs is (csak idióta playerek, majdnem mindenki leállt már, aki valaha jó volt). Nekem annak idején egy idő után az SP nem volt elég, gondoltam, ha csak SP-zek, olyan, mintha csak a játék felével játszanék vagy mi..azért elkezdtem az MP-t. Meg ebben mondjuk Peti is benne volt, mert Ő is akkor kezdte, előttem, szóval ez adott egy lökést. Persze óriásiakat szívtam, hiába volt már kint akkor az E#2 is meg még más SP-videók, az MP teljesen más volt...
Jaja, a zene az beteg, akárcsak én és ez a játék így - híven tükröz mindent...
Irigyellek a "pro gamer" (szabad mondani?) múltadért, komolyan.
Ha az own-age.com-on jártál, akkor végül is, láthattál mindent, tényleg. Nagyon jól elkészített videók pl. az Insignia meg a FOD5...
Neked gl&hf, nekem meg gl&hl (have lags
Jut eszembe... Az E#4 tényleg lehetett volna 640x480 helyett pl. 1024x768-as 4:3-ban. Nem tudtam, hogy ennyire erősek ezek a "mai" gépek, tudod nekem tavaly év végéig egy Barton 2500+-osom volt, 3000+-on járattam... Mondjuk azért erőltettem mégis a HQ-t, mert engem pl. zavar, hogy gyors mozdulatoknál elmossa a szálkeresztet (lehet hülyeség, de hát ez van
SYS "No sin is too great to be forgiven."

Súgó
A téma zárva.













