HWSW Informatikai Kerekasztal: HP Proliant ML150G2 sata - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (6 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

HP Proliant ML150G2 sata Értékeld a témát: -----

#41 Felhasználó inaktív   Captain Crash 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 446
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 03:03

Köszönjük, hogy segítettél, habár nem értem mit, de lehet a dilettantizmus újabb formáját ismerhettük meg. Tényleg köszönjük!

#42 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 08:23

1 hónapja áll a pénzem a gépben, azt gép sehol. A szervíz nem akar jelentkezni, emilekre sem válaszol (tudom, mindjárt felhívom).

#43 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 23. 09:50

Idézet: pgyafi - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 8:23

1 hónapja áll a pénzem a gépben, azt gép sehol. A szervíz nem akar jelentkezni, emilekre sem válaszol (tudom, mindjárt felhívom).

Igen, én ezt egy standard irodai vagy "csak a gyereknek kell játszani" típusú géppel sem nagyon csinálhatom meg. Innentől kezdve ha supportilag mást hallok külföld felől, akkor ez itt biza balkán, oszt ennyi.

Sokszor átlag irodai konfigok helyett saját gépet adok kölcsön még arra a két napra is, hisz mi lenne számítógép nélkül? Most egyik orvosi rendelőmben volt komplett gépcsere, ott már minden adat számítógépen tárolódik. Abból nyomtatnak receptet, meg egyebet. Akkor ha HP lenne ez is állna egy hónapig, de a next business day garanciát azért eladnák rá?
Make love not Wor.

#44 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 09:51

Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 3:03

Köszönjük, hogy segítettél, habár nem értem mit, de lehet a dilettantizmus újabb formáját ismerhettük meg. Tényleg köszönjük!

Hát te meg ki a fene vagy, kismókus? :omg:  :D  :D

#45 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 09:55

Idézet: Jahno - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 9:50

Igen, én ezt egy standard irodai vagy "csak a gyereknek kell játszani" típusú géppel sem nagyon csinálhatom meg. Innentől kezdve ha supportilag mást hallok külföld felől, akkor ez itt biza balkán, oszt ennyi.
...

Hm, lehet hogy akkor én olvastam félre valamit. :think:

Nem arról volt szó, hogy külföldön is ismert az ominózus hibajelenség, és ott is csak széttárják a kezüket? :think:

(Erről a balkánozásról meg csak nem tudok leszakadni. Voltatok már az igazi Balkánon? :D Én igen, és mit ne mondjak, azután enyhén szólva nevetséges mikor azt olvasom hogy itthon így balkán meg úgy balkán. :D )

#46 Felhasználó inaktív   didyman 

  • Tápszag-értő
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 24.355
  • Csatlakozott: 2003. okt. 22.

Elküldve: 2006. 02. 23. 09:58

Idézet: Etele - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 9:51

Hát te meg ki a fene vagy, kismókus? :omg:  :D  :D

Be is fejezitek ennyivel, ugye?
A következő személyeskedést én fogom megválaszolni.
Privát helyett email van.
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)

#47 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 23. 10:03

Idézet: Etele - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 9:55

Nem arról volt szó, hogy külföldön is ismert az ominózus hibajelenség, és ott is csak széttárják a kezüket? :think:

(Erről a balkánozásról meg csak nem tudok leszakadni. Voltatok már az igazi Balkánon? :D

Én külföldre írtam, hogy ennél kevésbé szebben kimutatható hibára is ugrott a support, aztán megoldotta. Ezen hiba ügyében pedig gyafi túrta a fórumokat, meg kell érdeklődni.

Balkán meg jahh, IPI garanciák állítólag ott is működnek rendesen, Albániától akármeddig. Ez érdekes.
Make love not Wor.

#48 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 10:14

Hm, csak azért kérdeztem, mert valami olyasmiről volt szó a topik elején, hogy a hivatalos HP fórumban is szó van a hibáról, de az illetékesek nem igazán mozdítják a valagukat az ügyben... :think:

#49 Felhasználó inaktív   Charles 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.005
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 10:37

Idézet: Jahno - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 19:14

Mert ha Gipsz Jakab utolsó szervizes a HP nevében írásba ad valamit, akkor az szent dolog, oszt lehet ki is rúgják érte a fenébe. Most megy a megfejtés, hogy ki meri a HP nevében írásba adnia szériahibát, oszt ezen hány szerver fog visszabukni a cég...

Én akkor is úgy vélem, hogy egy korrekt szervíz megnézné, és felvállalná a hibát a HP felé, hisz ők is csak így tudnák orvosolni... Ha nincs elég "bejelentés" akkor nem lesz ügy. Kérdés, hogy akik a fórumokra írogattak erről a hibáról, azok mennyire nyomultak a szervízek fele azzal, hogy ez hiba, javítsátok már.

Amúgy meg lehet, hogy sajna nincs még jó megoldás a gondra, mivel az ilyenek átfutási ideje több hónap... sajnos.

Írtatok egy formázási módszert, azzal nem lehet úgy megcsinálni (nem értek a szerverekhez)? És akkor menne a cucc, és ha majd jön pl. egy FW / BIOS update, akkor megoldja az eredeti problémát is.

Üdv!
"Azt szeretném ha az én gépem... Penge képek, élethű hang és tökéletesen gyors 3-D. AMD Nekem is!" :D

#50 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 23. 10:45

Idézet: Charles - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 10:37

Amúgy meg lehet, hogy sajna nincs még jó megoldás a gondra, mivel az ilyenek átfutási ideje több hónap... sajnos.

Írtatok egy formázási módszert, azzal nem lehet úgy megcsinálni (nem értek a szerverekhez)? És akkor menne a cucc, és ha majd jön pl. egy FW / BIOS update,

Átfutási időre írtam, hogy plusz garanciákat, meg rendelkezésreállásokat lehet venni. Gyafi ki is fizette a 24 órán belül szóló supportot, helyszínen. Akkor miről beszélünk? Adjanak egy gépet, ha már így nem lehet másnapra, csak másik hónapra.

FW hiba az ilyen, de akkor mondják azt, amit én szoktam. Beszoptunk, ez van. Az eleve nonszensz, hogy egy vezérő biosból ne működjön a verify meg a raid kötet építés. Elvégre építésnél formáz/ellenőriz, aztán egyszeri gazda meg azért vesz HW-s vezérlőt, mert csak. Ha megveszi, akkor meg jó lenne, ha ezt tudná.

Szerintem most sunnyogás lesz egy darabig, majd ha munkalapon vagy ajánlott levélben kijön a szerviz írása, akkor morgolódhatunk, lehet megy a pöcsölés a HP felé, miszerint szerviznek meg kell oldania, szerviz meg csak gyári anyaggal malózhat, ami ugye nem fog menni.
Make love not Wor.

#51 Felhasználó inaktív   Etele 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 19.713
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 12:33

Persze hogy inkorrekt az egész eljárás, de én - mint egyszerű olvasó az itt megtudott infók alapján - fenntartom a kijelentést: fejétől bűzlik a hal, nem hibáztathatóak a jelen állapotért csak és kizárólag a magyar HPsek... :think:

Oszt' max. nincsen igazam, na bumm, volt már ilyen. :)

#52 Felhasználó inaktív   didyman 

  • Tápszag-értő
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 24.355
  • Csatlakozott: 2003. okt. 22.

Elküldve: 2006. 02. 23. 13:19

Ez a na bumm ismerős, pedig bizég nem olvastam, mielőtt írtam :D .

Ja, csak aztán a menet közben, végre működő szerveren FW-t frissíteni megint gáz, mert mi van, ha a vezérlő ettől az eredeti tömbbel elhasal, mert bugos az új is (bug mindenben van, csak igyekeznek ficsőrnek nevezni).
Nem tudom hogy kommentálni ezt az esetet, ha a szokásos előítélettel élek, akkor a nagy cég megteheti kategória, és persze képmutatás a végletekig, tusolás. Azért a HP magyar szervizképviseletnek nem tudom, hogy erre ennyire nincs ráhatása, vagy kioktatást kap az anyacégtől, hogy az ossó szerverre nincs 24h és ilyesmik? Mert azért akármilyen szinten ott dolgozónak sem lehet leányálom és embertelenséggel sem mindig fut össze az ember, hogy ügyfél ott kiabál a nehezen kiizzadt szerverre, hogy márpedig hol a 24h és miért nem működik.
Ehhh.
Privát helyett email van.
Segíts nekünk, hogy segíthessünk másokon!
(Holnap délelőtt úgysem jó neki, mert nem engedem ki az ágyamból... Tündérvirág)

#53 Felhasználó inaktív   ceszes 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 15:33

Hali!

Én úgy látom egy HP-s alvállalkozó az, aki nem tudja megoldani a problémát. Minden HP-val kapcsolatban levő és szervert javító ( alvállalkozói szerződéssel rendelkező) cégnek van lehetősége arra, hogy eszkalálja a problémát a HP Magyarország felé. Az meg kell kérdezni, hogy ez megtörtént-e, ha már nem tudják megjavítani.

Üdv. Ceszes
-

#54 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 19:25

Idézet: ceszes - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 16:33

Hali!

Én úgy látom egy HP-s alvállalkozó az, aki nem tudja megoldani a problémát. Minden HP-val kapcsolatban levő és szervert javító ( alvállalkozói szerződéssel rendelkező)   cégnek van lehetősége arra, hogy eszkalálja a problémát a HP Magyarország felé. Az meg kell kérdezni, hogy ez megtörtént-e, ha már nem tudják megjavítani.

Üdv. Ceszes

A szervíz is csak hp alkatrészekből dolgozhat, és ha már mindent kicserélt akkor nem tud mit tenni. Ennyi. Ennyit tud az egész. Hp felé jelezték a dolgot, választ nem kaptak (elmondásuk szerint).

#55 Felhasználó inaktív   ceszes 

  • Újonc
  • Pipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 10
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 21:16

Érdemes esetleg megkérdezni, hogy a HP-n belül kihez továbbították. Esetleg a 3821111-en biztos találsz  reklamációval foglalkozó  emberkét. Próbáld meg megkerülni így a HP szervizpartnert. A szervizpartner nem teljesen egyenlő a HP Magyarországgal. 
-

#56 Felhasználó inaktív   Jahno 

  • vérképkeretezés occsón
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Stábtag
  • Hozzászólások: 109.369
  • Csatlakozott: 2001. jan. 15.

Elküldve: 2006. 02. 23. 21:19

Idézet: ceszes - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 21:16

Próbáld meg megkerülni így a HP szervizpartnert. A szervizpartner nem teljesen egyenlő a HP Magyarországgal.    

Szervizpartnernek nem érdeke elsunnyogni, inkább gyorsan kicserélni/javítani, majd munkalapon okés felirat, utána +44-ről csörögnek, ahol elmeséled, hogy dekurva jó volt a HP rendszermérnök, és minden fasza.

Ezek serial alapján is nyilván vannak tartva, de nekem ha ugyanígy működésképtelenül visszaadnák a gépet, akkor felhívnám ugyanezzel a hibával a másik szervizpartnert nagy ártatlanul, aztán szopjanak ők is...
Make love not Wor.

#57 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 21:28

Idézet: ceszes - Dátum: 2006. febr. 23., csütörtök - 22:16

Érdemes esetleg megkérdezni, hogy a HP-n belül kihez továbbították. Esetleg a 3821111-en biztos találsz  reklamációval foglalkozó  emberkét. Próbáld meg megkerülni így a HP szervizpartnert. A szervizpartner nem teljesen egyenlő a HP Magyarországgal.    

- konkrétan: Delta Elektronik
- hp hotline: nem tud semmit tenni, ezt a szervíznek kell megoldania, ill. meg kell oldania
- hp magyarország nem foglalkozik szervizeléssel, sőt még a problémával sem. Őket nagyon nem érdekli a dolog; ott a szervíz szakvéleményen (olvass vissza), hogy kicist bugos de müködik a gép rendesen. Miről is beszélünk? Működik? - Működik. Csókolom.

Több hp nagy embert ismerek, beszálíltói is vagyunk a hp-nek, mégsem sikerült semmit elérnem, mindenhonnan visszapattanok.

#58 Felhasználó inaktív   cyberde 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 9.330
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 23. 21:31

Erősen sarkítva, :D de ez az egész erről szól! Semmi másról!

Idézet: Jahno - Dátum: 2006. febr. 22., szerda - 19:14

Mert ha Gipsz Jakab utolsó szervizes a HP nevében írásba ad valamit, akkor az szent dolog, oszt lehet ki is rúgják érte a fenébe. Most megy a megfejtés, hogy ki meri a HP nevében írásba adnia szériahibát, oszt ezen hány szerver fog visszabukni a cég...


#59 Felhasználó inaktív   Captain Crash 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 446
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 24. 05:33

Ezt a fajta mentalitást többször is tapasztaltam a HP részéről, hogy nem az a fontos, hogy a termék megfeleljen a gyártó által közzétett leírásban szereplő értékekkel, hanem, hogy ha működőképes, akkor nem beszélnek hibás teljesítésről. Ez akkor is így van, hogy ha pl egy több százezres nyomtató mondjuk 16 perc alatt nyomtat ki egy nem sokkal több, mint 10 oldalas dokumentumot, amelynek 80% szöveg, mert csak egyfajta driver megy fel rá, a másik driverrel, amivel gyors lenne, azzal egy egyszerü Office doksi elhasal.
Igaz, a termék több sebből vérzik, és csak bizonyos kondíciók fennállása (csillagok állása, bolygók állása) esetén működik, DE működik és a hiba nem befolyásolja a rendeltetésszerü használatot, tehát nem hiba.

Én úgy vélem, hogy amennyiben az rendeltetésszerü használatnak minősül, hogy BIOS-ból formázza az ember a merevlemezeket, vagy tömböt akar létrehozni, vagy csak egyszerüen verify, - márpedig gondolom használati útmutatóban is részletezve van, hogy ezen funkciókra lehetőség van - akkor a hiba igenis rendeltetésszerü használatot befolyásolja.
A jótállási ill. szavatossági igényedet annál érvényesítheted, akitől a terméket vetted, függetlenül a szerviztől, akivel nem állsz szerződési viszonyban. A hatályos jogszabályok szerint a javítást ill. cserét a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Úgy gondolom, hogy egy server termék esetében eléggé jelentős kényelmetlenség a jelenlegi helyzet, és úgy gondolom erre hivatkozva a jogosult elállhat a szerződéstől.

Szerkesztette: Captain Crash 2006. 02. 24. 05:34 -kor


#60 Felhasználó inaktív   pgyafi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 8.686
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 02. 24. 08:27

Idézet: Captain Crash - Dátum: 2006. febr. 24., péntek - 6:33

A jótállási ill. szavatossági igényedet annál érvényesítheted, akitől a terméket vetted, függetlenül a szerviztől, akivel nem állsz szerződési viszonyban. A hatályos jogszabályok szerint a javítást ill. cserét a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Úgy gondolom, hogy egy server termék esetében eléggé jelentős kényelmetlenség a jelenlegi helyzet, és úgy gondolom erre hivatkozva a jogosult elállhat a szerződéstől.

Az a gond ezzel, hogy itt a kezemben a szervíz hivatalos szakvéleménye, ami alapján ez a hiba nem hiba. Tehát hiába megyek vissza az eladóhoz, max ő is elküldi a szervízbe, szervíz meg megmondja, hogy nem hibás a dolog, azt annyi.

Téma megosztása:


  • (6 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó