HWSW Informatikai Kerekasztal: Painkiller (c) People Can Fly (II) - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Painkiller (c) People Can Fly (II)

#201 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 01. 30. 21:26

Idézet: d3roe - Dátum: 2007. jan. 30., kedd - 21:12

Vki nem tud eladó játékot (alap+kieg), véletlenül?  :)
Már majdnem szereztem egyet jó áran, de az illető azóta sem válaszol  :(
576-ban, cdg-ben is néztem, de nincs nekik.

...a voice from the darkness.....

Szia D3roe, üdv a topicban! :)

Sajnos ez elég reménytelen dolog manapság. Nemrég valaki volt hasonló cipőben és én sem találtam szinte semmit..mintha talán a PCDome online boltjában még lenne PKBOOH, már nem emlékszem biztosra...  :rolleyes:

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 01. 30. 21:26 -kor


#202 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 01. 30. 21:40

D3roe:

link

3K-ért ajándék :)

SYS amit magyarul írnak nagyjából azt tudtam. én a hw-n olvastam a hírt.
"i saw god on TV"

#203 Felhasználó inaktív   d3roe 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 389
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 01. 30. 21:50

Idézet: rémlátó - Dátum: 2007. jan. 30., kedd - 22:40

D3roe:

link

3K-ért ajándék :)

SYS amit magyarul írnak nagyjából azt tudtam. én a hw-n olvastam a hírt.

Igen, ő lenne az illető, akivel megyegyeztem, de napok óta nem válaszol...

#204 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 02. 28. 16:41

sziasztok.

mivel betegen fekszem itthon, újra elővettem a gammát, hogy teljen az idő.
nekivágtam egy kártyák nélkül traumán túrának, ehhez viszont kéne az a peccs amivel act5-öt lehet nyomni.
SYS főleg benned bízom ezügyben.  ;)
kerestem már, de nem találtam.
a gépen sincs pedig elvben minden pk-s cuccot eltettem.

lenne még egy kérdés. catacombs-on az oszlop tetején lévő secret-hez van már valami fixen működő elérés?
kicsit megkopott már a gyakorlat, csak kábé a 15 kisérletre tudtam átugrani.

és mégegy, a következő titkot (az alkóvos) ki hogy szerzi?
én még mikor elkezdtem ezzel játszani, láttam egy videt, hogy az előző teremből hoz át egy dinamitos ládát és azon ugrál fel.
a mai napig én így csináltam, de ma rájöttem, hogy a koporsókról simán fel tudok pk-jump-olni.  :reklamacio:  :D
"i saw god on TV"

#205 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 02. 00:41

...a voice from the darkness.....


Rémlátó, mindenekelőtt jobbulást kívánok! :)

Feltettem Kalme modját - klikk ide -, ami feloldja az 5. fejezetet is Traumán. Az 1.62-es jó az 1.64-eshez is...

A "Catacombs" 2. titkára végül is sosem volt "teljesen sima" megoldás. Én már egy ideje Artas módszerével csinálom: a gyökereken egy kis PK-Jumpolás, és már ott is vagyok... Csak éppen nehéz megállni a céloszlopon, ezért ez is rázós, de azért pár próbálkozással mindig sikerül, ill. van, hogy akár elsőre is...

Az alkóvos Secret tényleg érdekes. Eddig ha jól emlékszem, 4 különböző megoldás ismeretes oda. Az első volt, amit Te is említettél, hogy egy videón láttad: az volt a PKHell.com megoldása. Aztán amit most felfedeztél, a PK-Jumpolás egy koporsóról, na, azt én már prezentáltam még 2005 nyarán, az Experience #2-ben (nézd meg gyorsan az E2-Trailert, csak 8 MB, pillanatok alatt lent van, és abban is megmutattam már ezt a megoldást)... :D És van még kettő... Az egyik BloodBuster módszere: a Secret alatti koporsót kicsit "kipiszkálja" az üregből, majd felmászik rá és a falra is feljebb, és úgy éri el..frankón működik, én a legtöbbször így csinálom... A legújabb pedig Blaise módszere, amihez nem árt egy erős gép, falmászásról révén szó: még az "alkóvrendszer" elején, a Secret oldalán fel lehet mászni és be lehet jutni az első fenti lyukba..onnan már csak át kell ugrálgatni a következőkön és el lehet érni a titkot. Párszor megcsináltam, de én utálom a falmászást, szóval ez sem lett a kedvencem... :D

Végezetül RJ19 (idén már RJ20 :D) PK-Oldalán ide kattintva elérhető egy gyűjtemény az eddig ismert Secret-elérésekről, legalábbis a többségről. A gyűjtemény nem teljes, mert pl. pont ez a fentebb említett PK-jumpos megoldás a koporsós Secrethez nincs is benne..csak a másik hármat említi...


SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 02. 00:45 -kor


#206 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 02. 09:04

köszi a gyorssegélyt és a jókívánságot is :)

láttam már az E2-őt igaz jó régen, azért nem emlékeztem.
viszont így újrajátszva, találtam még jópár új elérési módót különböző titkokhoz, majd lecsekkolom az említett oldalt és ha nincs ott akkor lehet levideózom :)

szerk: ja igen, falmászás rulez, én a pk jump-al vagyok úgy, ahogy te a mászással.

Szerkesztette: rémlátó 2007. 03. 02. 09:07 -kor

"i saw god on TV"

#207 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 02. 11:25

nézegettem RJ oldalát, igen sok nagyon szép megoldás van  :up: amit nem ismertem.
egy dolog van amit nem láttam az oldalon eddig, az elhagyott gyárban, a végén, a nagy siló tetején nem kell leugrani, vissza lehet mászni a létrára és szépen leereszkedni. sőt ha otthagytál valamit korábban amiért vissza kéne menni, akkor a létráról a legalsó lukra (a siló oldalán) oda lehet ugrani, sérülés nélkül.
sajnos levideózni nem sikerült az alacsony fps miatt.

és még egy dolog, artas ezen videója, kisértetiesen emlékeztet engem erre
:)
"i saw god on TV"

#208 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 02. 14:37

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, jut eszembe... Még a TR-es időkből maradt a hátiputimban egy csomó medipack (Lara ezekkel gyógyította magát a játékban). Ha kell, postázok belőle: a kicsi 500, a nagy meg egy ezres. Én ilyennel gyógyítom magam, egyet felhasználok és minden okay...  :Đ (Gyenge poén, csak hirtelen eszembe jutott, nem tudtam kihagyni. De azért ugye írkálhatok még ide...? :D)

Na szóval... Én is találtam még újabb megoldásokat pár Secrethez, ezek majd valamikor prezentálva lesznek: pl. nem sokkal azután, hogy BlowFish kiad valami javított verziót az MP-demorecordinghez, és végre tudok egy "frag partot" is csinálni az E#3-ba...  :rolleyes:  :D Bár nincs már túl sok variáció. A Factory végén is találtam pár dolgot, de szerintem amiket Te említesz, az nekem is új, én más dolgokat találtam. Szerintem ha nem kapsz elég FPS-t a videózás miatt, akkor próbáld meg először demóként felvenni, majd a visszajátszást rögzítsd a FRAPS-szel. Demót rögzíteni a /demorecord <név> paranccsal tudsz, visszajátszani meg a /demoplay <név> paranccsal. Ez működik az SP-ben is, nem csak az MP-ben. Persze a demózás PK-ban elég gagyi, de most nincs jobb megoldás..így legalább max. FPS-t kapsz, és azért látni fogjuk, hogy hogyan csinálod a trükköt...

A két videó amit mutattál, tényleg ugyanazt mutatja be! Már nem emlékszem, lehet, hogy Artas is megtalálta Tőled függetlenül, vagy pedig újra felvette. Mindenesetre arra emlékszem, hogy én Tőled láttam ezt a módszert először... ;)

SYS "No sin is too great to be forgiven."

#209 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 02. 18:44

köszi a medipack felajánlást, de tagnap találtam az ajtó mögött egy új secret-et benne egy megahealth-el, úgyhogy ma már jobban vagyok :D

kösz a demorecorder ötletet, nem is tudtam, hogy van ilyen :think: ki fogom próbálni.
az új videót meg várjuk minél hamarabb :)  :up:

artasnak még te mutattad a videót a drímkeccsölő fórumán, de igazából nincs jelentősége, érdekes volt látni :)

ha előre meg kellett volna mondanom, hogy melyik pályával fogok legtöbbet szívni kártyák és save nélkül, biztos a docks-ot vagy a forest-et mondtam volna.
igaz még nem jutottam el hozzájuk, de a ruins pályatervezője megkapja tőlem a "megnyalhatod a bal herém" díjat.
biztos megkopott már a rutin, de nem emlékszem, hogy ez ennyire nehéz lett volna.
próbáltam már jobbról is balról is, vagy hogy kapásból kilövöm a kalapácsát, de 73 ammónál többet eddig nem tudtam összeszedni, mielőtt kilapított volna.  :reklamacio:
ha netán sikerül még ebben a hónapban megcsinálnom, kiváncsi vagyok ki tudom-e nyírni 1:20 alatt a kártyáért.
"i saw god on TV"

#210 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 10:35

marha jó ez a demorecord, nem is tudom miért nem tudtam én ezt eddig.

megcsináltam a gyár végéről a videót, nincs hang sem, meg bénáztam egy kicsit az elején, de a lényeg látható.

itt
"i saw god on TV"

#211 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 11:50

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2006. nov. 1., szerda - 8:21

Nos, végre sikerült elkészülnöm a videóval, amit a legutóbb ígértem: ez a MineCart Riding újraértelmezése, ezúttal CSAK karókkal!

:D

Pont ugyanazok jutottak eszembe a video megnézésekor, amiket leírtál:
Láttam a mellélövéseket, az öngyilkos monstert... meg amúgy is: miért halad olyan lassan az a kocsi? :Đ

Nade viccen kívül: :respect:
Ebben tényleg baromi sok munka lehet, látszik az egészen amit írtál: a lövési sorrend megválasztása, hogy jó "rálátás" maradjon az utolsóra, stb, stb... A best moments pedig :eek:

Hiába no, a karó volt az én kedvencem is :)

Szerkesztette: vipisrac 2007. 03. 04. 11:50 -kor


#212 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 04. 16:50

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, ez a megoldás TUTTI! Hihetetlen, hogy működik!  :omg: Próbáltam pedig én is visszaugrani a létránál, gondolván, nem igaz, hogy nem lehet, de nem sikerült..valószínűleg nem próbáltam eleget... :/ De ez nagyon jó, ezentúl ezt használni fogom: mivel közben mindent összegyűjtök, a végére már csak ez a Secret marad, és Istenem..hányszor vissza akartam már menni a létrán..de nem ment... Na de majd ezután! Köszi ezt a tippet, ezt fel is töltöm és megosztom odakint is a "Useful PK-Stuff" topicban..mert nem ismeretes még ez a megoldás... Csak egy dolog zavar ebben a klassz megoldásban is, mint minden hasonlóban: a fene egye meg, hogy ezt sem én fedeztem fel... :D

No, közben a megosztás megtörtént: videó-mirror és kinti hozzászólás - kíváncsi vagyok, mit szólnak majd hozzá, mert amennyire én tudom, senki sem próbálta még és említés sem volt róla, hogy vissza is lehet ugrani a létrára...

A "Ruins" az bizony kemény 5-csillagra, de szerintem a kártyakritérium sem könnyű ott. Számomra szerintem az 1:20 alatti teljesítés már komolyabb gondot okozna, mint az 5-csillagozás, LOL... Nálam most a "Leningrád" vitte el a "citrom-díjat" az "Object Destroyed" bug miatt: sosem akart kijönni a 119, pedig emlékeztem, hogy pl. annál a CheckPointnál, ahol 100-am volt, ott tényleg annyinak is kell lennie. Az utolsó CheckPointnál 113-nak kéne lennie, de nekem mindig csak 112 volt. És nem, nem esett át semmi a talajon, nem az a baj. Hanem az, hogy a program pl. az összeomló épületfalakat néha rosszul számolja. Emiatt rendesen lehet szívni... Szóval a 100 és a 113 között legközelebb jobban megvizsgálom, hogy mi van. Ez olyan hiba, mint ami pl. a PK "Snowy bridge"-jén van, az antennával: néha nem esik szét teljesen, és akkor a CheckPointnál csak 74 object lesz 75 helyett..bele kell lőni az antennába amikor felrobban, az mindig segít, olyankor rendesen szétesik és nem fog hiányozni semmi. Itt a "Leningrad"-nál még nem tudom mi van, de legközelebb a végére járok: régebben szinte mindig kijött a maximumra, most meg már két esetben sem, egymás után..csak idegesítő...

Vipisrác, köszi a kommentet! :) Bizony, annyira kemény menet volt, hogy csak karókkal azóta sem próbáltam meg újra. Majd bolond leszek - mindig ezt gondolom és használok mást is. Éppen most végeztem az "UnderWorld" + "Stone Pit" párossal újra Traumán, és persze a CartRiding maximumra ment mint mindig, de csak karókkal..na, azt nem...  :o Talán soha többé, vagy majd valami "izom-gépen", amin konstans 150 FPS-t kapok... :D

Amúgy én nem szeretem a StakeGunt, sőt, kifejezetten utálom. Bár ez az MP hibája, az SP-ben még tényleg fun a dolog. Az MP-ben különösen FFA-ban kegyetlenül idegesítő, amikor már semmi mással nem tudnak leszedni, de azzal a fegyverrel bármelyik "random n00b" megtalál: bumm, bekapok egy karót és az 200 HP damage, 250 ha égő karó talál el. Még szerencse, hogy PK++ alatt van egy ProPlus nevű lehetőség, ami a 200-at leveszi 150-re, ez egy kicsit segít..már ha éppen meg van szavazva a serveren...  :omg: Az MP-ben a karóvető a default fegyver, 9 karóval, ezt tehát mindenképpen megkapod. Még csak fel sem kell venni, ammót sem muszáj gyűjteni hozzá, csak spawnolsz, Tiéd a fegyver, aztán akár lehet is próbálkozni (legalábbis 9 lövés erejéig)..a magas sebzés miatt relatíve sokan elhullhatnak, akiknél nincs legalább egy ezüstpajzs. És abszolút nem nehéz célozni vele szerintem, különben nem találna el vele állandóan minden "n00b"... :p

Az a megjegyzés a videóban, hogy "anyone can aim with the stakegun" pont azért volt..gyűlölöm a karóvetőt, utálom a karókat mint a sz*rt, legszívesebben bannolnám az egész fegyót az MP-ből, grr...! (na most megint hogy' kifakadtam eme fegyver ellen, LOL) Ha ki akarok szúrni a néppel, akkor megszavazom a PK-t alapfegyvernek, mikor egyedül vagyok..na persze akkor aztán mind kilép azonnal, amikor látja, hogy nincs karóvető..meg sem próbálnak játszani anélkül, ill. vannak, akik CSAK azzal játszanak (na, az a fajta a legidegesítőbb)... És aki kitalálta a 200/250 default sebzést, tuttira ugyanaz a polák fickó találta ki a telefraget is... :D

Persze a karóvető az egyensúlyt is hivatott fenntartani az MP-ben (de hülyén fogalmazok megint - mindegy), révén ha megfragelnek, teljesen "mezítelenül" születsz újjá, semmi pajzsod nincs (és ugye néha, ha van rá lehetőség, akkor az ellenfél felveszi az ember elől a pajzsokat is - erre rá kell játszani), csak az átkozott karóvető..ráadásul a spawnpointok is fixek. Na most, egy szerencsés karó esetén mégis kaphatsz egy kis esélyt, már legalábbis ha az ellenfél azonnal meghal. Mert az ritkább, hogy pl. egymás után betalál valaki, mialatt az ellenfél újra leszedi az erősebb fegyverekkel... A telefrag ugyanez a téma, valamennyire az egyensúlyt próbálja támogatni. De igazából egyik dolog sem működik rendesen a gyakorlatban, főleg nem pl. Duelben (1on1). Visszatérve..lehet, hogy az MP miatt nem szeretem ezt a fegyvert és nem is bízom benne. Emiatt is extra kihívás volt a CartRiding csak karókkal, mert szerintem nem vagyok ezzel a fegyverrel valami kiemelkedő (igaz, online ezt a szerénykedő nézetemet nemigen osztják és érzem, hogy még jobban utálnak, amikor elkezdek csak karózni, mert már annyira elegem van... :D)...  :o

Az átszálló karókkal kapcsolatban odakint többen is mondták, hogy tapasztalták ezt, és valószínűleg direkt van. Mivel csontik, a bordáik között néha átszáll a karó, így szerencse is kell a találathoz. Hasonló megesik a PK "Train Station"-jének Zombie Soldiereivel is: azoknak meg a mellkasuk van kilyuggatva, és ugyanolyan könnyű átlőni rajtuk...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 04. 17:11 -kor


#213 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 18:28

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2007. márc. 4., vasárnap - 16:50

Vipisrác, köszi a kommentet! :)

Húúú, micsoda karóellenesség. :D

Én még soha nem MP-ztem PK-val (Csak Q2, Q3, ott a railgun volt a kedvenc :cool:), de SP-ben szerettem a karót. Érdekes módon én pont azért, mert sztem elég jól kell vele célozni. Pontlövő fegyver, nem úgy mint a rakéta, shotgun vagy bármilyen gyorstüzelő... További nehezítés a karó lassú repülése. És még két kisebb dolog: a reload lassúság és a repülési ív.

Mondjuk a karó lassú repülése talán SP-ben még nem olyan nagy gond, de MP-ben el sem tudom képzelni, hogy mitől könnyű vele célozni. Gondolom ott kicsit dinamikusabban mozog mindenki, mint az SP-ben cammogó monsterek. Lehet, hogy a nagy sebzés miatt érint csak érzékenyebben egy-egy találat. :) Mondjuk alap spawn fegyvernek tényleg gázos szerintem is.

Most meg is jött a kedvem a karós dologhoz. Lehet, hogy megpróbálkozom ezzel a cartriding dologgal... :D


... majd 15 próbálkozás után anyázva lépek ki. :D

#214 Felhasználó inaktív   Cadaver 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 5.589
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 19:35

Gondolom az, hogy karóval bárki képes "bemákolni", még a gépágyúval mégis csak el kell találni az ellenfelet. :)
Faster! Harder! Cadaver!

#215 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 04. 22:34

...a voice from the darkness.....

Emlékszem, amikor még a régi gépről MP-ztem... Az egyik német barátom, Medic (hívjuk semi-pro playernek, mert az egyik legjobb még ma is, "hogy a macska rúgja meg" :D) mondta nekem, hogy a karóvetővel a legkönnyebb célozni, minden 3. lövés talál. Erre azt mondtam Neki, hogy próbálja meg nálam, amikor 50-60 FPS-t kap max. már 4-5 játékosnál is..mikor PK-ban stabil 125 KELL, aki ezzel játszik, tudja miért... És nem hittem Neki... Aztán amikor lehetőségem volt bővíteni és újra megtapasztalhattam a játékot immáron stabil 125 FPS-sel, nos... Éppen specelt, és csak röhögött, mert igaza volt (mint általában majdnem mindenben, a fene vigye el :D): egymás után vittem be a karós találatokat, 4-5 egymás után, és valóban, legrosszabb esetben is minden 3. körül talált. Ki voltam akadva, hogy a dolog tényleg így áll. De a régi gépen nem volt ilyen egyszerű, hiába voltam már akkor is jobb, mint az átlag...

A lényeg, hogy még azok az emberek is, akik legelőször próbálják ki a játékot, teljesen zöldfülű kezdőként persze, hogy a karóvetőt kezdik el használni. És meglepő módon relatíve rengeteg találatot bevihetnek! Ez már régen is feltűnt. Emlékszem, amikor HeGe, az unokatesóm elkezdte a PK-t: mindenkit lekarózott, csomószor persze engem is, és nagyon idegesített vele. Ma már persze utálja Ő is, amikor valami totál amatőr állandóan a pálcája élére tűzi... :D

Cadaver, jól látod a dolgot. A karóval sokan "bemákolják" az embert, bár szerencsére inkább csak FFA-ban. Persze erre is van "skill", lehet védekezni: fel tudsz készülni a lövésre és el tudsz ugrani, főleg ha messziről jön. Meg akkor, ha tudod, hogy azzal fog lőni... :D Jobb híján marad a gyors oldalazgatás, ugrálni nemigen szabad, mert az ugráló célpontot még könnyebb lekarózni... A karók kivédése majdnem olyan, mint egy "fordított tizenegyes" a fociban: mondjuk Te vagy a kapus, csak itt elugrani kell a labda/karó elől és nem elkapni... :D Az ellenfél meg azt próbálja kitalálni, hogy merre próbálsz elugrani és úgy bevinni a találatot... Tulajdonképpen ez a része szép, és talán Vipisrácnak igaza van: a random karók idegesítenek fel, amikor tudom, hogy az ellenfél még csak nem is célzott, csak "bemákolt"...

Az MP-ben másképpen működik a StakeGun mint az SP-ben. Én ugyanolyan projektív shootingre való fegyvernek tartom, mint a rakétavetőt. Az MP sokkal gyorsabb mint az SP (2x gyorsabban lehet benne mozogni: a sebesség az SP 15-je helyett itt 28 lehet maximum), és a karóvető csak akkor működik igazán "pontlövőként" és akkor ad direct-hitet, ha az ellenfél egy helyben áll vagy pedig éppen felénk jön egyenesen vagy pedig egyenesen hátrál. Az esetek többségében azonban messzebb van és össze-vissza ugrál (az átlagjátékosok nem "prediktálják" az ellenfél lövéseit, tehát nem próbálnak tudatosan elugrálni pl. a rakéták/karók elől), ráadásul pont az elhajlás is rájátszik arra, hogy a karóvetővel is projektíven kelljen célozni. Szóval legtöbbször oda lövünk, ahová majd az ellenfél érkezik, hogy éppen beleugorjon a lécbe...

És ezen a gondolatsoron tovább haladva az a megállapításom, hogy a projektív-shooting talán valamivel könnyebb, mint a directhit-shooting. Persze lehet, hogy nincs igazam, de talán ez a magyarázata annak, hogy bármely épkézláb játékos, legyen az a legkezdőbb kezdő akár, ha egy kicsit érzi, hogy hogyan kell a StakeGunnal meg a RocketLauncherrel lőni, akkor elég sok találatot be tud vinni... De pl. a ChainGun, Shotty és Electro, na azok már nem mennek egyiknek sem. Talán oda kell a "real aim"? Vagy annyira más a lövés természete, nem tudom... Kezdő koromban nekem is mondta Medic, hogy "az a bajod, hogy nem tudsz 'direct-hit'-elni", és mondta, hogy használjak több Shottyt. Azóta már régen rájöttem, hogy a Shotty a legfontosabb fegyver az MP-ben...

De sok kezdő játékos leragad a projektív lövésnél és csak karókat meg rakétákat használ. Egyrészt mert nem tudnak pl. gyorsan fegyvert váltani, másrészt meg nem tudnak direkt-találni és nem is nagyon akarnak jobbak lenni. Vannak sokan akik sosem változtatnak és ma is ugyanúgy és ugyanazon a szinten játszanak, mint amikor én elkezdtem és még lenyomtak... Én meg tudok ragadni valakit a PK-val majd a chainnel fel tudom ventilálni olyan magasra a levegőbe, ameddig csak lehet (pl. Medic-kel "kichaineltük" egymást a "DM_Factory" mapről :D). De az átlagjátékos semmit nem tud kezdeni a chainnel. Ehhez pontos, precíz kéz kell, az egeret csak kicsit szabad mozgatni, kifinomult érzékek..nem lesz jó vele az ember még pár hónap alatt sem, ehhez mindenkinek idő kell. De ugyanígy a Shottyval sem jók, egyszerűen állandóan mellé lőnek. Pedig a Shottyval csak "rá kell pöttyinteni" a célra, szerintem nagyon könnyű azzal célozni. Az Electro meg a csúcs..a legtöbb kezdő lehurrogja a magamfajtát, aki pl. a karók ellen ezt veti be (ugyanis az Electro HP-t szív el az ellenféltől, így ha az bemos egy karót, még gyakran emiatt túl lehet élni), de én még egy karós kezdőt sem láttam, aki jól bánt volna az Electróval...

Bocsássátok meg az újabb hosszú MP-monológomat, de mostanában ezzel játszom többet, az SP-t már csak alkalmanként. És néha tök jó sőt egyenesen muszáj kibeszélni. Bár még mindig azt mondom, hogy az SP jön be jobban, de most arról nem írok kisregényt, hogy miért... :D

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 04. 22:42 -kor


#216 Felhasználó inaktív   rémlátó 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 594
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 23:37

köszi a prezentálást SYS  :up:
olvastam mit írtál: 'It seems to be very easy on the video"
valóban csak könnyűnek látszik :)
mikor felvettem 10 percen belül csak 3x sikerült.
egyrészt a létra körül is láthatlan fal van, másrészt a létra alatt is van valami ami megdob.
ez volt a legsikeresebb mód amivel legtöbbször sikerült megoldanom a kérdést.

én felemás érzésekkel viseltetek a karóvető iránt.
egyrészt nagyon "szép" tud lenni mikor egy feléd ugró commandert (most nem tudom, hogy sado-e vagy mazo, az amelyiknek elég egy lövés :) ) fordulásból leszedsz a levegőben, másrészt meg ritka idegesítő mikor 6x egymás után mellé lősz az egy méterre álló soldernek.
de én például rengetgszer használom, nagyon messze lévő ellenfelekhez, a pontossága és a hatótávja miatt, asszem ezzel lehet a legmesszebb ellőni.
persze ilyenkor megint külön öröm ha elsőre eltalálom.
mp-hez nem negyon tudok hozzászólni, igaz párszor kipróbáltam (ha jól emlékszem nekem is volt pár karó frag-em ellened vagy Peti ellen :) )
nekem az mp nagyon gyors. sokkal több öszpontosítást igényel mint az sp, sokkal jobban ott kell lenni, amit gyakran 9 óra meló után már nem tudok prezentálni :)
sp ben is sokszor előfordul, hogy elbambulok és mire feleszmélek ledarálnak :)

projektív vs direkt. én azért használtam sokszor inkább a rakétát mert az területre hat. mint említettem nekem baromi pörgős a játék ezért gyakran nem tudtam követni sem az ellenség mozgását. a rakétavetővel  meg elég ugye csak a közelébe lőni akkor is sebződik.

te SYS miért is jön be jobban az sp? :)
vannak sejtéseim, csak én lusta vagyok annyit írni mint te :D

és még ruins. befontam a szemöldököm de nem tudtam előrébb jutni. most kicsit pihentetem, előbb lenyomom a többi pályát és majd visszatérek, ha megedződtem. :)

azt tudtátok, hogy bábelben ki lehet ugrani a pályáról? ezt még régen fedeztem fel mikor alternatív utat kerestem a tornyos secret-hez, de most hogy ott jártam megint eszembe jutott. igaz eddig csak kártyákkal sikerült túlélnem a kijutást.
az égvilágon semmi értelme, de lehet ugrálni a romokon, és meghalsz ha a földhöz érsz :)
"i saw god on TV"

#217 Felhasználó inaktív   vipi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.186
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 04. 23:55

Idézet: Cadaver - Dátum: 2007. márc. 4., vasárnap - 19:35

Gondolom az, hogy karóval bárki képes "bemákolni", még a gépágyúval mégis csak el kell találni az ellenfelet. :)

Én fordítva látom: A gépágyú sorozatával úgyis eltalálod, áthúzod rajta az egeret és sérül. Ha elsőre, vagy minden tölténnyel nem is, de mivel folyamatosan lősz így elég nagy az esély a találatra. Persze töredékét sebzi, mint a karó, de azzal 1x nehezebb eltalálni egy nagy sebességgel mozgó, a távolban ide-oda ugráló 3 pixeles ellenfelet. És ha nem találtál, akkor mire újratölt...

Ez a célzás+lassúság kicsit railgun-szerűvé teszi számomra. :)

SYS, a pontlövést úgy értettem, hogy a találati szórás kicsi a karónál (ahogy írtad: csontikon még át is megy SP-ben). A rakétával ugye elég a közelébe célozni, puskával is, van szórása. És a gépfegyvert is ide sorolom, mert bár alapból nincs szórás, de folyamatosan lő, így mégis lehet vele szórni.

Abban igazad van, hogy a prediktív, projektív lövés könnyebb. Ez Q3-ban is érezhető volt. Anno elég jól raileztem, azán szünet után, mikor megkopott a célzókészség, F2F játékban még látványosan fel lehetett duplájára tornászni a találati arányt. Minden fejben dőlt el: szinte előbb tudtad, hogy merre megy az ellenfél, mint ő maga, így több idő maradt a célzásra. Ilyen szintű predikcióra gondolok.

De egy bizonyos szint felett szükség van a direct-hitre is. Pl ha közelebb van az ellenfél, akkor rögtön a gyors célzás kerül előtérbe. Főleg a gyorsabb MP mozgás miatt, ahogy írtad...

szerk: Látom, közben rémlátó is kb ezt írta le a karóval kapcsolatban közel-távol célzásra.

Szerkesztette: vipisrac 2007. 03. 05. 00:02 -kor


#218 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 10. 20:20

...a voice from the darkness.....


(Na... Okosan kell bánni a BUMPokkal, hogy a topic mindig fent maradjon... :D)

Vipisrác, igazad is van, nem tudok és nem is akarok ezzel vitatkozni...  :respect: Csak valahogy' a gyakorlat mégis azt mondatja velem, hogy "pusztuljon a sok karós"... :D Biztosan a 200 damage miatt van ez a problémám, mert ez egyszerűen nonszensz, "pofátlanság". Szemtelen dolog... Mert ugye legalábbis ProPlus nélkül két eset van...

Az egyik, hogy van HP-d meg pajzsod is: ilyenkor egy darab nyűves karó annyira leamortizál, hogy elég pár shotty és/vagy egy-két rakéta, aztán kampec. Például 100/150-ről (tehát 100 HP és teljes ezüstpajzs) mindössze 20/30-ad marad, ami kvázi a nullával egyenlő. Ugyanez aranypajzsnál 60/40, szóval még egy karó vagy a többi fegyverrel pár lövés, és véged van. Ilyen helyzetekben nagyon gyorsan újra HP-t meg pajzsot kell szerezni, de ez nagyon nehéz egy zsúfolt FFA-ban..szerencsére Duelben kevésbé, de ha az ellenfél elég ügyes és nem enged el a Shottyval (a shotty lelassítja az ellenfelet), akkor akár azzal is leszed, csak pár lövés kell...

A másik eset az, amikor nincs megfelelő HP-d és/vagy pajzsod, aztán elég egy karó és alászállsz a Pokolba... :D Szóval ez lehet akár a fordított eset: harcolsz valakivel más fegyverrel, mire egy másik valaki "bemákol" egy karót és véged, vagy pedig az ellenfeled nyom be hirtelen egy karót és ezzel dönti el a küzdelmet. Túl gyorsan... Olyan is van, hogy éppen felvennél egy új pajzsot vagy éppen fel is veszed, aztán bumm, "leköpnek" és kampec...

De a legnagyobb baj akkor is a játékosokkal van szerintem: vannak, akik csak ezt a fegyvert akarják használni és rosszabb esetben mindenki mástól is ugyanezt várják el. Nincs idegesítőbb, mint amikor egy totál kezdő szinten ragadt játékos össze-vissza kenguruzik az ember előtt ész nélkül és közben a karóvetővel hadonászik (és szemtelenül többször talál be mint ahányszor megérdemelné)... :D És amikor leshottyzom, akkor persze lelámáz és azt mondja, hogy azért nem veszem elő a karót, mert nincs aimem, mert ahhoz kell ám az igazi aim (de ő meg azzal is átlagos, a többivel meg még annyit se tud). S persze ezek után csak azért sem (nem süllyedek le a szintjére, hátha megver a rutinjával, LOL)...

Rakétával egy 100%-os hit éppen 100 HP-t ér. Ehhez képest meglehetősen aránytalannak, túlméretezettnek tartom a karó 200 HP-jét. Mert karóval százszor könnyebb egy 100%-os direct-hitet (végül is ennél a fegyvernél csak ilyen van) bevinni mint rakétával. Ezt mindenki tudja, aki a játékban próbált szép midair-frageket csinálni, tehát pl. a levegőben eltalálni és megfragelni az ellent. Sokan a karós megoldást szeretik, de szinte az a legegyszerűbb. Még chainnel fenntartani és megventilálni az ellent is jóval nehezebb. De a legnehezebb egy direkt rakétával megfragelni valakit a levegőben. És ez utóbbi a talajon is igaz. Nem sok 100 HP-s rakétát nyom be az ember egy meccsben (főleg nem távolról, de távoli karókat szemtelenül sokszor be lehet kapni), ahhoz képest karóval a többszörösét lehet. Például mert az gyorsabban száll, az ívelésre meg nagyon rá lehet érezni, viszonylag rövid idő után is. Szóval én a karókra max. 75 HP sebzést adnék, kb. annyit érdemel egy olyan találat..és a fanatikusok még akkor sem állnának le vele...

Van egyébként még egy unfair fegyver az MP-ben, ez pedig az Electro. Ha az ember ügyes, az ellenfél akár 100/200-ról (tehát full HP és aranypajzs) is "megsüthető" kb. 3 mp alatt, mialatt a mi HP-nk meg felszökik. De ez egy kezdőnek megint csak nem menne. Egyébként Medic-kel ezt szoktuk használni a karókkal szemben (bár Ő egy idő után leállt vele, mondván, hogy túl unfair), ill. én még mindig, az "unfair vs. unfair" jelszóval...

Szerintem a közelharc mindig nehezebb, legalábbis nekem biztosan. Én távolra mindig effektívebb vagyok, amikor csak kicsiket és finoman kell mozgatni az egeret, az jobban megy (pl. chain olyankor). Közelre gyorsabban kell célozni és akkor sokszor odarántok az egérrel és sokszor be is megy a karó/rakéta/shotty..máskor meg hát, nemigen... Többet kell mozgatni az egeret közelharcnál és gyorsan kell fordulni..már gondolkodtam azon, hogy valahogyan ezt kellene gyakorolnom. Mármint akár közel menni az ellenfélhez és úgy legyőzni és nem távolról, gyakorlásképpen belefér. Általaban próbálok távol maradni az ellenféltől, így annak az esélye is lecsökken, hogy saját magam alá pörköljek a rakétákkal...

Rémlátó, köszi a tippeket a létra körülről, megpróbálom majd felhasználni őket. Tényleg nem lehet mégsem olyan egyszerű, mert régebben én is próbálkoztam ilyesmivel, de aztán elkullogtam onnan, mert nem sikerült sosem. Nem tudtam visszamászni a létrára. Aztán mehettem lefelé az utálatos úton... :) A "Babel"-féle trükköt sem ismerem, azt hiszem. Felvennéd ezt is? Vagy prezentálsz egy demót? Megnézném, mert most nem rémlik semmiféle kiút onnan...

Na most, hogy miért jön be jobban az SP? Hú, lehet, nem is kellett volna ezt feldobnom! LOL Azt sem tudom, hogy honnan kezdjem...

Azt biztos Te is tudod, hogy bizonyára elfogult vagyok: az SP-vel kezdtem, annak fogott meg a hangulata, az jelenti nekem a PK-t igazán, szóval ilyen szentimentális okból sem tudnék mást mondani... De mivel folytassam...?

Aztán az, hogy tényleg, az SP tiszta móka, stressz nélkül. Az MP-ben én mindig stressz alatt vagyok, részben a nehéz természetem miatt is: soha az életben semmiben nem tudtam elviselni a vereséget, mindig nyerni akartam. Mindegy ki az ellenfél, ha tudom, hogy jobb és ő fog nyerni és a végén én vesztek, akkor is nehezen élem meg. Mindig izgulok, már lejátszottam több ezer meccset biztosan, de akkor is, pár nap kihagyás után mindig remeg a gyomrom és a kezem (és izzad is) legalább az első percekben... Hihetetlen, látnotok kéne..hogy ilyen egy böszme természettel áldjon meg a sors valakit. :D Aztán amikor látom, hogy megy, akkor egy kicsit lenyugszom, akkor már nem izgulok úgy. Ez olyan büszkeség-dolog is, "...minden áldott nap, minden csatát meg kell nyerni, mindig be kell bizonyítani, hogy te vagy a legjobb..." - legalábbis FFA-ban. És én valóban nagyon tudok félni attól, hogy "...mi van, ha nem én vagyok a legjobb?". Az FFA-kból majdnem mindet én nyerem, napi több órás játékkal is, és persze az ellenfelek mindig cserélődnek. A Dueleknél már más a helyzet, ott még mindig vannak olyanok, akiket még egyszer sem vertem meg (pl. Medic: a múltkor 10 percnél még valami 12:12 volt, aztán a 15. perc végére már Ő nyert 11:25-re - hát nem igaz, megint megúszta! :D), és ott még 10x nagyobb a stressz, még akkor is, ha tudom, hogy 50:0-ra fogok nyerni valaki ellen. Akkor is izzad a kezem és remeg a gyomrom. Nem tudom ezt megmagyarázni, de ez egy borzasztó nagy gát, és eddig még nem igazán tudtam semmit sem tenni ellene. Pedig így nem tudok 100%-osan koncentrálni. Régebben évekig versenyszerűen sakkoztam, de akkor is ugyanez volt a helyzet..tiszta ideg voltam minden meccs előtt, teljesen be voltam izgulva... Na, ezt sem írtam még le ilyen őszintén sehol sem... :D A lényeg..SP-ben ez NINCS! Ott nem kell sem magamnak, sem másnak bizonyítanom, nem kell senki felett dominálnom, nem kell megmutatnom görcsösen, hogy érek valamit ebben a dologban. Az ellenfelek ugye mesterségesek, lehet bakizni mert nem látja senki, a hangulat magával ragad, nem érdekel, hogy mennyit lövök mellé...

Az SP-ben teljes részletességet állítok be, így ott a játékélmény mindenképpen 100%-os. De pl. az MP-ben nem játszhatok max. grafikán, mert akkor már túl lagos lesz. A zenéket/ambienteket is kikapcsolom teljesen, hogy még jobban tudjak koncentrálni. A fegyvert kikapcsolom, mer' minek az? Meg úgy még többet látok. A textúraminőséget teljesen leveszem. Régebben még a robbanásokat is kikapcsoltam, meg minden egyéb partikuláris effektet, amiket a PK++ moddal ki lehetett kapcsolni. Na meg a felbontás is 640x480. Még a nyáron játszottam MP-t teljes részletességgel, és egészen más volt úgy. Nagyon hangulatos volt meg a zene is jó volt közben, de hát úgy nem lehet teljesen odafigyelni...

És végül még egy nagyon nyomós érv: a technikai háttér. A mostani netkapcsolatom egy nagy nulla. Ezzel a vacak kábelnettel a pingem úgy ugrál napközben mint a nikkelbolha: gyakorlatilag 28-tól 255-ig bármi előfordulhat. Éjjel meg hajnalban egy kicsit jobb lenne, akkor csak 28 és 50-70 között ugrik el, attól függően, hogy éppen "milyen napja van", de az is nagyon megnehezíti a dolgomat. Külön idegesítő, hogy "kedves" játékostársaim pedig - akik nem bírnak velem - csupán annyit látnak, hogy olyan 30-37 pingem van stabilan..és azt mondják, "nice ping", ha nekik meg magasabb. De nem ők ülnek itt és fogalmuk sincs a magas ping-fluxról, amit a játék valahogy' nem ír ki, tehát az elugrásokat nem lehet detektálni a játék alatt (nem tudom miért), ott csak az látszik, hogy pl. másodpercekig 45 a pingem, aztán meg 35. Stabil 100 ping is jobb ennél, komolyan mondom. De az átlag ezt nem érti, meg azt sem, hogy nem a ping miatt nyerek, hanem pl. mert elszedek előlük mindent, ha pedig megfragelem őket, akkor másodperceken belül jön a következő, mert ha csak rajtam múlik, 20 métert sem tesznek meg sérülés és "fragelődés" nélkül az éppen aktuális spawnpontjuktól. Ehhez kell némi rutin - a PK egy nagyon agresszív játék -, amivel ők nem rendelkeznek, ők csak a pinget látják...

Srácok, mit lehet kezdeni egy ilyen netkapcsolattal(?): egy (origo.hu), kettő (ROD-server) - képek. És bármikor lehet ilyen, bármelyik napszakban. Amikor csak 30 és 50 között ingadozik, az a legjobb eset. És az ebből adódó problémák? Egyszer kéne készítenem egy videokamerás felvételt. Véletlenszerűen elvesztem a sebességem; a lövéseim nem találnak, de engem mindenki más simán eltalál bármivel (mivel nincs sebesség és néha szinte csak lépegetni lehet); a jumppadek nem dobnak fel eléggé, ha valaki benyom egy shottyt akkor úgy esek le mint egy darab kő, de az én shottym nem fogja le őket; a tárgyakon néha átrohanok és nem veszi fel őket; a fegyverek nem tüzelnek időben és nem váltanak; az egér "lagos" lesz, egyszerűen lassabban lehet fordulni vele; mindennek nekimegyek, mindenhonnan leesek; semmit nem tudok időben elérni, így hiába időzítek, ha egyszer nem tudok pontosan ott lenni; ilyenkor egy karóm se talál be..és még lehetne sorolni... Néha benyögik azt is, hogy warpolok, pedig addig jó nekik. Mert ha viszonylag jó a netem (ez 100%-os még sose volt), akkor minden egészen más. Akkor el tudom kerülni rendesen az ellenfél rakétáit, szinte minden lövés talál, gyors és folyamatos a játék, gyors "flick-shotokat" lehet csinálni, mindent elérek rendesen, egyszerűen Ég és Föld a különbség...!

A vicc az, hogy általában nyerek akkor is ha rossz a net. De akkor közben végig káromkodok és olyan szövegek szöknek ki "fogam kerítésén", hogy csak néznétek (igaz, az Arénába soha nem viszem be az indulatot és sosem becsmérlek másokat, még azokat sem, akik pedig ezt teszik velem), LOL. Ha jó a net, akkor meg úgy nyerek, hogy végig röhögök, és néha egyszer sem tudnak megfragelni. A baj az, hogy a net inkább rossz mint jó. Emiatt már ott tartok, hogy Duelben alig merek kiállni valakivel, mivel tudom, hogy 35 és 61 között ugrálgató pinggel úgysem lenne semmi értelme. Emiatt egyelőre nem mentem ESL-re sem és nem játszottam az utóbbi pár hónapban megrendezett 4 db funcupon..pedig Medic is azt mondta, hogy messzire jutnék. Ja, lehet..csak nem ezzel a vacakkal. A múltkori meccsünk is addig volt jó, amíg nem kezdett el valaki specelni, és onnantól vége volt..lagfesztivállá vált a meccs számomra...

Eredménytől függetlenül általában be sem írom a meccsek végén, hogy "gg" ("good game"), mert hát miért hazudjak, ha egyszer nem volt az? Tudom, hogy nem vagyok normális mert ilyen technikai háttérrel is órákat játszom naponta és azt is jól tudom, hogy a német, holland, francia, stb. ismerőseim már réges-rég feladták volna. De az, hogy így is megyek valamire, tartja bennem a lelket (pl. itt van GaRpY meg egy jó meccs, vagy akár egy FFA-pwnage a sok közül, ja meg egy stílusos név, LOL)...

És visszatérve az SP-re..ott ez sincs. Jól fut ezen a gépen, nincs semmi lag, semmi packetloss, semmi idegesítő dolog nem történik. Az SP sosem idegesít fel a technikai háttér miatt. Tudom, hogy itt rajtam múlnak a dolgok. Így ha az MP-ből már totál elegem van, akkor ott az SP, ha maradunk szigorúan a PK-nál (SP vs. MP témában)...

Egyszer weblogot kellene nyitnom a PK-ról (és mindig kifutok a smiley-kból)... :D


SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 10. 20:37 -kor


#219 Felhasználó inaktív   SYS_TRhu 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 657
  • Csatlakozott: --

Hozzászólás ikon  Elküldve: 2007. 03. 11. 01:40

...a voice from the darkness.....

Rémlátó, közben Artas küldött egy levelet, mivel látta a megoldásodat, a következő kommenttel: "I have been recently "boomed" by remlato's new way off getting out of the circle in C3L2. I never thought that it is possible to hang on that circle, go down ladders and only then jump safely to the bottom tank..." - szóval Neki is új volt és Ő is elcsodálkozott rajta, hogy lehetséges...

Egyúttal feltöltött egy újabb videót is - klikk ide (35.7 MB) -, ami egy másik módszer a Secrettől a silókba való visszajutáshoz, egész' pontosan az utolsó CheckPointhoz lehet így visszajutni sérülés nélkül... Kért, hogy prezentáljam a "drímkeccsölő fórumon" (:D), így gondoltam, ide is belinkelem...

Még valami, egy érdekesség: az előző hozzászólásomban prezentáltam ezt a képet - ezen láthattok egy "GHOST RIDER" nevű játékost is. Nos, ez a játékos nagy valószínűséggel nem más, mint PCF_Adrian, azaz Adrian Chmielarz. Mivel BlowFish említette, hogy Adrian ezt a nevet szokta használni pl. fórumokon (így pl. a PCF-Fórumon is) és ezzel is szokott játszani... Számomra a teljesen átlagos játékos kategóriába tartozott, de azért jól kezelte az FFA-kat, Duelt meg nem akart játszani. Rákérdeztem, hogy lengyel-e, és a válasza "igen" volt. Valószínűleg ő volt, csak azt nem értem, hogy hogyan volt annyi ideje játszani, mikor elméletileg még mindig a PCF feje. Mivel én elég sokat játszom és elég sok meccsben láttam őt is... Lehet, hogy csak nagyon unatkozott, vagy nem tudom... :D Mindenesetre amikor sokan voltunk, akkor elég nagy szerephez jutott, de amikor csak ketten maradtunk vagy csak alig néhányan voltunk bent, akkor inkább kilépett már...

SYS "No sin is too great to be forgiven."

Szerkesztette: SYS_TRhu 2007. 03. 11. 01:58 -kor


#220 Felhasználó inaktív   Piter 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.434
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2007. 03. 11. 13:53

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2007. márc. 10., szombat - 20:20

Egyszer weblogot kellene nyitnom a PK-ról (és mindig kifutok a smiley-kból)... :D

:lol:

Idézet: SYS_TRhu - Dátum: 2007. márc. 11., vasárnap - 1:40

Nos, ez a játékos nagy valószínűséggel nem más, mint PCF_Adrian, azaz Adrian Chmielarz. Mivel BlowFish említette, hogy Adrian ezt a nevet szokta használni pl. fórumokon (így pl. a PCF-Fórumon is) és ezzel is szokott játszani...

Ezért nem készülnek újabb patch-ek, meg nem halad a PK2-projekt sem, mert ezek folyton játszanak munkaidőben. :D

Téma megosztása:


  • (36 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó