HWSW Informatikai Kerekasztal: Kötetlenül, a VGA kártyákról... - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (157 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Kötetlenül, a VGA kártyákról... mindennapi társunk, a VGA... Értékeld a témát: -----

#121 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 21. 06:50

Az NVIDIA és a Havok egyezségnek köszönhetően létrejött a Havok FX™ program, ami az eddig a központi processzoron végzett számításokat átviszi a videokártya hipergyors magjára, így nem terheli a fizikai motor kalkulációkkal a CPU-t. NVIDIA GeForce7 vagy 6 szérián és főleg a brutáltáp NVIDIA SLI multi-GPU konfiguráción jelentősen felgyorsul majd az ütköző tárgyak ezreinek szimulációja. Lehetővé válik súrlódás, ütközések, gravitáció, tömeg és gyorsulás számítása, amelyek a szilárdtest fizika alapját képezik. Mindezt a CPU terhelése nélkül, hiszen a műveleteket a saját grafikus processzorán végzi el az Nvidia kártya. A Havok FX működéséhez szükséges a Shader Model 3.0 hardveres támogatása, lásd a fenti típusokat. Nyáron meglátjuk, hogy a reklámmunkások ezzel a hasszövegükkel elcsúsznak-e, mint disznó a jégen vagy tényleg kerekedik az ügyből valami használható.

:]  :D

#122 Felhasználó inaktív   bigsee 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 14.844
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 21. 08:10

Hirtelen azt olvastam :"Az NVIDIA és a Haverok..." :D
GA-990FXA-UD3*FX4100*HD6950 2 GiB*Vengeance DDD3-1866 8GiB kit*X-FI ExtremeMusic*L22W-6SA*HyperX 120*5000AAKS*10EACS*GSA-H62N*DeathAdder3,5*ip4200*A800 X-Touch*X-530*VA8000BWS*BQ DP Pro10 550 W

#123 Felhasználó inaktív   goodbyte 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 146
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 22. 13:16

Hi!
A helyzet a köv.:
Vettem egy Nvidaia 6800 as kártyát (ASUS)
és bekapcsoltam a +4 pixel pipeot. Ugy néz ki hibásak. MAzatolja a képet, meg villog meg minden szar.
Ok. Kikapcs.
Aztan jött a +1 vertex shader, gép indul,. minden ok nincs hiba nincs fagyás.
De a 3DMark2003 ban csak 80pontott javult... lehetséges ez?
Ennyire nem számit a vertex shderek száma?
Abit NF7-S2, AMD AthlonXP 3200+@2200Mhz, 2*512MB Kingmax@200Mhz DDR, ASUS V9999TD NVIDIA 6800 325/700Mhz 128Mbyte,  SB Live! 5.1

#124 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 23. 18:00

Kevésbé, mint a ps egységeké...
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#125 Felhasználó inaktív   goodbyte 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 146
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 23. 20:42

Idézet: BoGab - Dátum: 2006. márc. 23., csütörtök - 17:00

Kevésbé, mint a ps egységeké...

Erre magamtól is rájöttem... :)
Abit NF7-S2, AMD AthlonXP 3200+@2200Mhz, 2*512MB Kingmax@200Mhz DDR, ASUS V9999TD NVIDIA 6800 325/700Mhz 128Mbyte,  SB Live! 5.1

#126 Felhasználó inaktív   Waveson 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.298
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 13:57

Idézet: Shane 54 - Dátum: 2006. jan. 3., kedd - 21:31

én csippantom az atit, de ha az nv olcsóbban adna ugyan olyat akkor azt venném. Ha az ati adja olcsóbban ugyan azt akkor meg azt venném. Szerintem pont a vga piac olyan ahol el kell tekinteni a fanatizálástól, mert hol fenn...hol lenn. Processzor piacon pont az kezd számomra körvonalazódni, hogy az Intel egy bizonyos felhasználói körre épít és nem igazán arra hogy ők a gyártói a leggleggleggfaszább professzoroknak. Nekik már van egy olyan nevük ami után az emberek szintén vakon mennek, azok az emberek akik azt hiszik, hogy a tuning az rövid időn belül megöli a gépet és hasonlók. Amd-t meg az inkább rafkós utánanézős,fórumer vesz kevesebb pénzért. Gyakorlatilag meg 2-3 alkalmazástól eltekintve az AMD a64-es processzorai naggyon el lettek találva!

Ja, haveromnak is mondom hogy felejtsd má el a p4et bazeg mert hígfos, de ő mondja hogy há nézzem meg a teszteket.
Hát mondom megnézem én veled fiyam de gyakorlatilag is teszteltem már 3ghz fölöttieket is és csak a pofám sült le a forróságtól ami a gépből jött de csiga egy gecilasssú volt.
Jó akkor nézzük a teszteket, memóriatesztben 2x annyit nyom, mondja menyivel jobb.
Hát mondom tényleg kurvasokat számít:D Egy szintetikus memóriasebességmérés.
Na mennyünk tovább, lame intelre írodott csak mhz-t figyelembevevő is szépen megveri amdket.
Hát mondja hogy látom látom? Mondom látom de amilyen sűrűn mp3at tömörítek, mind1 hogy 13 vagy 14 másodperc alatt nyomja össze, különben sem lame-t használom.
És sikerült felfognia, hogy ezek tényleg tök lényegtelenek.
Naés jöttek az alkalmazások..:D Játékból mondjuk 10ből 9ben huggyáverte AMD, és volt valami szintén intelre optimalizált játék, ahol intel volt a nyerő...:D
Bár néhány videókonvertálásos alkalmazásban, és memóriatesztekben nyerőbb (a régebbiek, az újaknál már ez se mondható el :D), de amire az ember tényleg használja..abban hagy némi kívánni valót  :omg:
És az ÁRA!! Na az se rossz..:D
ÚJ KONFIG:D
<b>1.:</b> Gigabyte P35-DS3,Core 2 Duo E6400 2,13@3Ghz, Sapphire AMD Radeon HD7770 OC, 4GB DDR2 800Mhz, 1TB Samsung HD103UJ, 1.1A, 19' 931BF Samsung TFT,Pioneer DVDíró, Chieftec 350W GPS-350EB-101A PSU
<b>2.:</b> GigaByte m55s-s3, Athlon 64 X2 3800+@2300mhz, Geforce7900GT,1024MB DDR2 667 Mhz, 2x250GB HDD, AC97, 19' TFT LG, 1.1A, ASUS DVDRW, 400W UltraPower PSU
<b>Laptop1: Dell N1015V: i3-2310M 2,1Ghz, 4GB, 640GB, GT525M
Laptop2: Acer Aspire, C2D,7300GS, 2GB, 250GB
Laptop3:</b> HP-Compaq EVO N1015V@512Mb Ram

#127 Felhasználó inaktív   Waveson 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.298
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 13:59

Idézet: goodbyte - Dátum: 2006. márc. 23., csütörtök - 19:42

Erre magamtól is rájöttem... :)

a pixel pipe és a pixel shader nem azonos kifejezés.
Nekem 6600GTben 1 pixel shader van?
mert hogy 8 pixel pipa azt tom...
ÚJ KONFIG:D
<b>1.:</b> Gigabyte P35-DS3,Core 2 Duo E6400 2,13@3Ghz, Sapphire AMD Radeon HD7770 OC, 4GB DDR2 800Mhz, 1TB Samsung HD103UJ, 1.1A, 19' 931BF Samsung TFT,Pioneer DVDíró, Chieftec 350W GPS-350EB-101A PSU
<b>2.:</b> GigaByte m55s-s3, Athlon 64 X2 3800+@2300mhz, Geforce7900GT,1024MB DDR2 667 Mhz, 2x250GB HDD, AC97, 19' TFT LG, 1.1A, ASUS DVDRW, 400W UltraPower PSU
<b>Laptop1: Dell N1015V: i3-2310M 2,1Ghz, 4GB, 640GB, GT525M
Laptop2: Acer Aspire, C2D,7300GS, 2GB, 250GB
Laptop3:</b> HP-Compaq EVO N1015V@512Mb Ram

#128 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:02

Pixel shader= árnyalási technológia.
A 6xxx sorozat a 3.0-át, azaz a dx9c-t támogatja.

#129 Felhasználó inaktív   Waveson 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.298
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:04

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 13:02

Pixel shader= árnyalási technológia.
A 6xxx sorozat a 3.0-át, azaz a dx9c-t támogatja.

Ez eddig fantasztikus, de csak 1 pixel árnyalója van a 6600GT-nek is nem?
ÚJ KONFIG:D
<b>1.:</b> Gigabyte P35-DS3,Core 2 Duo E6400 2,13@3Ghz, Sapphire AMD Radeon HD7770 OC, 4GB DDR2 800Mhz, 1TB Samsung HD103UJ, 1.1A, 19' 931BF Samsung TFT,Pioneer DVDíró, Chieftec 350W GPS-350EB-101A PSU
<b>2.:</b> GigaByte m55s-s3, Athlon 64 X2 3800+@2300mhz, Geforce7900GT,1024MB DDR2 667 Mhz, 2x250GB HDD, AC97, 19' TFT LG, 1.1A, ASUS DVDRW, 400W UltraPower PSU
<b>Laptop1: Dell N1015V: i3-2310M 2,1Ghz, 4GB, 640GB, GT525M
Laptop2: Acer Aspire, C2D,7300GS, 2GB, 250GB
Laptop3:</b> HP-Compaq EVO N1015V@512Mb Ram

#130 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:08

Idézet: Waveson - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 14:59

a pixel pipe és a pixel shader nem azonos kifejezés.
Nekem 6600GTben 1 pixel shader van?
mert hogy 8 pixel pipa azt tom...

A pixel shader egy árnyaló eljárás.

A pixel processor, pixel shader unit az a kis egység, ami számol. A pipeline meg a futószalag.

pl:
A 6600-osnak pl 8 pixel pipeline-ja van pipe-onként 1 ps unit-tal.
Az R580-nak (x1900) 48 ps processzora van és 16 pipeline-ja, tehát 3ps unit/futószalag.
Ti4200 4 futószalag és 8 ps unit. Tehát pipe-onként 2 pixel feldolgozó.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#131 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:08

jah. Annyinak is kell lenni.

#132 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:09

Idézet: BoGab - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 14:08

A pixel shader egy árnyaló eljárás.

A pixel processor, pixel shader unit az a kis egység, ami számol. A pipeline meg a futószalag.

pl:
A 6600-osnak pl 8 pixel pipeline-ja van pipe-onként 1 ps unit-tal.
Az R580-nak (x1900) 48 ps processzora van és 16 pipeline-ja, tehát 3ps unit/futószalag.
Ti4200 4 futószalag és 8 ps unit. Tehát pipe-onként 2 pixel feldolgozó.

:up:

#133 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:09

Idézet: Waveson - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 15:04

Ez eddig fantasztikus, de csak 1 pixel árnyalója van a 6600GT-nek is nem?

Futószalagonként és futószalagból van neki 8 db.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#134 Felhasználó inaktív   Omega 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 47.832
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:18

Idézet: -=M@X[treme]=- - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 15:08

jah. Annyinak is kell lenni.

Húúúú! :]  :respect:  :cool:  :p  :D

#135 Felhasználó inaktív   Waveson 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.298
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:36

Jaa, vágom vágom, de vertex shaderbű' összesen csak 3 van a 6600GTnek.
Nemtudom hogy ezek mennyire számítanak, a tesztek szerint háá nem sokat (mármint hogy 3 helyett egyik kártyán 5 vs volt..).
A geforce 4 ti érdekes volt, mert pixel futószalagonként KETTŐ textúrázóegysége (TMU) volt.
Nemtudom ezt miért nem csinálták meg mondjuk a 6600GT-ben, de mondjuk azt sem tudom milyen jelentősége lett volna a sebességben.
Szeretném jobban megismerni a videókártyákat, mert érdekesek eléggé.
De leginkább azt, hogy mit csinál a proci és a videókártya egy 3d-s játékban, de itt a leképezés érdekel, nem az AI és az egyebek, csak az, hogy a képet hogy rajzolja ki, mit számol a processzor, és mit, hogyan a vga..
Nagyon érdekesnek találom, hogy pl 3dmark 2000et említsem (a többire is igaz, de én ezzel szórakoztam sokat) : proci 1666 Mhzn (athlon xp). videókártya akármi, mondjuk gef4 ti vagy gef4mx440..
Megy a Helikopteres Low tesztben mittomén 140fps-t. Megemelem a proci sebességét 1880-ra, megy 165 fps-t vagy 170et. (kb ilyesmire emléxem). Tehát a dolog processzor limitált!
De mégis ha 1666on hagyom ahol 140 fps-t produkál alapbeállításon a vga, és húzom a videókártyát, mégis nő az fps mondjuk 160-165re, ha együtt húzom a kettőt akkor mondjuk lesz 180fps.
Szóval érdekes hogy erősen fogja a proci ezeket a ma már simán low-end videókártyákat, mégis ha növelem a videókártya sebességét, nő az fps jelentősen, pedig elméletileg a proci nem számol olyan gyorsan.
hmhm..
ÚJ KONFIG:D
<b>1.:</b> Gigabyte P35-DS3,Core 2 Duo E6400 2,13@3Ghz, Sapphire AMD Radeon HD7770 OC, 4GB DDR2 800Mhz, 1TB Samsung HD103UJ, 1.1A, 19' 931BF Samsung TFT,Pioneer DVDíró, Chieftec 350W GPS-350EB-101A PSU
<b>2.:</b> GigaByte m55s-s3, Athlon 64 X2 3800+@2300mhz, Geforce7900GT,1024MB DDR2 667 Mhz, 2x250GB HDD, AC97, 19' TFT LG, 1.1A, ASUS DVDRW, 400W UltraPower PSU
<b>Laptop1: Dell N1015V: i3-2310M 2,1Ghz, 4GB, 640GB, GT525M
Laptop2: Acer Aspire, C2D,7300GS, 2GB, 250GB
Laptop3:</b> HP-Compaq EVO N1015V@512Mb Ram

#136 Felhasználó inaktív   M@Xtreme 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 34.497
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:38

Idézet: Omega - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 14:18

Húúúú! :]  :respect:  :cool:  :p  :D

Na tűnjé innejd  :mad:  :reklamacio:
Különben szólok a Zsótnak..  :mad:


Szerkesztette: -=M@X[treme]=- 2006. 03. 26. 14:39 -kor


#137 Felhasználó inaktív   Waveson 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.298
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 14:39

Meg azt se vágom, hogy most a pixel futószalag az külön mi, mert van amelyik 4 van amelyik 8 stbstb.
Ez egy külön alkatrész a gpu-n belül? Mert mondjuk ha négy helyett 8 pixel futószalag van, akkor 2x annyi a textúrázóegység is, a pixel shader is, szal..
ÚJ KONFIG:D
<b>1.:</b> Gigabyte P35-DS3,Core 2 Duo E6400 2,13@3Ghz, Sapphire AMD Radeon HD7770 OC, 4GB DDR2 800Mhz, 1TB Samsung HD103UJ, 1.1A, 19' 931BF Samsung TFT,Pioneer DVDíró, Chieftec 350W GPS-350EB-101A PSU
<b>2.:</b> GigaByte m55s-s3, Athlon 64 X2 3800+@2300mhz, Geforce7900GT,1024MB DDR2 667 Mhz, 2x250GB HDD, AC97, 19' TFT LG, 1.1A, ASUS DVDRW, 400W UltraPower PSU
<b>Laptop1: Dell N1015V: i3-2310M 2,1Ghz, 4GB, 640GB, GT525M
Laptop2: Acer Aspire, C2D,7300GS, 2GB, 250GB
Laptop3:</b> HP-Compaq EVO N1015V@512Mb Ram

#138 Felhasználó inaktív   BoGab 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 16.399
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 17:16

Idézet: Waveson - Dátum: 2006. márc. 26., vasárnap - 15:36

A geforce 4 ti érdekes volt, mert pixel futószalagonként KETTŐ textúrázóegysége (TMU) volt.
Nemtudom ezt miért nem csinálták meg mondjuk a 6600GT-ben, de mondjuk azt sem tudom milyen jelentősége lett volna a sebességben.

Ez a futószalagonként mindenből 2 felépítés volt jellemző a r8500-asokra is. Ez az architektúra a geforce FX vs R3XX harcban bemutatta, hogy nagy mennyiségű számolás, illetve nagy adathalmaz áteresztése esetén nem életképes. Helyette lett futószalagonként mindenből egy és a memória sávszélességét megnövelték. Egyébként ha jól emlékszem már a Geffx5700 is 4x1 felépítésű volt. Az FX-ekkel bezárólag elfelejtették ezt a megoldást. Vannak még csonka maradványai, például a Gef6 és a Gef7 szériák pixel unitonként 2 ALU-t tartalmaznak.
Khef: ebből az lesz, hogy nem lesz semmi értelmes...

We are the swarm. But we are becoming ... much... much more. For the final metamorphosis, has only just begun.

Nem őszinteségre, meg bizalomra kell alapozni egy kapcsolatot, hanem tcp/ip-re!

#139 Felhasználó inaktív   Waveson 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 2.298
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 26. 20:38

Jaaa értem, logikus 1ébként. Az érdekes számomra hogy ez a rengeteg gigabyteos memória sávszéleség is kevés, mert ahogy növelem a memória órajét gyorsul minden (6600gtnél még nem próbáltam. minek, úgyis a procim kevés..:D).
Azért az dúrva hogy most wanted 1024x768 minden minimumon, és 1280x1024 minden maximumon (illetve csak a textúra filter és antialiasing, meg a környezet, a többi effektet nem szeretem), és csontra 40 fpsen ment azon a helyen ahol épp néztem, de ahogy száguldok a pályán végig, semmi különbség nincs a felbontás és egyéb képjavító eljárások ki és bekapcsolása között, phn is mondtákhogy ez azért van mert ezt többnyire a vga végzi, a proci meg lomha (már ha lehet ezt mondani egy maj' 2 ghz-re húzott xpről :D) a videókártya számítási teljesítményéhez képest.
3dmark 2000, csak poén kedvéért: 1280x1024x32: első teszt: 177 fps. 640x480x16: 171 fps.
namost azért szóvalgondolom na... Ezt én értelmesen nem tudom megmagyarázni, nem elég hogy nem csökken az fps, de még nő is? Megjegyzem, mindenhol. mw,farcry,dethkarz,3dmarkok...
Doom3 az egyedüli, aminél a timedemo némi csökkenést mutat, 1024x768 high beállításon 40 fps, minden élsimítással stb lement egésze 37 re. uristen..:)
Tök jól megy minden, mégis állandóan le akarom cserélni a procit meg a memót meg minden, ez esküszöm má valami kényszer, vagy nemtom  :reklamacio:  :eek:  :mad:  :)
ÚJ KONFIG:D
<b>1.:</b> Gigabyte P35-DS3,Core 2 Duo E6400 2,13@3Ghz, Sapphire AMD Radeon HD7770 OC, 4GB DDR2 800Mhz, 1TB Samsung HD103UJ, 1.1A, 19' 931BF Samsung TFT,Pioneer DVDíró, Chieftec 350W GPS-350EB-101A PSU
<b>2.:</b> GigaByte m55s-s3, Athlon 64 X2 3800+@2300mhz, Geforce7900GT,1024MB DDR2 667 Mhz, 2x250GB HDD, AC97, 19' TFT LG, 1.1A, ASUS DVDRW, 400W UltraPower PSU
<b>Laptop1: Dell N1015V: i3-2310M 2,1Ghz, 4GB, 640GB, GT525M
Laptop2: Acer Aspire, C2D,7300GS, 2GB, 250GB
Laptop3:</b> HP-Compaq EVO N1015V@512Mb Ram

#140 Felhasználó inaktív   Valdy 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.453
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 03. 27. 10:52

bazze Waveson, jelenleg 7900gt-n gondolkodom, de lehet hogy megveszem a te kártyád, lehet hogy jobban járnék?  :rolleyes:  :D
Asus M4A785TD-V Evo, AMD Phenom™ II X4 960T @ X6, 8GB Geil Leggera DDR3, MSI R6870 Hawk, OCZ Vertex 4 128 GB, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Green 1TB , Pioneer BDR-206D, Asus PA246Q, Corsair VX550, Antec Three Hundred

Téma megosztása:


  • (157 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó