HWSW Informatikai Kerekasztal: Gyorshajtás V. - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Mellékleteink: HUP | Gamekapocs

  • (124 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

Gyorshajtás V. Értékeld a témát: -----

#821 Felhasználó inaktív   Diopapa 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 17.220
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 12:22

Idézet: hobizoli - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 9:37

Tudod legtobbszor az a baj, hogy a motoros 10sec alatt 35 kulonbozo pozicioban helyezkedik el a 3 savban, aztan elvarja persze, hogy az O ide-oda cikazo mozgasat pusztan tukrokbol mindenki lekovesse...  :reklamacio:  :rolleyes:



hobizoli

Arról nem beszélve hogy a majd 5 méter hosszú autómat sem veszik észre, nem tudom milyen lehet motorral..  :eek:  :D
National Organization of Men Against Amazonian Masterhood

#822 Felhasználó inaktív   Drummaster 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 26.156
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 12:32

Idézet: Diablovazze - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 13:22

Arról nem beszélve hogy a majd 5 méter hosszú autómat sem veszik észre, nem tudom milyen lehet motorral..  :eek:  :D

Te nem vagy (önkéntes kiváló) mérvadó, mert azonos időpontban több helyen is ott vagy egyszerre a DTM-el... :D :D

#823 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 12:43

Idézet: tolvaly - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 7:32

Visszamegyek kiollózom, Te sem olvastad el????

"Ennek során kiderült: a balesetek 87,5 százaléka emberi mulasztás miatt következett be, 37,1 százalékuk a motoros, 50,4 százalék pedig az egyéb jármű vezetőjének hibája miatt.
Az ütközések 60 százaléka személygépkocsival történt, ezen belül a balesetet okozó vezetők 66,7 százalékának csak az adott gépjármű-kategóriára volt vezetői engedélye, míg 21 százalékuknak motorra is. Érdekes megállapítása a tanulmánynak, miszerint a nem kívánt események nagy részében az autósok észre sem vették a motorost."

És Te elolvastad?

Tezzsék mán megmondani, hogy az utolsó mondatban szereplő "...a nem kívánt események nagy részében..." mire vonatkozik? Amikor a motoros vagy amikor az autós hibája miatt következett be a baleset? Mert ez mintha kimaradt vóna, nem???

Mellesleg, ha szabálytalanul halad (bár csak 50-60-nal) a felezővonalon a két sáv között, én meg a holttér miatt nem látom meg és ráhúzok jobbra (DE OTT NEM KELLENE SZÁMÍTANOM SEMMILYEN JÁRMŰRE!!!!!), akkor az én hibámból keletkezett a baleset? Igaz, ő volt szabálytalan, de ha én nem húzok véletlenül rá, akkor nem következett volna be, nem???
Gondolkoztál már ma?

#824 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 12:48

Idézet: brd - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 11:57

Ráadásul én voltam ott előbb, tehát tudta, hogy ott vagyok, máig sem értem, talán direkt...?
Egyébként (az előzésen kívül) elvileg semmi keresnivalója egy motorosnak/kerékpárosnak azonos sávban egy autó mellett.

Azért lássuk be, hogy az esetek 99,9%-ban NEM a motoros szokott ELSŐKÉNT beállni a sorba és az autós állni be MELLÉ a sávban...
Innentől meg nem lehet vita.
Gondolkoztál már ma?

#825 Felhasználó inaktív   csozsi 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 12.659
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 12:58

Idézet: brd - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 11:57

Egyébként (az előzésen kívül) elvileg semmi keresnivalója egy motorosnak/kerékpárosnak azonos sávban egy autó mellett.

Ezt finomítsuk kicsit.

Idézet

36. §(6)A párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten tilos
a) járművel az úttest felezővonalát - a balra bekanyarodás, illetőleg a megfordulás esetét kivéve - átlépni;
b) két járműnek - az egy nyomon haladó jármű melletti elhaladást kivéve - ugyanabban a forgalmi sávban egymás mellett haladni;
c) kijelölt gyalogosátkelőhelyen és közvetlenül a kijelölt gyalogosátkelőhely előtt másik jármű mellett elhaladni.

Tehát bármivel megelőzhetsz sávon belül bringást, motorost, viszont minden más járművet csak sávváltással.
A motoros, pusztán azért, mert elfér a sávodban, nem előzhet meg sávon belül.
"Ha már minden kisérleted csődöt mond, olvasd el a használati utasítást" (Murphy)
"Úgy vezess, mintha te jönnél szemben is."
"semmi sem olyan állandó, mint az ideiglenes megoldások"

#826 Felhasználó inaktív   !Rooland! 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 637
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:06

Tolvaly! Bár nem feltétlenül neked szól, de a te posztjaid késztetnek leginkább néhány ellenvélemény és néhány helyeslő gondolat felvetésére.

Nagymotorok:
Először a hangra reagálnék: hangos motor nem véd meg, baromság. Hiszen, ha szabályosan közlekedik, akkor mondjuk 50-nél nem 1-ben 9000-es fordulaton fog menni, hanem min. 4-ben mondjuk 1800-on. Ott nem hallani őket. Ha száguld (húzatja, nyelezi), akkor meg akkora a seb. különbség, hogy mire meghallod a hangját, már előtted van. Szóval szvsz a hangos motor nem védi meg a bömböltetőt, ezt 1 az 1-ben f@szságnak tartom.

A láthatóság: szabályosan közlekedve szvsz elég a tompított, hiszen a sebességkülönbség kicsi, bőven van idő észlelni. Amennyiben qrva gyorsan megy, inkább tolja fel a refit, mert inkább vakítson el, mint hogy ne vegyem észre. Bár a tempóval gondom van. Tőlem, ha szabad a placc, menjen, szarom le. De ha látja a forgalmat, esetleg városban esélyt a keresztforgalomra, könyörgöm ne menjen olyan tempóval, amire nem lehet felkészülni. Igenis ő lassítson le, amikor tudja, hogy ewsély van egy elékanyarodó járműre, lelépő gyalogosra. Mert nem elég, hogy még az autóktól (sajnos) megszokott, lassan szinte rutinból feltételezett gyorsabb tempót is nagyságrendekkel veri (pl. város szabad 50, autós gyorshajt 70, motoros nyelez 100), nem elég, hogy a messziről kikanyarodni látott motor kb. 1/4 annyi idő alatt gyorsul fel, mint egy Schumi jelölt autós, még a látható felülete is csak max 5-öd annyi, mint egy autóé. Márpedig ezek együtt hatványozottan befolyásolják az észlelést.

Szóval a motoros legyen mindig rikító, jól látható és valóban közlekedjen úgy, mintha mindig rá vadásznának. Nem azért, mert direkt vadásznak, hanem azért, mert teljesen más motorozni, mint autózni. És mivel ők a kisebbség, tessék szépen integrálódni. Ahol meg tényleg lehet és biztosra tudja, hogy lehet, tőlem menjen, amennyivel akar.

És itt jön be a belinkelt cikkből a rutinra vonatkozó rész: lehet, hogy az említett 50% megmenthető áldozatból igen nagy arány még élne, ha a rutinja, hozzáállása abból indulna ki, hogy bizony tényleg nem számítanak rá.

És kicsit a robogósról: menjen el jobbról, de csak akkor, ha meg van róla győződve, hogy a másik véletlenül se fogja az útját keresztezni és nem is zavarja a forgalom többi résztvevőjét a haladásban utána sem. Ha már szabálytalan, könyörgöm akkor csak ő tud a saját életére vigyázni, mert a másik nem számít az érkezésre, mert eszébe se jut, hogy van egy ökör mellette-mögötte.

Szerk.: mint már felfedtem, a Simsonommal én is szabálytalanul teszek előnyre szert a dugóban állókkal szemben, de mivel én vagyok a szabálytalan (tudom is, hogy az vagyok), én figyelek rá, hogy megtehetem-e biztonságosan, vagy sem. Ha nem, akkor kussolok, végülis 1 életem van. (bár van annyi előnyöm, hogy autóból is láttam már a szitukat. Ez viszont már megint rutin, ami sok suttyó robogósnak nincs meg, mert fingjuk nincs róla, milyen a másik oldal szemszögéből közlekedni) Ennyi.

Szerkesztette: !Rooland! 2006. 05. 15. 13:16 -kor


#827 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:22

Idézet: !Rooland! - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:06

Tolvaly! Bár nem feltétlenül neked szól, de a te posztjaid késztetnek leginkább néhány ellenvélemény és néhány helyeslő gondolat felvetésére.

Nagymotorok:
Először a hangra reagálnék: hangos motor nem véd meg, baromság. Hiszen, ha szabályosan közlekedik, akkor mondjuk 50-nél nem 1-ben 9000-es fordulaton fog menni, hanem min. 4-ben mondjuk 1800-on. Ott nem hallani őket. Ha száguld (húzatja, nyelezi), akkor meg akkora a seb. különbség, hogy mire meghallod a hangját, már előtted van. Szóval szvsz a hangos motor nem védi meg a bömböltetőt, ezt 1 az 1-ben f@szságnak tartom.

A láthatóság: szabályosan közlekedve szvsz elég a tompított, hiszen a sebességkülönbség kicsi, bőven van idő észlelni. Amennyiben qrva gyorsan megy, inkább tolja fel a refit, mert inkább vakítson el, mint hogy ne vegyem észre. Bár a tempóval gondom van. Tőlem, ha szabad a placc, menjen, szarom le. De ha látja a forgalmat, esetleg városban esélyt a keresztforgalomra, könyörgöm ne menjen olyan tempóval, amire nem lehet felkészülni. Igenis ő lassítson le, amikor tudja, hogy ewsély van egy elékanyarodó járműre, lelépő gyalogosra. Mert nem elég, hogy még az autóktól (sajnos) megszokott, lassan szinte rutinból feltételezett gyorsabb tempót is nagyságrendekkel veri (pl. város szabad 50, autós gyorshajt 70, motoros nyelez 100), nem elég, hogy a messziről kikanyarodni látott motor kb. 1/4 annyi idő alatt gyorsul fel, mint egy Schumi jelölt autós, még a látható felülete is csak max 5-öd annyi, mint egy autóé. Márpedig ezek együtt hatványozottan befolyásolják az észlelést.

Szóval a motoros legyen mindig rikító, jól látható és valóban közlekedjen úgy, mintha mindig rá vadásznának. Nem azért, mert direkt vadásznak, hanem azért, mert teljesen más motorozni, mint autózni. És mivel ők a kisebbség, tessék szépen integrálódni. Ahol meg tényleg lehet és biztosra tudja, hogy lehet, tőlem menjen, amennyivel akar.

És itt jön be a belinkelt cikkből a rutinra vonatkozó rész: lehet, hogy az említett 50% megmenthető áldozatból igen nagy arány még élne, ha a rutinja, hozzáállása abból indulna ki, hogy bizony tényleg nem számítanak rá.

És kicsit a robogósról: menjen el jobbról, de csak akkor, ha meg van róla győződve, hogy a másik véletlenül se fogja az útját keresztezni és nem is zavarja a forgalom többi résztvevőjét a haladásban utána sem. Ha már szabálytalan, könyörgöm akkor csak ő tud a saját életére vigyázni, mert a másik nem számít az érkezésre, mert eszébe se jut, hogy van egy ökör mellette-mögötte.

Szerk.: mint már felfedtem, a Simsonommal én is szabálytalanul teszek előnyre szert a dugóban állókkal szemben, de mivel én vagyok a szabálytalan (tudom is, hogy az vagyok), én figyelek rá, hogy megtehetem-e biztonságosan, vagy sem. Ha nem, akkor kussolok, végülis 1 életem van. (bár van annyi előnyöm, hogy autóból is láttam már a szitukat. Ez viszont már megint rutin, ami sok suttyó robogósnak nincs meg, mert fingjuk nincs róla, milyen a másik oldal szemszögéből közlekedni) Ennyi.

Júmúltkor, amikor egyik éjszaka az RTL-KLUB operatőre ment 170-nel a Hungárián és eltalált egy hajléktalant (és szétszakadtak mindketten), akkor is megpróbálták egyesek a gyalogos figyelmetlenségét a baleset okozójaként feltüntetni...
Gondolkoztál már ma?

#828 Felhasználó inaktív   !Rooland! 

  • Törzsvendég
  • PipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 637
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:28

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:22

Júmúltkor, amikor egyik éjszaka az RTL-KLUB operatőre ment 170-nel a Hungárián és eltalált egy hajléktalant (és szétszakadtak mindketten), akkor is megpróbálták egyesek a gyalogos figyelmetlenségét a baleset okozójaként feltüntetni...

Erre választ vársz?
Persze, ki más, mint a hajléktalan?  :omg:

#829 Felhasználó inaktív   tolvaly 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 7.583
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:39

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 13:43

És Te elolvastad?

Tezzsék mán megmondani, hogy az utolsó mondatban szereplő "...a nem kívánt események nagy részében..." mire vonatkozik? Amikor a motoros vagy amikor az autós hibája miatt következett be a baleset? Mert ez mintha kimaradt vóna, nem???

Mellesleg, ha szabálytalanul halad (bár csak 50-60-nal) a felezővonalon a két sáv között, én meg a holttér miatt nem látom meg és ráhúzok jobbra (DE OTT NEM KELLENE SZÁMÍTANOM SEMMILYEN JÁRMŰRE!!!!!), akkor az én hibámból keletkezett a baleset? Igaz, ő volt szabálytalan, de ha én nem húzok véletlenül rá, akkor nem következett volna be, nem???

Szerintem ha ők nem vették észre akkor az ő százalékukra, hiszen a 37% saját+műszakihba van az egyik oldalon, amit most elhagyunk, hiszen ha önmagának okozza akkor mindegy a kivilágítás, hang, ruházat stb. Így értelmezem.
Ezt még nem éred föl, azt a kanyart ne is próbáld, maradj itt a helyeden.

#830 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:40

Idézet: !Rooland! - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:28

Erre választ vársz?
Persze, ki más, mint a hajléktalan?  :omg:

Végülis valóban, hiszen féktávolságon belül lépett a motoros elé...
Gondolkoztál már ma?

#831 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:41

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:22

Júmúltkor, amikor egyik éjszaka az RTL-KLUB operatőre ment 170-nel a Hungárián és eltalált egy hajléktalant (és szétszakadtak mindketten), akkor is megpróbálták egyesek a gyalogos figyelmetlenségét a baleset okozójaként feltüntetni...

Pontosítanék : a gyalogos sem volt szegény ártatlan áldozat. Mindketten kockáztattak, egymásra találtak. Ennyi.
Ciciman is on borda

#832 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:41

Idézet: tolvaly - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:39

Szerintem ha ők nem vették észre akkor az ő százalékukra, hiszen a 37% saját+műszakihba van az egyik oldalon, amit most elhagyunk, hiszen ha önmagának okozza akkor mindegy a kivilágítás, hang, ruházat stb. Így értelmezem.

Szerintem viszont ez nem ennyire egyértelmű. Legalábbis ennyi adatból csak - a nyilvánvaló - elfogultságod miatt értelmezhető így.
Gondolkoztál már ma?

#833 Felhasználó inaktív   Samott 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 27.035
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:42

Idézet

kerekparosra, motorosra ranyitott ajto

Az fel se merult bennetek, hogy akkora tavolsagot kellene oldalt tartani a jarmuvektol, hogy ilyen baleset ne fordulhasson elo? Ha meg ez nem lehetseges akkor lassan menni es kulonosen figyelni arra, hogy nem ul-e valaki a kocsiban? Nem is olyan reg tortent velem, megparkoltam az ut szelen, termeszetesen beleneztem a tokorbe mielott nyitottam volna az ajtot, jott a biciklis, de lattam hogy mar lassit es ter ki oldalra: varta hogy eszreveszem-e... mivel lattam hogy jon, szepen megvartam mire elhalad mellettem es csak utanna szalltam ki: mindketten figyeltunk, es nem lett baj... sot ha egyikunk elbambult volna, akkor is megusztuk volna a csattanast: a balesethez ket figyelmetlen fel kell.

Samott

Szerkesztette: Samott 2006. 05. 15. 13:42 -kor

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out. | exHWSW - Értünk mindenhez IS @ PH!

#834 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:43

Idézet: fram - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:41

Pontosítanék : a gyalogos sem volt szegény ártatlan áldozat. Mindketten kockáztattak, egymásra találtak. Ennyi.

Ugyan.
Egy 170-nel közlekedő motorost nem tudsz érzékelni. Nemcsak Te, senki. Városi környezetben.
Gondolkoztál már ma?

#835 Felhasználó inaktív   *Macika* 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 10.009
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:44

Idézet: Samott - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:42

Az fel se merult bennetek, hogy akkora tavolsagot kellene oldalt tartani a jarmuvektol, hogy ilyen baleset ne fordulhasson elo? Ha meg ez nem lehetseges akkor lassan menni es kulonosen figyelni arra, hogy nem ul-e valaki a kocsiban? Nem is olyan reg tortent velem, megparkoltam az ut szelen, termeszetesen beleneztem a tokorbe mielott nyitottam volna az ajtot, jott a biciklis, de lattam hogy mar lassit es ter ki oldalra: varta hogy eszreveszem-e... mivel lattam hogy jon, szepen megvartam mire elhalad mellettem es csak utanna szalltam ki: mindketten figyeltunk, es nem lett baj... sot ha egyikunk elbambult volna, akkor is megusztuk volna a csattanast: a balesethez ket figyelmetlen fel kell.

Samott

Két normális, egymásra figyelő ember találkozott.
NEM AZ ILYENEK üvöltik a jogaik csorbulását.
Gondolkoztál már ma?

#836 Felhasználó inaktív   Ombuccmann 

  • Senior tag
  • PipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 3.871
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:49

Idézet: csozsi - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 11:22

Mert nem olyan rég arról volt szó, hogy nem, ill. szgk-vizsgával valamikortól.

Amennyire tudom rendszámos quad sem mehet szilárd útburkolatra. Nemrég jártam körbe a témát mert én is venni akartam egyet, és több helyen is ezt a választ kaptam.

#837 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:54

Idézet: *Macika* - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:43

Ugyan.
Egy 170-nel közlekedő motorost nem tudsz érzékelni. Nemcsak Te, senki. Városi környezetben.

De azt tudom érzékelni, h nem egy 2x1 sávos úton van előttem, hanem egy 2x4-es + dupla villamossín. Ha van egy csepp veszélyérzete, körbe gyalogol, nem keresztbe. Ha nincs, akkor ott problémák vannak a józan ésszel/belátással vagy Mátrixot nézett.

szerk.: pont úgy, mint a motorosnál

Szerkesztette: fram 2006. 05. 15. 14:01 -kor

Ciciman is on borda

#838 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:55

Idézet: Samott - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:42

Az fel se merult bennetek, hogy akkora tavolsagot kellene oldalt tartani a jarmuvektol, hogy ilyen baleset ne fordulhasson elo?

Sajnos ez pesti viszonlatban azt jelentené, hogy szinte mindenhol a sáv közepén kellene menni a kerékpárral, márpedig arra is érvényesül a jobbratarts. Bár annak is meg vannak az előnyei, de távolról sem szabályos.

#839 Felhasználó inaktív   MisterY 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 6.979
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:57

Idézet: Ombuccmann - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:49

Amennyire tudom rendszámos quad sem mehet szilárd útburkolatra. Nemrég jártam körbe a témát mert én is venni akartam egyet, és több helyen is ezt a választ kaptam.

Nem értek ugyan a quad-okhoz, de akkor mi értelme a rendszámnak? Mivel több, mintha nem lenne?

#840 Felhasználó inaktív   fram 

  • Őstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • Csoport: Fórumtag
  • Hozzászólások: 22.034
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2006. 05. 15. 13:59

Idézet: Samott - Dátum: 2006. máj. 15., hétfő - 14:42

Az fel se merult bennetek, hogy akkora tavolsagot kellene oldalt tartani a jarmuvektol, hogy ilyen baleset ne fordulhasson elo? Ha meg ez nem lehetseges akkor lassan menni es kulonosen figyelni arra, hogy nem ul-e valaki a kocsiban? Nem is olyan reg tortent velem ...

Ha van hely akkora oldaltávolságot tartani és nem jön senki mögötted, akkor felmerülne, hogy nem fordulhat elő.
Ciciman is on borda

Téma megosztása:


  • (124 Oldal)
  • +
  • « Első
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Utolsó »
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

1 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 1 vendég, 0 anonim felhasználó